Daily Crunch: Ο μη ασφαλής διακομιστής εκθέτει τα ονόματα, τους αριθμούς τηλεφώνου, τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και άλλα πολλά των μαθητών του Byju


Για να λάβετε πληροφορίες σχετικά με τις μεγαλύτερες και πιο σημαντικές ιστορίες του TechCrunch που παραδίδονται στα εισερχόμενά σας κάθε μέρα στις 3 μ.μ. PDT, εγγραφείτε εδώ .

Γεια σας και καλώς ήλθατε στο Daily Crunch για τις 30 Ιουνίου 2021. Είναι η τελευταία ημέρα του τριμήνου. Είναι η τελευταία ημέρα του πρώτου εξαμήνου του έτους. Είναι το μισό σημάδι για τα ψηφίσματά σας για το νέο έτος. Η έναρξη του Q3 σημαίνει ότι προχωράμε σε μια ακόμη σεζόν κερδών. Για να κλείσει το δεύτερο τρίμηνο, αρκετές εταιρείες δημοσιοποιήθηκαν, συμπεριλαμβανομένων των Didi και SentinelOne. Το TechCrunch είναι ότι βλέπουμε μερικές ενδιαφέρουσες διαφορές τιμών μεταξύ εταιρειών από τις Ηνωμένες Πολιτείες σε σύγκριση με την Κίνα. – Alex

The TechCrunch Top 3

  • Robinhood πρόστιμο πριν από την IPO: Ενώ υπολογίζουμε στην υποβολή IPO της Robinhood, από καιρό αναμενόμενη μετά από ένα ισχυρό πρώτο τρίμηνο η εταιρεία ήταν χτύπησε με πρόστιμα και ποινές 70 εκατομμυρίων δολαρίων σήμερα για αυτό που η Ρυθμιστική Αρχή της Χρηματοοικονομικής Βιομηχανίας (FINRA) περιέγραψε ως «εκτεταμένη και σημαντική ζημία που υπέστησαν οι πελάτες». ] Η Natasha Mascarenhas κέρδισε ότι η Hinge Health με έδρα την SF ξεκίνησε ένα μέλος του διοικητικού συμβουλίου αφού επένδυσε σε αυτό που η εταιρεία θεωρούσε ανταγωνιστή. Τα νέα είναι αξιοσημείωτα από μόνα τους, αλλά υπογραμμίζουν επίσης πόσο πραγματικά είναι η αγορά φιλική προς τους ιδρυτές σήμερα. Αυτό ίσως να μην είχε συμβεί όταν οι επιχειρηματίες κατείχαν περισσότερη δύναμη.
  • Ο Byju διαρρέει μαθητικά δεδομένα: Η σημερινή παραβίαση περιλαμβάνει μια εκκίνηση που ονομάζεται Salesken.ai, έναν εκτεθειμένο διακομιστή και τα δεδομένα χρήστη του Byju. Η Byju's είναι μια ινδική εταιρεία Edtech και πολύ αξιόλογη σε αυτήν. Το Salesken παρέχει αυτό που η TechCrunch περιγράφει ως «τεχνολογία πελατειακής σχέσης», η οποία βοηθά να εξηγήσει γιατί μπορεί να είχε τα δεδομένα της άλλης εταιρείας. Ωστόσο, δεν υπάρχει δικαιολογία.

Startups / VC

Ας ξεκινήσουμε σήμερα την κάλυψη εκκίνησης με τρεις ιστορίες που σχετίζονται με το διάστημα:

Στη συνέχεια, η οικονομία των δημιουργών:

Αλλά δεν ήταν μόνο αυτό. Δείτε περισσότερα από τη σημερινή κρίσιμη κάλυψη εκκίνησης:

  • 5 εκατομμύρια $ για μια LGBTQ + neobank: Ενώ πολλά neobanks στοχεύουν τον πληθυσμό γενικά, άλλοι ακολουθούν μια πιο στοχευμένη προσέγγιση. Αυτό ισχύει για το Daylight, το οποίο θέλει να παρέχει τραπεζικές υπηρεσίες στην queer κοινότητα. Συμμετέχει σε νεοσύστατες εταιρείες, όπως η Fair και άλλες, ακολουθώντας μια ελαφρώς πιο εξειδικευμένη προσέγγιση στο δημοφιλές μοντέλο fintech.
  • 250 εκατομμύρια δολάρια για την εφοδιαστική drone: Αφρική? Ονομάστηκε Zipline. Και έκτοτε έχει επεκτείνει τους στόχους, την τεχνολογία και, σήμερα, την κεφαλαιακή του βάση.
  • Και τότε υπήρχαν ειδήσεις από τον Gusto ότι ο μονόκερος της τεχνολογίας HR διασπά κομμάτια της βασικής του τεχνολογίας, έτσι ώστε άλλα εταιρείες μπορούν να ενσωματώσουν υπηρεσίες μισθοδοσίας και παρόμοια. Αν και αυτό είναι υπέροχο, αυτό που πραγματικά θέλουμε είναι ένα Gusto S-1.

