Daily Crunch: Η πιο πολύτιμη εκκίνηση της Ινδίας αγοράζει την ψηφιακή πλατφόρμα ανάγνωσης Epic με έδρα τις ΗΠΑ για 500 εκατομμύρια δολάρια


Για να λάβετε πληροφορίες σχετικά με τις μεγαλύτερες και πιο σημαντικές ιστορίες του TechCrunch που παραδίδονται στα εισερχόμενά σας κάθε μέρα στις 3 μ.μ. PDT, εγγραφείτε εδώ .

Γεια σας και καλώς ήλθατε στο Extra Crunch για τις 21 Ιουλίου 2021. Ήταν μια καλή μέρα για τους θαυμαστές κρυπτογράφησης, με μεγάλα νομίσματα να βλέπουν κάποια ανάκαμψη από τα πρόσφατα χαμηλά επίπεδα. Ωστόσο, το Bitcoin και ο αιθέρας παραμένουν καταθλιπτικοί σε χρονικό διάστημα επτά ημερών. Και το χρηματιστήριο είναι σήμερα ανοδικό. Τι άλλο μπορούμε να ζητήσουμε την Τετάρτη; Λοιπόν, τι θα λέγατε για μια τεράστια σειρά νέων και τεχνολογικών ειδήσεων; Μπορούμε να το κάνουμε αυτό! – Alex

Το TechCrunch Top 3

  • Το Clubhouse φεύγει beta: Το Clubhouse, η πολύβουη εκκίνηση ζωντανών ήχων που γοητεύει τον κόσμο της τεχνολογίας νωρίτερα φέτος, είναι εκτός beta. Η κίνηση αισθάνεται μια τρίχα καθυστερημένη δεδομένης της δουλειάς που έκανε το Twitter με το προϊόν Spaces, αλλά είναι ευπρόσδεκτη. Τα δεδομένα δείχνουν ότι το Clubhouse έχει μια στιγμή στην Ινδία, μια βασική αγορά τεχνολογίας, καθώς η Daily Crunch έχει συζητήσει για τη ναυτία.
  • Ο Tumblr πηγαίνει υπέρ: Νιώθετε σαν μια ιστορία επιστροφής; Ο Tumblr σίγουρα το κάνει. Αφού ολοκληρώθηκε ως μέρος της Yahoo χάρη σε μια συμφωνία 1,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων και αργότερα μέρος της Verizon μετά την εταιρεία (και ακόμη η μητρική εταιρεία της TechCrunch) αγόρασε τον διαδικτυακό γίγαντα πύλης πωλήθηκε σε Automattic για ένα τραγούδι . Τώρα θέλει να συμμετάσχει στην οικονομική ανάπτυξη των δημιουργών επιτρέποντας στους χρήστες του να δημιουργούν paywalls. Είμαστε εδώ για αυτό – το Διαδίκτυο θα ήταν πιο διασκεδαστικό με έναν υγιή Tumblr στο μείγμα.
  • Ο Byju's έρχεται στην Αμερική: Ο ινδικός σούπερ σταρ Edtech Byju έρχεται στις ΗΠΑ στα τακούνια των πρόσφατα ανακοινωθέντων 500 εκατομμυρίων δολαρίων του συμφωνία για την Epic, αυτό που η TechCrunch περιέγραψε ως «πλατφόρμα ανάγνωσης με έδρα την Καλιφόρνια». Η αγορά edtech είναι καυτή, κάτι που γνωρίζουμε από καιρό. Το IPO του Duolingo βρίσκεται επίσης στο μείγμα καθώς το είναι ένας πρόσφατος γύρος 24 εκατομμυρίων δολαρίων για το Sololearn μια εκκίνηση που θέλει να πάρει το μοντέλο Duolingo και να το εφαρμόσει στην εκμάθηση κωδικών.

Startups / VC

Έχουμε πολλά να συζητήσουμε σήμερα από τον κόσμο των νεοσύστατων εταιρειών χάρη στον υπερβολικό ρυθμό επιχειρηματικών κεφαλαίων σε όλο τον κόσμο. Επάνω, αν παρακολουθείτε το Robinhood IPO, οι τελευταίες μας σημειώσεις είναι εδώ . Τώρα, ας μιλήσουμε για την τεχνολογική ανάπτυξη και το ιδιωτικό κεφάλαιο, ξεκινώντας με ορισμένες ενημερώσεις fintech.

