Ο Σταθμός: Η Rivian περιστρέφεται προς ένα IPO και το Quantumscape κάνει μια μεγάλη ενοικίαση μπαταρίας


Ο Σταθμός είναι ένα εβδομαδιαίο ενημερωτικό δελτίο αφιερωμένο στη μεταφορά όλων των πραγμάτων. Εγγραφείτε εδώ – απλώς κάντε κλικ στο The Station – για να τον λαμβάνετε κάθε Σαββατοκύριακο στα εισερχόμενά σας .

Γεια σας και καλώς ήλθατε πίσω στο The Station, ένα εβδομαδιαίο ενημερωτικό δελτίο αφιερωμένο σε όλους τους τρόπους με τους οποίους μετακινούνται οι άνθρωποι και τα πακέτα (σήμερα και στο μέλλον) από το σημείο Α έως το σημείο Β.

Για τους Αμερικανούς αναγνώστες μου, ίσως ταξιδεύετε – ίσως για πρώτη φορά σε περισσότερο από ένα χρόνο – λόγω των διακοπών της Ημέρας Μνήμης. Ενώ η Ημέρα Μνήμης προορίζεται να τιμήσει μέλη του στρατού των ΗΠΑ που πέθαναν ενώ υπηρετούσε, το τριήμερο Σαββατοκύριακο έχει γίνει η ανεπίσημη έναρξη του καλοκαιριού. Φέτος, όσοι ταξιδεύουν με αυτοκίνητο, φορτηγό ή SUV θα συναντηθούν από τις πιο ακριβές τιμές αερίου Σαββατοκύριακου Memorial Day από το 2014, σύμφωνα με την AAA. Ο οργανισμός εκτιμά επίσης ότι 37 εκατομμύρια Αμερικανοί θα ταξιδέψουν με αεροπλάνο και αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια των διακοπών – αύξηση 60% κατά την ίδια περίοδο πέρυσι.

Να είστε ασφαλείς σε αυτούς τους πολυσύχναστους δρόμους, frens.

Μια ιστορία για να τονίσει : Ο Μάρκ Χάρις έσκαψε στις συμβάσεις για το Λας Βέγκας Loop System . Διαπίστωσε ότι οι περιορισμοί που θέσπισαν οι ρυθμιστικές αρχές της Νεβάδας δυσκολεύουν την The Boring Company να επιτύχει συμβατικούς στόχους για το LVCC Loop, το πρώτο υπόγειο σύστημα μεταφοράς της Elon Musk. Λίγο μετά τη δημοσίευση, ο Steve Hill, πρόεδρος της Αρχής Συνθηκών και Επισκεπτών του Λας Βέγκας (LVCVA), έγραψε στο Twitter ότι μια δοκιμή Loop αυτήν την εβδομάδα, με μερικές εκατοντάδες συμμετέχοντες, είχε δείξει την προγραμματισμένη χωρητικότητα 4.400 επιβατών ανά ώρα, η οποία θα μπορούσε να αποδεσμεύσει 13 εκατομμύρια δολάρια σε ταμεία κατασκευών παρακρατούνται επί του παρόντος. Ενώ αυτό είναι καλό για την TBC, η ιστορία παρουσιάζει πολλά άλλα ζητήματα που θα μπορούσαν να αποτελέσουν πρόκληση για την εταιρεία. Θα συνεχίσουμε να ανακαλύπτουμε αυτήν την ιστορία των σηράγγων και των μεταφορών.


Τώρα ένα αίτημα, αγαπητέ αναγνώστη. Είμαστε λίγο περισσότερο από μια εβδομάδα μακριά από το TC Sessions: Mobility 2021 ένα μονοήμερο εικονικό γεγονός που έχει προγραμματιστεί για τις 9 Ιουνίου και συγκεντρώνει μερικά από τα καλύτερα και λαμπρότερα μυαλά στις μεταφορές, συμπεριλαμβανομένου του Mate Rimac του Rimac Automobili, Pam Fletcher vp της παγκόσμιας καινοτομίας στη GM, Scale AI CEO Alexandr Wang, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Joby Aviation JoeBen Bevirt επενδυτής και ιδρυτής του LinkedIn Reid Hoffman του οποίου η εταιρεία εξαγοράς ειδικού σκοπού συγχωνεύτηκε με τον Joby, και επενδυτές Clara Brenner του Urban Innovation Fund, Quin Garcia της Autotech Ventures και Rachel Holt του Construct Capital.

Θα ήθελα πολύ να συμμετάσχετε και μπορείτε να το κάνετε κάνοντας κλικ κάνοντας κλικ εδώ και αγοράζοντας ένα εισιτήριο, το οποίο θα σας δώσει επίσης μια συνδρομή χωρίς μήνες για Extra Crunch και πρόσβαση σε όλα τα βίντεο του συνεδρίου. Ωστόσο, αν δεν μπορείτε να έρθετε, επικοινωνήστε μαζί μας και ενημερώστε μας εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή θέματα που θέλετε να απευθυνθείτε . Θα κάνω συνέντευξη από πολλούς από τους ανθρώπους που έρχονται στην εικονική μας σκηνή.

Μόλις ανακοινώσαμε τρεις ακόμη συμμετέχοντες από τις αυτοκινητοβιομηχανίες Hyundai, Ford και Toyota που θα μιλήσουν για το αυξανόμενο ενδιαφέρον και τις επενδύσεις των αντίστοιχων εταιρειών τους στη ρομποτική. Οι τρεις προσκεκλημένοι μας είναι: Max Bajracharya πρώην από το Alphabet's X και τώρα vp της ρομποτικής στο Toyota Research Institute, Ernestine Fu διευθυντής της Hyundai Motor Group που είναι επικεφαλής της ανάπτυξης στους νέους νέους ορίζοντες Studio και Mario Santillo τεχνικός εμπειρογνώμονας της Ford, ο οποίος έχει αναλάβει να βοηθήσει να ηγηθεί των προσπαθειών της εταιρείας σε μια πρόσφατα ανακοινωμένη ερευνητική εγκατάσταση 75 εκατομμυρίων δολαρίων στο Πανεπιστήμιο του Michigan, Ann Arbor.

Στείλτε μου email στο kirsten.korosec@techcrunch.com για να μοιραστείτε σκέψεις, κριτικές, προτάσεις ή συμβουλές. Μπορείτε επίσης να μου στείλετε ένα άμεσο μήνυμα στο Twitter – @kirstenkorosec .

