Η Pinterest ανακοινώνει 500.000 $ Creator Fund, πολιτική περιεχομένου «Κωδικός δημιουργού», εργαλεία εποπτείας και άλλα


Το Pinterest φιλοξένησε σήμερα μια εκδήλωση επικεντρωμένη στην κοινότητα των δημιουργών της, όπου η εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά ενημερώσεων, συμπεριλαμβανομένης της κυκλοφορίας 500.000 $ Creator Fund, μιας νέας πολιτικής περιεχομένου που ονομάζεται Creator Code, καθώς και νέων εργαλείων εποπτείας, μεταξύ άλλων . Με τις αλλαγές, η εταιρεία λέει ότι στόχος της είναι να διασφαλίσει ότι η πλατφόρμα θα συνεχίσει να είναι ένα «χωρίς αποκλεισμούς, θετικό και εμπνευσμένο μέρος». Οι νέες οδηγίες περιεχομένου το θέτουν σε πιο συγκεκριμένους όρους, καθώς απαιτεί από τους δημιουργούς του Pinterest να ελέγχουν το περιεχόμενο, να εφαρμόζουν πρακτικά, να είναι ευγενικοί και να διασφαλίζουν ότι οποιαδήποτε παρότρυνση για δράση που κάνουν μέσω του ιστότοπου δεν προκαλεί βλάβη.

Οι δημιουργοί θα είναι απαιτείται να συμφωνήσουν και να υπογράψουν τον κωδικό κατά τη διάρκεια της διαδικασίας δημοσίευσης για το Story Pins, όπου πατούν ένα κουμπί που λέει "Συμφωνώ" σε δηλώσεις που περιλαμβάνουν "Να είστε καλοί", "Ελέγξτε τα γεγονότα μου", "Να γνωρίζετε τα σκανδάλη", "Πρακτική συμπερίληψη, "και" Μην βλάψετε. "

Συντελεστές εικόνας: Pinterest

Ο κώδικας θα εφαρμοστεί με τον ίδιο τρόπο που η Pinterest εφαρμόζει σήμερα τους κανόνες της Άλλες πολιτικές περιεχομένου: ένας συνδυασμός μηχανικής μάθησης και ανθρώπινης αξιολόγησης, μας λέει ο Pinterest. Ωστόσο, ο αλγόριθμος του ιστότοπου θα έχει σχεδιαστεί για να ανταμείβει το θετικό περιεχόμενο και να αποκλείει το επιβλαβές περιεχόμενο, όπως όπως τα συναισθήματα κατά του εμβολιασμού, για παράδειγμα. Αυτό θα μπορούσε να έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο στο είδος του περιεχομένου που κοινοποιείται στο Pinterest, παρά σε μια αναδυόμενη συμφωνία με απλές δηλώσεις.

Ο ίδιος ο Κώδικας δημιουργών δεν είναι ακόμη ζωντανός, αλλά θα κυκλοφορήσει στους δημιουργούς για να υπογράψουν και να υιοθετήσουν τις επόμενες εβδομάδες, λέει ο Pinterest.

Image Credits: Pinterest

Το Pinterest σήμερα παρουσίασε επίσης πολλά νέα εργαλεία δημιουργών που επικεντρώθηκαν στα παρόμοια στόχος του Pinterest να είναι μια πιο θετική και ασφαλής εμπειρία για όλους.

Κυκλοφορεί εργαλεία εποπτείας σχολίων που θα επιτρέψουν στους δημιουργούς να καταργήσουν και να φιλτράρουν σχόλια στο περιεχόμενό τους, καθώς και εργαλεία που θα τους επιτρέψουν να προβάλλουν έως και τρία σχόλια στο ροή σχολίων για να επισημάνετε τα θετικά σχόλια. Νέα εργαλεία πρόληψης ανεπιθύμητων μηνυμάτων θα βοηθήσουν στην εξάλειψη ορισμένων από τα ανεπιθύμητα σχόλια, αξιοποιώντας την τεχνολογία μηχανικής εκμάθησης για τον εντοπισμό και την αφαίρεση κακών σχολίων.

Επίσης νέα είναι "υπενθυμίσεις θετικότητας", οι οποίες θα εμφανιστούν ζητώντας από τους χρήστες του Pinterest να επανεξετάσουν πριν δημοσιεύοντας δυνητικά προσβλητικά σχόλια. Η ειδοποίηση θα ωθήσει τους χρήστες να επιστρέψουν και να επεξεργαστούν το σχόλιό τους, αλλά δεν τους εμποδίζει να δημοσιεύσουν.

Συντελεστές εικόνας: Pinterest

Σχετικά με αυτές τις προσπάθειες, η Pinterest ανακοίνωσε το λανσάρισμα του πρώτου Creator Fund στη σημερινή εκδήλωση. Το ταμείο εστιάζεται συγκεκριμένα στην αύξηση των δημιουργών από κοινότητες που δεν εκπροσωπούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες και θα προσφέρει έναν συνδυασμό συμβουλευτικής δημιουργικής στρατηγικής και θα τους αποζημιώσει με προϋπολογισμό για τη δημιουργία περιεχομένου και διαφημιστικές πιστώσεις. Τουλάχιστον το 50% των παραληπτών του ταμείου θα προέρχονται από ομάδες που δεν εκπροσωπούνται, λέει ο Pinterest.

