Το τελικό παιχνίδι fintech: Οι νέες υπεραγορές συνδυάζουν τα καλύτερα λογισμικά και οικονομικά


Εάν το χρήμα είναι το απόλυτο εμπόρευμα, πώς μπορούν οι fintechs – που πωλούν χρήματα, μετακινούν χρήματα ή πωλούν ασφάλιση έναντι νομισματικής απώλειας – να κατασκευάζουν προϊόντα που παραμένουν διαφοροποιημένα και δημιουργούν διαρκή αξία με την πάροδο του χρόνου;

Και γιατί είναι τόσες πολλές εταιρείες λογισμικού – η οποία διαθέτει ήδη πολύ διαφοροποιημένες προσφορές και εξυπηρετεί τεράστιες αγορές – κινείται να προσφέρει χρηματοοικονομικές υπηρεσίες ενσωματωμένες στα προϊόντα τους;

Μια νέα και ελκυστική υβριδική κατηγορία εταιρείας αναδύεται στη διασταύρωση λογισμικού και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, δημιουργώντας έντονη επένδυση στην επιχειρηματική και επιχειρηματική δραστηριότητα κοινότητες, όπως συζητήσαμε στο εικονικό συνέδριο " Fintech: The Endgame " και συνοδευτική έκθεση αυτήν την εβδομάδα.

Αυτές οι εξειδικευμένες εταιρείες – σε ορισμένες περιπτώσεις, εταιρείες λογισμικού που επεξεργάζονται επίσης πληρωμές και κρατούν χρήματα για λογαριασμό της τους πελάτες τους, και σε άλλες, χρηματοοικονομικές πρώτες εταιρείες που ενσωματώνουν ροή εργασίας και χαρακτηριστικά που θυμίζουν εταιρείες λογισμικού – συνδυάζουν μερικές από τις καλύτερες ιδιότητες και των δύο κατηγοριών.

Συντελεστές εικόνας: Battery Ventures

Από το λογισμικό, σχεδιάζουν για ισχυρή αφοσίωση των χρηστών που συνδέονται με χρήσιμα , διαισθητικά προϊόντα που προωθούν τη διατήρηση μακροπρόθεσμα. Από τα χρηματοοικονομικά, βασίζονται στη δυνατότητα να κερδίζουν έσοδα που αναπροσαρμόζονται στην ανάπτυξη της επιχείρησης ενός πελάτη.

Η Fintech είναι έτοιμη να φέρει επανάσταση στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, τόσο μέσω της επανεφεύρεσης υπαρχόντων προϊόντων όσο και μέσω της δημιουργίας νέων επιχειρηματικών μοντέλων, καθώς οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες γίνονται πιο διαδεδομένες σε άλλους τομείς.

Ο ισχυρός συνδυασμός αυτών των δύο μοντέλων οδηγεί γρήγορα την αξία τόσο της δημόσιας όσο και της ιδιωτικής αγοράς, καθώς οι επενδυτές παρέχουν σε αυτές τις «σούπερ» εταιρείες premium αποτιμήσεις – στη δημόσια σφαίρα, σχεδόν το διπλάσιο του μεσαίου πολλαπλάσιου των εταιρειών καθαρού λογισμικού, σύμφωνα με μια ανάλυση μπαταρίας

Το σχεδόν τέλειο παράδειγμα αυτού του φαινομένου είναι το Shopify, η εταιρεία που δημιούργησε το όνομά της λογισμικό πώλησης για να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να ξεκινήσουν και να διαχειριστούν ηλεκτρονικά καταστήματα. Παρά την επίτευξη αξιοσημείωτης κλίμακας με αυτό το πρωτότυπο προϊόν SaaS, το Shopify σήμερα αποφέρει διπλάσια έσοδα από πληρωμές από το λογισμικό, επιτρέποντας σε αυτούς τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να δέχονται πληρωμές με πιστωτική κάρτα και να ενεργούν ως δικοί τους επεξεργαστές πληρωμών.

Ο συνδυασμός λογισμικού Η λύση που ευρετηριάστηκε στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, σε συνδυασμό με μια κερδοφόρα ροή πληρωμών που αυξάνεται ακόμη πιο γρήγορα από τα έσοδα του λογισμικού της, έχει επενδυτές παραχωρήσει στο Shopify πολλαπλάσιο 31x επί των προθεσμιακών εσόδων του, σύμφωνα με τα στοιχεία του CapIQ της 26ης Μαΐου. αυτές οι εταιρείες fintech, ούτως ή άλλως;

Πριν καν μιλήσουμε για το πώς οι επενδυτές πρέπει να εκτιμήσουν αυτές τις υβριδικές εταιρείες, αξίζει να επισημάνουμε ότι τόσο στις ιδιωτικές όσο και στις δημόσιες αγορές, η fintechs ήταν πολύ δύσκολο να εκτιμηθεί, προκαλώντας αντιπαραθέσεις και συζητήσεις στην επενδυτική κοινότητα

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.