Η Soldo συγκεντρώνει 180 εκατομμύρια δολάρια για την πλατφόρμα διαχείρισης των δαπανών της


Η διαχείριση των δαπανών υπήρξε εδώ και πολύ καιρό για τους υπαλλήλους και τα λογιστικά τμήματα: για πολλούς, η παρακολούθηση και η ανάλυση του τρόπου με τον οποίο δαπανώνται τα χρήματα για λογαριασμό μιας εταιρείας είναι υπερβολικά περιορισμένη σε ένα κληρονομικό λογισμικό που δεν είναι εξοπλισμένο για να χειριστεί πιο σύγχρονες απαιτήσεις. Σήμερα, μια βρετανική λύση δημιουργίας λύσεων για να φέρει τη διαδικασία στον 21ο αιώνα ανακοινώνει έναν σημαντικό γύρο χρηματοδότησης για να διπλασιαστεί η ανάπτυξή της.

Soldo η οποία παρέχει μια πλατφόρμα για την έκδοση εργαζομένων με προπληρωμένες εταιρικές κάρτες που είναι συνδέεται με ένα αυτοματοποιημένο σύστημα διαχείρισης εξόδων, έχει κλείσει 180 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση. Η Soldo έχει σήμερα περίπου 26.000 πελάτες, που κυμαίνονται από μικρές μεσαίες επιχειρήσεις, έως επιχειρήσεις μεσαίας αγοράς και έως και μεγάλες πολυεθνικές σε 30 χώρες, με τις Mercedes Benz, GetYourGuide, Gymshark, Bauli και Brooks να λειτουργούν μεταξύ των πιο δημοφιλών τους. Παράλληλα, μέσω API, ενσωματώνει επίσης το με τα δημοφιλή λογιστικά πακέτα που χρησιμοποιούνται σήμερα από οργανισμούς – NetSuite, QuickBooks, Zucchetti και Xero, μαζί με επιλογές για τη σύνδεση του Soldo σε περισσότερες από 50 πλατφόρμες διαχείρισης εξόδων, συμπεριλαμβανομένων Concur and Expensify.

Ο γύρος, μια σειρά C, διευθύνεται από τον Temasek της Σιγκαπούρης, με τη Sunley House Capital, το crossover της Advent International, την Citi Ventures, και τους προηγούμενους υποστηρικτές Accel, Battery Ventures και Dawn Capital Η Silicon Valley Bank παρείχε επίσης χρηματοδότηση χρέους ενός μη κοινοποιηθέντος ποσού.

Ο Soldo με έδρα το Λονδίνο επίσης δεν αποκάλυψε ότι η αποτίμησή του αναφέρεται σε μια δήλωση σχετικά με αυτήν την τελευταία επένδυση, αλλά ως σημείο αναφοράς, όταν άρχισε να συγκεντρώνει αυτά τα χρήματα, πίσω Τον Δεκέμβριο, η εταιρεία εκτιμήθηκε σε περίπου 278 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με δεδομένα PitchBook . Στην εκδήλωση, ο Soldo είπε ότι ο γύρος υπεγράφη λόγω της ισχυρής ανάπτυξης για την εταιρεία: ο όγκος των δαπανών στην πλατφόρμα της έχει αυξηθεί τετραπλάσιο από τη σειρά Β, έναν γύρο 61 εκατομμυρίων δολαρίων το 2019 . (Σημείωση: Οι κύριες δραστηριότητες της Soldo είναι στο Λονδίνο, αλλά έχει επίσης μια μικρή εταιρική έδρα στο Δουβλίνο, καθώς πήρε μια άδεια ηλεκτρονικού χρήματος στην Ιρλανδία το 2019, μέρος της αντιστάθμισης Brexit.] [19659006] Γενικότερα – και ίσως επειδή πολλοί από εμάς ξοδεύουμε περισσότερο χρόνο μακριά από τα κεντρικά γραφεία, ή ίσως επειδή ορισμένοι από εμάς τελικά βγαίνουμε ξανά στο δρόμο για να συναντήσουμε ανθρώπους – η διαχείριση των δαπανών παίρνει πολλή προσοχή αυτή τη στιγμή . Μόλις νωρίτερα αυτό το μήνα, ένας από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές του Soldo, το Pleo της Δανίας, συγκέντρωσε 150 εκατομμύρια δολάρια σε αποτίμηση 1,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων .

