Ο Σταθμός: Η Lyft πωλεί τη μονάδα αυτόματης οδήγησης, η Uber κάνει μια μεγάλη ώθηση στο προϊόν και η Revel πηδάει στη βόλτα


Ο Σταθμός είναι ένα εβδομαδιαίο ενημερωτικό δελτίο αφιερωμένο στη μεταφορά όλων των πραγμάτων. Εγγραφείτε εδώ – απλώς κάντε κλικ στο The Station – για να το λαμβάνετε κάθε Σαββατοκύριακο στα εισερχόμενά σας .

Γεια σας, νέοι και επαναλαμβανόμενοι αναγνώστες. Αυτό είναι το The Station, ένα εβδομαδιαίο ενημερωτικό δελτίο αφιερωμένο σε όλους τους τρόπους με τους οποίους μετακινούνται οι άνθρωποι και τα πακέτα (σήμερα και στο μέλλον) από το σημείο Α στο σημείο Β.

Πήραμε μια εβδομάδα και τώρα επιστρέψαμε. Ξεφωνητό. Ας καλύψουμε όλες τις μεταφορές.

Τα εισερχόμενά μου μέσω email είναι πάντα ανοιχτά. Στείλτε μου email στο kirsten.korosec@techcrunch.com για να μοιραστώ σκέψεις, κριτικές, προτάσεις ή συμβουλές. Μπορείτε επίσης να μου στείλετε ένα άμεσο μήνυμα στο Twitter – @kirstenkorosec .

Micromobbin '

JOCO a Η νέα ελλιμενισμένη υπηρεσία ηλεκτρονικού ποδηλάτου στη Νέα Υόρκη, έχει ξεκινήσει και αντιμετωπίζει ήδη κάποια προβλήματα. Η υπηρεσία ξεκίνησε με 300 ηλεκτρονικά ποδήλατα σε 300 σταθμούς σε ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης και σχεδιάζει να επεκταθεί σε περίπου 1.000 ηλεκτρονικά ποδήλατα σε 100 σταθμούς μέχρι τον Ιούνιο. Δηλαδή, εκτός αν το Τμήμα Μεταφορών της Νέας Υόρκης έχει κάτι να πει για αυτό.

Η πόλη έχει αποκλειστικά δικαιώματα με την Citi Bike για ελλιμενισμένα ποδήλατα, η οποία έχει κάπως αναστατώσει την κοινή ανάπτυξη της κινητικότητας της NYC. Η πόλη έστειλε στο JOCO επιστολή παύσης και διακοπής. Η βοηθός επίτροπος του DOT, Michelle Craven, έγραψε:

Υπενθυμίστηκε ότι [JOCO] ξεκίνησε επιχειρήσεις μετοχών ποδηλάτων στην Πόλη της Νέας Υόρκης. Σας ενημερώνουμε ότι δεν έχετε την εξουσιοδότηση ή την άδεια, σύμφωνα με παραχώρηση, franchise, άδεια, σύμβαση ή άλλως, που απαιτούνται για τέτοιες δραστηριότητες. Επιπλέον, ο Δήμος της Νέας Υόρκης θα επιβάλει ενεργά όλους τους νόμους και τις αστυνομικές του εξουσίες, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά εκείνων που προστατεύουν τα δικαιώματα διέλευσης και διασφαλίζουν την ασφάλεια και την εξυπηρέτηση που παρέχουν τα δικαιώματα διέλευσης της πόλης.

Κατά συνέπεια, είστε με το παρόν κατευθύνεται αμέσως να σταματήσει και να σταματήσει από τέτοιες πράξεις μετοχών ποδηλάτων.

Οι δικηγόροι της JOCO υποστηρίζουν ότι η εταιρεία δεν κάνει τίποτα παράνομο, επειδή σταθμεύει τα ποδήλατα σε ιδιωτική ιδιοκτησία, όχι σε δρόμους της πόλης, όπως η Citi Bike. Η πόλη δεν απάντησε σε αιτήματα για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το εάν η ισχύς του DOT επεκτείνεται ή όχι σε ιδιωτική ιδιοκτησία.

Ένα σημείο καμπής για την κινητικότητα σε κλίμακα;

Μέσα στον τελευταίο μήνα, υπήρξε ο πιλότος του ηλεκτρονικού σκούτερ στο Bronx, η κυκλοφορία του e-bike της JOCO και τώρα η απόφαση του Lime να ανταγωνιστεί τη Revel για την αγορά του e-moped. Αυτές οι κινήσεις υποδηλώνουν ότι η Νέα Υόρκη τελικά ανοίγει τις πόρτες στην ηλεκτρική μικροκινητικότητα.