Καμπύλη ζήτησης: 7 τύποι διαφημίσεων που αυξάνουν τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων

Ένα πολυετές πρόβλημα εντός των νεοσύστατων επιχειρήσεων: Επειδή κανείς στην ιδρυτική ομάδα δεν έχει σημαντικό μάρκετινγκ Η εμπειρία, οι προσπάθειες που σχετίζονται με την ανάπτυξη είναι pro forma και γενικά είναι απίθανο να μετακινήσουν τη βελόνα.

Όλοι θέλουν υψηλότερες αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, αλλά η δημιουργία διαφημίσεων που "ξεχωρίζουν" είναι μια επικίνδυνη στρατηγική, ειδικά όταν δεν γνωρίζετε τι εσείς κάνω. Αυτή η δημοσίευση επισκεπτών από το Demand Curve προσφέρει επτά στρατηγικές για την ενίσχυση του CTR που μπορείτε να κλωνοποιήσετε και να αναπτύξετε σήμερα στη δική σας εκκίνηση.

Εδώ είναι ένα: Εάν οι πελάτες μιλούν για εσάς στο διαδίκτυο, επικοινωνήστε για να ρωτήσετε αν μπορείτε να προσθέσετε ένα στιγμιότυπο οθόνης του κριτικές για τη διαφήμισή σας. Οι μαρτυρίες είναι μια μορφή κοινωνικής απόδειξης που ενισχύουν τις μετατροπές και είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικές όταν χρησιμοποιούνται στην επαναπροσδιορισμό διαφημίσεων.

Νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα, κάναμε μια άλλη ανάρτηση σχετικά με τη βελτιστοποίηση του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για νεοσύστατες επιχειρήσεις . Σύντομα θα έχουμε περισσότερες συμβουλές ανάπτυξης ειδικών, επομένως μείνετε συντονισμένοι.

(Το Extra Crunch είναι το πρόγραμμα συμμετοχής μας, το οποίο βοηθά τους ιδρυτές και τις ομάδες εκκίνησης να προχωρήσουν. Μπορείτε να εγγραφείτε εδώ .]

Big Tech Inc.

Από τις μεγαλύτερες εταιρείες της τεχνολογίας, έχουμε τρεις ιστορίες για εσάς σήμερα. Ας προχωρήσουμε με φθίνουσα σειρά του ανώτατου ορίου αγοράς, έτσι;

  • Η Amazon δεν θέλει να ρυθμιστεί: Και μπορεί να ανησυχείτε για την εκκίνηση. Αυτή είναι η απομάκρυνσή μας από ειδήσεις ότι η εταιρεία προσπαθεί να παρακάμψει τον τρέχοντα πρόεδρο της FTC. Σκληρή, είναι η πρώτη μας ανάγνωση για τα παράπονα και τα αιτήματα της εταιρείας.
  • Το Instagram θέλει να πληρώσει τα ακόλουθα: Ακολουθώντας τα βήματα του Big Tweet, το Instagram «δημιουργεί τη δική του έκδοση του Super Follow του Twitter με μια δυνατότητα που θα επέτρεπε στους δημιουργούς διαδικτύου να δημοσιεύουν «αποκλειστικό» περιεχόμενο στις Ιστορίες Instagram που είναι διαθέσιμο μόνο στους θαυμαστές τους. Θα ήταν λοιπόν, μόνο διαθέσιμο για θαυμαστές ; Πόσο ενδιαφέρον. Υπάρχει μια άλλη υπηρεσία που έχει παρόμοια προσπάθεια. Και το Twitter επιτρέπει περιεχόμενο για ενήλικες. Το Instagram δεν το κάνει. Χμμ.
  • Το Twitter κάνει NFTs, γιατί γιατί όχι: Θέλετε να μάθετε πότε κάτι πηδάει τον καρχαρία; Όταν αγοράζει ένα μεγάλο κοινωνικό δίκτυο, έτσι; Τα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα είναι οι boomers του τεχνολογικού κόσμου – επεκτείνοντας την αναλογία, το Oracle είναι ένα φάντασμα που στοιχειώνει τη σοφίτα σας – που σημαίνει ότι είναι εγγενώς ψυχρά. Και τώρα το Twitter έχει NFT. Ναι, ή κάτι τέτοιο.

TechCrunch Experts: Growth Marketing

Η TechCrunch θέλει να προτείνεις εμπόρους ανάπτυξης που έχουν εμπειρία σε SEO, κοινωνικά, συγγραφή περιεχομένου και άλλα! Εάν είστε έμπορος ανάπτυξης, μεταδώστε αυτήν την έρευνα στους πελάτες σας. θα θέλαμε να μάθουμε γιατί τους άρεσε να δουλεύει μαζί σας.

Αν είστε περίεργοι για το πώς αυτές οι έρευνες διαμορφώνουν την κάλυψή μας, ρίξτε μια ματιά σε αυτή τη συνέντευξη που έκανε η Miranda Halpern με την Kathleen Estreich και την Emily Kramer, συνιδρυτές του MKT1 , " MKT1: Το μάρκετινγκ προγραμματιστών είναι το πώς θα πρέπει να μοιάζει το μάρκετινγκ εκκίνησης ."

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.