Οδήγησε την έτοιμη για στίβο, απαγορευμένη από τη φυλή McLaren Senna GTR

Οδήγησε την έτοιμη για στίβο, απαγορευμένη από τη φυλή McLaren Senna GTR


Η McLaren Senna GTR δεν θα υπάρχει

Αυτό το κατόρθωμα της μηχανικής και του σχεδιασμού δεν επιτρέπεται στους δημόσιους δρόμους. Είναι κατασκευασμένο για το κομμάτι, αλλά απαγορεύεται να ανταγωνίζεται σε μηχανοκίνητα αθλήματα. Και όμως, το GTR δεν είναι καθόλου περιθώριο στην McLaren. Είναι μέρος της Ultimate Series, ενός χαρτοφυλακίου ακραίων και ξεχωριστών υπερκάρτων που αποτελούν σήμερα το θεμέλιο της ταυτότητας της εταιρείας και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του επιχειρηματικού τους μοντέλου.

Το P1, που εισήχθη το 2012, ήταν η πράξη ανοίγματος της McLaren Automotive hypercar stage και ήταν μια στιγμιαία επιτυχία τόσο για το εμπορικό σήμα όσο και για την επιχείρησή του. Η McLaren ακολούθησε το P1 GTR και έπειτα συνέχισε να γράφει μια πορεία προς την Ultimate Series σήμερα και πέρα.

Από το 2017, η αυτοκινητοβιομηχανία έχει προσθέσει τα Senna, Speedtail, Senna GTR και τώρα το ανοιχτό cockpit Elva το χαρτοφυλάκιο Ultimate Series. Ενώ το GTR είναι σίγουρα το πιο ακραίο και περιορισμένο στο πώς και πού μπορεί να χρησιμοποιηθεί, ακολουθεί ένα ευρύτερο μοτίβο της Ultimate Series ως προκλητικά σχεδιασμένο με ιδεαστική πρόθεση

Το Automotive παίρνει τον τροχό

τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν όλα τα σύγχρονα εργαλεία μηχανικής και σχεδιασμού έχουν ιστορικά δημιουργηθεί για έναν σκοπό: νίκη. Αυτός ο στόχος, που τρέφεται με δισεκατομμύρια δολάρια από επενδύσεις από τη βιομηχανία των μηχανοκίνητων αθλημάτων, έχει οδηγήσει σε τεχνολογικές επιδόσεις και επιτεύγματα που τελικά έπεσαν στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Ο αγωγός που παρήγαγε έναν αιώνα καινοτομίας που βασίζεται σε μηχανοκίνητα αθλήματα συρρικνώνεται, να γίνει πιο περιοριστική. Τώρα, διαμορφώνεται μια νέα δυναμική. ” width=”3200″ height=”2700″ />

Πάρτε το οδικό όχημα της McLaren Senna, τον προκάτοχο του GTR. Η McLaren έπρεπε να περιορίσει το σχέδιο της Senna για να το κάνει οδικό. Αλλά η αυτοκινητοβιομηχανία το φόρτωσε με ενεργητική αεροδυναμική και συστήματα ελέγχου πλαισίου που οι μηχανικοί των αγώνων μπορούσαν μόνο να ονειρευτούν.

Η McLaren δεν τελείωσε. Αυτός έσπρωξε τα όρια περαιτέρω και παρήγαγε ένα αυστηρά μονοστρωμένο και χωρίς περιορισμούς αγωνιστικό αυτοκίνητο που επεκτείνει την έλλειψη συμμόρφωσης της Senna. Το Senna GTR μπορεί να είναι πολύ προηγμένο και πολύ γρήγορο για οποιοδήποτε πρωτάθλημα αγώνων, αλλά η McLaren είπε στην κόλαση μαζί του και έκανε το όχημα ούτως ή άλλως

Το στοίχημα αποπληρώθηκε. Και οι 75 υπερπαραγωγές Senna GTR, οι οποίες ξεκινούν από τα 1,65 εκατομμύρια δολάρια, που πωλήθηκαν πριν από την παραγωγή του πρώτου.