Ο Lime ανακοίνωσε την κυκλοφορία 100 ηλεκτρικών μοτοποδηλάτων στο Μπρούκλιν με προγραμματισμένες επεκτάσεις στο Κουίνς και στο Μανχάταν. Ελπίζουμε ότι ένας μικρός ανταγωνισμός θα κάνει τη βιομηχανία μικροκινητικότητας καλή, και αυτό πρέπει να συμβεί εάν η Νέα Υόρκη πρόκειται να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα έως το 2050. Ας μην ξεχνάμε, ότι η ηλεκτρονική κινητικότητα ο κανόνας είναι απολύτως απαραίτητη για τη μείωση των εκπομπών άνθρακα στις πόλεις.

Μια άλλη εταιρεία εργάζεται για να διευκολύνει την αναβάθμιση της μικροκινητικότητας. Η Wunder Mobility μια εταιρεία που πουλά λογισμικό σε κοινόχρηστες επιχειρήσεις κινητικότητας, ξεκίνησε μια νέα θυγατρική που ονομάζεται Wunder Capital η οποία θα βοηθήσει τους χειριστές μικροκινητικότητας να χρηματοδοτήσουν το στόλο. Επιπλέον, η εταιρεία συνεργάστηκε με τον κατασκευαστή οχημάτων μικροκινητικότητας Yadea για να επανατοποθετήσει τα ηλεκτρονικά μοτοποδήλατά της για σκοπούς κοινής χρήσης. Η γερμανική κοινόχρηστη εταιρεία e-moped, η emmy είναι η πρώτη που εκμεταλλεύεται δημοσίως και τις τρεις προσφορές Wunder Mobility – το λογισμικό, τα δάνεια και τα Yadeas.

Εν τω μεταξύ στο Ηνωμένο Βασίλειο, Η Wind ανέφερε επιτυχία στην δοκιμή e-scooter στο Νότινγχαμ. Από την έναρξη της δίκης τον περασμένο Οκτώβριο, οι κάτοικοι της πόλης έχουν λάβει περισσότερες από 240.000 βόλτες. Σύμφωνα με τον διαχειριστή της Wind στο Νότιγχαμ, περισσότεροι από 100 χρήστες στην πόλη κατεβάζουν την εφαρμογή Wind κάθε μέρα, και υπάρχουν τιμές πέντε έως έξι ημερήσιων διαδρομών σε κάθε σκούτερ.

Προσπάθειες εμβολίου

Superpedestrian ανακοίνωσε ότι θα προσφέρει ένα εκατομμύριο δωρεάν βόλτες στα ηλεκτρονικά σκούτερ LINK για να βοηθήσει τους πολίτες να φτάσουν σε κέντρα εμβολιασμού σε κοινότητες στην Ιταλία και την Ισπανία. Η εταιρεία προσφέρει δωρεάν διαδρομές έως και 10 εκατομμύρια ευρώ. Η εταιρεία δήλωσε ότι αυτές οι βόλτες θα είναι διαθέσιμες σε όλες τις ευρωπαϊκές πόλεις που εξυπηρετούνται από σκούτερ LINK, όπως η Ρώμη, η Μαδρίτη, το Τορίνο, το Παλέρμο, η Μάλαγα και η Alcalá de Henares.

Έτοιμα για υπαίθρια ηλεκτρονικά ποδήλατα

Retrospec η μάρκα που δημιουργεί διασκεδαστικά παιχνίδια όπως κουπί, skateboard και ποδήλατα προσθέτει τώρα ηλεκτρικά ποδήλατα στο μείγμα. Υπάρχει το Beaumont Rev City (1.999,00 $) για γρήγορες βόλτες στην πόλη, το Beaumont Rev Step Through για ένα εύκολο στην τοποθέτηση σκελετό (1.999,00 $) και το Jax Rev Folding e-bike (1.399,99 $) με ελαστικά λίπους και καλή ανάρτηση, ώστε να μπορείτε πάρτε το από το δρόμο.