Είναι μια τεράστια αγορά για να παίξει: δισεκατομμύρια, είπε η εταιρεία.

Η ουσία της πρόκλησης που θέλει να επιλύσει ο Soldo είναι ότι τα έξοδα είναι συνήθως μια πολύ κατακερματισμένη, μη ψηφιοποιημένη επιχείρηση και οι υπάλληλοι που συγκεντρώνουν τα έξοδα συνήθως δεν είναι λογιστές: δηλαδή, ο χειρισμός σωστά δεν είναι μία από τις βασικές τους αρμοδιότητες. Τα ίδια τα έξοδα, εν τω μεταξύ, έχουν εξελιχθεί για να καλύψουν πολλά διαφορετικά πράγματα, ένα υποπροϊόν όλων που γίνονται ευκολότερα να αγοράζονται στο διαδίκτυο και επίσης πώς δουλεύουμε σήμερα: μπορεί να περιλαμβάνουν συνδρομές, ταξίδια και ψυχαγωγία, είδη γραφείου για το γραφείο σας στο σπίτι, και πραγματοποιώντας αγορές εκ μέρους της εταιρείας σας για καμπάνιες μάρκετινγκ ή διαδικτυακές διαφημίσεις και πολλά άλλα.

Όταν τα έξοδα πραγματοποιούνται ψηφιακά, είναι πιο εύκολο να εντοπιστούν, αλλά πολύ συχνά αφορούν υπηρεσίες ή αγαθά που αγοράζονται IRL, και αυτό είναι όταν προκύπτουν τα άλλα ζητήματα: οι άνθρωποι συχνά ξεχνούν να λαμβάνουν αποδείξεις, ή να τις χάνουν πριν συμπληρώσουν τις αναφορές τους, ή να πληρώσουν για πράγματα από τη δική τους τσέπη και πολλά άλλα.

Και επιπλέον, τα έξοδα γίνονται σε εταιρικές κάρτες ή μέσω τραπεζικών εμβασμάτων. Το πρώτο μπορεί να είναι ακριβό και δύσκολο να ελεγχθεί, ενώ το δεύτερο έχει τις δικές του προκλήσεις: είναι μια αργή διαδικασία και απαιτεί συχνά από πολλούς ανθρώπους να εκκαθαρίσουν μια πληρωμή.

Η προσέγγιση του Soldo για την επίλυση αυτού του προβλήματος είναι πρώτα απ 'όλα να διευκολύνει την έκδοση υπάλληλοι με κάρτες, προπληρωμένες προκειμένου να ελέγχουν καλύτερα τις δαπάνες τους. Στη συνέχεια συνδέει την κάρτα με μια εφαρμογή, η οποία δημιουργεί αυτόματα μηνύματα που εμφανίζονται για εσάς κάθε φορά που πραγματοποιείτε μια αγορά με μια κάρτα, για να σας υπενθυμίζεται να καταγράψετε μια απόδειξη και να την ανεβάσετε.