Το Senna GTR είναι το σύμβολο μιας νέας πραγματικότητας – μια αγορά hypercar που ευδοκιμεί στα ολοένα και πιο ακραία πρότυπα πιστοποίησης

Πριν από δύο εβδομάδες, είχα την ευκαιρία να φτάσω πίσω από το τιμόνι του Senna GTR στο κύκλωμα Snetterton στο Ηνωμένο Βασίλειο για να μάθω πώς εξελίχθηκε η McLaren για την ανάπτυξη αυτής της εντελώς ανεξέλεγκτης μηχανής

Πίσω από τον τροχό [19659007] Rr-rr-rr-kra-PAH! Η εκκωφαντική ανάφλεξη του κινητήρα V8 των 814 ίππων 4.0 λίτρων twin-turbo V8 μου έσφιξε την προσοχή και αμέσως με μετέφερε στη στιγμή νωρίτερα εκείνη την ημέρα που παρείχε τις πρώτες συμβουλές για το τι μπορεί να μοιάζει με το αυτοκίνητό μου. ] Ο Rob Bell, ο οδηγός της εργοστασιακής μονάδας της McLaren που παρακολούθησε την ανάπτυξη του GTR, ήταν έτοιμος να πάρει το αυτοκίνητο ζεστό. Λίγο μετά το ξεκίνημα, το αυτοκίνητο έσπασε το μπροστινό του ευθύγραμμο, ανεβαίνοντας σε RPM με μια κραυγή αντάξια προστασίας από το αυτί που αντέγραψε κάθε κοντινή επιφάνεια, μια ηχηρή υπενθύμιση του πόσο αδέσμευτη ήταν.

Καθώς ο Bell πλησίασε το Turn 1 , η πίσω πτέρυγα έπεσε γρήγορα στην κανονική της θέση από την άμεση θέση του συστήματος DRS (σύστημα μείωσης οπισθέλκουσας) και έπειτα σε ένα ακόμη πιο επιθετικό αερόφρενο καθώς πήγε σκληρά στα φρένα από την 6η ταχύτητα μέχρι τον 5ο έως τον 4ο. Το όχημα αποκρίθηκε με την υπογραφή kra-PAH! Kra-PAH! και έπειτα έβγαλε αμέσως τις τεράστιες φλόγες από την εξάτμιση, καθώς οι αντιολισθητικές ρυθμίσεις κρατούν ένα κομμάτι καυσίμου που ρέει από το γκάζι

Σκεφτόμουν τον εαυτό μου, «Άγιος sh * t! Αυτό το πράγμα δεν είναι αστείο! "” width=”1846″ height=”1224″ />

Γλιστρός στο κάθισμα του οδηγού, νιώθω σαν στο σπίτι. Το πιλοτήριο είναι σκόπιμο. Η διαδρομή ήταν κρύα με μερικές υγρές κηλίδες, και το GTR είναι ένα σκληρό, ελαφρύ αγωνιστικό αυτοκίνητο με τεράστια δύναμη στα γιγαντιαία ελαστικά ελαστικά. Η συμβατική σοφία θα έδειχνε ότι ο οδηγός μου σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε να εργάζεται αργά σε ταχύτητα σε αυτές τις κατά τα άλλα δυσάρεστες συνθήκες. Ωστόσο, ο καλύτερος τρόπος για να πάρετε το αυτοκίνητο για να δουλέψει είναι να πάρει τη θερμοκρασία στα ελαστικά απλώντας λίγο πάνω του. Ο Bell μου έστειλε πλήρεις ρυθμίσεις "Race" τόσο για τον κινητήρα όσο και για τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου πρόσφυσης και ευστάθειας. Μέσα σε λίγες γωνίες – και πριν από το τέλος του γύρου – είχα μια καλή αίσθηση για τον συντονισμό των ABS, TC και ESC, τα οποία ήταν όλα διαισθητικά και ελάχιστα επεμβατικά.

Ως οδηγός αγωνιστικά, είναι σπάνιο να αισθάνεται απόχρωση του ενθουσιασμού μόνο για να πάει για μια κίνηση. Ως επαγγελματίες, η οδήγηση είναι μια κλινική άσκηση. Αλλά το GTR προκάλεσε αυτό το συναίσθημα.

Ξεκίνησα πιέζοντας σκληρά σε πιο αργές γωνίες και πριν από καιρό δούλευα μέχρι τη σκάλα στα γρήγορα τμήματα υψηλής δέσμευσης. Το αυτοκίνητο επιταχύνθηκε βίαια μέσα από τα γρανάζια, αφήνοντας ράβδους καουτσούκ στην έξοδο κάθε γωνίας.