– Rebecca Bellan

Συμφωνία της εβδομάδας

 χρήματα του σταθμού

Η πορεία της ενοποίησης συνεχίστηκε αυτήν την εβδομάδα με εταιρεία ιππασίας Lyft που συμφώνησε να πουλήσει αυτόνομη μονάδα οχήματος στην θυγατρική της Toyota Woven Planet Holdings για 550 εκατομμύρια δολάρια. Η συμφωνία ξεπεραστεί με το Woven Planet να πληρώσει πάνω από 200 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά εκ των προτέρων και στη συνέχεια να εξοφλήσει τα υπόλοιπα 350 εκατομμύρια δολάρια για μια πενταετή περίοδο. Περίπου 300 άτομα από το Lyft Level 5 θα ενσωματωθούν στον Υφαντό Πλανήτη. Η ομάδα επιπέδου 5, η οποία στις αρχές του 2020 αριθμούσε περισσότερα από 400 άτομα στις ΗΠΑ, το Μόναχο και το Λονδίνο, θα συνεχίσει να λειτουργεί εκτός γραφείου της στο Palo Alto της Καλιφόρνια.

Η συναλλαγή, η οποία αναμένεται να κλείσει στο τρίτο το τέταρτο του 2021, τερματίζει επίσημα την σχεδόν τετραετή προσπάθεια της Lyft να αναπτύξει το δικό της σύστημα αυτο-οδήγησης.

Στις 24 ώρες περίπου μετά την αναφορά αυτής της συμφωνίας, έλαβα μια σειρά από κείμενα και DMs από ανθρώπους του κλάδου – επενδυτές και προγραμματιστές AV – όλοι όσοι έλεγαν κάτι «wow, ο Lyft το δίνει αυτό», ή «αυτό είναι ένα κλέψιμο». Μου θύμισε σχόλια που έλαβα όταν η Uber πούλησε τη δική της θυγατρική στην Aurora.

Η Lyft κάνει επίσης κάποιες δομικές οργανωτικές αλλαγές για να αντικατοπτρίζει αυτήν την ανανεωμένη εστίαση. Η εταιρεία δήλωσε ότι θα διατηρήσει την ομάδα των μηχανικών, των διαχειριστών προϊόντων, των επιστημόνων δεδομένων και των σχεδιαστών UX που εργάζονται για την εμπειρία των καταναλωτών από χαιρετισμό και στη συνέχεια οδηγώντας σε ένα αυτόνομο όχημα, το οποίο θα επικεφαλής ο Jody Kelman. Αυτή η ομάδα, τώρα γνωστή ως Lyft Autonomous, θα ενταχθεί στο τμήμα στόλου της εταιρείας που διαχειρίζεται περισσότερα από 10.000 οχήματα μέσω των προγραμμάτων ενοικίασης και ταχείας κίνησης. Ο Lyft Fleet, ο οποίος ιδρύθηκε το 2019 και διευθύνεται από τον Cal Lankton, είναι επίσης ο όμιλος που ηγείται της μετάβασης της εταιρείας σε ηλεκτρικά οχήματα 100% στο δίκτυο έως το 2030. Η ιδέα είναι να φέρουμε όλες αυτές τις προσπάθειες – κοινόχρηστες, ηλεκτρικές και αυτο- οδήγηση – κάτω από μια στέγη.

Λοιπόν, ποιος μένει στη βιομηχανία προγραμματιστών AV; Οχι πολλά. Υπάρχουν οι μεγάλοι παίκτες με καλή κεφαλαιοποίηση, όπως οι Aurora, Argo AI, Cruise, Motional, Waymo και Zoox, και στη συνέχεια ένα μικρότερο αριθμό νέων επιχειρήσεων και εταιρειών που επιδιώκουν αυτοκινούμενα φορτηγά, logistics και παράδοση. Ποιος νομίζεις ότι θα καταστραφεί στη συνέχεια;

Σε μια δευτερεύουσα σημείωση: Το Autonocast, αυτό είναι το podcast που συνδιοργανώνω με τους Alex Roy και Ed Niedermeyer, μόλις μαγνητοσκοπήθηκε ένα επεισόδιο που συζητά την πώληση. Φέραμε τον συνιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της Lyft John Zimmer για να μάθουμε περισσότερα για το γιατί; και τι ακολουθεί; Μείνετε συντονισμένοι για το επεισόδιο που θα μειωθεί αυτήν την εβδομάδα.