Micromobbin ’

Αντιπάλους μικροκινητικότητας Bird και Lime κυκλοφόρησαν νέα αυτήν την εβδομάδα ότι και οι δύο μάρκετινγκ ως πρωτοβουλίες βιωσιμότητας. Ας ξεκινήσουμε με το Bird.

Το Bird παρουσίασε το σκούτερ επόμενης γενιάς το Bird Three, το οποίο θα παρουσιάσει στη Νέα Υόρκη και το Βερολίνο αυτό το καλοκαίρι. Διαθέτει μπαταρία μεγαλύτερης εμβέλειας με χωρητικότητα 1kWh και βελτιωμένο σύστημα διαγνωστικής παρακολούθησης για να διατηρεί τη μπαταρία διαρκή όσο το δυνατόν περισσότερο. Η Bird λέει ότι η καλύτερη, εξυπνότερη μπαταρία της σημαίνει ότι είναι τελικά ένα πιο βιώσιμο σκούτερ επειδή έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και πρέπει να φορτιστεί πολύ λιγότερο.

Στην ιδανική περίπτωση, μια καλύτερη μπαταρία και ένα καλύτερο λογισμικό θα βοηθήσουν επίσης στην παραγωγή ενός οχήματος μεγαλύτερης διάρκειας, ότι το Bird μπορεί να μειώσει το κόστος απόσβεσης και συντήρησης, το οποίο πραγματικά δεν βοήθησε την εταιρεία στην προσπάθειά της για κερδοφορία. Την περασμένη εβδομάδα, η Bird ανακοίνωσε μια συγχώνευση SPAC με το Switchback II. Οι κανονιστικές αρχειοθετήσεις που συνόδευσαν την ανακοίνωση δείχνουν πόσο δύσκολο είναι να κερδίσεις κέρδος, δεδομένης της οικονομικής μονάδας των κοινόχρηστων σκούτερ.

Η Lime τοποθετεί επίσης την ενημερωμένη συνδρομητική της υπηρεσία, Lime Prime, ως μια βιώσιμη πρωτοβουλία . Με την εγγραφή κάθε νέου Prime μέλους, ο Lime υπόσχεται να φυτέψει ένα δέντρο μέσω του One Tree Planted. Αλλά το πιο σημαντικό, η συνδρομητική υπηρεσία βοηθά τον κανονικό αναβάτη Lime να εξοικονομήσει λίγο χρήματα. Τα μέλη έχουν πρόσβαση σε απαλλαγμένα τέλη ξεκλειδώματος σε οποιοδήποτε όχημα, και σε αγορές χωρίς τέλη εκκίνησης, το όφελος θα είναι 25% από την τιμή οδήγησης. Επιπλέον, οι αναβάτες μπορούν να λάβουν δωρεάν κρατήσεις 30 λεπτών σε οποιοδήποτε όχημα.

Νέα δίτροχο swag

Η Zaiser Motors ανακοίνωσε την έναρξη της εκστρατείας Wefunder για να συγκεντρώσει κεφάλαια για ανάπτυξη και παραγωγή τον Ηλεκτροκύκλωμά του. Είναι ένα όμορφο όχημα, μαύρο-κάρβουνο με σχέδιο που ξεφεύγει από ένα σούπερ παραδοσιακό στυλ εποχής βενζίνης και μοιάζει περισσότερο με κάτι που μπορεί να οδηγήσει ένας μικρός Batman. Όλα τα εξαρτήματα έχουν σχεδιαστεί ώστε να είναι ανακυκλώσιμα εντός των πρώτων 10 ετών παραγωγής, λέει η εταιρεία. Το Electrocycle έχει 300 μίλια εύρος, εναλλασσόμενες μπαταρίες και είναι μικρότερο από 25.000 $.

Εν τω μεταξύ, στον κόσμο των σκούτερ, το Scotsman μια μάρκα ηλεκτρικών σκούτερ με βάση τη Silicon Valley, παρουσίασε ένα σκούτερ που είναι 3D τυπωμένο εξ ολοκλήρου σε σύνθετες ίνες άνθρακα. Και δεν εννοώ ότι ορισμένα μέρη είναι σύνθετα. Όλο το πλαίσιο, το τιμόνι, το στέλεχος και η σανίδα είναι όλα κατασκευασμένα από αυτό το ισχυρό, βιώσιμο, ελαφρύ υλικό. Σημαίνει επίσης ότι τα σκούτερ είναι εξαιρετικά προσαρμόσιμα, κάθε πλαίσιο εκτυπώνεται ανάλογα με το ύψος, το βάρος, το μήκος του βραχίονα και των ποδιών του ιδιοκτήτη και τη θέση οδήγησης. Στην αρχική τιμή των 2.999 $, δεν είναι φθηνό, αλλά αυτό μπορεί να είναι ένα μήνυμα από τη βιομηχανία ότι τα σκούτερ γίνονται όλο και πιο βιώσιμες επιλογές μεταφοράς και όχι μόνο παιχνίδια. Μπορείτε να προπαραγγείλετε εδώ .

– Rebecca Bellan

Συμφωνία της εβδομάδας

 χρήματα στο σταθμό

Η πορεία των IPO φαίνεται αυξάνοντας το ρυθμό. Για παράδειγμα, η Full Truck Alliance η κινεζική ψηφιακή πλατφόρμα φορτίου γνωστή ως Manbang Group, υπέβαλε αίτηση για IPO . Η κατάθεση δεν διευκρίνισε το ακριβές ποσό που σκόπευε να συγκεντρώσει. Το Reuters, επικαλούμενοι ανώνυμες πηγές, ανέφερε ότι η εταιρεία θέλει να συγκεντρώσει έως 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια κάτι που θα του έδινε αξία 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Το S-1 της Full Truck Alliance παρέχει μια σειρά από ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένου του ποσού των χρημάτων που μπορούν να αποκτηθούν συνδέοντας αποτελεσματικά τα φορτηγά με τους φορτωτές. Η εταιρεία ανέφερε ότι περίπου το 20% όλων των φορτηγών βαρέων και μεσαίων φορτηγών της Κίνας εκπλήρωσαν παραγγελίες αποστολής στην πλατφόρμα μας το 2020. (Πάνω από 2,8 εκατομμύρια φορτηγά εκπλήρωσαν παραγγελίες αποστολής στην πλατφόρμα της πέρυσι.) Η Full Truck Alliance δήλωσε πέρυσι ότι διευκόλυνε 71,7 εκατομμύρια πληρωμένες παραγγελίες με μικτή αξία συναλλαγής RMB173,8 δισεκατομμύρια (26,6 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ). Ο αριθμός πρώτου τριμήνου δείχνει ότι αυξάνεται. Το πρώτο τρίμηνο, η εταιρεία είχε εκπληρώσει 22,1 εκατομμύρια παραγγελίες, αύξηση 170,2% από την ίδια περίοδο.

