Η πραγματική απόδοση επένδυσης που καθιστά τα προϊόντα σας πιο προσβάσιμα


Νέες προβλέψεις δείχνουν ότι οι εταιρείες τεχνολογίας που δεσμεύονται για προσβασιμότητα θα αποκομίσουν συνολικά 10 δισεκατομμύρια $ σε 16 δισεκατομμύρια $ σε ετήσιες δαπάνες σχεδιασμού στις ΗΠΑ και τον Καναδά. Η αύξηση των κεφαλαίων ενισχύει την προσβασιμότητα όχι μόνο ως ηθική προτεραιότητα, αλλά και οικονομική.

Η προσβασιμότητα δεν είναι, όπως πιστεύουν πολλοί, κρυπτονίτης για κέρδη. Είναι κερδοφόρος. Πρώτον, επειδή η πρόσβαση στο προϊόν σας προσθέτει ένα επιπλέον πλήθος ατόμων στη δυνητική αγορά σας. Δύο, επειδή βελτιστοποιεί πραγματικά τη ροή εργασίας σας, λαμβάνοντας υπόψη περισσότερα ζητήματα εκ των προτέρων. Τρία, επειδή θα επιστρέψει για να σας δαγκώσει στον κώλο με βαριές αγωγές και δημόσια έκθεση (διαβάστε: κέρδος και απώλεια πελατών) εάν το αγνοήσετε. Αν μη τι άλλο, θυμηθείτε αυτό: Το κόστος της μη συμμόρφωσης είναι περίπου τρεις φορές υψηλότερο από αυτό της συμμόρφωσης.

Σήμερα, βλέπουμε κάτι παρόμοιο με αυτό που συνέβη με την ποικιλομορφία και την ένταξη: Ενώ πολλές επιχειρήσεις θεωρήστε την D&I έναν πονοκέφαλο, από τότε ξυπνήσαμε με το γεγονός ότι το να έχουμε μια ποικιλία φύλων, ηλικιών και εθνοτήτων έχει άμεση επίδραση στις κατώτατες γραμμές εταιρειών. Η ίδια συνειδητοποίηση θα έρθει με την προσβασιμότητα.

Στον πυρήνα της, η προσβασιμότητα σημαίνει ότι το προϊόν σας είναι όσο το δυνατόν πιο χρησιμοποιήσιμο στον μεγαλύτερο αριθμό ατόμων. Η ελκυστικότητα και η αποτελεσματικότητα που σχετίζεται σχετίζεται με υψηλότερα έσοδα. Για αυτό λοιπόν όλοι οι επιχειρήσεις μπορούν να επιτύχουν υψηλό ROI από την προσοχή στην προσβασιμότητα και πώς να βελτιστοποιήσουν αυτές τις αποδόσεις.

Ξεκινήστε ενημερώνοντας τις ομάδες σας για το τι τους λείπει

Έχοντας μια στρατηγική κατάρτισης στην επιχείρησή σας μπορεί Αυξήστε τα κέρδη σας κατά σχεδόν 50%. Όταν εκπαιδεύετε την ομάδα σας σχετικά με την προσβασιμότητα, δεν τους δίνετε απλώς νέες δεξιότητες για να αυξήσετε την παραγωγικότητα, βελτιστοποιείτε τη ροή εργασίας τους μακροπρόθεσμα και προωθείτε μια υγιέστερη ομαδική κουλτούρα.

Κάνοντας το προϊόν σας προσβάσιμο προσθέτει ένα επιπλέον πλήθος ατόμων στη δυνητική σας αγορά και βελτιστοποιεί τη ροή εργασίας σας, λαμβάνοντας υπόψη περισσότερα ζητήματα εκ των προτέρων.

Αυτό που πολλές ομάδες δεν καταλαβαίνουν σήμερα είναι ότι η προσβασιμότητα ανοίγει απλά ένα προϊόν σε περισσότερους χρήστες. Εάν δεν ενημερώσουμε τους υπαλλήλους μας για αυτό, θα συνεχίσουν να αποφεύγουν τη λέξη «προσβασιμότητα», επειδή πιστεύουν ότι σημαίνει ότι περιβάλλεται από ορισμένους ακατανόητους κανονισμούς. Αλλά όταν κάνουμε αυτή τη διαδικασία εύκολη στην πέψη για ολόκληρη την ομάδα και δημιουργούμε μια κοινή γλώσσα σχετικά με την προσβασιμότητα, καθιστούμε ευκολότερη την κατανόηση του τελικού στόχου: εξυπνότερος σχεδιασμός και ανάπτυξη.