Άλλες προσφορές που έχω τραβήξει την προσοχή μου…

EasyMile μια αυτόνομη εταιρεία οχημάτων με έδρα τη Τουλούζη, που κατασκευάζει λεωφορεία για μεταφέροντας τόσο άτομα όσο και εμπορεύματα, έκλεισε μια σειρά Β 55 εκατομμυρίων ευρώ (66 εκατομμύρια δολάρια) γύρο με επικεφαλής τον Searchlight Capital Partners. Η McWin και η NextStage AM μαζί με τους προηγούμενους επενδυτές της βιομηχανίας βαρέων βαρών Alstom, Bpifrance και αυτόματο γίγαντα Continental συμμετείχαν επίσης. . Η εταιρεία, η οποία έχει συγκεντρώσει περισσότερα από 3 δισεκατομμύρια δολάρια, σχεδιάζει να εισαχθεί στο Nasdaq. Μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία από το S-1, η εταιρεία ανέφερε έσοδα 926,3 εκατομμυρίων δολαρίων το 2020, αύξηση 25% από το προηγούμενο έτος. Γεια σας, ωστόσο, δεν είναι ακόμη κερδοφόρα. Η εταιρεία ανέφερε καθαρή ζημιά 173,7 εκατομμυρίων δολαρίων το 2020.

Η IRP Systems κατασκευαστής κινητήρων για ηλεκτρικά οχήματα, συγκέντρωσε 31 εκατομμύρια δολάρια Σειράς C γύρο αυξάνοντας το σύνολο της χρηματοδότηση σε 57 εκατομμύρια δολάρια. Η χρηματοδότηση ήταν επικεφαλής των Clal Insurance και Altshuler Shaham, οι οποίοι είναι ισραηλινοί θεσμικοί επενδυτές. Συμμετείχε επίσης η Samsung Ventures, ο εισαγωγέας της Renault-Nissan Carasso Motors και ο Όμιλος Shlomo, καθώς και οι υπάρχοντες επενδυτές όπως η Entrée Capital, η Fosun RZ Capital και η JAL Ventures.

Manna η ιρλανδική εκκίνηση drone που σχεδιάζει να ξεκίνησε τις υπηρεσίες παράδοσης στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, συγκέντρωσε 25 εκατομμύρια δολάρια Draper Esprit, Team Europe, την εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων του ιδρυτή της Delivery Hero Lukasz Gadowski και της DST Global. Οι ιδρυτές του διαδικτυακού ομίλου πληρωμών Stripe υποστήριξαν επίσης τον όμιλο ως ιδιώτες επενδυτές, οι Financial Times ανέφεραν .

Plus η αυτοκινούμενη εκκίνηση φορτηγών, βρίσκεται σε συνομιλίες για συγχώνευση με εταιρεία εξαγοράς ειδικού σκοπού Hennessy Capital Investment Corp. Το Bloomberg ανέφερε αναφέροντας άτομα εξοικειωμένα με το θέμα. Σύμφωνα με πληροφορίες, η συμφωνία θα έδινε την αποτίμηση του Plus σε περισσότερα από 3 δισεκατομμύρια δολάρια.

Zomato, η ινδική εκκίνηση παράδοσης φαγητού, υπέβαλε αίτηση για μια αρχική δημόσια προσφορά . Η εταιρεία, η οποία κατατάσσει την Info Edge και την Ant Group μεταξύ των μεγαλύτερων επενδυτών της, σχεδιάζει να συγκεντρώσει 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια από την IPO (περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια από την έκδοση νέων μετοχών), σύμφωνα με την κατάθεση. Η νεοσύστατη εταιρεία σκοπεύει να εισαγάγει στα ινδικά χρηματιστήρια NSE και BSE. Η Zomato έχει ξεσπάσει και λειτουργεί τώρα σε 24 αγορές. Επίσης, συγκέντρωσε περισσότερα από 2,2 δισεκατομμύρια δολάρια (σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Tracxn), και εκτιμήθηκε στα 5,4 δισεκατομμύρια δολάρια στον πιο πρόσφατο γύρο συγκέντρωσης χρημάτων. Η εταιρεία είπε ότι μπορεί να εξετάσει το ενδεχόμενο αύξησης 200 εκατομμυρίων δολαρίων πριν από τη δημόσια καταχώριση.

Γωνία πολιτικής!

 ο σταθμός-παράδοση

Ήταν μια πολυάσχολη εβδομάδα στην Ουάσιγκτον. Πρώτο προς τα επάνω: Ο εκπρόσωπος Bobby Rush (D-Illinois) εισήγαγε νομοθεσία που απαιτεί τη διάθεση περισσότερων από 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως σε επιχορηγήσεις και εκπτώσεις για την αύξηση του δικτύου φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων της Αμερικής και την επιτάχυνση της εγχώριας κατασκευής EV. Ο εκπρόσωπος Rush εισήγαγε ένα παρόμοιο νομοσχέδιο πέρυσι που δεν κατέληξε να πηγαίνει πουθενά, αλλά με την πρόσφατη ώθηση του Προέδρου Μπάιντεν για μεγάλες δαπάνες για πράσινες υποδομές, ενδέχεται να δούμε ένα διαφορετικό αποτέλεσμα αυτή τη φορά.

