To νέο Audi A3 Sportback 30 g-tron CNG καίει ψιλά - AutoGreekNews


Η Audi προσθέτει ένα νέο μέλος στην οικογένεια A3: το A3 Sportback 30 g-tron με κινητήρα που χρησιμοποιεί ως κύριο καύσιμο το φυσικό αέριο (CNG), καθιστώντας το πολύ οικονομικό στη χρήση και ακόμα πιο φιλικό προς το περιβάλλον. Όπως όλες οι εκδόσεις του νέου A3, και το A3 Sportback 30 g-tron διαθέτει σπορ σχεδιασμό, υψηλή τεχνολογία και πολύ πλούσιο βασικό εξοπλισμό.

Δείτε ακόμα: «Κάψαμε» 3,3€/100 χλμ. με το SEAT Ibiza 1.0 TGI

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας 1.5 TFSI έχει ισχύ 131 PS και ροπή 200 Nm στις 1.400-4.000 σ.α.λ. Η λειτουργία με καύσιμο το CNG, που έχει καλύτερη συμπεριφορά στη διαδικασία καύσης σε σχέση με τη βενζίνη, επιτρέπει υψηλότερη σχέση συμπίεσης, 12,5:1, συγκριτικά με την αντίστοιχη του κινητήρα 1.5 TFSI 150 PS, κάτι που βελτιώνει τον ενεργειακό βαθμό απόδοσης. Η κυλινδροκεφαλή, το σύστημα ψεκασμού, ο υπερσυμπιεστής και ο καταλυτικός μετατροπέας έχουν τροποποιηθεί για βέλτιστη λειτουργία με κινητήρα CNG. Πριν φτάσει το αέριο στις βαλβίδες ψεκασμού, ένας ηλεκτρονικός ρυθμιστής μειώνει την πίεση από 200 bar, η οποία μπορεί να επικρατεί στις δεξαμενές, μεταξύ 5 και 9 bar.

Το μοντέλο CNG επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 211 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση καυσίμου κατά NEDC είναι μόλις 3,5-3,6 κιλά CNG/100 χλμ. (2,9 €/100 χλμ. με τιμή CNG 0,834 €/kg), ενώ οι εκπομπές CO2 είναι 96-99 γρ./χλμ. Με πλήρεις δεξαμενές αερίου, το αυτοκίνητο έχει αυτονομία κατά NEDC έως και 495 χιλιόμετρα (κατά WLTP έως 445 χιλιόμετρα). Σε αυτήν έρχεται να προστεθεί η πρόσθετη αυτονομία που προσφέρει το εφεδρικό ρεζερβουάρ βενζίνης των 9 λτ., τοποθετημένο μπροστά από τον πίσω άξονα. Η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων S tronic, 7 σχέσεων.

Δείτε ακόμα: Τα φθηνότερα αυτοκίνητα φυσικού αερίου στον κόσμο

Ο κινητήρας εκκινεί πάντα σε λειτουργία CNG, ψεκάζοντας μικρές μόνο ποσότητες βενζίνης σε σπάνιες συνθήκες λειτουργίας. Για παράδειγμα, όταν η πίεση στις δεξαμενές αερίου πέσει κάτω από ένα ορισμένο όριο, το οποίο ποικίλλει ανάλογα με την τρέχουσα κατάσταση οδήγησης, ο κινητήρας μεταβαίνει σε λειτουργία βενζίνης. Ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται αυτή τη διαδικασία αλλαγής. Η στάθμη καυσίμου στις δεξαμενές και η κατανάλωση στον αντίστοιχο τρόπο λειτουργίας εμφανίζονται στο ψηφιακό ταμπλό οργάνων. Οι δύο λαιμοί πλήρωσης βενζίνης και φυσικού αερίου βρίσκονται κάτω από ένα κοινό κάλυμμα καυσίμου.