Η Full Truck Alliance συγκέντρωσε 3,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε ιδιωτική χρηματοδότηση, πρόσφατα το περασμένο φθινόπωρο σε αποτίμηση 11,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, από εταιρείες όπως η SoftBank Vision Fund (μερίδιο 22,2% πριν από την IPO), Sequoia Capital China (7,2%), Permira, Tencent, Hillhouse Capital, GGV Capital, Lightspeed China Partners και Baillie Gifford.

Η IPO περίπου έξι μήνες από τότε που η εταιρεία συγκέντρωσε 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια ένα γύρο χρηματοδότησης που περιλάμβανε υποστήριξη από το SoftBank Vision Fund, το Sequoia Capital China, το Permira, το Fidelity, το Hillhouse Capital, το GGV Capital, το Lightspeed China Partners, το Tencent και το Jack Ma's YF Capital. Μια ματιά στο S-1 δείχνει ότι οι κύριοι μέτοχοι είναι η Softbank με μερίδιο 22,2%, ακολουθούμενη από το 8,9% που κατέχει η Full Load Logistics, μια εταιρεία περιορισμένης ευθύνης που ανήκει στον CEO της Full Truck Alliance, Hui Zhang. Η Sequoia έχει μερίδιο 7,2% και η Master Quality Group Limited, ένας άλλος οργανισμός που ελέγχεται από τον Zhang, κατέχει το 6,6% των μετοχών.

Άλλες προσφορές που έχω προσελκύσει αυτήν την εβδομάδα…

E2open Parent Holdings Inc. είπε ότι θα αποκτήσει την πλατφόρμα εκτέλεσης logistics BluJay Solution, Οι Freightwaves ανέφεραν . Η συμφωνία θα μπορούσε να αποτιμηθεί σε 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια, αποτελούμενη από 760 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και 72,4 εκατομμύρια μετοχές.

First Move Capital η εταιρεία επιχειρηματικών δραστηριοτήτων με έδρα το Boulder που έχει επενδύσει σε αγορές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων Frontier Auto Group και Η Vroom, καθώς και η κινητικότητα ως υπηρεσία εκκίνησης Via, έχασε ένα νέο ταμείο 150 εκατομμυρίων δολαρίων που θα επικεντρωθεί στους τομείς της αυτοκινητοβιομηχανίας και των μεταφορών. Τα έσοδα από τον γύρο θα διατεθούν αποκλειστικά σε νέες επενδύσεις. Έχουν ήδη κατασκευαστεί επτά, συμπεριλαμβανομένης της αυτόνομης εκκίνησης οχημάτων Gatik, της πλατφόρμας λιανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Tekion που βασίζεται σε σύννεφο και της επανάστασης e-commerce Revolution Parts.

Hydra Energy έλαβε 15 εκατομμύρια CAD (12 εκατομμύρια $) από την Just Business για να επεκταθεί πέρα ​​από τους πιλότους και να παραδώσει υδρογονοκίνητα φορτηγά, ανακοίνωσε η εταιρεία. Αυτή η χρηματοδότηση προορίζεται για την υποστήριξη της περαιτέρω ανάπτυξης του αρχικού σταθμού δέσμευσης υδρογόνου της Hydra στη Βρετανική Κολομβία, των υποδομών τροφοδοσίας και των κιτ μετατροπής. Η καναδική εταιρεία έχει συγκεντρώσει μέχρι σήμερα 22 εκατομμύρια δολάρια CAD (17,2 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ). Μία άλλη ενημέρωση που αξίζει να μοιραστείτε, το ναυαρχικό έργο υδρογόνου ως υπηρεσία, αναμένεται να ξεκινήσει αργότερα φέτος.

Miles η γερμανική υπηρεσία κοινής χρήσης αυτοκινήτων έχει λάβει επενδύσεις από την Delivery Hero CFO Emmanuel Thomassin, HelloFresh CFO Christian Gärtner, Chargepoint CFO Rex Jackson καθώς και ο Νορβηγός κορυφαίος διευθυντής Stine Rolstad Brenna. Η Thomassin εντάχθηκε στο συμβουλευτικό συμβούλιο της εταιρείας. Η εταιρεία αποκάλυψε στην TechCrunch ότι δημιούργησε 20 εκατομμύρια ευρώ (24,39 εκατομμύρια δολάρια) εσόδων το 2020, τετραπλασιασμένη από το προηγούμενο έτος. Τα αποτελέσματα βοήθησαν την εταιρεία να επιτύχει κερδοφορία τον Οκτώβριο του 2020. Η Miles επικεντρώνεται τώρα στην επέκταση. Τους πρώτους τέσσερις μήνες το 2021, η εταιρεία ξεκίνησε ηλεκτρικά οχήματα και επέκτεινε το στόλο της στο Μόναχο. Ο Miles σκοπεύει να αναπτυχθεί πέρα ​​από τη Γερμανία και αυτή τη στιγμή εξετάζει τις καλύτερες αγορές για να ξεκινήσει.

Η MotoRefi συγκέντρωσε άλλα 45 εκατομμύρια δολάρια σε έναν γύρο με επικεφαλής τη Goldman Sachs μόλις πέντε μήνες μετά την απόθεση των επενδυτών 10 εκατομμύρια δολάρια στην εκκίνηση του fintech για να βοηθήσει την υπερπλήρωση της επιχείρησης αυτόματης αναχρηματοδότησης. Ενώ η εταιρεία δεν μου έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με τα έσοδά της – ο Διευθύνων Σύμβουλος Kevin Bennett ανέφερε μια αύξηση 7 φορές το χρόνο, αλλά δεν παρείχε τη βασική γραμμή – αποκάλυψε ότι είναι σε καλό δρόμο να εκδώσει δισεκατομμύρια δολάρια σε δάνεια μέχρι το τέλος του έτος. Αυτή είναι μια πενταπλάσια αύξηση από την ίδια περίοδο πέρυσι.

