Η επιχειρηματική αναδιαμόρφωση του New Relic θα αφήσει τον νέο CEO να κάνει δουλειά


Για τον Bill Staples, ο πρόσφατα διορισμένος CEO στο New Relic, ο οποίος ανέλαβε την 1η Ιουλίου, χθες ήταν μια καλή μέρα. Μετά από περισσότερα από 20 χρόνια στη βιομηχανία, του δόθηκε η δική του εταιρεία για να λειτουργήσει. Είναι αρκετά επίτευγμα, αλλά τώρα ξεκινά η σκληρή δουλειά.

Από τη θετική πλευρά της εξίσωσης, το New Relic είναι ένας από τους ηγέτες της αγοράς στον χώρο παρακολούθησης της απόδοσης της εφαρμογής.

Ο Lew Cirne, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του New Relic, ο οποίος μπαίνει στον ρόλο του εκτελεστικού προέδρου, πέρασε τα τελευταία χρόνια ανακατασκευάζοντας την πλατφόρμα της εταιρείας και αλλάζοντας το μοντέλο εσόδων της με στόχο αυτό που ελπίζει είναι μακροπρόθεσμη επιτυχία.

«Όλη η δουλειά που κάναμε για την εκ νέου πλατφόρμα της βαθμίδας δεδομένων και της διεπαφής χρήστη και του επιχειρηματικού μοντέλου μετανάστευσης προς κατανάλωση, δεν είναι έτσι ώστε να μπορούμε να είμαστε ένα νέο λείψανο $ 1 δισεκατομμυρίου – έτσι μπορούμε να είμαστε ένα Νέο Λείψανο πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων. Και είμαστε πρόθυμοι να ξεχάσουμε κάποια βραχυπρόθεσμη ευκαιρία και να πάρουμε κάποιο βραχυπρόθεσμο πόνο για να μας προετοιμάσει για μακροπρόθεσμη επιτυχία », δήλωσε η Cirne στην TechCrunch μετά την χθεσινή ανακοίνωση.

Από τη θετική πλευρά της εξίσωσης, New Η Relic είναι ένας από τους ηγέτες της αγοράς στον χώρο παρακολούθησης της απόδοσης της εφαρμογής. Η Gartner έχει την εταιρεία στην τρίτη θέση πίσω από το Dynatrace και το Cisco AppDynamics και μπροστά από το DataDog. Ενώ το Magic Quadrant μπορεί να μην είναι ευαγγέλιο, σας δίνει μια αίσθηση των σχετικών θέσεων της αγοράς κάθε εταιρείας σε ένα δεδομένο χώρο.

Το New Relic ανταγωνίζεται στην επιχείρηση παρακολούθησης επιδόσεων εφαρμογών ή στο APM. Η APM επιτρέπει στις εταιρείες να παρακολουθούν την υγεία των εφαρμογών τους. Αυτό τους επιτρέπει να διακόψουν τα προβλήματα πριν συμβούν, ή τουλάχιστον να καταλάβουν γιατί κάτι σπάει πιο γρήγορα. Σε έναν κόσμο όπου οι χρήστες μπορούν να απογοητευτούν γρήγορα, το APM είναι ένα σημαντικό μέρος της υποδομής εμπειρίας πελατών. Εάν η εφαρμογή σας δεν λειτουργεί καλά, οι πελάτες δεν θα είναι ευχαριστημένοι με την εμπειρία και θα βρουν γρήγορα μια ανταγωνιστική υπηρεσία για χρήση.

Εκτός από την χθεσινή ανακοίνωση του CEO, η New Relic ανέφερε κέρδη. Η TechCrunch αποφάσισε να ψάξει στα οικονομικά της εταιρείας για να δει τι προκλήσεις μπορεί να αντιμετωπίσει ο Staples καθώς μετακινείται στο γωνιακό γραφείο. Η εικόνα που προκύπτει δείχνει μια εταιρεία που κάνει σκληρή δουλειά για έναν πιο ευθυγραμμισμένο μελλοντικά χάρτη προϊόντων και επιχειρηματικό μοντέλο, αν και δεν μπορεί να δημιουργήσει το είδος της βραχυπρόθεσμης ανάπτυξης που δίνει στο Staples άφθονο χώρο αναπνοής με δημόσιους επενδυτές.

Βραχυπρόθεσμη ανάπτυξη, μακροπρόθεσμες ελπίδες

Η πραγματοποίηση μακροπρόθεσμων στοιχημάτων για το προϊόν και το επιχειρηματικό μοντέλο μιας εταιρείας στο μέλλον μπορεί να είναι δύσκολο να καταπιεί η Wall Street στο εγγύς μέλλον. Αλλά μια τέτοια εργασία μπορεί να συγκεντρώσει ένα εξαιρετικά επικερδές αποτέλεσμα. Η Adobe είναι ένα καλό παράδειγμα μιας εταιρείας που ξεκίνησε από τις πωλήσεις αδειών στα έσοδα από συνδρομές . Υπάρχουν και άλλοι εν μέσω παρόμοιων μεταβάσεων, και συχνά επιβάλλονται κυρώσεις ανάπτυξης καθώς τα παλαιότερα έσοδα ανακυκλώνονται υπέρ μιας νέας κορυφαίας γραμμής.

Έτσι, όταν παρατηρούμε το πρόσφατο αποτέλεσμα και την καθοδήγηση του New Relic για το υπόλοιπο του έτους, εμείς Ψάχνει περισσότερο για μελλοντικά σημάδια ζωής από τα γρήγορα κέρδη.

Ξεκινώντας από τα βασικά, το New Relic είχε ένα καλύτερο από το αναμενόμενο τρίμηνο. Μια ανάλυση έδειξε το κέρδος της εταιρείας και το προσαρμοσμένο κέρδος ανά μετοχή και οι δύο προσδοκίες. Και η εταιρεία ανακοίνωσε συνολικά έσοδα 173 εκατομμυρίων δολαρίων, περίπου 6 εκατομμύρια δολάρια περισσότερο από την αναμενόμενη αγορά.

Λοιπόν, αυξήθηκαν οι μετοχές της; Ναι, αλλά μόλις το 5%, αφήνοντάς τους πολύ κάτω από το υψηλό των 52 εβδομάδων. Γιατί ένα τόσο μικρό χτύπημα μετά από τόσο ισχυρή αναφορά; Η καθοδήγηση της εταιρείας, εκτιμούμε. Σύμφωνα με το New Relic, αναμένει ότι το τρέχον τρίμηνο θα φέρει αύξηση 6% έως 7% σε σύγκριση με την προηγούμενη περίοδο. Και προβλέπει περίπου 6% αύξηση για την τρέχουσα χρήση (η δημοσιονομική του 2022, η οποία θα ολοκληρωθεί στο τέλος του ημερολογιακού τριμήνου 2022).

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.