Εν τω μεταξύ, ένας Δημοκρατικός της Γερουσίας έστειλε μια επιστολή προς την Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος που ζητά αυστηρότερες πολιτικές για τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου που υπερβαίνουν αυτές που περιγράφονται στο σχέδιο για το κλίμα του Μπάιντεν. Η επιστολή, που ελήφθη από το Associated Press αναφέρει ότι η EPA θα πρέπει να εισάγει σταδιακά αυστηρότερα πρότυπα οικονομίας καυσίμου έως το 2035, οπότε θα υπήρχε απαγόρευση της πώλησης νέων αυτοκινήτων με αέριο. [19659003] «Εάν οι ΗΠΑ δεν θεσπίσουν μια ισχυρή πολιτική που οδηγεί σε ανάπτυξη οχημάτων μηδενικών εκπομπών, σε συνδυασμό με τα κατάλληλα κίνητρα, θα διατρέχουμε τον κίνδυνο να χάσουμε τις θέσεις εργασίας στην αυτοκινητοβιομηχανία και τη βιομηχανία μας σε άλλα έθνη, καθώς και να υπομείνουμε περιττές επιπτώσεις στη δημόσια υγεία από ρύπανση », ανέφερε το AP στην επιστολή που έγραψε ο Κάρπερ.

Παρατηρήστε την επίκληση θέσεων εργασίας του Κάρπερ; Δεν είναι ο μόνος που υποστηρίζει (ή εναντίον) μια ταχεία μετάβαση βάσει του πώς θα επηρεάσει τους εργαζόμενους. Σε μια πρόσφατη ακρόαση στις ΗΠΑ. Η Επιτροπή Γερουσίας για το Εμπόριο, την Επιστήμη και τις Μεταφορές εκπρόσωπος της Ένωσης Κατασκευαστών Μηχανοκίνητων & Εξοπλισμών είπε στους νομοθέτες ότι ένας στόλος πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο έως και το 30% του εργατικού δυναμικού της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Biden, Φυσικά, είπε ότι η μετάβαση σε EV δεν θα κοστίσει θέσεις εργασίας στους Αμερικανούς – αλλά είναι δύσκολο να καταλάβουμε πώς συμβαίνει αυτό χωρίς να περάσει το σχέδιό του. Τα στελέχη της Bosch μου είπαν πρόσφατα ότι απαιτείται μόνο ένας υπάλληλος για την κατασκευή ενός ηλεκτρικού συστήματος κίνησης, έναντι 10 για έναν κινητήρα ντίζελ. Αν και η Bosch αναφέρεται σε επιχειρήσεις στην Ευρώπη, είναι ένα διδακτικό παράδειγμα.

– Aria Alamalhodaei

Αξιοσημείωτες αναγνώσεις και άλλες πληροφορίες

 the-station-delivery

] Ωχ, πολλά έγιναν. Θα προσπαθήσουμε να τα συμπιέσουμε όλα; Εντάξει, ας προχωρήσουμε.

Ηλεκτρικά οχήματα

Η GM αποκάλυψε ένα σχέδιο τεσσάρων τμημάτων που προοριζόταν να χειριστεί όλα τα βήματα φόρτισης ενός ηλεκτρικού οχήματος συμπεριλαμβανομένης της εύρεσης δημόσιου φορτιστή και της πληρωμής δύναμη, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία αναζητά τρόπους να προσελκύσει πελάτες στα 30 EV που σκοπεύει να λανσάρει έως το 2025. Το σχέδιο Ultium Charge 360 ​​- που πήρε το όνομά του από την υποκείμενη πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων και τις μπαταρίες των επερχόμενων EV του – στοχεύει στη διαχείριση της πρόσβασης, της πληρωμής και του πελάτη συντήρηση εξαρτημάτων φόρτισης ηλεκτρικού οχήματος στο σπίτι και στο δρόμο. Είναι σημαντικό ότι η GM έχει υπογράψει συμφωνίες με επτά παρόχους δικτύου χρέωσης τρίτων, συμπεριλαμβανομένων των Blink Charging, ChargePoint, EV Connect, EVgo, FLO, Greenlots και SemaConnect.