Μόλις το αυτοκίνητο είναι ευθεία, οι οδηγοί μπορούν να σπρώξουν το κουμπί DRS για να μειώσουν την έλξη και να αυξήσουν την ταχύτητα για ένα επιπλέον απτικό λάκτισμα. Το κουμπί DRS είναι τώρα μια χειροκίνητη λειτουργία στο πάνω αριστερό άκρο του τιμονιού για να δώσει στον οδηγό μεγαλύτερο έλεγχο για το πότε είναι αναπτυγμένο. Μετά το χτύπημα του DRS, το αυτοκίνητο σας τολμά να κρατήσετε το δεξί πόδι σας φυτεμένο στο γκάζι, τότε αμέσως hunkers κάτω από το φρενάρισμα με μια σταθερότητα που σπάνια έζησα. Το ενεργό πίσω φτερό προσθέτει γωνία, ενώ τα ενεργά εμπρόσθια φτερά το βγάζουν για να αντισταθμίσουν την επίδραση του βάρους του αυτοκινήτου που μετατοπίζεται προς τα εμπρός στον μπροστινό άξονα, επιτρέποντάς σας να οδηγείτε βαθύτερα και βαθύτερα σε κάθε γωνία. Είναι έντονα αντιδραστική. το GTR κολλήθηκε στο δρόμο, αλλά χρειάστηκε ακόμα λίγο οδήγηση με τα δάχτυλά μου έξω στο όριο εκείνης της κρύας ημέρας. Σύντομα ανακάλυψα ότι όσο γρηγορότερα πήγαινα, τόσο μεγαλύτερη ήταν η συρρίκνωση του αυτοκινήτου και η ταχύτητα που μπορούσα να αποκομίσω από αυτό

Συμβουλή στην ουρά

Σε σχεδόν οποιοδήποτε άλλο περιβάλλον, το αυτοκίνητο Senna είναι το πιο συγκλονιστικό αυτοκίνητο που έχετε δει ποτέ. Το σχήμα του θαλάμου διακυβέρνησης θυμίζει επιστημονική κάψουλα διαστημικού σκάφους. Το τεράστιο οπίσθιο φτερό που είναι τοποθετημένο στο λαιμό του λαιμού είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία μιας μακράς λίστας χαρακτηριστικών. ” width=”1830″ height=”1094″ />

Η πίσω πτέρυγα απλώνεται από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου με τις πλαστικές επιφάνειες των ινών άνθρακα και συνδέεται άψογα με το πίσω αμάξωμα του φτερού. Ο διαχύτης που εξέρχεται από το κάτω μέρος του αυτοκινήτου – δημιουργώντας χαμηλή πίεση επιταχύνοντας τη ροή αέρα κάτω από το αυτοκίνητο για πρόσθετη δύναμη – είναι τεράστια. Οι γίγαντες Pirelli 325 / 705-19 είναι ελαφρώς εκτεθειμένες από πίσω, δίνοντάς σας την πλήρη αίσθηση του πόσο ελαστικό είναι στο έδαφος και οι αιχμηρές άκρες των άκρων εξαγωγής της κεντρικής εξόδου είναι ήδη μπλε-μοβ απόχρωση [19659003] Το σχήμα του πιλοτηρίου και οι διεδρικές πόρτες είναι άμεσα αναγνωρίσιμες από το αυτοκίνητο. Αλλά στο εσωτερικό του, το GTR είναι όλα τα πράγματα. Το τιμόνι προέρχεται από τον αγωνιστικό τροχό 720S GT3 της McLaren, σχήμα πεταλούδας με κουμπιά και περιστροφικούς διακόπτες. Η παύλα είναι μια ηλεκτρονική οθόνη απευθείας από ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο. ” width=”1854″ height=”1226″ />

Φτάνοντας στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, οι ενεργές εμπρόσθιες πτέρυγες είναι οι ίδιες όπως και οι ζώνες των έξι σημείων και τα κατάλληλα καθίσματα. όπως διαρκεί, ενώ ο διαχωριστής εκτείνεται μερικά εκατοστά μακρύτερα μπροστά από το αυτοκίνητο και είναι διαμορφωμένος με ανυψωμένη περιοχή στο κέντρο για να μειώσει την ευαισθησία του βήματος δεδομένου του πολύ χαμηλότερου δυναμικού ύψους οδήγησης του αυτοκινήτου. Στην πραγματικότητα, σχεδόν ολόκληρο το εμπρόσθιο άκρο του αυτοκινήτου έχει τροποποιηθεί. υπάρχουν επιπλέον επιβατικά αεροσκάφη, τα μπροστινά προσανατολισμένα αμαξώματα στις πλευρές του αυτοκινήτου έχουν τετραγωνισθεί και έχουν αναμορφωθεί και μια σειρά γεννητριών στροβίλων έχουν χαραχθεί στην εξωτερική άκρη της ευρύτερης, μεγαλύτερης επιφάνειας διαχωριστή

Όλα από αυτές τις επιλογές σχεδιασμού στο εμπρόσθιο σημείο προς την πρωτεύουσα περιοχή ανάπτυξης από το οδικό όχημα Senna στο GTR: μεγιστοποίηση του l / d ή του λόγου ανύψωσης (στην περίπτωση αυτή του αντεστραμμένου ανυψωτήρα, πτώσης) για να σύρετε

