Το InfoSum διαθέτει ένα εργαλείο σύνδεσης ταυτότητας που είναι συναρπαστικές εταιρείες μάρκετινγκ όπως η Experian


Το InfoSum, μια εκκίνηση που υιοθετεί μια ομοσπονδιακή προσέγγιση για τον εμπλουτισμό δεδομένων τρίτων, ξεκίνησε ένα νέο προϊόν (που ονομάζεται InfoSum Bridge) που αναφέρει ότι επεκτείνει σημαντικά τις δυνατότητες σύνδεσης ταυτότητας πελατών της πλατφόρμας της.

«Το InfoSum Bridge ενσωματώνει πολλαπλά παροχείς ταυτότητας σε κάθε τύπο ταυτότητας – τόσο διαδικτυακά όσο και εκτός σύνδεσης, σε οποιοδήποτε τεχνικό πλαίσιο – συμπεριλαμβανομένων των ντετερμινιστικών, πιθανοτήτων και αντιστοιχιών σε επίπεδο κοόρτης ", γράφει σε δελτίο τύπου. Οι γίγαντες των δεδομένων-για-διαφημίσεις και συγκεντρωτικών δεδομένων Merkle, MMA και Experian έκαναν πτώση.

Η ιδέα είναι ότι μπορούν να συνεχίσουν να εμπλουτίζουν δεδομένα (πρώτου μέρους) με τη δυνατότητα σύνδεσης, μέσω του επιπέδου της InfoSum, με άλλους αξιόπιστους συνεργάτες «ποιος μπορεί να έχει συγκεντρώσει περισσότερες πληροφορίες για αυτούς τους ίδιους χρήστες.

Η InfoSum λέει ότι διαθέτει 50 εταιρικούς πελάτες που χρησιμοποιούν το InfoSum Bridge σε αυτό το σημείο. Οι τρεις εταιρείες που ονομάστηκαν στην κυκλοφορία παίζουν στον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Η εκκίνηση που ιδρύθηκε το 2016 (τότε ονομάστηκε CognitiveLogic ) πωλεί στους πελάτες μια υπόσχεση για «εμπιστευτικό-ασφαλές» εμπλουτισμό δεδομένων εκτελέστε μια τεχνική αρχιτεκτονική που επιτρέπει την εκτέλεση των ερωτημάτων – και τις πληροφορίες που συλλέγονται – σε πολλές βάσεις δεδομένων, διατηρεί όμως κάθε pot ως ξεχωριστό σιλό. Αυτό σημαίνει ότι τα μη επεξεργασμένα δεδομένα δεν μεταφέρονται μεταξύ ενδιαφερόμενων οντοτήτων.

Γιατί είναι τόσο σημαντικό; Η συλλογή δεδομένων από τρίτους εξαντλείται, μετά από ένα (χιλιάδες) πάρα πολλά σκάνδαλα απορρήτου τα τελευταία χρόνια – σε συνδυασμό με τον νομικό κίνδυνο που συνδέεται με την ανταλλαγή δεδομένων δεδομένων στο κοινό ως αποτέλεσμα καθεστώτων προστασίας δεδομένων, όπως ο γενικός κανονισμός για την προστασία δεδομένων της Ευρώπης.

Αυτό βάζει το προσκήνιο στα δεδομένα πρώτου μέρους. Ωστόσο, οι επιχειρήσεις των οποίων τα μοντέλα εξαρτώνται από την πρόσβαση σε μεγάλα δεδομένα σχετικά με άτομα – δηλ. Είναι σε θέση να πραγματοποιούν πολλές συνδέσεις με τη συγκέντρωση πληροφοριών σε άτομα από διαφορετικές βάσεις δεδομένων / πηγές (γνωστός και ως προφίλ) – είναι απίθανο να είναι ικανοποιημένοι με την αποκλειστική χρήση αυτών που Μπορούμε να μάθουμε μόνοι τους.

Εδώ μπαίνει το InfoSum, ο οποίος τιμολογείται ως «ουδέτερη πλατφόρμα συνεργασίας δεδομένων».