Smart Eye η δημόσια σουηδική εταιρεία που προμηθεύει συστήματα παρακολούθησης προγραμμάτων οδήγησης για δώδεκα αυτοκινητοβιομηχανίες, απέκτησε την εκκίνηση λογισμικού εντοπισμού συναισθημάτων Affectiva για 73,5 $ εκατομμύρια σε μια συμφωνία μετρητών και αποθεμάτων . Η εκκίνηση, η οποία αναφέρει ότι ανέπτυξε λογισμικό που μπορεί να ανιχνεύσει και να κατανοήσει το ανθρώπινο συναίσθημα, ξεκίνησε από το MIT Media Lab το 2009. Έκτοτε, έχει προσγειωθεί μια σειρά από ανάπτυξη και απόδειξη προσφορών ιδεών καθώς και αυξημένου κεφαλαίου, αλλά ποτέ δεν ήταν αρκετά έφτασε στα μαζικά συμβόλαια παραγωγής.

Εκεί έρχεται το Smart Eye. Η Smart Eye, η οποία έχει κερδίσει 84 συμβόλαια παραγωγής με 13 OEM, συμπεριλαμβανομένης της BMW και της GM, επιθυμεί να συνδυαστεί με τη δική της τεχνολογία παρακολούθησης ματιών που βασίζεται σε AI. . Οι ιδρυτές των εταιρειών βλέπουν την ευκαιρία να επεκταθούν πέρα ​​από τα συστήματα παρακολούθησης οδηγών – τεχνολογία που χρησιμοποιείται συχνά σε συνδυασμό με προηγμένα συστήματα βοήθειας οδηγού για την παρακολούθηση και τη μέτρηση της ευαισθητοποίησης – και στο υπόλοιπο όχημα. Μαζί, η τεχνολογία θα μπορούσε να τους βοηθήσει να εισέλθουν στην αναδυόμενη αγορά «εσωτερικής ανίχνευσης», η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παρακολούθηση ολόκληρης της καμπίνας ενός οχήματος και την παροχή υπηρεσιών ως απόκριση στη συναισθηματική κατάσταση του επιβάτη.

Tritium , ένας προγραμματιστής και παραγωγός φορτιστών γρήγορου EV άμεσης ισχύος στο Brisbane, ανακοίνωσε συμφωνία συγχώνευσης με μια εταιρεία εξαγοράς ειδικού σκοπού Decarbonization Plus Acquisition Corp. II. Η συμφωνία αναμένεται να αποτιμήσει την εταιρεία στα 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια . Η συναλλαγή αναμένεται να αποφέρει ακαθάριστα έσοδα έως και 403 εκατομμύρια δολάρια. Το Tritium θα καταχωριστεί με την ένδειξη "DCFC".

Αυτή η συγκεκριμένη συμφωνία SPAC είναι ασυνήθιστη, καθώς δεν περιλαμβάνει ιδιωτικές επενδύσεις σε δημόσια κεφάλαια ή PIPE – έναν γύρο συγκέντρωσης κεφαλαίων που συμβαίνει συνήθως κατά τη στιγμή της συγχώνευσης και εισάγει περισσότερα κεφάλαιο στην εταιρεία. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tritium Jane Hunter μας είπε ότι η εταιρεία δεν χρειαζόταν PIPE, επειδή η DCRN είναι πάνω από 400 εκατομμύρια $ SPAC και η ομάδα μετόχων της συμφώνησε σε ένα ελάχιστο κλείσιμο μετρητών μόλις 200 εκατομμυρίων δολαρίων, γεγονός που μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο εξαργύρωσης. «Επίσης, τα έσοδά μας αυξήθηκαν με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 56% από το 2016 καθώς επεκτείνουμε την παρουσία μας σε μεγάλες αγορές όπου έχουμε σημαντικό μερίδιο αγοράς, όπως οι ΗΠΑ και η Ευρώπη», δήλωσε ο Hunter. «Αυτή η αύξηση εσόδων συμβάλλει στη μείωση της εξάρτησής μας από νέα κεφάλαια για την εφαρμογή της αναπτυξιακής μας στρατηγικής.»

Wejo η εκκίνηση δεδομένων συνδεδεμένων οχημάτων που υποστηρίζεται από την GM και την Palantir, σχεδιάζει να δημοσιοποιηθεί μέσω συγχώνευσης με εταιρεία εξαγοράς ειδικού σκοπού Virtuoso Acquisition Corp. Η συμφωνία, η οποία ανακοινώθηκε σε αρχειοθέτηση ρυθμιστικής αρχής, θα δώσει στη συνδυασμένη εταιρεία εκτίμηση 800 εκατομμυρίων δολαρίων, η οποία περιλαμβάνει χρέος. Υπήρξαν παλαιότερες αναφορές ότι η συμφωνία SPAC ήταν επικείμενη. Η κατάθεση επιβεβαιώνει τις ειδήσεις και παρέχει περισσότερες λεπτομέρειες.

Η συμφωνία συγκεντρώνει έσοδα 330 εκατομμυρίων δολαρίων για τον Wejo, συμπεριλαμβανομένης μιας συνεισφοράς 230 εκατομμυρίων δολαρίων από την Virtuoso και 100 εκατομμυρίων δολαρίων σε ιδιωτικές επενδύσεις σε δημόσια κεφάλαια ή PIPE. Οι προηγούμενοι στρατηγικοί επενδυτές Palantir και GM αγκυροβόλησαν τη συναλλαγή, σύμφωνα με τον Wejo. Η εταιρεία δεν αποκάλυψε τα ποσά αυτών των επενδύσεων. Οι σημερινοί μέτοχοι θα διατηρήσουν το 64% της ιδιοκτησίας της εταιρείας, σύμφωνα με την τράπουλα επενδυτών της.

Γωνία πολιτικής

 παράδοση σταθμών

Οι Ρεπουμπλικάνοι της Γερουσίας δημοσίευσαν την απάντησή τους στο σαρωτικό ποσό των 2 τρισεκατομμυρίων δολαρίων του Joe Biden. επενδυτικό σχέδιο, το οποίο θα διαθέσει 174 δισεκατομμύρια δολάρια για επενδύσεις σε ηλεκτρικά οχήματα. Η πρότασή τους θα μειωθεί στα 928 δισεκατομμύρια δολάρια. Και αυτά τα 174 δισεκατομμύρια δολάρια για EVs; Αυτό θα μειωθεί σε μόλις 4 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το σχέδιο GOP.

