Έρχεται στην Ευρώπη το RAM TRX των 702 ίππων - AutoGreekNews


Οι λάτρεις των pick ups ακόμα δεν έχουν συνέλθει από το λανσάρισμα του RAM 1500 TRX. Ενός κτηνώδους αγροτικού, που αποδίδει 702 ίππους και επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 4,5 δλ.! Σήμερα θα δεχτούν άλλο ένα «χτύπημα», καθώς επισημοποιήθηκε ο ερχομός του στην Ευρώπη!

Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει η Shelby GT500 στην Ευρώπη;

Την ανακοίνωση έκανε η AEC Europe, επίσημος εισαγωγέας και διανομέας Dodge και RAM για τη Γηραιά Ήπειρο, παραθέτοντας και στοιχεία κατανάλωσης. Το V8 κομπρεσοράτο θεριό των 6.2 λίτρων και 881 Nm απαιτεί κατά μέσο όρο 18,5 λίτρα/100 χλμ. για τον κορεσμό της όρεξής του, με την υπεραστική κατανάλωση να πέφτει στα 14 λίτρα/100 χλμ. και εντός πόλης να εκτινάσσεται στα 22 λίτρα/100 χλμ.! Βέβαια, δεν είναι μόνο ο κινητήρας που ζητάει βενζίνη. Το κορυφαίο RAM ζυγίζει άνω των 2 τόνων, εξοπλίζεται με χωμάτινα ελαστικά διάστασης 325/65/R18 (φανταστείτε αντίσταση κύλισης), ενώ η «τρομοκρατική» του εμφάνιση επιφέρει τον ανάλογο φόρτο στην αεροδυναμική απόδοση.

Πέραν των 4,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, το TRX (κάποιοι υποστηρίζουν πως η ονομασία προέρχεται από τον τυραννόσαυρο T-Rex και αποτελεί «μπηχτή» για το Ford F-150 Raptor) επιταχύνει στα πρώτα 160 χλμ./ώρα εντός 10,9 δλ., στα πρώτα 400 μέτρα σε 12,9 δλ. και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 190 χλμ./ώρα. Οι Αμερικανοί μάλιστα δηλώνουν πως όλα αυτά, το ισχυρότερο pick up παραγωγής όλων των εποχών έχει τις προδιαγραφές (αναρτήσεις, σασί, ελαστικά κλπ) να τα κάνει στο χώμα!

Δείτε ακόμα: Αγροτικό Toyota-«δαίμονας» 900 ίππων! (+videos)

 

Για τιμές τώρα, δεν υπάρχει πληροφόρηση. Στην Αμερική ξεκινά ξεκινά από τις 69.995 δολάρια (58.787 ευρώ) και, αν φορτωθεί με όλο τον έξτρα εξοπλισμό, φτάνει στις 100.835 (84.418 ευρώ)! Εξυπακούεται ότι τέτοιες τιμές στην Ευρώπη και ειδικά την Ελλάδα, αν θελήσει να το φέρει κάποιος, δεν υπάρχει περίπτωση να δούμε. Βάλτε με το μυαλό σας τους φόρους και δασμούς που θα το «καπελώσουν», και έχετε την εικόνα. Στην από εδώ μεριά του Ατλαντικού, Raptor έχουμε το Ranger (2λιτρο ντίζελ, 213 ίπποι και 500 Nm) και περιμένουμε το Toyota GR Hilux (4.5 V6 ντίζελ, τουλάχιστον 270 ίππων και 550 Nm λένε οι Ιάπωνες). Κοινώς, το TRX θα παίζει μόνο του και 2 κατηγορίες πάνω όταν διασχίσει τον Ατλαντικό.

Διαβάστε επίσης: Τέλος η αναμονή για το Ford Ranger Raptor



Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.