Αυτές οι απλές μετρήσεις θα σας πουν εάν η εκκίνηση σας είναι έτοιμη για κλιμάκωση


Η εύρεση κατάλληλης εφαρμογής για αγορά (GTM) είναι μια καθοριστική στιγμή για μια εκκίνηση. Σημαίνει ότι έχετε βρει έναν επαναλαμβανόμενο τύπο για να βρείτε και να κερδίσετε δυνητικό πελάτη που μπορεί να γραφτεί σε ένα επαναλαμβανόμενο playbook GTM. Πριν όμως αυξήσετε τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ, θα πρέπει να ελέγξετε τις μετρήσεις για να βεβαιωθείτε ότι είστε έτοιμοι.

Λοιπόν, πώς ξέρετε πότε η εκκίνηση σας είναι έτοιμη να κλιμακωθεί; Θα σας βοηθήσω να απαντήσετε σε αυτό χρησιμοποιώντας αριθμούς που μπορείτε να υπολογίσετε σε μια χαρτοπετσέτα.

Πρέπει να λάβετε υπόψη τρεις μετρήσεις – μικτός ρυθμός στροφών μαγικός αριθμός και ακαθάριστος περιθώριο . Με αυτά, μπορείτε να μετρήσετε την υγεία και την κερδοφορία της επιχείρησής σας. Συνδυάζοντάς τα σε μια απλή εξίσωση, μπορείτε να αποκτήσετε την αναλογία LTV: CAC (μακροπρόθεσμη αξία πελάτη προς κόστος απόκτησης πελάτη), που αποτελεί μέτρο των μακροπρόθεσμων οικονομικών προοπτικών της επιχείρησής σας. Εάν το LTV: CAC είναι πάνω από 3, είστε έτοιμοι να κλιμακώσετε.

Όποια και αν είναι η συγκεκριμένη επιχείρησή σας, αξίζει να αφιερώσετε λίγο χρόνο με αυτές τις μετρήσεις για να βρείτε ρεαλιστικούς στόχους που θα ωθήσουν το LTV: CAC πάνω από 3. Διαφορετικά, ενδέχεται να κινδυνεύετε να τρέξετε από ένα βράχο.

Ας αποσυσκευάσουμε τις τρεις βασικές μετρήσεις:

Ο μικτός ρυθμός καύσης (GCR) είναι ένα μέτρο προσαρμογής στην αγορά προϊόντων (PMF) . Το GCR είναι το ποσοστό των επαναλαμβανόμενων εσόδων που χάθηκαν από πελάτες που δεν ανανεώθηκαν. Απαντά στην ερώτηση: Οι πελάτες σας μένουν μαζί σας; Εάν οι πελάτες σας δεν κολλήσουν μαζί σας, δεν έχετε βρει PMF.

GCR = Χαμένα μηνιαία επαναλαμβανόμενα έσοδα / Σύνολο MRR.

Παράδειγμα: Στις αρχές Μαρτίου, η εταιρεία έφερε σε 60.000 $ σε MRR. Μέχρι το τέλος του μήνα, τα συμβόλαια αξίας 15.000 $ δεν ανανεώθηκαν.

GCR = 15.000 $ / 60.000 $ = 0,25 ή 25% GCR.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.