Φαίνεται ότι το κύριο σημείο της διαμάχης μεταξύ του Προέδρου και των συναδέλφων του GOP είναι ο ορισμός της λέξης «υποδομή». Οι Ρεπουμπλικάνοι διατηρούν έναν πιο παραδοσιακό ορισμό , οπότε η αντιπροσαρμογή τους εξακολουθεί να περιέχει πολλά χρήματα για πράγματα όπως δρόμους, σύστημα νερού, γέφυρες και ευρυζωνικές συνδέσεις.

Το σχέδιο της Biden στόχευε στην παροχή φορολογικών κινήτρων και κινήτρων στους καταναλωτές για φορτιστές EV, κίνητρα για ενίσχυση της εγχώριας παραγωγής και αρκετά χρήματα για εγκατάσταση σε τουλάχιστον 500.000 δημόσιοι σταθμοί φόρτισης σε ολόκληρη τη χώρα έως το 2030. Ένα σημείωμα που αποκτήθηκε από το The Hill υποδηλώνει ότι ο Μπάιντεν σκοπεύει να διατηρήσει σταθερή την πρότασή του, οπότε περιμένετε περαιτέρω διαπραγματεύσεις τις επόμενες εβδομάδες.

Η Επιτροπή Οικονομικών της Γερουσίας για Η 26η Μαΐου σηματοδότησε τον Νόμο για την Καθαρή Ενέργεια για την Αμερική ένα σημαντικό βήμα προτού φτάσει στην ψηφοφορία της Γερουσίας για ψηφοφορία. Μεταξύ άλλων, ο λογαριασμός θα αφαιρούσε το όριο των 200.000 μονάδων για εκπτώσεις φόρου για τους καταναλωτές που αγοράζουν EV – αυτό σημαίνει ότι η πίστωση φόρου θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την αγορά ενός Tesla, ενός κατασκευαστή που δεν ήταν επιλέξιμος για την πίστωση επειδή έχουν πουλήσει πάνω από 200.000 αυτοκίνητα στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Sen. Η Debbie Stabenow (D-MI) πρόσθεσε μια τροπολογία στο νομοσχέδιο που θα δημιουργούσε επιπλέον 2.500 $ καταναλωτική πίστωση για οχήματα που συναρμολογούνται στις ΗΠΑ και άλλα 2.500 $ για οχήματα που συναρμολογούνται σε μια ενοποιημένη εγκατάσταση. Εάν περάσει, οι προσθήκες θα φέρουν τη μέγιστη πίστωση φόρου καταναλωτή για EV στα 12.500 $ – χωρίς μικρό ποσό! Οι πιστώσεις θα λήξουν το 2025. «Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι μέρος του μέλλοντος των μεταφορών μας», δήλωσε ο γερουσιαστής Stabenow. «Το ερώτημα δεν είναι πότε θα χτιστούν, είναι πού θα χτιστούν: στην Ασία ή την Αμερική;»

ΗΠΑ. Η υπουργός Ενέργειας Jennifer Granholm πούλησε τις εκμεταλλεύσεις της σε κατασκευαστή ηλεκτρικών λεωφορείων Proterra, αφού οι Ρεπουμπλικάνοι την επέκριναν για πιθανή σύγκρουση συμφερόντων. Το παράπονο του GOP προέκυψε αφού ο Μπάιντεν έκανε μια εικονική επίσκεψη σε ένα εργοστάσιο της Proterra τον Απρίλιο. Η πώληση έδωσε στη Granholm καθαρό κέρδος 1,6 εκατομμυρίων δολαρίων, δήλωσε η DOE στους δημοσιογράφους.

– Aria Alamalhodaei

Ένα μικρό πουλί

 πράσινο πουλί με γάτα

Ακούω και δείτε πράγματα, αλλά δεν είμαστε εγωιστές. Επιτρέψτε μου να μοιραστώ.

Αυτήν την εβδομάδα, το "μικρό πουλί" αφορά τις μεγάλες κινήσεις και τις αναχωρήσεις εργασίας και τον τρόπο με τον οποίο η μίσθωση συνδέεται με μια δυνητικά τεράστια IPO.

Ας ξεκινήσουμε τα πράγματα με την Celina Mikolajczak τώρα ο πρώην πρώην αντιπρόεδρος της τεχνολογίας μπαταριών στο Panasonic Energy της Βόρειας Αμερικής . Ίσως θυμάστε ότι ο Mikolajczak πήρε πρόσφατα ένα κάθισμα στην εταιρεία μπαταριών στερεάς κατάστασης QuantumScape . Welp, τώρα εργάζεται στην εταιρεία ως αντιπρόεδρος της μηχανικής κατασκευής, από τον Ιούλιο. Παραιτήθηκε από το διοικητικό συμβούλιο σε σχέση με την αποδοχή της προσφοράς. Στο νέο της ρόλο, η κα Mikolajczak θα ηγηθεί της μετάβασης των εργαλείων και των διαδικασιών κατασκευής της εταιρείας από την έρευνα και την ανάπτυξη στην παραγωγή, Η QuantumScape δήλωσε σε τακτικά αρχειοθέτηση .

Η Mikolajczak έχει μια μακρά ιστορία έρευνας και ανάπτυξης καλύτερες μπαταρίες ιόντων λιθίου. Η τεχνική συμβουλευτική πρακτική της στο Exponent επικεντρώθηκε στην ασφάλεια και την ποιότητα των κυττάρων ιόντων λιθίου και της μπαταρίας. Στη συνέχεια πήρε μια ανώτερη διοικητική θέση στο Tesla που επικεντρώθηκε στην ποιότητα των κυττάρων και στη μηχανική υλικών. Κατά τη διάρκεια της παραμονής της στο Tesla, η Mikolajczak ανέπτυξε τις μπαταρίες και τα πακέτα για τα μοντέλα S, Model X, Model 3 και Roadster Refresh της Tesla.

Αφού έφυγε από την Tesla, η Mikolajczak συνέχισε να υπηρετεί ως διευθυντής μηχανικής με επίκεντρο την ανάπτυξη της μπαταρίας για οχήματα με άλλα αυτοκίνητα. στην Uber Technologies. Και το 2019, εντάχθηκε στην Panasonic Energy της Βόρειας Αμερικής, όπου είναι αντιπρόεδρος της τεχνολογίας μπαταριών. Ενώ στην Panasonic, ο Mikolajczak οδήγησε μια ομάδα περισσότερων από 200 μηχανικών και άλλου τεχνικού προσωπικού για να βελτιώσει την παραγωγή κυττάρων ιόντων λιθίου και να φέρει τις τελευταίες τεχνολογίες κυψελών στη μαζική παραγωγή για την Tesla στην εγκατάσταση Gigafactory στο Sparks, Νεβάδα.

