Το Snapchat Cameo επεξεργάζεται το πρόσωπό σας σε βίντεο

Το Snapchat Cameo επεξεργάζεται το πρόσωπό σας σε βίντεο


Το Snapchat ετοιμάζεται να ξεκινήσει ένα νέο καινούριο χαρακτηριστικό που χρησιμοποιεί τους εαυτούς σας για να αντικαταστήσει τα πρόσωπα των ανθρώπων σε βίντεο που μπορείτε να μοιραστείτε. Είναι ουσιαστικά ένας απλοποιημένος τρόπος για να σας Deepfake σε GIFs. Ο Cameos είναι μια εναλλακτική λύση στο Bitmoji για γρήγορη μετάδοση ενός συναισθήματος, αντίδρασης ή ανόητης κατάστασης στα μηνύματα του Snapchat

Ορισμένοι Γάλλοι χρήστες έλαβαν σήμερα μια δοκιμαστική έκδοση του χαρακτηριστικού, όπως εντοπίστηκε από τον ενθουσιώδη Snap @Matatsis .

Το Snapchat Cameo σάς κάνει το αστέρι των βίντεο

Η TechCrunch έφτασε στο Snap, γεγονός που επιβεβαίωσε την ύπαρξη του Cameo και ότι αυτή τη στιγμή δοκιμάζει σε περιορισμένη διαθεσιμότητα σε ορισμένες διεθνείς αγορές. Η εταιρεία παρείχε αυτή τη δήλωση: "Οι Cameos δεν είναι έτοιμοι να πάρουν τη σκηνή ακόμα, αλλά παραμένουν συντονισμένοι για το παγκόσμιο ντεμπούτο τους σύντομα!"

Με τον Cameo, θα πάρετε μια αυτοετοχή για να διδάξετε Snapchat τι μοιάζετε. Στη συνέχεια, επιλέγετε εάν θέλετε έναν αόριστο τύπο αρσενικού ή θηλυκού σώματος (χωρίς ανδρογενείς επιλογές)

Στη συνέχεια, ο Cameo ζει στο εσωτερικό του κουμπιού Bitmoji στο πληκτρολόγιο μηνυμάτων Snapchat. Το Snapchat έχει κάνει μια δέσμη βραχέων βιντεοκλίπ με ήχο που μπορείτε να επιλέξετε. Το Snapchat θα τεντώσει και θα μετακινήσει τον εαυτό σας για να δημιουργήσει διαφορετικές αντιδράσεις του προσώπου που μπορεί να εφαρμόσει η Cameo στα κεφάλια των ηθοποιών στα βίντεο. Μπορείτε να επιλέξετε ένα από αυτά τα βίντεο που σας ατέλειωσαν τώρα και θα τα στείλετε στη συνομιλία.

Το Cameo θα μπορούσε να βοηθήσει το Snapchat να κρατήσει τα μηνύματα ενδιαφέροντα, κάτι που είναι κρίσιμο αφού αυτό παραμένει το πιο δημοφιλές και διαφοροποιημένο χαρακτηριστικό του. Με την Instagram και την WhatsApp να έχουν αντιγράψει τις Ιστορίες της με μεγάλη επιτυχία, πρέπει να παραμείνουν μπροστά στην συνομιλία. Αν και σε αυτήν την περίπτωση, ο Snap θα μπορούσε να κατηγορηθεί για την αντιγραφή της κινεζικής κοινωνικής εφαρμογής Zao που επιτρέπει στους χρήστες να αντιληφθούν πιο ρεαλιστικά τα πρόσωπά τους σε βίντεο. Στη συνέχεια, η JibJab προώθησε αυτό το είδος επίδρασης πριν από πολλά χρόνια για να κολλήσει το πρόσωπό σας στο χορό των Χριστουγέννων.

Το Snap αρχίζει να κερδίζει μόνο την πτέρυγα μηνυμάτων της εφαρμογής του με διαφημίσεις μέσα σε κοινωνικά παιχνίδια. Η Snap ενδέχεται να πουλήσει διαφημιστές με διαφημιστικά σπορ με διαφημιστικά σχήματα, όπως ο τρόπος με τον οποίο η εταιρεία προσφέρει υποστηρικτικά φακούς επαυξημένης πραγματικότητας.

Η Cameo θα μπορούσε να βάλει πιο διασκεδαστικό γύρισμα στην τεχνολογία για την εμφύτευση προσώπων σε βίντεο. Τα Deepfakes μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως ισχυρά όπλα παραπληροφόρησης ή κατάχρησης. Αλλά με την προσφορά μόνο αβλαβών κλιπ αντί για δηλώσεις πολιτικών ή πορνογραφίας, η Snapchat θα μπορούσε να μετατρέψει την τεχνολογία σε ένα κωμικό μέσον

[ImageCredit: Jeff Higgins

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.