Η Ford, η BMW ηγείται του γύρου της σειράς B της Solid Power των 130 εκατομμυρίων δολαρίων


Ένας μηχανικός κατασκευής Solid Power κατέχει δύο 20 αμπέρ ώρα (Ah) όλες τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης για το BMW Group και τη Ford Motor Company. Τα 20 αμπέρ ώρα (Ah) όλα τα στοιχεία μπαταρίας στερεάς κατάστασης παρήχθησαν στην πιλοτική γραμμή παραγωγής της Solid Power στο Κολοράντο. Πηγή: Solid Power.

Τα συστήματα μπαταρίας στερεάς κατάστασης θεωρούνται από καιρό η επόμενη ανακάλυψη στην τεχνολογία της μπαταρίας, με πολλές επιχειρήσεις να είναι οι πρώτες στην εμπορευματοποίηση. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ήταν μερικοί από τους κορυφαίους επενδυτές της τεχνολογίας, καθένας από αυτούς αναζητά το πλεονέκτημα που θα κάνει τα ηλεκτρικά οχήματά τους ασφαλέστερα, ταχύτερα και με αυξημένη εμβέλεια.

Η Ford Motor Company και το BMW Group έβαλαν τα χρήματά τους στην εταιρεία τεχνολογίας μπαταριών Solid Power.

Η SSB που εδρεύει στο Louisville, που αναπτύχθηκε στο Κολοράντο, δήλωσε τη Δευτέρα τον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης της σειράς B ύψους 130 εκατομμυρίων δολαρίων, με επικεφαλής τη Ford και τη BMW, το τελευταίο σήμα ότι οι δύο OEM θεωρούν ότι οι SSB ενισχύουν το μέλλον των μεταφορών. Κάτω από την επένδυση, η Ford και η BMW είναι ισότιμοι κάτοχοι μετοχών και οι εκπρόσωποι της εταιρείας θα συμμετάσχουν στο διοικητικό συμβούλιο της Solid Power.

Η Solid Power έλαβε πρόσθετη επένδυση στο γύρο από την Volta Energy Technologies, την εταιρία επιχειρηματικού κεφαλαίου που αφαιρέθηκε από το Υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ Argonne National Laboratory.

Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης ονομάζονται έτσι επειδή δεν διαθέτουν υγρό ηλεκτρολύτη, όπως εξήγησε ο Mark Harris σε ένα άρθρο ExtraCrunch νωρίτερα αυτό το έτος. Τα διαλύματα υγρών ηλεκτρολυτών είναι συνήθως εύφλεκτα και κινδυνεύουν από υπερθέρμανση, επομένως τα SSBs θεωρούνται γενικά ασφαλέστερα. Η πραγματική αξία των SSB σε σχέση με τα αντίστοιχα ιόντων λιθίου είναι η ενεργειακή πυκνότητα. Η Solid Power λέει ότι οι μπαταρίες της μπορούν να προσφέρουν έως και 50% έως 100% αύξηση της πυκνότητας ενέργειας σε σύγκριση με τις επαναφορτιζόμενες μπαταρίες. Θεωρητικά, τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρίες με περισσότερη ενέργεια μπορούν να ταξιδέψουν μεγαλύτερες αποστάσεις με μία μόνο φόρτιση.

Αυτός ο τελευταίος γύρος επενδύσεων θα βοηθήσει τη Solid Power να ενισχύσει την κατασκευή της για να παράγει κυψέλες μπαταριών με την υψηλότερη παραγωγή αμπέρ (Ah) της εταιρείας ακόμη. Σύμφωνα με χωριστές κοινές συμφωνίες ανάπτυξης με τη Ford και τη BMW, θα παραδώσει στους OEM 100 Ah κυψέλες για δοκιμές και ολοκλήρωση οχημάτων από το 2022.

Μέχρι αυτό το σημείο, η εταιρεία κατασκευάζει κυψέλες με παραγωγή 2 Ah και 10 Ah. «Εκατοντάδες» κυψέλες μπαταρίας 2 Ah επικυρώθηκαν από τη Ford και τη BMW στα τέλη του περασμένου έτους, δήλωσε η Solid Power σε δήλωση. Εν τω μεταξύ, αυτή τη στιγμή παράγει μπαταρίες στερεάς κατάστασης 20 Ah σε πιλοτική βάση με τυποποιημένο εξοπλισμό ιόντων λιθίου.

Σε αντίθεση με τα κελιά κλίμακας πιλότου 20 Ah – τα οποία αποτελούνται από 22 στρώματα στα 9 × 20 cm – Αυτά τα κύτταρα 100 Ah θα έχουν μεγαλύτερο αποτύπωμα και ακόμη περισσότερα στρώματα, δήλωσε ο εκπρόσωπος της Solid Power, Will McKenna, στην TechCrunch. («Επίπεδα» αναφέρεται στον αριθμό καθόδων διπλής όψης, εξήγησε ο McKenna – έτσι το κελί 20 Ah έχει 22 κάθοδοι και 22 άνοδοι, με έναν συμπαγή διαχωριστή ηλεκτρολυτών μεταξύ τους, όλα σε ένα μόνο κελί.) [19659003] Σε αντίθεση με την κατασκευή της Solid Power, οι παραδοσιακές μπαταρίες ιόντων λιθίου πρέπει να υποβάλλονται σε πλήρωση ηλεκτρολυτών και σε κύκλους στις διαδικασίες παραγωγής τους. Η Solid Power αναφέρει ότι αυτά τα πρόσθετα βήματα αντιπροσωπεύουν το 5% και το 30% των κεφαλαιουχικών δαπανών σε μια τυπική εγκατάσταση ιόντων λιθίου κλίμακας GWh.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Solid Power προσέλκυσε επενδύσεις από τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Η σειρά A της εταιρείας 20 εκατομμυρίων δολαρίων το 2018 προσέλκυσε κεφάλαια από τη BMW και τη Ford, καθώς και από τη Samsung, τη Hyundai, τη Volta και άλλα. Είναι μέρος ενός νέου κύματος εταιρειών που έχουν προσελκύσει την προσοχή των OEM. Άλλα αξιοσημείωτα παραδείγματα περιλαμβάνουν τα QuantumScape και General Motors που υποστηρίζονται από τη Volkswagen, η οποία έχει βάλει τα χρήματά της στο SES .

Η Ford ερευνά επίσης ανεξάρτητα προηγμένες τεχνολογίες μπαταριών και σχεδιάζει να ανοίξει ένα εργαστήριο μπαταρίας Ε & Α ύψους 185 εκατομμυρίων δολαρίων, είπε η εταιρεία την περασμένη εβδομάδα .

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.