Η Mixlab συγκεντρώνει 20 εκατομμύρια δολάρια για να προσφέρει απόλυτη εμπειρία φαρμακείου στους γονείς κατοικίδιων ζώων


Φαρμακείο κατοικίδιων ζώων Mixlab έχει αναπτύξει μια ψηφιακή πλατφόρμα που επιτρέπει στους κτηνιάτρους να συνταγογραφούν φάρμακα και να τα παραδίδουν-μερικές φορές την ίδια μέρα-στους γονείς κατοικίδιων ζώων.

Η εταιρεία με έδρα τη Νέα Υόρκη συγκέντρωσε 20 εκατομμύρια δολάρια Σειρά Α σε γύρο χρηματοδότησης υπό την ηγεσία της Sonoma Brands και συμπεριλαμβανομένων των Global Founders Capital, Monogram Capital, Lakehouse Ventures και Brand Foundry. Η νέα επένδυση δίνει στη Mixlab συνολική χρηματοδότηση 30 εκατομμυρίων δολαρίων, δήλωσε ο Fred Dijols, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Mixlab.

Ο Dijols και η Stella Kim, επικεφαλής εμπειρογνώμονας, ίδρυσαν το Mixlab το 2017 για να παρέχουν μια καλύτερη φαρμακευτική εμπειρία. κτηνίατρος στο κέντρο.

Το ιστορικό του Dijols είναι σε ιατρικές συσκευές καθώς και σε επενδύσεις στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, όπου ενδιαφέρθηκε για τη φαρμακοβιομηχανία, μετά τα TruePill και PillPack, τα οποία είπε στο TechCrunch "δημιουργώντας ένα μοντέρνο μοντέλο φαρμακείου". 19659002] Καθώς περισσότερες εμπειρίες φαρμακείων περιστρέφονταν γύρω από την παράδοση στο σπίτι, διαπίστωσε ότι η κτηνιατρική πλευρά του φαρμακείου δεν συμβαδίζει. Συνάντησε τον Kim, έναν εμπειρογνώμονα εμπειρίας χρήστη, του οποίου η οικογένεια έχει ένα φαρμακείο και ήθελε να φέρει την τεχνολογία στη βιομηχανία.

«Ο κλάδος των φαρμακείων αλλάζει πολύ και η τεχνολογία μας επιτρέπει να εξατομικεύουμε τη φροντίδα και την εμπειρία για τον κτηνίατρο, κατοικίδιο γονέα και το κατοικίδιο ζώο », είπε η Kim. «Η εξυπηρέτηση πελατών είναι σημαντική στην υγειονομική περίθαλψη, όπως και η αξιοπρέπεια και η ενσυναίσθηση. Το είχαμε υπόψη μας όταν ξεκινήσαμε το Mixlab. Πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να αφαιρέσουν το ανθρώπινο στοιχείο, αλλά εμείς τη χρησιμοποιούμε για να το αναδείξουμε ». πίσω χρόνο για να περάσετε με τη φροντίδα των ασθενών. Η πλατφόρμα διαχειρίζεται την παράδοση φαρμάκων κατ 'οίκον μέσω επώνυμων, γενόσημων και μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων, καθώς και μειώνει τα αποθέματα φαρμακείων επιτόπου μιας κλινικής. Οι κτηνίατροι μπορούν να γράφουν συνταγές σε δευτερόλεπτα και να παρακολουθούν την πρόοδο της φαρμακευτικής αγωγής και τη συμμόρφωση με τη θεραπεία.

Η εταιρεία λειτουργεί επίσης το δικό της σύνθετο φαρμακείο όπου ειδικεύεται στην παρασκευή φαρμάκων κατ 'απαίτηση που είναι αρωματισμένα και δοσολογημένα.

