Το YouTube ζητά από την FTC να διευκρινίσει πώς οι δημιουργοί βίντεο πρέπει να συμμορφώνονται με την απόφαση της COPPA

Το YouTube ζητά από την FTC να διευκρινίσει πώς οι δημιουργοί βίντεο πρέπει να συμμορφώνονται με την απόφαση της COPPA


Το YouTube ζητά από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των Η.Π.Α. περαιτέρω διευκρινίσεις και καλές οδηγίες για να βοηθήσει τους δημιουργούς βίντεο να κατανοήσουν πώς να συμμορφώνονται με τις οδηγίες της FTC που έχουν τεθεί ως μέρος της διευθέτησης του YouTube με τον ρυθμιστή σχετικά με τις παραβιάσεις των νόμων περί απορρήτου των παιδιών. Η FTC, τον Σεπτέμβριο επέβαλε ιστορικό πρόστιμο ύψους 170 εκατομμυρίων δολαρίων για τις παραβιάσεις του COPPA του νόμου για την προστασία της ιδιωτικής ζωής των παιδιών στο Διαδίκτυο Επιπλέον, απαιτεί από τους δημιουργούς του YouTube να αναγνωρίζουν σωστά κάθε παιδικό περιεχόμενο στην πλατφόρμα

. Για να συμμορφωθεί με την απόφαση, το YouTube δημιούργησε ένα σύστημα όπου οι δημιουργοί θα μπορούσαν είτε να χαρακτηρίσουν ολόκληρο το κανάλι τους ως παιδαγωγό, βίντεο ως παιδιών, ανάλογα με τις ανάγκες. Για τα βίντεο που θεωρούνται περιεχομένου που απευθύνεται σε παιδιά, απαγορεύεται η συλλογή προσωπικών δεδομένων από τους θεατές. Αυτή η περιορισμένη δυνατότητα των δημιουργών να εκμεταλλεύονται την εξαιρετικά κερδοφόρα τεχνολογία διαφήμισης της Google σε παιδιά βίντεο ήταν πιθανό να παρακολουθήσουν

. Ως εκ τούτου, οι δημιουργοί του YouTube έχουν βιασθεί από την απόφαση υποστηρίζοντας ότι είναι πολύ δύσκολο για να πούμε τη διαφορά μεταξύ του περιεχομένου που κατευθύνεται από παιδιά και του τι δεν είναι. Πολλές δημοφιλείς κατηγορίες βίντεο του YouTube – όπως τα τυχερά παιχνίδια, τα σχόλια των παιχνιδιών και η οικογενειακή βίβλος, για παράδειγμα – πέφτουν κάτω από γκρίζες περιοχές, όπου παρακολουθούνται από παιδιά και ενήλικες. Το YouTube μπορεί μόνο να συμβουλεύει τους δημιουργούς να συμβουλεύονται έναν δικηγόρο για να τους βοηθήσουν να εργαστούν μέσω των επιπτώσεων της κυβέρνησης στα δικά τους κανάλια.

Σήμερα το YouTube λέει ότι είναι

"Αυτή τη στιγμή, η καθοδήγηση της FTC απαιτεί ότι οι πλατφόρμες πρέπει να αντιμετωπίζουν όσους παρακολουθούν πρωτίστως περιεχόμενο που απευθύνεται σε παιδιά ως παιδιά κάτω των 13. Αυτό δεν συμπίπτει με αυτό που βλέπουμε στο YouTube, όπου οι ενήλικες παρακολουθούν αγαπημένα κινούμενα σχέδια από τους η παιδική ηλικία ή οι εκπαιδευτικοί αναζητούν περιεχόμενο για να μοιραστούν με τους μαθητές τους », σημείωσε το YouTube σε μια ανακοίνωση. "Οι δημιουργοί τέτοιων βίντεο έχουν επίσης μεταδώσει την αξία των χαρακτηριστικών του προϊόντος που δεν θα υποστηρίζονται στο περιεχόμενό τους. Για παράδειγμα, οι δημιουργοί έχουν εκφράσει την αξία της χρήσης σχολίων για να λάβουν χρήσιμα σχόλια από τους παλαιότερους θεατές. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο υποστηρίζουμε να επιτρέπουμε στις πλατφόρμες να αντιμετωπίζουν τους ενήλικες ως ενήλικες αν υπάρχουν μέτρα για να επιβεβαιώσουν ότι ο χρήστης είναι ενήλικος που βλέπει το περιεχόμενο των παιδιών ", ανέφερε η εταιρεία