Αυτό είναι κάτι περισσότερο από απλώς κλείδωμα συνεργασιών. Εάν η GM ελπίζει να μετατρέψει τους οδηγούς σε EV, πρέπει να σκεφτεί πώς να ενσωματώσει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τους σταθμούς φόρτισης EV στο σύστημα ψυχαγωγίας του οχήματος. Φαίνεται ότι η εταιρεία κάνει μια προσπάθεια σε αυτό. Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή για κινητά μάρκας GM για οχήματα, οι οδηγοί EV θα μπορούν να βλέπουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, συμπεριλαμβανομένης της τοποθεσίας και εάν χρησιμοποιείται φορτιστής, από σχεδόν 60.000 βύσματα φόρτισης σε όλες τις ΗΠΑ και τον Καναδά, δήλωσε η εταιρεία.

Ο Tesla ανέφερε κέρδη πρώτου τριμήνου . Η Tesla είχε έσοδα 10,389 δισεκατομμυρίων δολαρίων, μικτό κέρδος 2,215 δισεκατομμυρίων δολαρίων και καθαρό εισόδημα 438 εκατομμυρίων δολαρίων. Το αποτέλεσμα: οι ρυθμιστικές πιστώσεις και το bitcoin σε συνδυασμό με την αύξηση του όγκου και κάποια βελτίωση του μικτού περιθωρίου αύξησαν τα αποτελέσματα και βοήθησαν στην αντιστάθμιση του πρόσθετου κόστους της αλυσίδας εφοδιασμού, των επενδύσεων Ε & Α, του κόστους που σχετίζεται με την αλλαγή σε σχέση με τα μοντέλα S και Model X και τη χαμηλότερη τιμή ASP (μέση τιμή πώλησης). Τα έσοδα αυξήθηκαν περίπου 75% από την ίδια περίοδο πέρυσι – σίγουρα αξιοσημείωτη ανάπτυξη. Οι κανονιστικές πιστώσεις έφεραν 518 εκατομμύρια δολάρια και το bitcoin έκανε «θετικό αντίκτυπο» 101 εκατομμυρίων δολαρίων στην κερδοφορία της εταιρείας το πρώτο τρίμηνο, σύμφωνα με τον Τσέλο CFO και τον «πλοίαρχο του νομίσματος» Zach Kirkhorn.

Ο Tesla επένδυσε 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε bitcoin αυτό το τρίμηνο και στη συνέχεια περικοπή της θέσης του κατά 10%. Η εταιρεία πιστεύει στη μακροζωία του bitcoin, παρά την αστάθεια του, δήλωσε ο Kirkhorn κατά τη διάρκεια μιας κλήσης κερδών. Σημείωσε ότι ο Tesla μετατράπηκε σε bitcoin ως μέρος για να αποθηκεύει μετρητά και εξακολουθεί να έχει πρόσβαση σε αυτό, παρέχοντας παράλληλα καλύτερη απόδοση επένδυσης από τα πιο παραδοσιακά ασφαλή καταφύγια που υποστηρίζονται από την κεντρική τράπεζα. Φυσικά, οι υψηλότερες αποδόσεις που παρέχονται από το ευμετάβλητο ψηφιακό νόμισμα έρχονται με υψηλότερο κίνδυνο.

Ένα ακόμη κομμάτι των ειδήσεων της Tesla… Ο Διευθύνων Σύμβουλος Elon Musk θέλει να μετατρέψει κάθε σπίτι σε κατανεμημένο εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας που θα μπορούσε να δημιουργήσει, να αποθηκεύσει και ακόμη και να παραδώσει ενέργεια στο ηλεκτρικό δίκτυο, όλα χρησιμοποιώντας τα προϊόντα της εταιρείας, σύμφωνα με σχόλια που έκανε κατά την κλήση κερδών της περασμένης εβδομάδας.

Ενώ η εταιρεία πωλεί προϊόντα αποθήκευσης ηλιακής ενέργειας και ενέργειας για χρόνια , μια νέα εταιρική πολιτική θα πουλά μόνο πελάτες ηλιακής ενέργειας σε συνδυασμό με τα προϊόντα αποθήκευσης ενέργειας. Εν ολίγοις: είναι μόνο μια προσφορά πακέτων. Το γήπεδο του Musk είναι ότι το δίκτυο θα χρειαζόταν περισσότερες γραμμές παραγωγής ενέργειας, περισσότερους σταθμούς παραγωγής ενέργειας και μεγαλύτερους υποσταθμούς για να αποκαρβονισθούν πλήρως χρησιμοποιώντας ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και αποθήκευση. Τα κατανεμημένα οικιακά συστήματα – φυσικά χρησιμοποιώντας προϊόντα Tesla – θα παρέχουν μια καλύτερη διαδρομή, κατά την άποψη του Musk.

