Τουρκικό Honda Civic Type R δεν «περνάει» κέρμα - AutoGreekNews


Το γνωμικό «έκαστος στο είδος του» δεν προέκυψε τυχαία. Στην περίπτωση του Honda Civic Type R και της βελτίωσής του για παράδειγμα, θα απευθυνθεί κάποιος σε ιαπωνικά, αμερικανικά, αγγλικά ή γερμανικά χέρια. Η Τουρκία πολύ δύσκολα θα έρθει κατά νου. Οι εικόνες του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, πιστοποιούν το γιατί.

Το «σαυροποιημένο» Type R εμφανίστηκε στον λογαριασμό Instagram του israfil__turan και είναι μόνο ένα από τα «Τάπερ» του είδους στη γείτονα χώρα. Πολλοί τοπικοί tuners εφαρμόζουν την ίδια ακριβώς τακτική, προσθέτοντας πλαστικό και πολυεστέρα χαμηλά στο αμάξωμα, με παράλληλη τοποθέτηση ελατηρίων χαμηλώματος. Όπως βλέπουμε, το body kit αποτελείται από προσθήκες στους προφυλακτήρες και τα μαρσπιέ.

Δείτε ακόμα: Αναγέννηση του πρώτου Honda Civic Type R (+video)

Το splitter εμπρός φαίνεται απίθανο να περάσει μέχρι πάνω από κέρμα χωρίς να βρει, οι πλαϊνές ποδιές ούτε λόγος να πλησιάσουν πεζοδρόμιο, ενώ φυσικά ισχύει το ίδιο για το πίσω μέρος. Στην προκειμένη μάλιστα, εκτός του χαμηλώματος έχουμε και πολύ έντονη γωνία κάμπερ στους πίσω τροχούς. Εξυπακούεται ότι τα ελαστικά ακουμπάνε στους θόλους των τροχών, εκμηδενίζοντας τη χρηστικότητα του αυτοκινήτου.

Αν πιστεύετε ότι τέτοια ακρότητα σε στήσιμο και ανάρτηση μπορεί να πάρει θέση σε πίστα, φανταστείτε απλώς το εν λόγω Honda να πατάει σε κερμπ με χιλιόμετρα και αναρωτηθείτε: πόσο από το αυτοκίνητο θα «μείνει κάτω»;

Διαβάστε επίσης: Δεν υπάρχουν μπαταρίες για το τουρκικό ηλεκτρικό!

Ο 2λιτρος VTEC Turbo δεν εμφανίζει αλλαγές, οπότε τα 320 άλογα στις 6.500 σ.α.λ. και τα 400 Nm ροπής στις 2.500-4.500 σ.α.λ. Το πόσο μπορούν να περάσουν στο οδόστρωμα πλέον, όμως, είναι κάτι παραπάνω από αμφίβολο.



Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.