Υπάρχουν Υπάρχουν απλοί τρόποι για επιχειρήσεις για να πάρουν το μυαλό τους σχετικά με την προσβασιμότητα, από το Equal Access Toolkit της IBM έως τη σελίδα χωρίς αποκλεισμούς της Microsoft έως το A11Y Project . Ωστόσο, υπήρξε μια ανησυχητική έλλειψη πρόσβασης σε δωρεάν πόρους προσβασιμότητας, το οποίο είναι ένα βασικό ζήτημα που η ευρύτερη κοινότητά μας προσπαθεί να αλλάξει .

Ας πάρουμε τις ιδιαιτερότητες: Μέσω της ευαισθητοποίησης και της εκπαίδευσης, εσείς θα αρχίσει να πείθει την ομάδα σας για τη σημασία της προσβασιμότητας, ώστε να μπορούν να δεσμευτούν ολόψυχα, όχι μόνο για χάρη των χρηστών, αλλά επειδή θα βελτιώσουν τη δική τους επαγγελματική εμπειρία. Η εργασία με γνώμονα την προσβασιμότητα καθιστά τις διαδικασίες εργασίας των εργαζομένων πιο αποτελεσματικές και μειώνει το κόστος των σφαλμάτων που συμβαίνουν κάτω από τη γραμμή. Επιπλέον, οι διευθυντές θα δαπανήσουν λιγότερους πόρους για την εποπτεία της εργασίας για να βεβαιωθούν ότι είναι συμβατά ή επανεξετάζουν σχέδια που δεν πληρούν το σήμα.

Οι εργαζόμενοι θα κατανοήσουν τις ανάγκες των πελατών πολύ περισσότερο εάν ενημερωθούν για τους ποικίλους τρόπους αλληλεπίδρασης διαφορετικών ανθρώπων με ένα προϊόν. Δεν μιλάμε για στατιστικά ασήμαντη ομάδα: Τα άτομα με αναπηρία είναι η μεγαλύτερη μειονότητα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ένας στους τέσσερις ενήλικες των ΗΠΑ πάσχουν από αναπηρία, και σε παγκόσμιο επίπεδο, μιλάμε για 1 δισεκατομμύριο άτομα – αλλά πολύ περισσότερο όταν λαμβάνετε υπόψη τα πολλά άτομα που δεν μπορούν ή δεν θα πάνε στον γιατρό ή δεν έχουν διαγνωστεί καθόλου. Ίσως το έχετε βιώσει και αυτό. Προσωρινές αναπηρίες – όπως το να κρατάτε το χέρι σας σε ένα καστ για μερικούς μήνες ή να αναρρώνετε από μια σοβαρή επέμβαση – θα επηρεάσει την ικανότητά σας να χρησιμοποιείτε ορισμένα προϊόντα εάν δεν έχουν γίνει κατά νου.

Τέλος, παρέχοντας αυτό Η εκπαίδευση επιτρέπει στο προσωπικό σας να γνωρίζει ότι είστε ανοιχτοί σε συνομιλίες σχετικά με τον τρόπο βελτίωσης των συνθηκών εργασίας και του πολιτισμού. Μια ευτυχισμένη ομάδα είναι μια πιο ανθεκτική ομάδα που θα παραμείνει μαζί σας στο ταξίδι των προϊόντων σας, αποφεύγοντας το κόστος πρόσληψης νέων προσλήψεων.

Καλύτερες δοκιμές, καλύτερη απόδοση

Καθώς το προϊόν σας μεγαλώνει, γίνεται όλο και λιγότερο ελαστικό. Είναι πιο δύσκολο να διορθώσουμε την πρώτη σειρά τούβλων σε ένα νέο σπίτι, αν χτίζετε ήδη τη δεύτερη και τρίτη ιστορία.

Γι 'αυτό πρέπει να ξανασκεφτούμε τις δοκιμές. Η συνεχής δοκιμή του προϊόντος σας θα σας πει τι χρειάζεται να αλλάξετε καθώς προχωράτε. Το πρόβλημα είναι ότι τα άτομα με αναπηρίες αποκλείονται από τη διαδικασία δοκιμών. Και ακόμη και όταν εμφανίζονται σε σύνολα δεδομένων, τα δεδομένα τους συχνά αντιμετωπίζονται ως ανωμαλίες επειδή δεν ακολουθούν τα μοτίβα που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε από ικανά άτομα.