Μιλώντας για Tesla … φαίνεται ότι Ο Scott Sims διευθυντής μηχανικής, εγκατέλειψε την εταιρεία αυτόν τον μήνα. Ο τίτλος του δεν αποτυπώνει αρκετά τον ρόλο του. Ο Sims ήταν ο επικεφαλής του σχεδιασμού και της μηχανικής για διεπαφές χρήστη οχημάτων, streaming, βιντεοπαιχνίδια και εφαρμογές για κινητά. Είναι σημαντικό ότι ήταν υπεύθυνος για το cloud computing καθώς σχετίζεται με την εφαρμογή Tesla για κινητά, ένα κρίσιμο εργαλείο για οποιονδήποτε κάτοχο.

Τέλος, τα μεγάλα νέα την Παρασκευή ( μέσω Bloomberg ) είναι ότι Rivian έχει επιλέξει αναδόχους για μια αρχική δημόσια προσφορά. Η εταιρεία θα μπορούσε να επιδιώξει μια εντυπωσιακή αξία 70 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Έχω επιβεβαιώσει ορισμένες (αλλά όχι όλες) αναφορές του Bloomberg. Προφανώς μεγάλα νέα που θα παρακολουθώ και θα σκάβω. Είχα ακούσει να γουργουρίζει για μια πιθανή IPO της Rivian, αλλά το Bloomberg συγκέντρωσε τα κρίσιμα deets.

Για μένα, η μεγαλύτερη ένδειξη ότι ο Rivian ετοιμάζεται να κάνει μια κίνηση ήταν Ο Ger Dwyer ανέλαβε το vp της επιχείρησης χρηματοοικονομική θέση στην εταιρεία, για την οποία δημοσίευσε στο LinkedIn . Ίσως θυμάστε, ότι βρήκα τις ειδήσεις πριν από μερικές εβδομάδες ότι ο Dwyer έφυγε από το από τη θέση του ως CFO στο Waymo . Σημείωσα τη στιγμή που η αποχώρηση του Dwyer έρχεται σε μια στιγμή που η ζήτηση για CFO έχει αυξηθεί παράλληλα με τη συνεχή σειρά δημόσιων προσφορών, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που γίνονται μέσω συγχωνεύσεων με εταιρείες εξαγοράς ειδικών σκοπών.

Έχετε συμβουλές; Στείλτε τους μέσω email ή DM μου στο Twitter.

Αξιοσημείωτες αναγνώσεις και άλλες πληροφορίες

Πολλά νέα. Ας φτάσουμε σε αυτό.

Αυτόνομα οχήματα

Η Aurora δημοσίευσε μια ανάρτηση ιστολογίου που δίνει μερικές νέες λεπτομέρειες σχετικά με τη στρατηγική δοκιμών και αυτοκινούμενων φορτηγών στο Τέξας. Η αυτόνομη εταιρεία οχημάτων είπε ότι οι πρώτοι εμπορικοί πιλότοι της θα μεταφέρουν εμπορεύματα σε διάφορες διαδρομές «μεσαίου μιλίου» στο Τέξας. Ένας οδηγός ασφαλείας θα βρίσκεται πίσω από το τιμόνι αυτών των αυτοκινούμενων φορτηγών, τα οποία θα οδηγούν αυτόνομα μεταξύ των κόμβων. Το τερματικό ή το σύστημα διανομέα είναι αυτό που έχουν υιοθετήσει άλλες εταιρείες AV – τουλάχιστον προς το παρόν. Η ιδέα είναι ότι τα φορτία μπορούν να ενοποιηθούν, κάτι που θεωρητικά θα έκανε τις λειτουργίες πιο αποτελεσματικές. Η Aurora πρόσθεσε, ότι «για τους φορτωτές και τους μεταφορείς με υπάρχοντες κόμβους και μεγάλους όγκους φορτίου, αναμένουμε τελικά να οδηγήσουμε ολόκληρη τη διαδρομή χωρίς να χρειάζεται ένα ενδιάμεσο σημείο ενοποίησης».

Ένα άλλο στοιχείο που μου πήδηξε: Η εταιρεία επεκτείνεται σε ένα δεύτερο γραφείο στο Τέξας, υποδηλώνοντας ότι αυξάνουν, τουλάχιστον όσον αφορά τους ανθρώπους.

Το Κάτω Βουλή της Γερμανίας εξέδωσε νομοθεσία που θα επιτρέψει οχήματα χωρίς οδηγό σε δημόσιους δρόμους έως το 2022, καθορίζοντας ένα δρόμο για τις εταιρείες να αναπτύξουν ρομποτάξ και υπηρεσίες παράδοσης στη χώρα σε κλίμακα. Ενώ αυτή τη στιγμή επιτρέπονται αυτόνομες δοκιμές στη Γερμανία, αυτό θα επέτρεπε τη λειτουργία οχημάτων χωρίς οδηγό χωρίς χειριστή ανθρώπινης ασφάλειας πίσω από το τιμόνι. Το νομοσχέδιο πρέπει ακόμη να περάσει από το ανώτερο κοινοβούλιο, ή το Bundesrat. Στο νομοσχέδιο περιλαμβάνονται πιθανές αρχικές εφαρμογές για αυτοκινούμενα αυτοκίνητα σε γερμανικούς δρόμους, όπως δημόσιες επιβατικές μεταφορές, επαγγελματικά ταξίδια και προμήθειες, logistics, εταιρικά λεωφορεία που χειρίζονται την κυκλοφορία των εργαζομένων και ταξίδια μεταξύ ιατρικών κέντρων και συνταξιοδοτικών κατοικιών. [19659003] Το PAVE το οποίο σημαίνει Συνεργάτες για την Αυτόνομη Εκπαίδευση Οχημάτων, πραγματοποίησε πιλοτικό εργαστήριο με τοπικές κυβερνήσεις στις αρχές του μήνα σε όλο το Οχάιο. Το εκπαιδευτικό εργαστήριο, το οποίο πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Drive Ohio, δεν ήταν ανοιχτό στο κοινό. Ωστόσο, ο συν-οικοδεσπότης του podcast της Autonocast, Ed Niedermeyer, ο οποίος τυχαίνει να είναι διευθυντής επικοινωνιών για το PAVE, μου έδωσε την εσωτερική πληροφόρηση για το τι έπεσε.