Το κόλπο Volkswagen «Voltswagen» διερευνάται από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των Ηνωμένων Πολιτειών, σύμφωνα προς τον Der Spiegel .

Το μέλλον της πτήσης

Η Luminar Technologies είπε ότι επεκτείνει τις δραστηριότητές της στο πλαίσιο της αυτοκινητοβιομηχανίας και στην αεροπορία μέσω της συνεργασίας με την Airbus . Μέχρι τώρα, η Luminar έχει επικεντρωθεί αποκλειστικά στην εφαρμογή της ανίχνευσης φωτός και στην εκτόξευση ραντάρ σε αυτοματοποιημένα οχήματα στο έδαφος – όχι στον ουρανό. Η συνεργασία δεν θα φέρει αμέσως lidar σε εμπορικά αεροσκάφη. Σε αντίθεση με τη συμφωνία της Luminar με την Daimler, την Mobileye και τη Volvo, αυτό δεν είναι σύμβαση παραγωγής, αν και ο στόχος είναι ότι θα οδηγήσει σε ένα. Αντ 'αυτού, η συνεργασία είναι με τη θυγατρική της Airbus' UpNext, η οποία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη και τελικά την εφαρμογή νέων τεχνολογικών ανακαλύψεων στην αεροπορία.

Η προσπάθεια θα ενταχθεί στο Airbus Flightlab, ένα οικοσύστημα που προσφέρει πρόσβαση σε πλατφόρμες δοκιμών πτήσεων σε όλη την επιχείρηση της Airbus. γραμμές, συμπεριλαμβανομένων εμπορικών αεροσκαφών, ελικοπτέρων, άμυνας και διαστήματος. Η Luminar και η Airbus θα αναπτύξουν και θα δοκιμάσουν τον τρόπο με τον οποίο το lidar μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ενίσχυση των αισθητήρων, της αντίληψης και των δυνατοτήτων σε επίπεδο συστήματος για να επιτρέψει τελικά την ασφαλή, αυτόνομη πτήση, ανέφεραν οι εταιρείες.

Η Wingcopter κυκλοφόρησε ένα νέο αυτόνομο αεροσκάφος παράδοσης σχεδιασμένο για την άρση ενός τεχνικού εμποδίου που εμποδίζει την ανάπτυξη των υπηρεσιών μεταφοράς αεροσκαφών. Το Wingcopter 198 είναι ικανό να κάνει τρεις ξεχωριστές παραδόσεις ανά πτήση, δήλωσε η εταιρεία. Η Wingcopter έχει εκφράσει αυτήν την ικανότητα πολλαπλών στάσεων ως ένα κρίσιμο χαρακτηριστικό που θα της επιτρέψει να αναπτύξει μια οικονομικά αποδοτική – και ελπίζουμε κερδοφόρα – επιχείρηση παράδοσης drone ως υπηρεσία.

Τεχνολογία εντός αυτοκινήτου

Volkswagen Group Ο Διευθύνων Σύμβουλος Herbert Diess είπε στην εφημερίδα Handelsblatt ότι η εταιρεία σχεδιάζει να σχεδιάσει και αναπτύξει τις δικές της μάρκες και λογισμικό για αυτόνομα οχήματα. Για να είμαστε σαφείς, η VW δεν σκοπεύει να κατασκευάσει αυτές τις μάρκες. Αντ 'αυτού, θέλει να κατέχει τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας και σκοπεύει να αναπτύξει τις μάρκες από το τμήμα λογισμικού της, Cariad.