Η διόρθωση αυτού ξεκινά με πώς οραματιζόμαστε την αγορά-στόχο μας. Έχετε άτομα με αναπηρίες – και αυτό περιλαμβάνει αόρατα – στη βάση χρηστών-στόχων σας; Ως μέρος των προφίλ της προσωπικότητάς σας; Με άλλα λόγια, προσεγγίζετε και συμπεριλαμβάνετε αυτά, ή είναι περισσότερο από ένα παρεμπίπτον αλίευμα που δεν περιμένετε να δείτε τη χρήση του προϊόντος σας;

Στη συνέχεια, δοκιμάστε ποιοτικά και ποσοτικά στοιχεία. Αποκτήστε διαφορετικούς χρήστες στο "γραφείο", ρωτήστε τους πώς αισθάνονται για την πλοήγηση στο προϊόν σας. Τους πήρε χρόνο να μάθουν πώς λειτούργησε ένα συγκεκριμένο χαρακτηριστικό; Ήταν κάτι πλήρες εμπόδιο; Πρέπει να καταλάβουμε πώς αλληλεπιδρούν με το λογισμικό σας, όσο και τα δεδομένα που εισέρχονται στη διατήρηση και το χρόνο που αφιερώνεται ανά επίσκεψη.

Αυτό έχει άμεσο αντίκτυπο στην κατώτατη γραμμή σας. Τα ζητήματα συμμόρφωσης προκαλούν έναν κόσμο πόνου στο ταξίδι σας, όταν πληρώνετε βαριά πρόστιμα και ανακατασκευάζετε βασικά στοιχεία του προϊόντος σας. Οι αγωγές εναντίον φερόμενων μη προσβάσιμων ιστότοπων αυξάνονται και πέρυσι πάνω από 2.500 υποβλήθηκαν.

Με πιο ακριβείς δοκιμές, οι διαδικασίες σας θα γίνουν πιο αποτελεσματικές επειδή καταλαβαίνετε πού και πότε στον κύκλο ζωής του προϊόντος σας χρειάζεστε για να εισαγάγετε εργαλεία και να κάνετε αλλαγές. Ουσιαστικά, θα βελτιστοποιήσετε τη ροή εργασίας σας. Θα προχωρήσετε σε ευθεία γραμμή καθώς επαναλαμβάνετε, αντί να πρέπει να σταματήσετε την παραγωγή για να επιστρέψετε και να κάνετε προσαρμογές όταν και όταν συνειδητοποιήσετε ότι χρειάζονται. Θα ξεκινήσετε και θα μεταφέρετε το προϊόν σας στα χέρια των καταναλωτών πιο γρήγορα.

Στην ιδανική περίπτωση, θα δοκιμάζετε μια διαφορετική κοινότητα που επενδύει προσωπικά στην επιτυχία του προϊόντος σας – που θα σας δώσει ταχύτερους και πιο λεπτομερείς βρόχους ανατροφοδότησης. [19659011] Δημιουργήστε μια ομάδα εσωτερικής προσβασιμότητας

Είναι καθήκον όλων να κατανοήσουν την προσβασιμότητα. Ωστόσο, θα υπάρχουν πάντα άτομα που εστιάζονται ειδικά στη διασφάλιση του σχεδιασμού των προϊόντων, στην ανάπτυξη και στις πρωτοβουλίες μάρκετινγκ.

Αυτή η ομάδα ανθρώπων θα πρέπει να είναι υπεύθυνη για την ενημέρωση άλλων σχετικά με την προσβασιμότητα και τη μετάβαση για ολοκληρωμένο σχεδιασμό. Μια εταιρεία με μερικές εκατοντάδες άτομα θα μπορούσε να αναθέσει το έργο σε περίπου 10 άτομα. Αλλά σε ένα ξεκίνημα σε αρχικό στάδιο, δεν αρκεί να βάζεις ένα ή δύο άτομα στη δουλειά. Το να κάνεις την προσβασιμότητα ως βασικό μέρος του σχεδιασμού και της ανάπτυξης πρέπει να ενταχθεί στην ευρύτερη κουλτούρα για όλους τους εμπλεκόμενους.

Οι μακροπρόθεσμες αποδόσεις σας στο να αναθέσετε σε μερικούς ανθρώπους να πραγματοποιήσουν με ακρίβεια τη διαδικασία θα είναι πάντα υψηλότερες από την αρχική δαπάνη. Αυτοί οι άνθρωποι θα διασφαλίσουν ότι κάθε ομάδα λειτουργεί βέλτιστα για όλους τους χρήστες της και σε συγχρονισμό μεταξύ τους, αντί να σπαταλά πολύτιμο χρόνο εργαζόμενος σε χαμηλότερα πρότυπα.