Fintech

  • Η αναβάθμιση εκκίνησης δανεισμού περιλαμβάνει την crypto: Πίσω στο 2019, η TechCrunch σημείωσε την Upgrade, μια εκκίνηση καταναλωτικών δανείων από Ο ιδρυτής του LendingClub, Renaud Laplanche. Σήμερα η εκκίνηση ξεκίνησε μια πιστωτική κάρτα με ανταμοιβές bitcoin. Εάν χρειάζεστε μερικά ακόμη satoshis αξίας $ BTC και θέλετε να κερδίσετε πίστωση, αυτό μπορεί να είναι για εσάς.
  • No-code + Payments = WhenThen: Η υπηρεσία πληρωμών χωρίς κωδικό WhenThen δεν αγωνίζεται να εξηγήσει επενδυτές, δείχνει ο τελευταίος γύρος 6 εκατομμυρίων δολαρίων Η υπηρεσία της, TechCrunch αναφέρει, επιτρέπει στους πελάτες να «ενορχηστρώσουν, να παρακολουθήσουν, να βελτιώσουν και να διαχειριστούν αυτόνομα όλες τις πληρωμές και τις πληρωμές των πελατών». Το στοιχείο χωρίς κωδικό πιθανότατα σημαίνει ότι είναι λίγο πιο φιλικό προς τους μη προγραμματιστές εκεί έξω. Βαθμολογήσαμε αυτήν την ιδέα καθαρά από 10.
  • 118 εκατομμύρια δολάρια περισσότερο για τη διαχείριση εταιρικών δαπανών: Εδώ στις ΗΠΑ, οι εταιρικοί πόλεμοι δαπανών έχουν Ramp έναντι Airbase έναντι Brex στις πρώτες γραμμές. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το δημοφιλές μοντέλο συγχώνευσης εταιρικών καρτών και λογισμικού για να βοηθήσει τις εταιρείες να διαχειριστούν τη συνολική διανομή κεφαλαίων τους είναι πλήρως κατανοητό. Ειδικά σε παγκόσμιο πλαίσιο. Και τώρα η Spendesk έχει έναν νέο λογαριασμό 100 εκατομμυρίων ευρώ για να ξοδέψει στην αγορά της ΕΕ. Αναρωτιέμαι ποια υπηρεσία θα χρησιμοποιήσει για να παρακολουθήσει αυτά τα κόστη;

Λογισμικό

Κλείνοντας την κάλυψη εκκίνησης, μερικές τελικές σημειώσεις. Η Pangea έχει συγκεντρώσει 68 εκατομμύρια δολάρια για τις μάρκες προσωπικής φροντίδας των ανδρών της . Αυτο ειναι κουλ. Αλλά μην το αναμιγνύετε με το Providence, Pangea με έδρα το Ρόουντ Άιλαντ ένα πρόσφατο πτυχίο Y Combinator που έχει κάποια νέα. Περισσότερα σχετικά με αυτό σύντομα.

Εάν θέλετε μια βαθύτερη βουτιά στα πιο πρόσφατα βιβλία των καυτών επιχειρήσεων, η ομάδα Equity πρόσφατα κάθισε με έναν από τους συγγραφείς του « The Cult of We "Για να συνομιλήσετε όλα τα πράγματα WeWork.

Αυτές οι απλές μετρήσεις θα σας πουν εάν η εκκίνηση σας είναι έτοιμη για κλιμάκωση

Υπάρχει ένας πειρασμός μέσα σε νεοσύστατες επιχειρήσεις για να ισχυριστείτε ότι η στρατηγική μετάβασης στην αγορά είναι πλήρως λειτουργική. Στην πραγματικότητα, το GTM είναι ένα παιχνίδι αυστηρών αριθμών και ακόμη και με ένα σταθερό σχέδιο, μπορεί εύκολα να αποφευχθεί από κοινά προβλήματα όπως μάχες χλοοτάπητα και κακή επικοινωνία.

Η εύρεση της εφαρμογής GTM είναι ορόσημο για κάθε εκκίνηση που μπορεί να περιλαμβάνει οτιδήποτε από την επέκταση της ομάδας μηχανικών έως την έναρξη της πρώτης αγοράς πολυμέσων Αλλά πώς ξέρετε πότε έχετε φτάσει εκείνη τη μαγική στιγμή;

«Πρέπει να λάβετε υπόψη τρεις μετρήσεις: μεικτός ρυθμός στροφών, μαγικός αριθμός και μικτό περιθώριο», λέει η Tae Hea Nahm, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Storm Ventures.

Η υψηλή ανατροπή σημαίνει ότι οι πελάτες δεν είναι ευχαριστημένοι, τα χαμηλά μεικτά περιθώρια σημαίνουν κακή οικονομική μονάδα και τον λεγόμενο μαγικό αριθμό;

«Μπορείτε να το υπολογίσετε λαμβάνοντας νέο ARR διαιρούμενο με τις δαπάνες μάρκετινγκ και πωλήσεων, "Σύμφωνα με τον Nahm. "Αλλά λάβετε υπόψη ότι ο μαγικός αριθμός είναι ένας δείκτης καθυστέρησης και μπορεί να χρειαστούν μερικά τέταρτα για να δείτε ένα θετικό αποτέλεσμα."

(Extra Το Crunch είναι το πρόγραμμα συμμετοχής μας, το οποίο βοηθά τους ιδρυτές και τις ομάδες εκκίνησης να προχωρήσουν. Μπορείτε να εγγραφείτε εδώ .]

Big Tech Inc.

TechCrunch Experts: Growth Marketing

Η TechCrunch θέλει να προτείνεις επαγγελματίες μάρκετινγκ που έχουν εξειδίκευση στο SEO, στα κοινωνικά, στη συγγραφή περιεχομένου και πολλά άλλα! Εάν είστε έμπορος ανάπτυξης, μεταδώστε αυτήν την έρευνα στους πελάτες σας. θα θέλαμε να μάθουμε γιατί τους άρεσε να δουλεύει μαζί σας.

Αν είστε περίεργοι για το πώς αυτές οι έρευνες διαμορφώνουν την κάλυψή μας, ρίξτε μια ματιά σε αυτήν τη συνέντευξη που έκανε η Miranda Halpern με τη Maya Moufarek, ιδρυτή του Marketing Cube: " Μαθήματα του ιδρυτή του Cube μάρκετινγκ Maya Moufarek για νεοσύστατες επιχειρήσεις . "

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.