Ειδικότερα, το YouTube θέλει η FTC να διευκρινίσει τι πρόκειται όταν οι ενήλικες παρακολουθούν το περιεχόμενο των παιδιών. Θέλει επίσης να μάθει τι πρέπει να γίνει σχετικά με περιεχόμενο που δεν στοχεύει σκόπιμα σε παιδιά – όπως τα βίντεο στο παιχνίδι, το DIY και το χώρο τέχνης, για παράδειγμα – αν τα βίντεο καταλήξουν να προσελκύσουν ένα νέο κοινό. Πρέπει επίσης να επισημανθεί ότι το παιδί είναι "έτοιμο για παιδιά", αν και αυτό δεν είναι η πρόθεσή τους ;, το YouTube ρωτά

Η FTC είχε μοιράσει κάποιες οδηγίες τον Νοέμβριο, τις οποίες πέρασε το YouTube στους δημιουργούς. Αλλά το YouTube λέει ότι δεν είναι αρκετό, καθώς δεν βοηθάει τους δημιουργούς να καταλάβουν τι πρέπει να γίνει για αυτό το περιεχόμενο "μικτού κοινού"

Το YouTube υποστηρίζει ότι υποστηρίζει πλατφόρμες που επεξεργάζονται τους ενηλίκους που βλέπουν το παιδικό περιεχόμενο βίντεο ως ενηλίκων, καθώς υπάρχουν μέτρα για να επιβεβαιωθεί ότι ο χρήστης είναι ενήλικας. Δεν πρότεινε ποια θα είναι τα μέτρα αυτά, αν και ενδεχομένως αυτό θα μπορούσε να αφορά τους χρήστες που έχουν συνδεθεί με έναν λογαριασμό Google που ανήκει σε ενήλικες ή ίσως με κάποιο μέτρο ηλικίας.

Το YouTube υπέβαλε τις δηλώσεις του ως μέρος των πράξεων της FTC η οποία έχει παραταθεί μέχρι τις 11 Δεκεμβρίου 2019. Η FTC δίνει στους σχολιαστές πρόσθετο χρόνο για να υποβάλουν σχόλια και έναν εναλλακτικό μηχανισμό για την κατάθεσή τους καθώς η πύλη Regulations.gov της ομοσπονδιακής κυβέρνησης είναι προσωρινά απρόσιτη. Αντ 'αυτού, οι σχολιαστές μπορούν να υποβάλουν τις σκέψεις τους μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση secretary@ftc.gov, με τη θεματική ενότητα "Σχόλιο COPPA." Αυτά πρέπει να υποβληθούν πριν από τις 11:59 μ.μ., την 11η Δεκεμβρίου, αναφέρει η FTC

, ωστόσο, επισήμανε τους σχολιαστές στον δικτυακό τόπο της FTC ο οποίος δεν λειτουργεί αυτή τη στιγμή

"Υποστηρίζουμε ένθερμα τον στόχο της COPPA να προσφέρει ισχυρή προστασία για τα παιδιά και την ιδιωτικότητά τους. Πιστεύουμε επίσης ότι η COPPA θα επωφεληθεί από ενημερώσεις και διευκρινίσεις που αντικατοπτρίζουν καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο τα παιδιά και οι οικογένειες χρησιμοποιούν σήμερα την τεχνολογία, επιτρέποντας ταυτόχρονα πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα περιεχομένου που τους βοηθά να μάθουν, να αναπτυχθούν και να εξερευνηθούν. Συνεχίζουμε να ασχολούμαστε με αυτό το θέμα με την FTC και άλλους νομοθέτες (είχαμε ήδη συμμετάσχει στο δημόσιο εργαστήριο της FTC) και είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε [sic] ", δήλωσε το YouTube

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.