Η McLaren έβαλε δύο από τους αεροδυναμικούς της στο F1 για να πάρει το αεροπλάνο του αυτοκινήτου σε ένα νέο επίπεδο. Το αποτέλεσμα: αύξηση 20% της ολικής δύναμης του αυτοκινήτου σε σύγκριση με το οδικό όχημα της Senna, ενώ παράλληλα αυξάνεται η απόδοση του αεροπλάνου – η αναλογία της ροπής προς τα κάτω – κατά ένα απίστευτο 50%. Το αυτοκίνητο είναι ευρύτερο, χαμηλότερο και μεγαλύτερο από το αντίστοιχο του οδοστρώματος και κατά κάποιον τρόπο φαίνεται πιο κατάλληλα ανάλογα με τους οδικούς νομικούς περιορισμούς που απογυμνώνεται για να εκμεταλλευτεί πλήρως την ελευθερία του στον σχεδιασμό του.  McLaren Senna GTR Πίσω

Αυτό ήταν το αυτοκίνητο που ο Senna θέλησε πάντα να είναι.

Η διαδικασία ανάπτυξης του GTR ήταν σύντομη και σε σημείο. Όταν διαθέτετε αεροδυναμικούς F1 και ένα πρόγραμμα GT3 μηχανοκίνητου αθλητισμού που επιτίθεται σε αυτό που είναι ήδη το πιο παραγωγικό αυτοκίνητο παραγωγής στον κλάδο, μπορεί να είναι. Υπήρχαν περιοχές που θα μπορούσαν να βελτιώσουν άμεσα, απελευθερώνοντας τους περιορισμούς των οχημάτων – το εσωτερικό του αυτοκινήτου θα μπορούσε να είναι πιο σπαρτιατικό. οι συνολικές διαστάσεις και το πλάτος του οχήματος θα μπορούσαν να αυξηθούν. το αυτοκίνητο δεν θα χρειαζόταν πλέον ηλεκτρονικά μεταβαλλόμενα ύψη βόλτας για διαφορετικές οδικές επιφάνειες έτσι ώστε το σύστημα ανάρτησης να μπορεί να είναι πιο σκόπιμο για χρήση σε τροχιά. το αυτοκίνητο θα είχε μεγαλύτερα, ελαστικά ελαστικά

Όλα αυτά παρείχαν μια συνεκτική μηχανική πλατφόρμα πάνω στην οποία απελευθερώθηκε η αεροδυναμική επίθεση της καθοδηγούμενης προσομοίωσης και του CFD

 Senna GTR CFD1 aero side

Το GTR ωφελείται από την δουλειά των ταλαντούχων ανθρώπων και τα καταπληκτικά προγράμματα ηλεκτρονικών υπολογιστών που συνεργάζονται με μια ολιστική προσέγγιση σχεδιασμού. Αυτό που κάποτε ήταν ένα είδος αόρατης μαγείας, η αεροδυναμική έχει γίνει ένα καλά κατανοητό μέσο για τη δημιουργία επιδόσεων. Αλλά πρέπει ακόμα να ξέρετε τι επιδιώκετε να επιτύχετε. οι προτεραιότητες για ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο στο Pikes Peak είναι πολύ διαφορετικές από εκείνες ενός streamliner στο Bonneville

Η ομάδα ανάπτυξης για το GTR επιδίωξε να μεγιστοποιήσει το συνολικό επίπεδο πτώσης που μπορούσαν να διατηρήσουν τα ελαστικά και στη συνέχεια κλωτσούσαν πραγματικά τις προσπάθειές τους για να καθαρίσετε όσο το δυνατόν περισσότερο τη ροή αέρα γύρω από το αυτοκίνητο. Πολλά από τα επιθετικά σχεδιαστικά στοιχεία που διαφοροποιούν το GTR από το Senna δεν είναι μόνο για επιπλέον πτώση, αλλά για να μετακινήσετε τον αέρα γύρω από το αυτοκίνητο με λιγότερες αναταράξεις – λιγότερο στροβιλώδης αέρας σημαίνει λιγότερη αντίσταση. Δεν μπορείτε να το δείτε ή να το αισθανθείτε, αλλά σίγουρα εμφανίζεται στο χρονόμετρο και είναι συχνά η διαφορά ανάμεσα σε ένα αυτοκίνητο που φαίνεται απλά και αυτό που πραγματικά είναι.

