Η Hangry, μια νεοσύστατη εταιρεία cloud στην Ινδονησία με σχέδια να γίνει παγκόσμια εταιρεία F&B, κλείνει 13 εκατομμύρια δολάρια Series A


Ο Χάγκριν μια ινδονησιακή εταιρία νέας κουζίνας που θέλει να γίνει παγκόσμια εταιρεία τροφίμων και ποτών, έχει συγκεντρώσει 13 εκατομμύρια δολάρια Σειρά Α. Ο γύρος καθοδηγείται από τον επανερχόμενο επενδυτή Alpha JWC Ventures και περιλάμβανε συμμετοχή από την Atlas Pacific Capital , Salt Ventures και Heyokha Brothers. Θα χρησιμοποιηθεί για την αύξηση του αριθμού των καταστημάτων του Hangry στην Ινδονησία, συμπεριλαμβανομένης της έναρξης των πρώτων εστιατορίων του για δείπνο, τα επόμενα δύο χρόνια πριν εισέλθει σε άλλες χώρες.

Μαζί με έναν προηγούμενο γύρο 3 εκατομμυρίων δολαρίων από την Alpha JWC και τη Sequoia Το πρόγραμμα Capital's Surge, το Hangry's Series A αυξάνει τη συνολική χρηματοδότησή του σε 16 εκατομμύρια δολάρια. Αυτή τη στιγμή λειτουργεί περίπου 40 κουζίνες cloud στη Μεγάλη Τζακάρτα και στο Bandung, 34 εκ των οποίων ξεκίνησαν το 2020. Η Hangry σχεδιάζει να επεκτείνει τα συνολικά καταστήματά της σε περισσότερα από 120 φέτος, συμπεριλαμβανομένων των εστιατορίων.

Ιδρύθηκε το 2019 από τον Abraham Viktor, Ο Robin Tan και ο Andreas Resha, ο Hangry είναι μέρος της αναπτυσσόμενης βιομηχανίας cloud cloud της Ινδονησίας. Οι τεχνολογικοί γίγαντες Grab και Gojek και οι δύο λειτουργούν δίκτυα κουζινών cloud που είναι ενσωματωμένα στις υπηρεσίες παράδοσης φαγητού τους, ενώ άλλες νεοσύστατες εταιρείες στο χώρο περιλαμβάνουν το Everplate και το Yummy. με επικεφαλής τη SoftBank Ventures Asia

Ένας από τους κύριους τρόπους που ξεχωρίζει το Hangry είναι να εστιάζει στις δικές του μάρκες, αντί να παρέχει εγκαταστάσεις κουζίνας και υπηρεσίες σε εστιατόρια και άλλους πελάτες τρίτων. Η Hangry διαθέτει επί του παρόντος τέσσερις μάρκες, όπως πιάτα κοτόπουλου της Ινδονησίας (Ayam Koplo) και ιαπωνικό φαγητό (San Gyu), που κοστίζουν περίπου 15.000 έως 70.000 IDR ανά μερίδα (ή περίπου 1 έως 6 $ USD). Το φαγητό του μπορεί να παραγγελθεί μέσω της ίδιας της εφαρμογής του Hangry, καθώς και των GrabFood, GoFood και ShopeeFood.

«Δεδομένου ότι η Hangry έχει αναπτύξει ένα εκτεταμένο δίκτυο cloud cloud σε όλη την Ινδονησία, φυσικά θα έχουμε ενδιαφέρον από άλλες μάρκες να αξιοποιήσουμε τα δίκτυά μας», διευθύνων σύμβουλος. ο αξιωματικός Βίκτορ είπε στο TechCrunch. «Ωστόσο, η εστίασή μας είναι να αναπτύξουμε τις μάρκες μας, καθώς οι μάρκες μας αυξάνονται γρήγορα στη δημοτικότητά τους στην Ινδονησία και απαιτούν όλους τους πόρους κουζίνας που χρειάζονται για να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους.»

Η παροχή παραδόσεων τροφίμων βοήθησε το Hangry να αναπτυχθεί κατά τη διάρκεια των κλειδωμάτων COVID-19 και κοινωνικής απόστασης, αλλά για να γίνει παγκόσμια μάρκα μέσα σε μια δεκαετία, πρέπει να λειτουργεί σε πολλά κανάλια, πρόσθεσε.

«Γνωρίζαμε ότι μια μέρα θα πρέπει να εξυπηρετούμε πελάτες σε όλα τα κανάλια, συμπεριλαμβανομένου του δείπνου». είπε ο Βίκτορ. «Ξεκινήσαμε με τον σκληρό τρόπο, κάνοντας την πρώτη παράδοση επιχείρηση, όπου αντιμετωπίσαμε τις προκλήσεις γύρω από το να βεβαιωθούμε ότι το φαγητό μας εξακολουθεί να έχει καλή γεύση όταν φτάνει στα σπίτια των πελατών. Τώρα αισθανόμαστε έτοιμοι να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας στις εγκαταστάσεις του εστιατορίου μας. Η ιδέα για δείπνο είναι μια επέκταση όλων όσων έχουμε κάνει στα κανάλια παράδοσης. "

Σε μια δήλωση τύπου, ο συνεργάτης της Alpha JWC Ventures, Eko Kurniadi, δήλωσε:" Σε διάστημα 1,5 ετών, [Hangry] ξεκίνησε πολλές μάρκες μυριάδες γούστα και κατηγορίες, και σχεδόν όλες συγκαταλέγονται μεταξύ των λιστών με τις καλύτερες πωλήσεις με κορυφαίες βαθμολογίες σε πολλές πλατφόρμες, απτά παραδείγματα προσαρμογής στην αγορά προϊόντων. Αυτή είναι μόνο η αρχή και μπορούμε ήδη να προβλέψουμε την ανάπτυξή τους να είναι μια κορυφαία τοπική μάρκα F&B στη χώρα. "

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.