Η Stripe, με την αποτίμησή της 95 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ανέλαβε το τοπίο των πληρωμών με μια προσέγγιση ολόκληρης της πλατφόρμας, φέρνοντας δεκάδες γειτονικές υπηρεσίες για να εμπλακεί ένα ευρύτερο και βαθύτερο σύνολο πελατών που χρησιμοποιούν αυτές τις υπηρεσίες μέσω API. Όμως, στον κόσμο της λεγόμενης «ενσωματωμένης χρηματοδότησης», εξακολουθεί να υπάρχει πολύς χώρος για τους μικρότερους παίκτες να φέρουν μια πιο εξελιγμένη προσέγγιση στην επιχείρηση δημιουργίας περίπλοκων χρηματοοικονομικών διαδικασιών που μπορούν να ενσωματωθούν από τρίτους για να πραγματοποιήσουν τις δικές τους επιχειρήσεις, και σήμερα ένας από αυτούς ανακοινώνει κάποια χρηματοδότηση για να υποστηρίξει τη δική του αποστολή.

Dwolla το οποίο παρέχει ένα API που επιτρέπει στις εταιρείες να δημιουργούν και να διευκολύνουν τις γρήγορες πληρωμές, ειδικά με εστίαση στην ACH (αυτοματοποιημένη εκκαθάριση ή πληρωμές) ή μεταφορές μεταξύ τραπεζών ή άλλων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων), έχει κλείσει τη χρηματοδότηση 21 εκατομμυρίων δολαρίων, χρήματα που θα χρησιμοποιήσει για να συνεχίσει να αναπτύσσει τη λειτουργικότητα της υπηρεσίας της και συγκεκριμένα πώς ενσωματώνει και παρέχει μεγαλύτερη ανταπόκριση στις πληρωμές με κάρτα. πρόσληψη περισσότερου ταλέντου? και ξεκινώντας τη διαδικασία να οδηγεί σε περισσότερες αγορές εκτός των ΗΠΑ, πιθανότατα κοιτάζοντας πρώτα τον Καναδά, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Αυστραλία. Συμμετέχουν επίσης Venture Partners, Firebrand Ventures και Next Level Ventures. Ο Τζέρεμι Άντρους, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Traeger, είναι επίσης ένας μεμονωμένος επενδυτής. Άλλοι επενδυτές στην εταιρεία περιλαμβάνουν τους Andreesen Horowitz, High Alpha, Thrive Capital και Ludlow Ventures, και ο διευθύνων σύμβουλος Brady Harris σε συνέντευξή του, δήλωσε ότι η Dwolla δεν θα αποκαλύψει την αποτίμησή της αυτή τη στιγμή, αλλά την χαρακτήρισε «ανταγωνιστική σε ό, τι συμβαίνει με τις συναλλαγές και τις πληρωμές» συνολικά. "

Η Dwolla εδρεύει στο Des Moines της Αϊόβα και βρίσκεται κάπως κάτω από το ραντάρ όλα αυτά τα χρόνια. Από το 2009 είχε συγκεντρώσει μόλις πάνω από 50 εκατομμύρια δολάρια πριν από αυτόν τον γύρο, ένα σχετικά μικρό ποσό για ένα fintech αυτές τις μέρες. Αυτά τα 21 εκατομμύρια δολάρια είναι ο μεγαλύτερος-μοναδικός γύρος του μέχρι σήμερα.

Αλλά βλέπει επίσης ήσυχα μεγάλη ανάπτυξη. Το 2019, η Dwolla επεξεργάστηκε 11 δισεκατομμύρια δολάρια σε ακαθάριστο όγκο πληρωμών μέσω της πλατφόρμας της. Το 2020, αυξήθηκε σε 20 δισεκατομμύρια δολάρια. Φέτος προβλέπεται να είναι 30 δισεκατομμύρια δολάρια, δήλωσε ο Χάρις. Οι πελάτες περιλαμβάνουν τόσο μεγαλύτερα ιδρύματα όσο και fintechs που θέλουν να ενσωματώσουν γρηγορότερες και αποδοτικότερες πληρωμές με βάση το ACH στις δικές τους υπηρεσίες χωρίς να περάσουν από το βαρύ έργο της δημιουργίας τους από το μηδέν, καθώς και επιχειρήσεις που το θέλουν επίσης στη στοίβα τους, με συγκεκριμένες απαιτήσεις σχετικά με το πώς θα ήθελαν τη λευκή ετικέτα και την προσαρμογή.

