Η Volvo AG και η Daimler Trucks συνεργάζονται στην κοινοπραξία κυψελών καυσίμου υδρογόνου


Οι ανταγωνιστές Volvo AB και Daimler Trucks συνεργάζονται για την παραγωγή κυψελών καυσίμου υδρογόνου για φορτηγά μεγάλων αποστάσεων, κάτι που οι εταιρείες λένε ότι θα μειώσουν το κόστος ανάπτυξης και θα αυξήσουν τον όγκο παραγωγής. Η κοινοπραξία, που ονομάζεται κυτταρική, στοχεύει να φέρει στην Ευρώπη μεγάλα επίπεδα παραγωγής «gigafactory» κυψελών καυσίμου υδρογόνου έως το 2025.

Ενώ οι δύο εταιρείες συνεργάζονται για την παραγωγή των κυψελών καυσίμου μέσω της κυκεντρικής επιχείρησης, όλα άλλες πτυχές της παραγωγής φορτηγών θα παραμείνουν ξεχωριστές. Η τοποθεσία του επερχόμενου gigafactory θα ανακοινωθεί το επόμενο έτος. Οι εταιρείες επίσης δεν διευκρίνισαν την παραγωγική ικανότητα του επικείμενου εργοστασίου.

Ακόμη και όταν η Volvo AB και η Daimler Trucks χρησιμοποίησαν όρους φιλοδοξίας-σηματοδότησης όπως «gigafactory» – ένας όρος που διαδόθηκε από την Tesla λόγω της ικανότητας giga των εργοστασίων της – πρόσθεσαν στελέχη μερικές προειδοποιητικές προειδοποιήσεις για το στόχο τους. Η οικονομία υδρογόνου της Ευρώπης θα εξαρτηθεί εν μέρει από το εάν η Ευρωπαϊκή Ένωση μπορεί να παράγει ένα πλαίσιο πολιτικής που μειώνει περαιτέρω το κόστος και επενδύει σε σταθμούς ανεφοδιασμού και άλλες υποδομές, σημείωσαν στελέχη σε συνέντευξη Τύπου. Με άλλα λόγια, κατασκευαστές όπως η Daimler και η Volvo που θέλουν να επενδύσουν στο υδρογόνο αντιμετωπίζουν πρόβλημα «κοτόπουλο και αυγό»: η αύξηση της παραγωγής κυψελών καυσίμου έχει νόημα μόνο εάν συμβεί σε συνδυασμό με την ανάπτυξη ενός δικτύου υδρογόνου, συμπεριλαμβανομένων των σταθμών ανεφοδιασμού, αγωγούς για τη μεταφορά υδρογόνου και ανανεώσιμων πηγών ενέργειας για την παραγωγή του.

«Μακροπρόθεσμα, εννοώ, αυτή πρέπει να είναι μια επιχειρηματική δραστηριότητα όπως όλα τα άλλα», δήλωσε ο CTO της Volvo Lars Stenqvist στην TechCrunch. «Αλλά στο πρώτο κύμα, πρέπει να υπάρχει υποστήριξη από τους πολιτικούς μας».

Μαζί με άλλους Ευρωπαίους κατασκευαστές φορτηγών, οι δύο εταιρείες ζητούν την κατασκευή σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου στην Ευρώπη περίπου 300 έως το 2025 και περίπου 1.000 έως το 2030.

Οι σουηδικές και γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες πρότειναν πολιτικές όπως ένας φόρος επί του άνθρακα, τα κίνητρα για τεχνολογίες ουδέτερες του CO2 ή ένα σύστημα εμπορίας εκπομπών θα μπορούσαν όλοι να συμβάλουν στη διασφάλιση της ανταγωνιστικότητας κόστους έναντι των ορυκτών καυσίμων. Τα βαρέα φορτηγά θα συνθέσουν μόνο ένα κλάσμα της ζήτησης υδρογόνου, περίπου 10%, επεσήμανε ο Stenqvist, με τα υπόλοιπα να χρησιμοποιούνται από βιομηχανίες όπως η χαλυβουργία και η χημική βιομηχανία. Αυτό σημαίνει ότι η ώθηση για πολιτικές που υποστηρίζουν το υδρογόνο πιθανότατα θα ακουστεί και από άλλους τομείς.

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τη νέα επιχείρηση θα είναι η προσπάθεια μείωσης των ανεπαρκειών που σχετίζονται με τη μετατροπή του υδρογόνου σε ηλεκτρική ενέργεια. «Αυτός είναι ο πυρήνας της μηχανικής στα φορτηγά, για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης του οχήματος», δήλωσε ο Stenqvist. "Αυτό ήταν πάντα στο DNA των μηχανικών της βιομηχανίας μας … η ενεργειακή απόδοση θα είναι ακόμη πιο σημαντική σε έναν ηλεκτροφόρο κόσμο." Εκτίμησε ότι το κόστος του υδρογόνου θα πρέπει να κυμαίνεται από 3-4 $ ανά χιλιόγραμμο για να καταστεί μια οικονομικά αποδοτική εναλλακτική λύση έναντι του ντίζελ.

Η Volvo πραγματοποιεί επίσης επενδύσεις σε ηλεκτρικές τεχνολογίες μπαταριών και ο Stenqvist είπε ότι βλέπει πιθανή χρήση θήκες για κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE) που λειτουργούν με ανανεώσιμα βιοκαύσιμα. Συμφωνεί με στελέχη της Bosch που δήλωσαν νωρίτερα αυτό το μήνα ότι βλέπουν μια θέση για το ICE στο μέλλον. «Είμαι επίσης πεπεισμένος ότι υπάρχει μια θέση για τους κινητήρες καύσης για μεγάλο χρονικό διάστημα, δεν βλέπω κανένα τέλος, δεν βλέπω καμία ημερομηνία αποχώρησης για τους κινητήρες καύσης», είπε.

«Από πολιτική πλευρά, νομίζω ότι θα ήταν εντελώς λάθος να απαγορεύσουμε μια τεχνολογία. Οι πολιτικοί δεν πρέπει να απαγορεύουν – δεν πρέπει να εγκρίνουν τεχνολογίες – πρέπει να επισημαίνουν την κατεύθυνση, πρέπει να μιλούν για αυτό που θέλουν να επιτύχουν. Και τότε εναπόκειται σε εμάς ως μηχανικοί να βρούμε τις τεχνικές λύσεις. "

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.