Ο PAVE λέει ότι δεν κάνει κανένα είδος πολιτικής υποστήριξης. Αντίθετα, ο στόχος είναι να εξοπλιστούν οι δημόσιοι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής με τα γεγονότα που χρειάζονται για να κάνουν καλή πολιτική. Αυτός ο πιλότος βοήθησε το PAVE να θέσει τα θεμέλια για ένα πρόγραμμα σπουδών που μπορεί να χρησιμοποιηθεί αλλού. αυτό μπορεί να φαίνεται ασήμαντο, αλλά η πολυπλοκότητα των ζητημάτων γύρω από τα AV καθιστά αυτά τα εργαστήρια με εκλεγμένους αξιωματούχους δυνητικά ισχυρό εργαλείο.

Ο Ed μου είπε ότι μία από τις κύριες προκλήσεις ήταν η εκπαίδευση σχετικά με πιθανά αμφιλεγόμενα θέματα, όπως η πολιτική και η ρύθμιση, «όπου έχουμε για να γνωρίσουμε τα γεγονότα χωρίς να προκαλέσουμε προκαταλήψεις. " Σημείωσε ότι ο δημόσιος τομέας του οργανισμού και τα ακαδημαϊκά συμβουλευτικά συμβούλια ήταν και τα δύο χρήσιμα ως ουδέτερες αρχές. Τέλος, είπε ότι μια από τις πιο πρακτικές εκπαιδευτικές ενέργειες που έκανε το PAVE ήταν γύρω από τις βέλτιστες πρακτικές που έχουν αναπτύξει τα μέλη και οι σύμβουλοί της σε πρώιμες εφαρμογές AV.

Kodiak Robotics το αμερικανικό αυτοκινητιστικό φορτηγό Η startup, συνεργάζεται με τον όμιλο της Νότιας Κορέας SK Inc. για να διερευνήσει τη δυνατότητα να αναπτύξει την αυτόνομη τεχνολογία οχημάτων της στην Ασία. Ενώ ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Kodiak, Don Burnette, εξέφρασε την αρχική συμφωνία ως πρώτο βήμα προς μια εμπορική επιχείρηση στην Ασία, η εμβέλεια της SK δεν πρέπει να μειωθεί. Η SK Inc., μια εταιρεία χαρτοφυλακίου της SK Group, έχει περισσότερες από 120 εταιρείες εκμετάλλευσης, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που συνδέονται με τη βιομηχανία logistics.

Ο απώτερος στόχος της συνεργασίας είναι να πουλήσει και να διανείμει την τεχνολογία αυτο-οδήγησης της Kodiak στην περιοχή. Η Kodiak θα εξετάσει πώς μπορεί να χρησιμοποιήσει τα προϊόντα, τα εξαρτήματα και την τεχνολογία της SK για το αυτόνομο σύστημά της, συμπεριλαμβανομένων μικροεπεξεργαστών τεχνητής νοημοσύνης και προηγμένων συστημάτων πέδησης έκτακτης ανάγκης. Και οι δύο εταιρείες συμφώνησαν επίσης να συνεργαστούν για την παροχή υπηρεσιών διαχείρισης στόλου για πελάτες στην Ασία.

Ηλεκτρικά οχήματα

Ford Motor που κυκλοφόρησε από το εκρηκτικό ηλεκτρικό φορτηγό F-150 Lightning, ανακοίνωσε ότι προωθεί την επένδυσή του σε EV έως 30 δισεκατομμύρια $ έως το 2025 από προηγούμενη δαπάνη 22 δισεκατομμυρίων $ έως το 2023. Η εταιρεία ανακοίνωσε τη νέα ταμειακή ροή στη στρατηγική ανάπτυξης EV και μπαταρίας, που ονομάστηκε Ford +, κατά τη διάρκεια της επενδυτικής της ημέρας. [19659003] Η εταιρεία δήλωσε ότι αναμένει ότι το 40% του παγκόσμιου όγκου οχημάτων της θα είναι πλήρως ηλεκτρικό έως το 2030. Η Ford πούλησε 6.614 Mustang Mach-Es στις ΗΠΑ το πρώτο τρίμηνο και από τότε που παρουσίασε το F-150 Lightning την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία αναφέρει ότι έχει έχει ήδη συγκεντρώσει 70.000 κρατήσεις πελατών.

Η Hyundai πραγματοποίησε τη βορειοαμερικανική αποκάλυψη για το επερχόμενο all-ηλεκτρικό crossover του Ioniq 5. Μια νέα λεπτομέρεια που βρήκα ενδιαφέρουσα: Η Hyundai ανέπτυξε ένα σύστημα πληρωμών στο αυτοκίνητο που θα κάνει το ντεμπούτο του στο Ioniq 5. Η δυνατότητα θα προσφέρει στους οδηγούς τη δυνατότητα εύρεσης και πληρωμής για χρέωση EV, φαγητό και χώρο στάθμευσης. Όταν το όχημα φτάσει στη Βόρεια Αμερική το φθινόπωρο του 2021, το σύστημα πληρωμών θα κυκλοφορήσει με τους Dominoes, ParkWhiz και Chargehub.

Τα πλούσια σε μετρητά SPAC όνειρα Lordstown Motors έχουν αποδειχθεί ότι δεν είναι τίποτα περισσότερο από τις επιθυμίες , όπως ανέφεραν οι Alex Wilhelm και Aria Alamalhodaei . Το αποτέλεσμα: τα απογοητευτικά κέρδη του πρώτου τριμήνου που ήταν μια συσσώρευση αρνητικότητας με κόκκινο μελάνι. Τα χαμηλά σημεία περιλαμβάνουν υψηλότερα από τα αναμενόμενα προβλεπόμενα έξοδα, ανάγκη αύξησης περισσότερου κεφαλαίου και χαμηλότερη από την αναμενόμενη παραγωγή του οχήματος Endurance φέτος – από περίπου 2.200 οχήματα σε μόλις 1.000. Εν ολίγοις, η εταιρεία είναι έτοιμη να καταναλώσει περισσότερα μετρητά από το αναμενόμενο δρόμο και απέχει περισσότερο από τη μαζική παραγωγή του πρώτου οχήματος από ό, τι υποσχέθηκε.