Εταιρείες που μπορεί να έχουν συνηθίσει να ασχολούνται με τα χτυπήματα προσωπικών δεδομένων εδώ και χρόνια παρελθόν, ως αποτέλεσμα της αχαλίνωτης, συλλογής δεδομένων τρίτων σε ολόκληρη τη βιομηχανία (μέσω τεχνολογιών όπως τα cookies παρακολούθησης) σε συνδυασμό με ( ehem ) χαλαρή διακυβέρνηση δεδομένων – πρέπει να κάνουν εναλλακτικές λύσεις. Και αυτό φαίνεται να υποκινεί την ανάπτυξη του InfoSum.

Και στο μέτωπο του μάρκετινγκ, θυμηθείτε, τα cookie τρίτων μερών βρίσκονται στη διαδικασία εξαφάνισης καθώς η Google σφίγγει αυτή τη βίδα

από το Slack (σε ισοδύναμο στάδιο π.χ. Σειρά A-> B) επειδή είμαστε η μόνη λύση που αντικαθιστά τον παλιό τρόπο να κάνουμε πράγματα », λέει ο ιδρυτής Nick Halstead στην TechCrunch. «Experian, Liveramp, Axciom, TransUnion, όλοι προσφέρουν λύσεις για τη λήψη των δεδομένων σας. Η InfoSum προσφέρει το αντίστοιχο του «δρομολογητή Cisco για δεδομένα πελατών» – δεν διαθέτουμε τα δεδομένα που πουλάμε απλώς κουτιά για να τα συνδέσουμε όλα. »

« Η ανακοίνωση σήμερα – «InfoSum Bridge» – είναι η επόμενη γενιά οικοδόμησης του απόλυτου δικτύου για να «γεφυρώσει το χάσμα της βιομηχανίας» που έχει αυτή τη στιγμή από 100's ανταγωνιστικών αναγνωριστικών, τεχνικών λύσεων και τύπων ταυτότητας, φέρνοντας μια προσέγγιση υποδομής », προσθέτει.

Κάναμε μια βαθιά βουτιά στο πρώτο προϊόν της InfoSum το 2018 – όταν απλώς πρόσφερε στους πρώτους υιοθέτες μια ματιά της «τέχνης του δυνατού», όπως το έθεσε τότε.

Τρία + χρόνια μετά, προωθεί μια σημαντική επέκταση του αγωγού του, έχοντας ψήσιμο για υποστήριξη για πολλούς προμηθευτές / τύπους ταυτότητας, καθώς και για την προσθήκη πιθανοτήτων (για αντιστοίχιση σε χρήστες όπου δεν υπάρχει αναγνωριστικό).

Ανά εκπρόσωπο: «Το InfoSum Bridge είναι μια επέκταση της υπάρχουσας και της προηγούμενης υποδομής μας. Επιτρέπει μια σημαντική επέκταση τόσο της σύνδεσης ταυτότητας των πελατών μας, όσο και των ορίων του δυνατού για τη συνεργασία δεδομένων με ασφαλή και επικεντρωμένο στο απόρρητο τρόπο. Αυτός είναι ένας συνδυασμός νέων βελτιώσεων προϊόντων και ανακοίνωσης συνεργασιών. Έχουμε δημιουργήσει δυνατότητες για υποστήριξη σε όλους τους προμηθευτές και τύπους ταυτότητας, αλλά και πιθανοτική και υποστήριξη για αυτούς τους εκδότες με μη εξουσιοδοτημένο κοινό. "

Η InfoSum τιμολογεί την πλατφόρμα της ως" το μέλλον της συνδεσιμότητας ταυτότητας ". Παρόλο που, όπως σημειώνει ο Halstead, υπάρχει τώρα αυξανόμενος ανταγωνισμός για αυτήν την ιδέα, καθώς η βιομηχανία adtech προσπαθεί να δημιουργήσει εναλλακτικά συστήματα παρακολούθησης και υπηρεσίες ταυτότητας πριν από την Google να συντρίψει τα cookie τους για καλό.

Αλλά ουσιαστικά κάνει ένα παιχνίδι για να είναι το αξιόπιστο, ανεξάρτητο επίπεδο που μπορεί να τα συνδέσει όλα.