Είναι καλύτερο να διατηρείτε αυτήν την ειδική ομάδα εσωτερικά όχι μόνο για να εξοικονομείτε χρήματα, αλλά γιατί αυτοί είναι ήδη άνθρωποι που τρώνε, κοιμούνται και αναπνέουν το προϊόν σας. Όταν εισέρχεστε σε τρίτους, ανεξάρτητα από το αν είναι ειδικοί ή όχι, θα υπάρχει πάντα ένα κενό μεταξύ του τι πρέπει να γνωρίζουν για να βοηθήσουν και του ποσού που μπορείτε να δώσετε ως εταιρεία. Αυτό σημαίνει ότι τυχόν ζητήματα που τα μέλη της εσωτερικής ομάδας δεν γνωρίζουν ακόμη, ή δεν έχουν ακόμη αντιληφθεί, πιθανότατα θα παραμείνουν ανεπίσημα.

Να είστε έξυπνοι για τον τρόπο κατανομής του προϋπολογισμού σας

Δεν μπορείτε να σκεφτείτε βραχυπρόθεσμα όταν αποφασίζετε πού να βάλετε τα χρήματά σας. Οι σημερινές επιχειρήσεις έχουν σχεδιαστεί για να κατευθύνουν τους προϋπολογισμούς προς τις πιο απτές και άμεσες αποδόσεις. Ωστόσο, το να χάνεις μετρητά στο να μεγαλώνεις γρήγορα και εξωφρενικά, να πουλάς γρήγορα και να εξαργυρώνεις, απλά δεν είναι τόσο απλό. Οι εταιρείες δεν θα αγοράσουν ένα προϊόν που είναι ελαττωματικό. Οι επωνυμίες δεν αντέχουν όταν υπάρχει μικρή σκέψη για το προϊόν και ποιος το χρησιμοποιεί. Οι καταναλωτές δεν θα ερωτευτούν μαζί σας.

Οι ισχυροί επιχειρηματικοί ηγέτες θα δουν ότι υπάρχει χρονικός ορίζοντας για οποιαδήποτε επένδυση. Ο αποκλειστικός σχεδιασμός είναι ένα μοντέλο εξοικονόμησης κόστους και ένα κέρδος, αλλά δεν θα το δείτε από τη μια μέρα στην άλλη. Θα δείτε ότι όταν οι χρήστες έρχονται σε εσάς ότι δεν θα έχετε φτάσει διαφορετικά, και όταν αποφεύγετε τις παγίδες που δεν μπορούν μόνο να κοστίσουν, αλλά να καταργήσουν, μια εταιρεία.

Διαθέστε λοιπόν έναν προϋπολογισμό προσβασιμότητας παράλληλα με τον χάρτη πορείας του προϊόντος , από την αρχή έως το τέλος, λαμβάνοντας υπόψη την αγορά εξειδικευμένων εργαλείων, την εκπαίδευση της ομάδας σας και το χρόνο που ξοδεύετε, σχεδιάζοντας τη στρατηγική δοκιμών σας, μεταξύ άλλων. Ορίστε προθεσμίες για την επίτευξη κάθε στόχου και διαθέστε ξεχωριστούς πόρους και χρονοδιαγράμματα ανά διαδικασία – είναι καλύτερα να ξεκινήσετε με γρήγορες νίκες σε νεότερα έργα, ώστε η ομάδα σας να μπορεί να δει και να νιώσει την ανταμοιβή και, στη συνέχεια, να επαναλάβει. Ίσως ξοδεύετε περισσότερα στην αρχή καθώς εκπαιδεύετε την ομάδα σας, σχεδιάζετε τη στρατηγική δοκιμών σας ή αγοράζετε εξειδικευμένα εργαλεία.

Αυτό που δεν θέλετε να δείτε στην εταιρεία σας είναι η συνομιλία προσβασιμότητας, ο προϋπολογισμός και το σχέδιο δράσης συγκεντρωμένο μέχρι το τέλος του ταξιδιού ανάπτυξης προϊόντων σας. Μέχρι τότε, θα είναι περισσότερο να διορθώσετε τι είναι λάθος παρά να το διορθώσετε, με μεγαλύτερο κόστος για εσάς.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.