Από την πλευρά του γονέα του κατοικίδιου ζώου. δεν χρειάζεται πλέον να περιμένετε έως και μια εβδομάδα για φάρμακα ούτε να οδηγήσετε στην κλινική για να τα παραλάβετε. Τα φάρμακα έρχονται σε ένα εξατομικευμένο πακέτο φροντίδας που περιλαμβάνει μια σημείωση από τον φαρμακοποιό, σαφείς και ευανάγνωστες οδηγίες και ένα νέο παιχνίδι.

Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, οι υιοθεσίες κατοικίδιων ζώων αυξήθηκαν καθώς περισσότεροι άνθρωποι ήταν στο σπίτι, οδηγώντας επίσης σε αύξηση των επισκέψεων στον κτηνίατρο. Αυτό προκάλεσε επίσης την άνθηση της παγκόσμιας βιομηχανίας φροντίδας κατοικίδιων και τώρα προβλέπεται να φτάσει τα 343 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2030, όταν είχε αποτιμηθεί σε 208 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020 .

Κατοικίδια Οι γονείς επίσης ξοδεύουν περισσότερα για τα κατοικίδια ζώα τους και μια έκθεση της Morgan Stanley έδειξε ότι βλέπουν τα κατοικίδια ζώα ως μέλη της οικογένειάς τους και ως αποτέλεσμα, το 37% των ανθρώπων δήλωσε ότι θα αναλάβει χρέη για να πληρώσει τα ιατρικά έξοδα ενός κατοικίδιου ζώου, ενώ 29 % θα έβαζε τις ανάγκες ενός κατοικίδιου πριν από τις δικές του.

Για να καλύψει την αυξημένη ζήτηση στην κτηνιατρική περίθαλψη, η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει τη νέα χρηματοδότηση για να βελτιώσει την τεχνολογία της και να επεκταθεί σε περισσότερες τοποθεσίες όπου μπορεί να παράσχει αυθημερόν παράδοση. Επί του παρόντος, αποστέλλεται σε 47 πολιτείες και η Dijols αναμένει να είναι εντελώς εθνική μέχρι το τέλος του έτους. Αναμένει επίσης να προσλάβει περισσότερα άτομα τόσο στην ομάδα πωλήσεων όσο και σε διευθυντικές θέσεις.

Η εταιρεία λειτουργεί ήδη στη Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες και αναπτύσσεται 3x κάθε χρόνο, αν και ο Dijols παραδέχεται ότι η λειτουργία κατά τη διάρκεια της πανδημίας ήταν λίγο δύσκολη. Λόγω της «μαζικής αύξησης των παραγγελιών» που ήρθε καθώς οι κτηνίατροι έπρεπε να κλείσουν τα γραφεία τους.

Στο πλαίσιο της επένδυσης, ο Keith Levy, λειτουργικός συνεργάτης της Sonoma Brands και πρώην πρόεδρος του κατασκευαστή τροφίμων για κατοικίδια Royal Canin USA, θα ενταχθεί στο διοικητικό συμβούλιο της Mixlab. Η Sonoma Brands επικεντρώνεται σε αναπτυξιακούς τομείς της καταναλωτικής οικονομίας και τα κατοικίδια ζώα ήταν ένας από τους τομείς για τους οποίους ενδιαφέρθηκαν οι επενδυτές.

Με την πάροδο του χρόνου, η Sonoma διαπίστωσε ότι στην κτηνιατρική κοινότητα, υπήρχε χώρος για πολλούς παίκτες. Ωστόσο, οι κτηνίατροι θέλουν να εγκατασταθούν σε μια εταιρεία που εμπιστεύονται και η Mixlab ταιριάζει σε αυτήν την περιγραφή για πολλούς επειδή έβγαζαν φάρμακα πιο γρήγορα, είπε ο Levy.

«Αυτό που κάνει η Mixlab δεν είναι εντελώς μοναδικό, αλλά το κάνουν καλύτερα », πρόσθεσε. «Όταν κοιτάξαμε τις μετρήσεις εξυπηρέτησης πελατών, είδαμε ότι είχαν καλή φήμη και ήταν ανελέητα επικεντρωμένοι στην παροχή καλύτερης εμπειρίας.»

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.