Ακριβώς αυτό που σημαίνει αυτή η τεχνική μάγος για το απόρρητο των χρηστών του Διαδικτύου είναι δύσκολο να ειπωθεί. Αν, για παράδειγμα, συνεχίσει να επιτρέπει τη χειραγώγηση μικρο-στόχευσης που δύσκολα θα φτάσει στην πρόοδο.

Το InfoSum έχει προηγουμένως μας είπε ότι η προσέγγισή της έχει σχεδιαστεί για να αποτρέπει τα άτομα να συνδέονται και να ταυτοποιούνται μέσω της αντιστοίχισης – με, για παράδειγμα, όρια που τοποθετούνται στα μεγέθη του κάδου. Αν και η πλατφόρμα της είναι επίσης διαμορφώσιμη (η οποία θέτει τους μοχλούς απορρήτου στα χέρια των πελατών της). Επιπλέον, ενδέχεται να υπάρχουν περιπτώσεις αιχμής όπου τα επικαλυπτόμενα σύνολα δεδομένων οδηγούν σε αντιστοίχιση 100% για ένα άτομο. Άρα πολλά είναι ασαφή.

Ωστόσο, η ιστορία ασφαλείας φαίνεται καθαρότερη.

Εάν η διαχείριση των δεδομένων γίνεται σωστά από την InfoSum (και επισημαίνει "ολοκληρωμένους ανεξάρτητους ελέγχους", καθώς και την αποκεντρωμένη αρχιτεκτονική ως πλεονέκτημα) αυτή είναι μια μεγάλη βελτίωση – τουλάχιστον – ένα εναλλακτικό σενάριο ολόκληρων βάσεων δεδομένων που περνούν μεταξύ των επιχειρήσεων που μπορεί (να το θέσουν ευγενικά) να μην ενδιαφέρονται να διασφαλίσουν τα ίδια τα δεδομένα των ανθρώπων.

Το PR του InfoSum περιλαμβάνει τις τρεις κονσέρβες εισαγωγών (παρακάτω) από το τρίο των χρηστών της βιομηχανίας μάρκετινγκ που αποκαλύπτει σήμερα.

Όλοι τους ακούγονται πολύ χαρούμενοι που βρήκαν έναν τρόπο να διατηρήσουν το "με γνώμονα δεδομένα" μάρκετινγκ ζωντανό ενώ ταυτόχρονα να ισχυρίζονται ότι είναι "ασφαλές για την προστασία της ιδιωτικής ζωής" … [19659026] John Lee, Διευθύνων Σύμβουλος Παγκόσμιας Στρατηγικής, Merkle: «Η συζήτηση γύρω από την ταυτότητα συνεχίζει να είναι το μυαλό για τους εμπόρους σε ολόκληρο τον κλάδο και καθώς το τοπίο αλλάζει γρήγορα, είναι απαραίτητο οι μάρκες να έχουν δρόμους για να λειτουργήσουν μαζί χρησιμοποιώντας ταυτότητα και δεδομένα πρώτου μέρους με τρόπο που προστατεύεται από το απόρρητο. Η λύση InfoSum Bridge παρέχει στους πελάτες και τους συνεργάτες μας έναν τρόπο συνεργασίας χρησιμοποιώντας τα δεδομένα πρώτου μέρους τους, τα οποία έχουν επιλυθεί σε αναγνωριστικά και δεδομένα Merkury, με ακόμη μεγαλύτερη ελευθερία και εμπιστοσύνη από ό, τι με τις παραδοσιακές προσεγγίσεις καθαρού δωματίου ή ασφαλούς καταφυγίου. "