«Το όραμα του Soldo είναι να διαχειρίζεται τις συνολικές δαπάνες σε όλο το εύρος μιας εταιρείας, είτε πρόκειται για διαφημίσεις, συνδρομές λογισμικού, ταξίδια και ψυχαγωγία, διαχείριση προμηθευτών ή μισθοί σε όλους τους τρόπους πληρωμής. Όταν κοιτάξουμε με αυτόν τον τρόπο, η διαχείριση δαπανών είναι μόνο μία από τις πολλές πιθανές περιπτώσεις χρήσης και οι κάρτες είναι μόνο ένας από τους πολλούς τρόπους με τους οποίους μια εταιρεία μπορεί να μεταφέρει χρήματα σε προμηθευτές », δήλωσε ο Carlo Gualandri, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της Soldo, στην TechCrunch. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ. Σε αντίθεση με ανταγωνιστές όπως ο Pleo, σημείωσε «ότι έχουμε μια ευρύτερη και πληρέστερη εστίαση στη διαχείριση όλων των πιθανών αναγκών μιας εταιρείας, πέρα ​​από τα ταξίδια και τα έξοδα. Αυτό είναι σημαντικό επειδή η αξία για τον πελάτη της χρήσης μιας πλατφόρμας διαχείρισης δαπανών αυξάνεται καθώς ένα πιο σημαντικό μερίδιο των δαπανών της εταιρείας μεταφέρεται σε αυτό. "

Χωρίς αμφιβολία, η ανάπτυξη της εταιρείας από τότε που ιδρύθηκε πριν από πέντε χρόνια πέτυχε μεγάλη ταχύτητα χτύπημα με τη μορφή Covid-19. Η ανάκαμψή του από αυτό είναι μια απόδειξη για το πώς βρήκε μέρος ακόμη και στην τρέχουσα αγορά.

«Η πανδημία εξάλειψε σχεδόν τα ταξίδια και τα έξοδα ως περίπτωση χρήσης των δαπανών των εταιρειών – δεδομένου του περιορισμένου αριθμού εργαζομένων που ταξιδεύουν, ή υπερβολικά μεσημεριανά γεύματα, για παράδειγμα, στο κλείδωμα », δήλωσε ο Γκουανλαντρί. «Ήταν αρκετά συγκλονιστικό να βλέπεις όλη την Ευρώπη να κλείνει, κάθε χώρα, τις πρώτες εβδομάδες του Μαρτίου του περασμένου έτους, καθώς το κλείδωμα κράτησε τους ανθρώπους στα σπίτια τους. Και με αυτό, ένα σημαντικό μέρος των εσόδων των χρηματοοικονομικών μας υπηρεσιών εξαφανίστηκε επίσης επειδή τα επαγγελματικά ταξίδια είναι η πιο κοινή και διαδεδομένη χρήση εταιρικών καρτών. " Ωστόσο, συνέβησαν δύο πράγματα, συνέχισε:

«Ο αριθμός άλλων περιπτώσεων χρήσης εταιρικών δαπανών αυξήθηκε σημαντικά. Είδαμε την παγκόσμια στροφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο και την ψηφιοποίηση του χρηματοοικονομικού τμήματος. Από την υποστήριξη των εργαζομένων στο σπίτι σε άλλες επιχειρηματικές δραστηριότητες, υπήρξε μια σαφής κίνηση προς τις διαδικτυακές προμήθειες και αυτό απαιτεί κάρτα για την πληρωμή », είπε. «Επίσης, πολλές εταιρείες άρχισαν να διανέμουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους στο διαδίκτυο και με αυτό μετατόπισαν μεγάλο μέρος των δαπανών τους στο διαδικτυακό μάρκετινγκ, ένα παράδειγμα βασικής δαπάνης που συνήθως πληρώνεται για τη χρήση καρτών. Έτσι, υπήρχε σίγουρα μια περίπτωση ορισμένων κατηγοριών δαπανών να μειωθούν και άλλων να ανεβαίνουν και να αυξάνονται γρήγορα. Εμφανίστηκαν ορισμένα προβλήματα που σχετίζονται με την πανδημία και συνειδητοποιήσαμε ότι θα μπορούσαμε να λύσουμε. " στο Sunley House, το crossover fund της Advent International, δήλωσε σε δήλωση. «Η εταιρεία λειτουργεί σε μια μεγάλη και ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά και είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την εξαιρετική ομάδα διαχείρισης καθώς επιδιώκουν να χτίσουν την κορυφαία πλατφόρμα αυτοματοποίησης πληρωμών και δαπανών στην Ευρώπη».

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.