Toyota: η 2.0 λτ. Supra πατάει καλύτερα από τη μεγάλη – AutoGreekNews

Toyota: η 2.0 λτ. Supra πατάει καλύτερα από τη μεγάλη - AutoGreekNews


Η επίθεση της Toyota στο μέτωπο των σπορ κατασκευών συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό, καθώς μετά το GR Yaris ήρθε η 2λιτρη Supra.

Δείτε επίσης: Πόσο κάνει η 2λιτρη Toyota Supra;

Η μικρότερη έκδοση της 5ης γενιάς του ιαπωνικού sportscar διαθέτει τον 2λιτρο 4κύλινδρο TwinPower Turbo, καταγωγής BMW, με 258 ίππους και 480 Nm ροπής. Το 8άρι αυτόματο κιβώτιο παραμένει, τα 0-100 χλμ./έρχονται σε 5,2 δλ. και την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Σε σύγκριση με την 3λιτρη των 340 ίππων και 500 Nm, η «μικρή» Supra χρειάζεται 1,1 δλ. επιπλέον για το 0-100 χλμ./ώρα και πετυχαίνει την ίδια τελική. Νούμερα κατανάλωσης για την 2λιτρη δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα. Όμως η όμορη BMW Z4 sDrive30i βρίσκεται στα 6,1 λίτρα/100 χλμ. και η «μεγάλη» Supra στα 9 λίτρα/100 χλμ. Και τα οφέλη του μικρότερου μοτέρ δεν σταματούν εδώ.

Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει το νέο Toyota GR Yaris 272 PS;

Η ίδια η Toyota δηλώνει πως η 2λιτρη Supra «είναι πιο ανάλαφρη και συμπαγής στον τρόπο που πατάει στο οδόστρωμα, ούσα παράλληλα πιο άμεση στις αντιδράσεις και με καλύτερη ισορροπία στην φόρτιση του σασί». Αυτό που λένε οι Ιάπωνες, είναι πως τα 100 λιγότερα κιλά μειώνουν την αδράνεια, επιδρώντας ευεργετικά στην διαχείριση πλευρικών και εγκάρσιων δυνάμεων από τον συνδυασμό ανάρτησης-πλαισίου.

Το γεγονός, δε, ότι η περισσότερη μάζα έχει αφαιρεθεί από τον εμπρός άξονα, βελτιώνει την απόκριση του μπροστινού και μεγιστοποιεί την ταχύτητα/πιστότητα μεταφοράς εντολών από το τιμόνι στους τροχούς. Βέβαια ο ήχος που βγαίνει από τον 6κύλινδρο κινητήρα δεν μπορεί να συγκριθεί με του 4κύλινδρου.

Διαβάστε επίσης: H Toyota Supra «διαλύει» τη Ford Mustang Bullitt (+video)

Για όσους επικεντρώνουν περισσότερο το ενδιαφέρον στις πλαγιολισθήσεις, οι τεχνικοί της Gazzoo Racing επισημαίνουν το εξής: Η βασική διάσταση 255/40/18 εμπρός – 275/40/18 πίσω των τροχών, εγγυάται σχεδόν την ίδια άνεση στο «γύρισμα» με αυτή της 3λιτρης Supra, που διαθέτει 255/35/19 – 275/35/19. Το μεγαλύτερο προφίλ μάλιστα, προσφέρει υψηλότερο επίπεδο άνεσης. Εν πολλοίς, δηλαδή, η 2λιτρη είναι καλύτερο αυτοκίνητο από την 3λιτρη! Μένει να δούμε αν θα την «κανιβαλίσει» στις πωλήσεις.



Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.