Lou Paskalis, Πρόεδρος, MMA Global Media and Data Board: «Καθώς οι έμποροι αγωνίζονται να αξιοποιήσουν καλύτερα τα δεδομένα των πρώτων μερών κατά τη μετάβαση από την εποχή των cookie στην εποχή της συναίνεσης, θα περίμενα να προκύψουν πιο καινοτόμες λύσεις. Ένα φωτεινό σημείο είναι το InfoSum, το οποίο προσφέρει μια αποκλειστική τεχνολογία για τη σύνδεση δεδομένων, αλλά ποτέ δεν μοιράζεστε αυτά τα δεδομένα. Αυτή είναι η πιο φιλική προς τον πελάτη και συμβατή τεχνολογία που έχω δει που επιτρέπει στους έμπορους να συνειδητοποιήσουν πλήρως τις πραγματικές δυνατότητες των πρώτων τους δεδομένων. Αυτό που επινόησε η InfoSum είναι ένας κομψός τρόπος σεβασμού των επιλογών απορρήτου των καταναλωτών, επιτρέποντας ταυτόχρονα στους εμπόρους να κατανοήσουν πλήρως τα δεδομένα των πρώτων μερών τους. "

Colin Grieves, Διευθύνων Σύμβουλος Experian:" Στην Experian είμαστε αφοσιωμένοι στην κουλτούρα των πελατών – κεντρική καινοτομία δεδομένων, βοηθώντας στην ανάπτυξη πιο ουσιαστικών και απρόσκοπτων συνδέσεων μεταξύ επωνυμιών και κοινού. Το InfoSum Bridge μας προσφέρει ένα κλιμακούμενο περιβάλλον για ασφαλή, συνδεσιμότητα δεδομένων και συνεργασία. Η Bridge βρίσκεται στον πυρήνα της προσφοράς Experian Match, η οποία επιτρέπει σε επωνυμίες και εκδότες τη δυνατότητα να κατανοούν και να εμπλέκουν τους σωστούς καταναλωτές στην ψηφιακή αρένα σε κλίμακα, προστατεύοντας ταυτόχρονα τα δεδομένα των καταναλωτών και το απόρρητο. "

Αυτό είναι, έξυπνη τεχνική αρχιτεκτονική που επιτρέπει τη συνέχιση της μοντελοποίησης και του προφίλ των χρηστών από μεγάλα δεδομένα, μέσω αντιστοίχισης μοτίβων για την αναγνώριση πελατών που μοιάζουν με (που για παράδειγμα) μπορούν να γίνουν δεκτά και να στοχεύονται με διαφημίσεις, στην πραγματικότητα δεν συνοψίζει το απόρρητο, όπως το καταλαβαίνουν οι περισσότεροι … , σίγουρα, εντυπωσιακά παιδιά τεχνολογίας αρχιτεκτονικής.

Το ίδιο ζήτημα συνδέεται με το FloCs την προτεινόμενη αντικατάσταση της Google για την παρακολούθηση cookie – η οποία βασίζεται επίσης στην ομοσπονδία (και την οποία έχει επωνυμία το EFF μια «φοβερή ιδέα», προειδοποιώντας ότι μια τέτοια προσέγγιση κινδυνεύει πραγματικά ενισχύοντας επιθετική στόχευση).

Η επιμονή με την οποία η βιομηχανία μάρκετινγκ επιδιώκει να προσκολληθεί στη μικρο-στόχευση g υπογραμμίζει τουλάχιστον γιατί η επικεντρωμένη στα δικαιώματα ρυθμιστική επίβλεψη της adtech θα είναι απαραίτητη εάν θέλουμε να εξαλείψουμε συστηματικές κοινωνικές φρίκης όπως διαφημίσεις που κλίμακα προκατάληψης με διάκριση εναντίον προστατευμένων ομάδων ή αντιδημοκρατική χειραγώγηση των ψηφοφόρων που επιτρέπεται από αδιαφανή στόχευση και υπερ-στοχοθετημένα μηνύματα, παρακάμπτοντας τον απαραίτητο δημόσιο έλεγχο .

Tl; dr: Το απόρρητο δεν είναι μόνο σημαντικό για το άτομο. Είναι ένα συλλογικό καλό. Και διατηρώντας αυτά τα συλλογικά κοινά ασφαλή από εκείνους που θα επιδιώκουν να το εκμεταλλευτούν – για ένα γρήγορο ή χειρότερο – θα χρειαστεί ένας ολόκληρος άλλος τύπος αρχιτεκτονικής εποπτείας.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.