Sharing

Revel η εταιρεία που έκανε το όνομά της με τη φύτευση μπλε ηλεκτρονικών μοτοποδηλάτων στο Μπρούκλιν φέτος γρήγορα σε μηνιαία συνδρομητικά ηλεκτρονικά ποδήλατα και έναν σταθμό φόρτισης "Superhub" EV, ολοκληρώνει τώρα τη στρατηγική της για την ηλεκτροδότηση σε πόλεις. Την περασμένη εβδομάδα, η Revel ανακοίνωσε ότι θα θα ξεκινήσει μια υπηρεσία all-Tesla, ridehail στο Μανχάταν κάτω από την 42nd Street. Για να προσθέσει λίγο δράμα στην κυκλοφορία, η Επιτροπή Ταξί & Λιμουζίνα της NYC βγήκε με μια δήλωση που αναφέρει ότι η εταιρεία δεν έχει κανένα δικαίωμα να λειτουργεί υπηρεσία ενοικίασης ταξί. Η TLC έχει εκδώσει ανώτατο όριο για οχήματα προς ενοικίαση επειδή η προσφορά υπερβαίνει τη ζήτηση, σύμφωνα με την Επίτροπο της TLC Aloysee Heredia Jarmoszuk. Η Revel λέει ότι οι ενέργειές της είναι απολύτως νόμιμες, επειδή η υπηρεσία της εμπίπτει στην εξαίρεση της ηλεκτρικής μπαταρίας, η οποία λέει ο Jarmoszuk «υπάρχει για να ενθαρρύνει τα ήδη αδειοδοτημένα αυτοκίνητα να γίνουν πράσινα, να μην πλημμυρίσουν μια ήδη κορεσμένη αγορά ή να αποσυγκροτήσουν τον τομέα των κίτρινων ταξί στο Μανχάταν».

Ο Στελάντης έχει μια βραχυπρόθεσμη υπηρεσία οχήματος που ονομάζεται Free2Move, η οποία επεκτείνεται στις Ηνωμένες Πολιτείες . Η συνδρομητική υπηρεσία αυτοκινήτου κατ 'απαίτηση θα κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στο Λος Άντζελες πριν ανοίξει σε άλλες πέντε αμερικανικές αγορές μέχρι το τέλος του έτους. Η υπηρεσία έχει αναπτυχθεί σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες από το 2019.

Η Uber κυκλοφορεί περισσότερες από μισές δωδεκάδες νέες δυνατότητες συμπεριλαμβανομένης μιας που θα επιτρέπει στους χρήστες να κλείνουν ραντεβού εμβολίων στο Walgreens. και κρατήστε μια βόλτα για να πάρετε το τρύπημά τους, καθώς η εταιρεία στεγάζεται σε ένα επιχειρηματικό μοντέλο που τελικά θα προσφέρει κερδοφορία. Τα χαρακτηριστικά εμπίπτουν σε αυτό που περιγράφει η Uber ως στρατηγική «go get» και προορίζεται να σηματοδοτήσει την επιστροφή σε πιο «κανονικές» επιχειρηματικές δραστηριότητες μετά από 14 μήνες τερματισμού λειτουργίας που προκαλείται από την πανδημία COVID-19. Οι πολυάριθμες δυνατότητες που περιλαμβάνουν κράτηση εμβολίων, υπηρεσία παρκαδόρου που θα αφήσει ένα ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο, κρατήσεις σε αεροδρόμια που προσφέρουν έως και μία ώρα χρόνο αναμονής και επιλογές για την παραλαβή φαγητού κατά τη διάρκεια μιας διαδρομής με βόλτα, όλα επικεντρώνονται στον πυρήνα της Uber υπηρεσίες παράδοσης και χαλάρωσης. Πλευρική σημείωση: Ειδοποίηση κερδών! Θα ακούσουμε στις 5 Μαΐου.

TC Sessions: Mobility 2021

Το TC Sessions: Mobility 2021 event, το οποίο έχει προγραμματιστεί για τις 9 Ιουνίου, θα είναι ξανά εικονικό – όπως ανέφερα προηγουμένως. Κυκλοφόρησε ένα «κυρίως» τελικό πρόγραμμα . Μπορεί να υπάρξει μια έκπληξη ή δύο ακόμη.

Τα εισιτήρια Early Bird για την παράσταση είναι τώρα διαθέσιμα – κάντε κράτηση σήμερα και εξοικονομήστε 100 $ προτού αυξηθούν οι τιμές.

Άλλοι προσκεκλημένοι στο TC Sessions: Mobility 2021, include Joby Aviation ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος JoeBen Bevirt επενδυτής και ιδρυτής του LinkedIn Reid Hoffman του οποίου το SPAC συγχωνεύτηκε με την Joby, επενδυτές Clara Brenner του Urban Innovation Fund Quin Garcia of Autotech Ventures και Rachel Holt of Construct Capital καθώς και Starship Technologies συνιδρυτής και CEO / CTO Ahti Heinla . Σχεδιάζουμε επίσης να φέρουμε σε επαφή τον οργανωτή της κοινότητας, τον σύμβουλο μεταφορών και τον δικηγόρο Tamika L. Butler συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Remix Tiffany Chu και συν-ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Revel Frank Reig για να μιλήσουμε για δικαιοσύνη, προσβασιμότητα και κοινή κινητικότητα στις πόλεις.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.