Το Twitter είπε ότι είχε πραγματοποιήσει συνομιλίες εξαγοράς με την Clubhouse για πιθανή συμφωνία 4B $


Το Twitter πραγματοποίησε συνομιλίες με την Clubhouse σχετικά με μια πιθανή απόκτηση της ζωντανής πλατφόρμας ήχου, με αξία διαπραγμάτευσης περίπου 4 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με μια έκθεση του Bloomberg . Η TechCrunch επιβεβαίωσε επίσης ότι οι συζητήσεις πραγματοποιήθηκαν από μια πηγή εξοικειωμένη με τις συνομιλίες.

Ενώ οι συνομιλίες πραγματοποιήθηκαν τους τελευταίους μήνες, δεν πραγματοποιούνται πλέον, αν και ο λόγος που τελείωσαν δεν είναι γνωστός σύμφωνα με την έκθεση . Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι μόλις πριν από λίγες μέρες, το Bloomberg ανέφερε ότι το Clubhouse επιδιώκει να συγκεντρώσει έναν νέο γύρο χρηματοδότησης αξίας περίπου 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αλλά η έκθεση που περιγράφει τις πιθανές συνομιλίες εξαγοράς δείχνει ότι οι συζητήσεις με το Twitter κατέρρευσαν πρώτα, οδηγώντας σε μια αλλαγή στρατηγικής για την επιδίωξη εξασφάλισης πρόσθετου κεφαλαίου σε αντάλλαγμα για επενδύσεις σε μετοχές.

Το Twitter έχει το δικό του προϊόν πολύ παρόμοιο με το Clubhouse – Spaces, ένα χαρακτηριστικό drop-in audio chatroom που κυκλοφόρησε σταδιακά στη βάση χρηστών του τους τελευταίους μήνες. Το Clubhouse, εν τω μεταξύ, μόλις ξεκίνησε την πρώτη από τις προσπάθειές του για δημιουργία εσόδων, το Clubhouse Payments, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να στέλνουν άμεσες πληρωμές σε άλλους δημιουργούς στην πλατφόρμα, υπό την προϋπόθεση ότι το άτομο αυτό έχει ενεργοποιήσει την παραλαβή των εν λόγω πληρωμών.

Είναι ενδιαφέρον, Η προσπάθεια δημιουργίας εσόδων από το Clubhouse στην πραγματικότητα δεν τους παρέχει χρήματα. Αντ 'αυτού, είναι η δημιουργία εσόδων για παραλήπτες χρήστες που λαμβάνουν το 100% των χρημάτων που κατευθύνονται προς τον τρόπο τους, μείον μια μικρή περικοπή για επεξεργασία που πηγαίνει απευθείας στο Stripe, ο πάροχος πληρωμών Clubhouse χρησιμοποιεί για να ενεργοποιήσει τις εικονικές συμβουλές.

Ενώ δεν είμαστε Μυστικά για τις ιδιαιτερότητες αυτών των συνομιλιών μεταξύ του Twitter και του Clubhouse, φαίνεται ότι είναι ένα εξαιρετικά υψηλό τίμημα για το κοινωνικό δίκτυο που πληρώνει για την εφαρμογή ήχου, ειδικά δεδομένης της δικής του προόδου με το Spaces. Η πρώιμη πρόσφυση του Clubhouse ήταν αναμφισβήτητη, αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν πολλές ερωτήσεις σχετικά με τη μακροζωία του, και κλωνοποιείται επίσης αριστερά και δεξιά από άλλες πλατφόρμες, επαινώντας το παλιό ερώτημα εκκίνησης για το αν είναι ένα χαρακτηριστικό ή ένα προϊόν από μόνο του

Ό, τι κι αν έπεσε, ο συγχρονισμός αυτής της αποκάλυψης φαίνεται πιθανό να προαγάγει τη συνομιλία για τη συνομιλία του Clubhouse με πιθανούς επενδυτές στην αποτίμηση του στόχου για τον γύρο που θέλει να αυξήσει. Ανεξάρτητα από αυτό, είναι συναρπαστικό να δίνουμε αυτό το είδος δραστηριότητας, φήμης και προσοχής σε ένα παιχνίδι λογισμικού για καταναλωτές μετά από πολλά χρόνια αυτού που θα μπορούσε να υποστηρίξει ότι ήταν μια σχετικά χαλαρή περίοδος για την κατηγορία.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.