Δεν είχα ρωτήσει πόσο γρήγορα το αυτοκίνητο ήταν σε σχέση με άλλα GT αγωνιστικά αυτοκίνητα προτού τα οδηγήσω. Νομίζω ότι ένα κομμάτι μου φοβόταν ότι παρά την εμφάνιση και τις προδιαγραφές του, θα μπορούσε να ρυθμιστεί πλήρως για να είναι σίγουρος ότι ήταν προσιτός για έναν ερασιτέχνη σε μια μέρα κομματιού. Και αυτό θα είχε νόημα, καθώς αυτή είναι η πιθανή περίπτωση χρήσης αυτού του αυτοκινήτου. Μετά από την οδήγηση του GTR, δεν δίστασα να ρωτήσω για ένα δευτερόλεπτο, με το οποίο είπαν ταπεινά ότι ήταν μερικά δευτερόλεπτα γρηγορότερα από το δικό τους αυτοκίνητο McLaren 720S GT3 και είχε κάποιες κεφαλές Το Senna GTR είναι μια άλλη άσκηση στην εξερεύνηση τα όρια της τεχνολογίας, της μηχανικής και των επιδόσεων της McLaren, που επιτρέπονται από μια αγορά ενθουσιωδών με τα μέσα για την υποστήριξή της.

Το επόμενο κίνημα της McLaren

Το Automobile Club de l'Ouest, διοργανωτές του παγκόσμιου πρωταθλήματος αντοχής της FIA, το οποίο περιλαμβάνει τις 24 ώρες του Le Mans, εργάζεται εδώ και χρόνια για να αναπτύξει κανονισμούς που θα μπορούσαν να τις συμπεριλάβουν. Ενώ αυτές οι συζητήσεις κερδίζουν τη δυναμική, παραμένει να δούμε αν το μηχανοκίνητο ποδήλατο μπορεί να αποτελέσει μια νόμιμη πλατφόρμα για το υπερκάρτα της σύγχρονης εποχής.

Την τελευταία φορά που ξεκίνησε αυτό το είδος άσκησης ήταν πριν από περισσότερα από 20 χρόνια κατά τη διάρκεια του απίστευτου αλλά η βραχυπρόθεσμη GT1-εποχή στο Le Mans που ξεκίνησε από το 1995 έως το 1998. Είδε τη McLaren, την Mercedes και άλλους που βγάζουν όλες τις στάσεις για να δημιουργήσουν τα αρχικά υπερκάρτα – στις περισσότερες περιπτώσεις, τα κωμικά unroadworthy homologation specials όπως η Porsche 911 GT1 Strassenversion και η Mercedes CLK GTR με μοναδικό σκοπό να γίνουν οι βάσεις ενός νικηφόρου αγωνιστικού αυτοκινήτου στην παγκόσμια σκηνή.

Εκείνη την εποχή, τα αγωνιστικά αυτοκίνητα είχαν νόημα στους ανθρώπους. τα τραμπολίσματα ήταν απωλειά των οποίων το μεγαλύτερο μέρος των 25 μονάδων παρήχθη στις περισσότερες περιπτώσεις και το όλο θέμα κατέρρευσε εξαιτίας των κενών, του κόστους, της πολιτικής και της έλλειψης οποιουδήποτε πραγματικού endgame

από μια αγορά οδικών μεταφορών που η McLaren διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη. Λαμβάνοντας υπόψη την επιτυχία της McLaren με εξειδικευμένα εξειδικευμένα οχήματα τα τελευταία χρόνια, Είχα στοιχηματίσει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορούσε να παράγει ένα όχημα προσαρμοσμένο σε ένα πολύτιμο σύνολο κανονισμών για υπερκινητήρες. Ακόμη και αν όχι, η McLaren θα συνεχίσει να αναπτύσσει και να πουλά οχήματα με το banner της Ultimate Series.

Και υπάρχουν ήδη στοιχεία ότι η McLaren διπλασιάζεται.

Το επιχειρηματικό σχέδιο της McLaren's Track 25 στοχεύει σε επενδύσεις ύψους 1,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων έναντι 18 νέων μεταξύ 2018 και 2025. Το πλήρες χαρτοφυλάκιο της εταιρείας θα χρησιμοποιήσει υβριδικούς κινητήρες με επίκεντρο την απόδοση μέχρι το 2025.

Το χρώμα είχε αποξηραστεί μόλις στο Senna GTR προτού η McLaren παρουσιάσει ένα νέο όχημα, το Elva. Και άλλα έρχονται. Η McLaren ήδη υπόσχεται έναν διάδοχο στον ισχυρό P1. Εγώ, για ένα, ανυπομονώ για το τι άλλο έχουν στο κατάστημα.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link