Εντυπωσιάζει το νέο Toyota Mirai – AutoGreekNews

Εντυπωσιάζει το νέο Toyota Mirai - AutoGreekNews


Με το νέο από άκρη σε άκρη, δεύτερης γενιάς Mirai, η Toyota κάνει ένα ακόμα σημαντικό μέλλον στην υδρογονοκίνηση. Σε σχέση με το υπάρχον Mirai, το νέο είναι τελείως διαφορετικό και πιο κομψό σχεδιαστικά.

Δείτε ακόμη: Επίσημο: Νέο μικρό SUV από την Toyota

Η Toyota εισήγαγε την υδρογονοκίνηση το 2014 με το πρώτης γενιάς Mirai, το οποίο έφτασε τις 10.000 πωλήσεις παγκοσμίως. Τώρα ανεβάζει ακόμα πιο ψηλά τον πήχη στα μηδενικών ρύπων ηλεκτρικά οχήματα με κυψέλες καυσίμου (FCEV). Το λανσάρισμά του θα γίνει στα τέλη του 2020, αρχικά στην Ιαπωνία, τη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη.

Δείτε ακόμη: Πώς στέκεται το Toyota GR Yaris δίπλα στην Celica GT-Four;

Το μήκους 4.975 χλστ., πλάτους 1.885 χλστ., ύψους 1.470 χλστ. και με μεταξόνιο 2.920 χλστ. αμάξωμά του, διακρίνεται από το σφηνοειδές του προφίλ. Μπροστά, κυριαρχεί το μακρύ καπό, ο μεγάλος αεραγωγός και τα σφηνοειδή φώτα. Πίσω, το liftback τελείωμα διαθέτει ενσωματωμένη αεροτομή και λεπτά φώτα που ενώνονται. Επίσης, πατάει σε 20 ιντσών ζάντες.

Δείτε ακόμη: Πόσο κάνει το νέο Toyota GR Yaris 272 PS;

Πολυτελές και με υψηλή τεχνολογία είναι το εσωτερικό με την πολύ μεγάλη οθόνη των 12,3 ιντσών στο πάνω μέρος του ταμπλό και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Βελτιωμένοι είναι και οι χώροι, αφού πλέον είναι 5θέσιο, έναντι 4θέσιο το υπάρχον Mirai.

Το νέο Toyota Mirai βασίζεται σε νέα πισωκίνητη πλατφόρμα. Αυτή κατασκευάστηκε για να συμπεριλάβει διαφορετικούς κινητήρες, όπως είναι και των κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Επιπλέον, οι βελτιώσεις στην απόδοση του συστήματος κυψελών καυσίμου χαρίζουν πιο ομαλή απόκριση. Στην οδήγηση είναι ευέλικτο και εύκολο στους χειρισμούς στις στροφές, ενώ στους αυτοκινητόδρομος προσφέρει μια αίσθηση ισχύος.

Δείτε ακόμη: Δοκιμή Toyota Corolla 1.2T 116 PS

H Toyota αναφέρει ότι το νέο Mirai θα έχει μεγαλύτερη αυτονομία έως 30%. Αυτό οφείλεται χάρη στις 3 νέες δεξαμενές υδρογόνου και το πλήρως ανασχεδιασμένο σύστημα κυψελών καυσίμου. Στο σημερινό Mirai o ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 154 ίππους και 335 Nm ροπής. Οι δύο δεξαμενές υδρογόνου των 122,4 λτ. προσφέρουν αυτονομία 500 χλμ. με ένα γέμισμα που διαρκεί 3 λεπτά.



Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.