Κόβει την ανάσα το κεντρομήχανο Hyundai! - AutoGreekNews


Από τον Οκτώβρη του περασμένου έτους, όταν και η Hyundai επισημοποίησε την έγκριση παραγωγής του κεντρομήχανου sportscar της, περιμένουμε να δούμε την τελική μορφή του μοντέλου. Κι από ό,τι φαίνεται, θα μας κόψει την ανάσα!

Το Korean Car Blog δημοσίευσε μία ψηφιακή απεικόνιση του πολυαναμενόμενου halo car της μεγαλύτερης εγχώριας αυτοκινητοβιομηχανίας, κάνοντας τα σαγόνια μας να υποφέρουν από εξάρθρωση. H Hyundai έχει δηλώσει πως το κορυφαίο της sportscar (προς το παρόν με την ονομασία RM19), θα στοχεύει κατευθείαν στην Porsche Cayman. Αν μοιάζει έτσι, τότε τολμούμε να πούμε πως προβλέπονται πολλά ζόρια για τους Γερμανούς…

Δείτε ακόμα: Σας έχει λείψει το Hyundai Coupe;

Το RM19 Racing Midship Sports Car Prototype, όπως είναι η πλήρης ονομασία, έχει τον 2λιτρο T-GDI του αγωνιστικού i30 TCR στο κέντρο και αποδίδει 390 άλογα και κοντά στα 500 Nm ροπής. Οι επιδόσεις που ανακοινώνουν οι Κορεάτες θέλουν τα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται σε λιγότερο από 4 δλ. και την τελική να ξεπερνά κατά πολύ τα 270 χλμ./ώρα! Για την έκδοση παραγωγής, το εν λόγω σύνολο μπορεί να τροποποιηθεί ώστε να φιλοξενήσει ηλεκτρική συνδρομή. Κοινώς, δύναται να μετατραπεί σε υβριδικό σύνολο (τόσο mild, όσο και plug-in).

Διαβάστε επίσης: Hyundai i30 N 400+ PS «λοκάρει» το Honda Civic Type R

Σύμφωνα με το KCB, το κεντρομήχανο Hyundai κυκλοφορεί με την ονομασία «MR23T» και δοκιμάζεται μια εξελιγμένη μορφή του ανωτέρω μοτέρ στα 2.3 λίτρα, η οποία συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα και αποδίδει 350-400 ίππους. Κάτι που σημαίνει πως, στα πρότυπα των εκδόσεων N, ενδέχεται να υπάρχουν δυο επιλογές: η απλή και η Performance. Πριν την έξαρση του COVID-19, περιμέναμε την έκδοση παραγωγής στο τέλος του 2020. Τώρα λογικά, η πρεμιέρα θα καθυστερήσει.



Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.