Συνολικά, η εταιρεία διαθέτει περίπου 3 εκατομμύρια τελικούς χρήστες στην πλατφόρμα της, οι οποίοι διοχετεύονται μέσω περίπου 500 πελατών που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της. Σε αυτούς τους πελάτες περιλαμβάνονται εταιρείες ακινήτων, εκπαιδευτικά ιδρύματα, λιανοπωλητές και επωνυμίες όπως GOAT Ibotta και Rally . Μερικοί από αυτούς τους πελάτες είναι μεγαλύτεροι από όσο νομίζετε. Ο Harris μου είπε ότι ένας από τους πελάτες του που χρησιμοποιεί το API Dwolla σε μια υπηρεσία λευκής ετικέτας είναι ένα fintech που βλέπει περίπου 9 τρισεκατομμύρια δολάρια σε ακαθάριστες συναλλαγές. (Η Dwolla είναι κάτω από το NDA, οπότε δεν μπορεί να αποκαλύψει το όνομα.) Αυτός ο αριθμός 3 εκατομμυρίων, είπε ο Χάρις, αυτή τη στιγμή αυξάνεται κατά 1,5 εκατομμύρια κάθε τρίμηνο, οπότε βλέπει πραγματικά πολλή κίνηση συναλλαγών αυτή τη στιγμή.

Και 30 δισεκατομμύρια δολάρια είναι, από Φυσικά, μόνο ένα μικρό μέρος της πίτας πληρωμών, με συναλλαγές που εκτιμάται ότι θα εκτιμηθούν σε 5,4 τρισεκατομμύρια το 2020 και προβλέπεται να αυξηθεί σε 11,29 τρισεκατομμύρια έως το 2026.

Όπως περιγράφει ο Harris Είναι, παρόλο που υπάρχουν πολλές επιλογές εκεί έξω στην αγορά για εταιρείες που θέλουν να ενσωματώσουν πληρωμές και συγκεκριμένα πληρωμές μέσω τραπεζικού εμβάσματος στη στοίβα τους, η μοναδική προσέγγιση της Dwolla είναι ότι έκανε αυτή τη συγκεκριμένη υπηρεσία πιο αποτελεσματική και εύκολα προσαρμόσιμη για εκείνοι που θέλουν να προσθέσουν περισσότερα χαρακτηριστικά στη διαδικασία. (Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει περισσότερο χρονοδιάγραμμα, ενσωματώνοντας μια συνδυασμένη προσέγγιση συμπεριλαμβανομένων πληρωμών με κάρτα ή άλλων μεθόδων πληρωμής ή κάτι άλλο εντελώς.)

«Τα προϊόντα ACH είναι κάτι που ένας καταναλωτής μπορεί να τραβήξει από το ράφι σε μια εταιρεία πληρωμών όπως η Stripe, αλλά αυτό αφορά τη δημιουργία περισσότερης προσαρμογής », δήλωσε ο Χάρις. «Παίρνουμε πολλούς ανθρώπους που είναι ενδιάμεσοι με έναν άλλο πάροχο, αλλά δεν μπορούν να το κάνουν αυτό που θα ήθελαν, και έτσι έρχονται σε εμάς. Θέλουμε να σκεφτόμαστε τους εαυτούς μας ως προγραμματικούς και ευέλικτους. »

Αυτή η εστίαση και η κυριαρχία του χώρου της βοήθησε το αστέρι της Dwolla να ανέβει όχι μόνο με πελάτες αλλά και με επενδυτές.

« Η Dwolla συνεχίζει να ωθεί βελόνα για την καινοτομία των σύγχρονων επιχειρηματικών πληρωμών. Σε περιστροφή προς το χώρο B2B, Η Dwolla ήταν σε θέση να παρέχει μια πολύ αναγκαία λύση για πληρωμές επιχειρήσεων », δήλωσε ο Chris Moody, Partner, Foundry Group, σε μια δήλωση. « Τώρα, η Η Dwolla χρησιμοποιεί αυτήν την κίνηση και την καινοτομία για να μεταμορφώσει πλήρως τον τρόπο με τον οποίο οι σημερινές κορυφαίες μάρκες μεταφέρουν χρήματα. Ο διπλασιασμός της επένδυσής μας δεν ήταν πείρα καθώς συνεχίζουμε να βλέπουμε την αξία της εταιρείας στον εκσυγχρονισμό των πληρωμών B2B και τη σημασία της χρηματοοικονομικής τεχνολογίας για να λειτουργούν οι εταιρείες στο αποκορύφωμά τους. "

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.