Τρεις δεξαμενές CNG τοποθετημένες κάθετα προς την κατεύθυνση κίνησης βρίσκονται στο πίσω μέρος του Audi A3 Sportback 30 g-tron. Μία από αυτές είναι ένας στενός χαλύβδινος κύλινδρος, χωρητικότητας περίπου 4 κιλών αερίου, τοποθετημένος μπροστά από τη δεξαμενή βενζίνης. Δύο μεγάλες δεξαμενές, καθεμία από τις οποίες μπορεί να χωρέσει περίπου 7 κιλά CNG, βρίσκονται κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών. Είναι κατασκευασμένες από συνθετικές ίνες και ζυγίζουν μόλις 26 κιλά η καθεμία. Η εσωτερική αεροστεγής στρώση είναι από πολυαμίδιο ενώ το εξαιρετικά υψηλής αντοχής εξωτερικό κέλυφος περιλαμβάνει δύο στρώσεις: μία εσωτερική από πολυμερές ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) και μία εξωτερική από πολυμερές ενισχυμένο με υαλονήματα (GFRP). Η εξωτερική στρώση διαθέτει μία πρόσθετη λειτουργία ασφαλείας, χρωματίζεται αυτόματα σε γαλακτώδες λευκό, σε περίπτωση βλάβης. Ένα κάλυμμα ομοίως κατασκευασμένο από GFRP, προστατεύει τις δεξαμενές από εξωτερικά χτυπήματα από πέτρες κλπ.

Δείτε ακόμα: Μικρά SUV με κινητήρες LPG και CNG

Ιδιαίτερη προσοχή λαμβάνεται κατά την κατασκευή των δεξαμενών. Πριν τοποθετηθούν στο αυτοκίνητο, ελέγχονται σε πίεση στα 300 bar, πολύ πάνω από την τυπική πίεση λειτουργίας των 200 bar. Επίσης, κατασκευαστικά πληρούνται και οι πλέον αυστηρές απαιτήσεις των δοκιμών πρόσκρουσης (crash tests). Ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων, ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 280 έως 1.100 λίτρα, με το δάπεδο φόρτωσης να είναι επίπεδο με το άκρο φόρτωσης.

Στο βασικό εξοπλισμό του Audi A3 Sportback 30 g-tron περιλαμβάνονται προβολείς LED, ψηφιακό ταμπλό οργάνων, οθόνη αφής 10,1 ιντσών, πολυλειτουργικό δερμάτινο τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού Audi pre sense front, lane departure warning, swerve assist and turn assist. Μερικές από τις προαιρετικές επιλογές εξοπλισμού είναι προβολείς matrix LED με ψηφιακά φώτα ημέρας, αυτόματος κλιματισμός τριών ζωνών, head-up οθόνη, σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα, πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή και adaptive cruise assist, το οποίο υποστηρίζει τον οδηγό με διαμήκη και πλευρική καθοδήγηση. Τρεις εξωτερικές και τρεις εσωτερικές γραμμές εξοπλισμού, οι οποίες μπορούν να συνδυαστούν ελεύθερα, παρέχουν υψηλό επίπεδο εξατομίκευσης.

Δείτε ακόμα: Αθήνα – Χαλκίδα με 2 ευρώ με το VW Polo 1.0 TGI

Το νέο Audi A3 Sportback 30 g-tron αναμένεται στη χώρα μας στις αρχές του επόμενου έτους. Οι προτεινόμενες τιμές λιανικής των διαφόρων εκδόσεων εξοπλισμού, θα ανακοινωθούν λίγο πριν το λανσάρισμα.



Source link

By smaragost

Τα κείμενα και οι απόψεις που φιλοξενούνται σε αυτό το site δεν αντιπροσωπεύουν τα πιστεύω μου, τα άρθρα είναι από διάφορες πηγές, θα βλέπουμε πάντα όλες τις πλευρές και θα σχολιάζουμε αναλόγως. ΠΑΡΑΚΑΛΩ μην χρησιμοποιείτε υβριστικές φράσεις και σχόλια. Εάν πρόκειται να χρησιμοποιήσετε τις ιατρικές συμβουλές παρακαλώ πολύ να συμβουλευτείτε τον κατάλληλο ιατρό πρώτα. Το site παρέχει μόνο πρόσβαση στις πληροφορίες και τίποτα άλλο, για τα άρθρα που είναι σε διαφορετική γλώσσα παρέχετε μετάφραση η οποία δεν είναι 100% αλλά θα βγάλετε νόημα. Σας ευχαριστώ για την στήριξη. The information provided herein should not be used during any medical emergency or for the diagnosis or treatment of any medical condition. A licensed medical professional should be consulted for diagnosis and treatment of any and all medical conditions. Links to other sites are provided for information only -- they do not constitute endorsements of those other sites.

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.