Καμπύλη ζήτησης: Ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσετε στις διαφημίσεις αναζήτησης επί πληρωμή


Περίπου 15% η επισκεψιμότητα του ιστότοπου προέρχεται από διαφημίσεις αναζήτησης επί πληρωμή. Αλλά για να μετατρέψετε τους παθητικούς αναζητητές σε ενεργούς αγοραστές, οι διαφημίσεις σας θα πρέπει να απαντούν στην ερώτησή τους και να τους παρασύρουν να κάνουν κλικ.

Έχουμε δοκιμάσει χιλιάδες διαφημίσεις αναζήτησης επί πληρωμή στο καμπύλη ζήτησης και μέσω της εταιρείας μας Bell Καμπύλη . Αυτή η ανάρτηση αναλύει 14 ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσουν οι πληρωμένες διαφημίσεις αναζήτησης για να διασφαλίσετε ότι πληρώνετε μόνο για τους αγοραστές με τις υψηλότερες προθέσεις.

Ερώτηση 1: "Τι σημαίνει αυτό για μένα;"

Μια σημαντική διάκριση μεταξύ πληρωμένης αναζήτησης και η οργανική αναζήτηση είναι ότι οι διαφημίσεις επί πληρωμή αποτελούν διακοπή. Οι χρήστες των μηχανών αναζήτησης αναζητούν απλώς μια απάντηση στην ερώτησή τους. Οι άνθρωποι που βλέπουν τις διαφημίσεις σας δεν σας χρωστάνε τίποτα. Επειδή πληρώνετε για να εμφανιστεί πρώτα η διαφήμισή σας δεν σημαίνει ότι θα την προσέξουν.

Για να δημιουργήσετε πραγματικό ενδιαφέρον για τις διαφημίσεις σας επί πληρωμή, αναδιαμορφώστε την προσφορά σας ως χάρη.

Εσείς μπορεί να το κάνει με δύο τρόπους:

  • Περιγράψτε τις δυνατότητες του προϊόντος σας ως λύση στο πρόβλημα των πελατών σας.
  • Τονίστε το αποτέλεσμα που επιδιώκει ο πελάτης σας.

Για παράδειγμα, η αναδιαμόρφωση της δωρεάν παράδοσης ως επιπλέον ευκολία κάνει προσφέρετε αυτό πολύ πιο ελκυστικό.

Χρησιμοποιήστε επεκτάσεις διαφημίσεων παραθέτοντας πρόσθετα οφέλη στην περιγραφή της σελίδας. Για παράδειγμα, η συμπερίληψη "προσαρμοσμένων σχεδίων" στη σελίδα επέκτασης τιμών σηματοδοτεί τον πελάτη σας ότι θα έχει τον έλεγχο του κόστους. Αυτό θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε την περιέργεια ακόμα και των πιο αγοραστών με κόστος.

Πιστώσεις εικόνας: Καμπύλη ζήτησης

Ερώτηση 2: «Γιατί να αγοράσω τώρα;»

Περίπου το 80% των καροτσιών ηλεκτρονικού εμπορίου εγκαταλείπονται, κυρίως επειδή οι αγοραστές δεν αισθάνονται επειγόντως να ολοκληρώσουν η συναλλαγή. Οι διαδικτυακοί αγοραστές δεν βιάζονται, καθώς το διαδίκτυο είναι ανοιχτό όλο το 24ωρο και το απόθεμα είναι απεριόριστο.

Χρησιμοποιήστε αντίγραφο διαφήμισης που γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ του προβλήματος και της λύσης σας. Ο ευκολότερος τρόπος για να δημιουργήσετε αυτήν τη γέφυρα περιέργειας είναι να κάνετε μια ερώτηση.

Για να απαντήσετε στην ερώτηση "Γιατί να αγοράσω τώρα;", θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα κίνητρο για να τους κάνετε να αναλάβουν δράση τώρα.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.