Η κορυφαία επιχείρηση της Amazon, συμπεριλαμβανομένης της τηλεόρασης IMDb και του Twitch, ξεπερνά τους 120 εκατομμύρια μηνιαίους θεατές


Η δωρεάν υπηρεσία ροής IMDb TV που υποστηρίζεται από διαφημίσεις της Amazon αποκτά τη δική της εφαρμογή για κινητά. Η εταιρεία ανακοίνωσε τα νέα σήμερα στην πρώτη παρουσίασή της στο NewFronts στους διαφημιζόμενους, όπου επίσης κοινοποίησε ότι οι κορυφαίες επιχειρήσεις ροής συνδυάστηκαν – δηλαδή IMDb TV, Twitch, ζωντανά αθλήματα όπως το Saturday Night Football, το Amazon News app και άλλα – έχουν πλέον αυξηθεί σε περισσότερους από 120 εκατομμύρια μηνιαίους θεατές.

Αυτή η κορυφαία επιχείρηση, ή το Amazon OTT, όπως λέγεται, περιλαμβάνει οπουδήποτε εμφανίζονται διαφημίσεις μαζί με περιεχόμενο στην εφαρμογή IMDb TV, τον ιστότοπο ροής παιχνιδιών του Twitch, κατά τη διάρκεια της ζωντανής μετάδοσης το Sports Amazon μεταδίδει ροές μέσω του Prime Video, του δικτύου 3P και των προγραμμάτων ραδιοτηλεοπτικών μεταδόσεων και της εφαρμογής Amazon News για Fire TV.

Η τηλεοπτική προβολή IMDb TV, ιδιαίτερα, αυξήθηκε κατά 138% σε ετήσια βάση, σημείωσε η Amazon.

Η διαφήμιση- Η υποστηριζόμενη υπηρεσία, η οποία πιθανότατα επωφελήθηκε από την ίδια πανδημία που οδήγησε τη ροή της προβολής των υπηρεσιών σε υψηλότερο επίπεδο πέρυσι, είναι κάτι ανταγωνιστικό σε άλλες δωρεάν ταινίες που υποστηρίζονται από διαφημίσεις, όπως το Fox's Tubi, το Pluto TV της ViacomCBS ή το κανάλι Roku του Roku. Ωστόσο, περισσότερο όπως ο κόμβος του Roku, η Amazon αξιοποιεί την τηλεόραση IMDb για να την βοηθήσει να πουλήσει τις δικές της συσκευές πολυμέσων, υπόσχοντας στους χρήστες εύκολη πρόσβαση σε δωρεάν περιεχόμενο ροής.

Σήμερα, αυτό είχε ως αποτέλεσμα η εφαρμογή TV IMDb να βλέπει το μεγαλύτερο μέρος της χρήσης της στο Fire ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ. Όμως τους τελευταίους μήνες, η εφαρμογή έγινε ευρύτερα διαθέσιμη, με εκδόσεις σε Roku, Chromecast με Google TV, κονσόλες PlayStation 4, συσκευές Xbox One και Series X, LG Smart TVs, Nvidia, Sony Android TV και TiVo Android TV συσκευές , Λέει η Amazon.

Τώρα θα αποκτήσει τη δική της ειδική εφαρμογή για κινητά, αντί για μια μικρή ενότητα μέσα στην εφαρμογή IMDb, όπου το περιεχόμενο της υπηρεσίας μπορεί να βρεθεί σήμερα σε smartphone. Η νέα αυτόνομη εφαρμογή θα φτάσει αυτό το καλοκαίρι τόσο σε iOS όσο και σε Android, λέει η Amazon.

Η Amazon είπε επίσης στους διαφημιστές για την τρέχουσα βάση χρηστών του IMDb TV, σημειώνοντας ότι το 62% ήταν μεταξύ 18 και 49 ετών. Και ξοδεύουν 5,5 ώρες την εβδομάδα στην εφαρμογή, κατά μέσο όρο.

Η επικείμενη κυκλοφορία για κινητά ήταν μία από τις πολλές ανακοινώσεις που έκανε σήμερα η Amazon στην παρουσίαση της στο Newfronts.

Η εταιρεία παρουσίασε επίσης λεπτομερώς την επερχόμενη τηλεοπτική σειρά IMDb, συμπεριλαμβανομένης της σειράς "Luke Bryan: My Dirt" Road Diary, "Bug Out" και "Untitled Jeff Lewis Project" καθώς και σεναριογραφικές κυκλοφορίες "Blessed and High Favored", "Greek Candy", "Primo", "The Fed" και "The Pradeeps of Pittsburgh, PA. " Μουσικό δίδυμο Το απομνημονεύματα "Tegan and Sara" High School "θα προσαρμοστεί ως μια πρωτότυπη σειρά για IMDb TV. Η IMDb TV ανακοίνωσε επίσης ένα νέο δράμα εγκλήματος, «Leverage: Redemption» και αστυνομικό δράμα, «On Call».

Η μητρική εταιρεία IMDb TV Amazon, εν τω μεταξύ, επέκτεινε τη συμφωνία της με το NFL για την Πέμπτη το βράδυ, που τώρα τρέχει 11 σεζόν, ξεκινώντας από τη σεζόν του 2022 αντί για το επόμενο έτος.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.