Το ποσοστό συγκεντρώνει 5 εκατομμύρια δολάρια, με στόχο να γίνει το «Stripe for δωρεές» σε καλές αιτίες


Τι γίνεται με τον πλανήτη που καταρρέει και τη δημοκρατία υπό συνεχή επίθεση από όλα τα μέρη – ξέρετε, ακριβώς το συνηθισμένο – ένα ή δύο μέλη του παγκόσμιου πληθυσμού, αναπάντεχα ή όχι, αναρωτήθηκαν αν ο ιδιωτικός τομέας μπορεί να θέλει να εντείνει; Εννοώ, καθώς και πυροβολώντας δισεκατομμυριούχους στο διάστημα. Ταυτόχρονα, ακόμη και! Ευτυχώς, πολλές επιχειρήσεις θέλουν να κάνουν καλύτερα. Υπάρχουν όμως ένα ή δύο εμπόδια. Η ενσωμάτωση «σκοπού» στην ψηφιακή προσφορά τους, όπως η δωρεά σε ένα μη κερδοσκοπικό στο τέλος ενός κινούμενου ντοκιμαντέρ, είναι πιο δύσκολη από ό, τι φαίνεται. Οι επιχειρήσεις δεν έχουν την ικανότητα να δημιουργήσουν λογισμικό δωρεάς. δεν μπορούν συνεχώς να επαληθεύουν και να ελέγχουν καλές αιτίες. και η επεξεργασία των δωρεών είναι γεμάτη από νομικές επιπλοκές, συμμόρφωση και κανονιστικό κίνδυνο. Τι πρέπει να γίνει;

Το Pennies είναι ένας οργανισμός που τιμολογείται ως το ψηφιακό ισοδύναμο του παραδοσιακού κουτιού συλλογής φιλανθρωπίας. Ωστόσο, ίσως αυτό που χρειαζόμαστε είναι… drum roll… ένα API;

Βήμα μπροστά Ποσοστό . Ιδρύθηκε το 2017, το Percent παρέχει ένα API που επιτρέπει στις εταιρείες να κάνουν δωρεές σε καλές αιτίες, αντιστοιχώντας σε μια δωρεά που πραγματοποιήθηκε κατά την πραγματοποίηση μιας πληρωμής ή για τη συγκέντρωση μιας χρηματοοικονομικής συναλλαγής, για παράδειγμα. Το Morpheus Ventures, επιτρέποντάς του να επεκταθεί στις ΗΠΑ, καθώς και την υπάρχουσα παρουσία του στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Αυστραλία. Η Nationwide Building Society του Ηνωμένου Βασιλείου – επίσης ένας πρώιμος επενδυτής και πελάτης του προϊόντος – είναι συν-επενδυτής στο γύρο.

Η εταιρεία αναφέρει ότι η πρώτη πλατφόρμα API της φροντίζει για διαδικασίες ελέγχου και συμμόρφωσης για την πρόληψη της απάτης και της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες ενώ ταυτόχρονα αναλύει φορολογικά αποδοτικές εκταμιεύσεις κεφαλαίων σε 200 χώρες παγκοσμίως. Λέει ότι 7 εκατομμύρια μη κερδοσκοπικοί λόγοι έχουν προστεθεί στην πλατφόρμα και ελέγχει τους πιθανούς αποδέκτες δωρεών.

Ο Henry Ludlam, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος του Percent, δήλωσε: «Το Percent ιδρύθηκε για να γίνει η παγκόσμια υποδομή πρώτου API πίσω από όλα τα δώρα. Αυτό θα είναι το θεμέλιο για ένα καλύτερο, δικαιότερο μέλλον του καπιταλισμού στο οποίο κάθε χρηματοοικονομική συναλλαγή έχει ενσωματωμένο κοινωνικό και περιβαλλοντικό αγαθό. "

Σε μια συνέντευξη τον ρώτησα εάν η πανδημία είχε επιταχύνει την ευκαιρία:« Λόγω του COVID, ξαφνικά τώρα έχουμε μάρκες που είναι πραγματικά απελπισμένοι να ενσωματώσουν την επιχείρησή τους με τέτοιο τρόπο που δεν το έκαναν πριν από 18 μήνες. Ήταν πραγματικά μια καταπληκτική αλλαγή. Μόλις είδαμε μια τεράστια μεταβολή στο τι περιμένουν οι καταναλωτές από τις επιχειρήσεις. Οι καταναλωτές αναμένουν από τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν σκοπό σε αυτό που κάνουν τώρα. "

Είπε ότι το προϊόν θα μπορούσε ακόμη και να ενσωματωθεί – έκπληξη! – υπηρεσίες ροής: "Ας πούμε ότι έχετε δει ένα ντοκιμαντέρ. Και στο τέλος του ντοκιμαντέρ, αισθάνεστε ιδιαίτερα συγκινημένοι, σαν να παρακολουθήσατε έναν David Attenborough ή κάτι τέτοιο. Θα μπορούσατε λοιπόν να είστε σε θέση να δημιουργήσετε δωρεές γρήγορα και εύκολα στο τέλος του. Έτσι, χρησιμοποιώντας το API μας, θα έβγαινε μια λίστα μη κερδοσκοπικών οργανώσεων, οπότε ακριβώς εκεί και ο πελάτης θα μπορούσε να κάνει μια δωρεά. Συνεργαζόμαστε επίσης με μια πλατφόρμα κρυπτογράφησης όπου μπορείτε να ολοκληρώσετε τις συναλλαγές σας και να κάνετε δωρεές σε οποιονδήποτε μη κερδοσκοπικό οργανισμό. Υπάρχουν πάρα πολύ ωραία πράγματα που δουλεύουμε και θα κυκλοφορήσει σύντομα. "

Ο Kristian Blaszczynski, Διευθύνων Σύμβουλος της Morpheus Ventures, δήλωσε: «Με τα γεγονότα των τελευταίων ετών, έγινε πιο εμφανές ότι η ευθυγράμμιση των επωνυμιών με τον σκοπό οδηγεί τη συμπεριφορά και τις δαπάνες των καταναλωτών. Ωστόσο, σήμερα, η διαδικασία δωρεάς σε μη κερδοσκοπικούς σκοπούς είναι απίστευτα αρχαϊκή, χειροκίνητη και αναποτελεσματική… Η πρώτη πλατφόρμα API της Percent αφαιρεί όλες αυτές τις πολυπλοκότητες και αυτοματοποιεί τις διαδικασίες, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να ευθυγραμμιστούν πιο κοντά στους ενδιαφερόμενους και να επικεντρωθούν στον πυρήνα τους επιχείρηση. "

Το ποσοστό θα μπορούσε κάλλιστα να πιέζει σε μια ανοιχτή πόρτα. Η Kantar Research λέει ότι μόνο το 22% των ανθρώπων θα μπορούσαν να ονομάσουν ένα εμπορικό σήμα που νόμιζαν ότι έκαναν καλή δουλειά αντιμετωπίζοντας θέματα όπως η αλλαγή του κλίματος, τα πλαστικά απόβλητα και η ρύπανση των υδάτων. Από την άλλη πλευρά, το 95% των επιχειρήσεων πιστεύουν ότι ο «σκοπός» βρίσκεται στην καρδιά αυτών που κάνουν. Η ανισότητα δεν θα μπορούσε να είναι πιο έντονη.

Είναι το ποσοστό η λωρίδα για δωρεές; Πρόκειται να μάθουμε.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.