Η εταιρεία μας λέει ότι έχει αρχικά δεσμευτεί να προσφέρει στους δημιουργούς 500.000 $ σε μετρητά και μέσα ενημέρωσης καθ 'όλη τη διάρκεια του 2021.

«Για τους πρώτους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα, συνεργαστήκαμε με οκτώ αναδυόμενους δημιουργούς σε όλη τη μόδα, τη φωτογραφία, το φαγητό και τα ταξίδια, και θα εντοπίσουμε δέκα ακόμη δημιουργούς τους επόμενους μήνες για την επόμενη κοόρτη », σημείωσε η επικεφαλής συμπερίληψης δημιουργών Alexandra Nikolajev.

« Είμαστε σε ένα ταξίδι για να δημιουργήσει μια πλατφόρμα χωρίς αποκλεισμούς παγκοσμίως, όπου οι Pinners και οι δημιουργοί σε όλο τον κόσμο μπορούν να ανακαλύψουν ιδέες που αισθάνονται εξατομικευμένες, σχετικές και αντανακλώντας ποιοι είναι », δήλωσε ο Νικολάιεφ.

Η Pinterest εργάζεται για να ξαναχτίσει την εικόνα της μετά από τους ισχυρισμούς του περασμένου έτους. μια σειρά εσωτερικών ζητημάτων, συμπεριλαμβανομένων των αθέμιτων αμοιβών, του ρατσισμού, των αντιποίνων και του σεξισμού τα οποία έρχονταν σε σύγκρουση με την εξωτερική εικόνα του να είναι ένα από τα «καλύτερα» μέρη es για να εργαστούν στην τεχνολογία. Παρά αυτήν την επίπτωση – η οποία περιελάμβανε αγωγή υπάλληλος απεργία αναφορές και πολλά άλλα – τα ζητήματα που τέθηκαν δεν αντικατοπτρίζονταν πάντα στο προϊόν της Pinterest.

Η εταιρεία είχε προηγουμένως κυκλοφορήσει χωρίς αποκλεισμούς χαρακτηριστικά, όπως «σειρές τόνων δέρματος», για να βοηθήσει εκείνους που ψωνίζουν προϊόντα ομορφιάς να βρουν αγώνες για τον τόνο του δέρματος τους. Επίσης, επέτρεψε στους λιανοπωλητές και τις επωνυμίες να ταυτοποιηθούν ως μέλη μιας ομάδας που δεν εκπροσωπήθηκε, η οποία έδωσε στο περιεχόμενό τους τη δυνατότητα να εμφανίζεται σε περισσότερα μέρη στην πλατφόρμα του Pinterest, όπως η καρτέλα Today, οι Spotlight αγορών και το The Pinterest Shop.

Evan Ο Sharp, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Pinterest, αναφέρθηκε στην εικόνα της εταιρείας ως «θετικό μέρος» στη σημερινή εκδήλωση.

«Κατασκευάζουμε το Pinterest εδώ και 11 χρόνια και από τότε που οι χρήστες μας μας λένε ότι Το Pinterest είναι η «τελευταία θετική γωνία του Διαδικτύου». Εκείνη την εποχή, μάθαμε επίσης ότι πρέπει να σχεδιάσετε τη θετικότητα σε διαδικτυακές πλατφόρμες όσο σκόπιμα όσο σχεδιάζετε την αρνητικότητα », είπε ο Sharp. «Ο Κώδικας δημιουργών είναι ένας ανθρωποκεντρικός τρόπος για τους Κατασκευαστές να κατανοήσουν πώς να επιτύχουν στο Pinterest, ενώ χρησιμοποιούν τη φωνή τους για να διατηρήσουν το Pinterest θετικό και χωρίς αποκλεισμούς», πρόσθεσε.

Σήμερα, το Pinterest εξυπηρετεί περισσότερους από 450 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, αλλά είναι αμφισβητούνται από μεγάλες πλατφόρμες που εξυπηρετούν δημιουργούς όπως το Facebook, το Instagram, το YouTube και άλλοι, συμπεριλαμβανομένων των νεοεισερχομένων όπως το TikTok και εκείνων που εισέρχονται στην κοινότητα των δημιουργών με δικά τους κεφάλαια, όπως το Snapchat, που πληρώνει δημιουργούς για περιεχόμενο Spotlight, και Clubhouse, το οποίο χρηματοδοτεί τώρα παραστάσεις δημιουργών . Ο αυξημένος ανταγωνισμός για το ενδιαφέρον των δημιουργών έχει αφήσει το Pinterest να χρειάζεται ένα δικό του πρόγραμμα κινήτρων.

Για να ξεκινήσει η ανακοίνωσή του, ο επικεφαλής συνεργασιών περιεχομένου και δημιουργών του Pinterest, Aya Kanai, πήρε συνέντευξη από την τηλεοπτική προσωπικότητα Jonathan Van Ness ( Queer Eye) στη σημερινή εικονική εκδήλωση, όπου μίλησαν για την ανάγκη θετικότητας και συμμετοχής στα κοινωνικά μέσα. Άλλοι συμμετέχοντες στην εκδήλωση περιελάμβαναν δημιουργούς Peter Som Alison Cayne, Onyi Moss, Oyin Edogi και Jomely Breton – οι δύο τελευταίοι που μίλησαν για τη χρήση του Fund Fund για τους εαυτούς τους.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.