Η Lucid Motors αποκάλυψε την τεχνολογία της καμπίνας για την επερχόμενη ηλεκτρική της πολυτέλεια Αεροσκάφος. Μίλησα με τον Derek Jenkins, ο οποίος είναι επικεφαλής του σχεδιασμού στο Lucid, και έδωσε μια λεπτομερή περιοδεία όλης της τεχνολογίας στο όχημα . Προχωρεί πολύ πέρα ​​από την καμπύλη οθόνη 34 ιντσών και τη δεύτερη οθόνη αφής, η οποία έλαβε μεγάλο μέρος της προσοχής. Η εμπειρία του χρήστη, ιδίως το υποκείμενο λογισμικό, έχει σημασία σε όλα τα αυτοκίνητα. Αλλά μπορεί να είναι ο θάνατος ενός μοντέλου ηλεκτρικού οχήματος, εάν δεν γίνει σωστά.

Φαίνεται ότι ο Lucid βρίσκεται στο σωστό δρόμο. Δεν θα ξέρω πραγματικά μέχρι να μπορέσω να δοκιμάσω τον αέρα. Ας ελπίσουμε ότι σύντομα.

Η Rivian καθυστέρησε τις παραδόσεις της R1T Launch Edition της περιορισμένης έκδοσης της πρώτης σειράς της "ηλεκτρικών οχημάτων περιπέτειας" κατά ένα μήνα. Οι πελάτες που έχουν κάνει προπαραγγελία μπορούν τώρα να περιμένουν να αρχίσουν να παραλαμβάνουν τα φορτηγά παραλαβής τους τον Ιούλιο αντί τον Ιούνιο, με τις παραδόσεις Launch Edition να έχουν ολοκληρωθεί έως την άνοιξη του 2022. Η καθυστέρηση ενός μηνός οφειλόταν σε συνδυασμό μικρών ζητημάτων, όπως καθυστερήσεις στην αποστολή εμπορευματοκιβωτίων, συνεχιζόμενη έλλειψη τσιπ, καθώς και διασφάλιση της σωστής ρύθμισης. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Rivian μου είπε ότι δεν επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από την έλλειψη τσιπ σε σύγκριση με τον υπόλοιπο κλάδο, επειδή τα προϊόντα της δεν απαιτούν όσα άλλα οχήματα στην αγορά σήμερα.

Tesla είχα μια σειρά ειδήσεων αυτήν την εβδομάδα, οπότε θα επισημάνω τα πιο αξιοσημείωτα. Η Tesla δημιούργησε ένα κέντρο δεδομένων στην Κίνα για να πραγματοποιήσει τον «εντοπισμό της αποθήκευσης δεδομένων», με σχέδια να προσθέσει περισσότερες διευκολύνσεις δεδομένων στο μέλλον, ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω του λογαριασμού της στην πλατφόρμα microblogging Weibo. Όλα τα δεδομένα που παράγονται από οχήματα Tesla που πωλούνται στην ηπειρωτική Κίνα θα διατηρηθούν στο εσωτερικό. Η κίνηση ήταν σε απάντηση σε νέες απαιτήσεις που εκπόνησε η κινεζική κυβέρνηση για να ρυθμίσει τον τρόπο με τον οποίο οι κάμερες και οι αισθητήρες αυτοκινητοβιομηχανίες συλλέγουν και χρησιμοποιούν δεδομένα. Μία από τις απαιτήσεις δηλώνει ότι «προσωπικά ή σημαντικά δεδομένα θα πρέπει να αποθηκεύονται εντός της επικράτειας [Chinese]».

Τέλος, δύο κομμάτια ειδήσεων σχετικά με την ασφάλεια της Tesla που φαίνονται αντίθετα μεταξύ τους.

Πρώτον, ο Tesla ξεκίνησε παρέχοντας οχήματα Model 3 και Model Y χωρίς ραντάρ ικανοποιώντας το όραμα του CEO Elon Musk να χρησιμοποιούν μόνο κάμερες σε συνδυασμό με μηχανική εκμάθηση για την υποστήριξη του προηγμένου συστήματος υποστήριξης οδηγού και άλλων ενεργών λειτουργιών ασφαλείας. Η απόφαση προκάλεσε ανατροπή, ωστόσο, από την Εθνική Αυτοκινητόδρομο και τη Διοίκηση Ασφάλειας, τις Αναφορές Καταναλωτών και το IIHS για θέματα ασφάλειας.

Εν τω μεταξύ, ο Τέσλα τελικά – και μετά από έντονη και συχνή παρότρυνση από τους υποστηρικτές της βιομηχανίας και της ασφάλειας, ενεργοποίησε το κάμερα καμπίνας σε νέα οχήματα Model Y και Model 3. Η κάμερα θα χρησιμοποιηθεί ως σύστημα παρακολούθησης οδηγού. Η Tesla έχει επικριθεί για το ότι δεν ενεργοποίησε το σύστημα παρακολούθησης του οδηγού μέσα στα οχήματά της, ακόμη και ως στοιχεία που αποδεικνύουν ότι οι ιδιοκτήτες κάνουν κατάχρηση του συστήματος. Οι ιδιοκτήτες έχουν δημοσιεύσει δεκάδες βίντεο στο YouTube και το TikTok κατάχρηση του προηγμένου συστήματος βοήθειας του οδηγού που είναι γνωστό ως Autopilot – μερικά από τα οποία έχουν γυριστεί καθισμένοι στο πίσω κάθισμα καθώς το όχημα κινείται κατά μήκος της εθνικής οδού.

Άλλα πτερύγια (όχι όχι αυτού του είδους) [19659061] Apex.AI hired Paul Balciunas as its CFO. Balciunas was the former CFO of Canoo. He also was an executive at Deutsche Bank, where he acted as a lead underwriter of the initial public offering for Tesla in 2010, and has since focused on auto tech and new mobility players.

Blyncsya Utah-based startup movement and data intelligence company launched an AI-powered technology called Payver, that will use crowdsourced video data to give transport agencies up-to-date information on which roads require maintenance and improvements. Blyncsy is offering this service to governments at a reduced cost and with no long-term commitment. Utah’s DOT will be the first to pilot the program beginning June 1, deploying Payver in the Salt Lake County region, which covers more than 350 road miles. Blyncsy will be announcing other pilots in different states over the next few weeks.

Scale AI hired Mark Valentine to head up its federal-focused division. Valentine comes with experience and connections. He was  a commander in the U.S. Air Force, senior military advisor to FEMA and most recently, GM of national security for Microsoft. He will lead Scale’s government partnership efforts.

Scale has also hired Michael Kratsios, the former CTO of the White House, as managing director and head of strategy. The company said he is focused on accelerating the development of AI across industries. Michael joined at the end of Q1.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.