techit – τεχνολογικές ειδήσεις | Διαδικτυακή Διαφήμιση: Αξίζει τελικά να προσπαθεί κανείς μόνος του;

Διαδικτυακή Διαφήμιση: Αξίζει τελικά να προσπαθεί κανείς μόνος του;




Διαδικτυακή Διαφήμιση: Αξίζει τελικά να προσπαθεί κανείς μόνος του;

Γράφει ο Στέλιος Σακαρέτσιος*

Ας ξεκινήσουμε με την απάντηση της ερώτησης του τίτλου: Όχι δεν αξίζει. Βέβαια αν είσαι ιδιοκτήτης επιχείρησης και «τρέχεις» διαφημίσεις μόνος σου, μπορεί να σκέφτεσαι τώρα που διαβάζεις αυτές τις πρώτες γραμμές: «Μα τι γράφει; Εγώ μπήκα στο Google Ads και έφτιαξα την καμπάνια μου σε λίγα λεπτά! Δεν ήταν δα και κάτι ιδιαίτερο» και έχεις δίκιο, όντως δεν ήταν.

Πόσο όμως πληρώνεις για αυτή τη διαφήμιση; Μήπως πολλαπλάσια από όσο θα μπορούσες;

Έχεις βελτιστοποιήσει την ιστοσελίδα σου ώστε να μειώσεις το κόστος και να ενισχύσεις τα αποτελέσματα;

Πόσα πειράματα τρέχεις και με ποιο τρόπο γνωρίζεις τι δουλεύει και τι όχι;

Πως κατηγοριοποιείς τους επισκέπτες του site σου και πως τους επαναπροσεγγίζεις; Και αν έχεις τη διάθεση να μάθεις πως γίνονται όλα αυτά και να τα υλοποιήσεις πόσο χρόνο θα χρειαστείς και πόσο αξίζει αυτός ο χρόνος σου; (το λεγόμενο κόστος ευκαιρίας)

Οι ιδιοκτήτες της συντριπτικής πλειοψηφίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων δεν έχουν τον χρόνο αλλά ούτε και το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό ώστε συντάξουν και να υλοποιήσουν μια ορθή στρατηγική διαδικτυακής προώθησης. Διαθέτουν έτσι προβληματικές εταιρικές ιστοσελίδες,  τρέχουν διάσπαρτες ακριβοπληρωμένες διαφημίσεις ή αναθέτουν σε υπαλλήλους τους (χωρίς καμία σχετική κατάρτιση) την διαχείριση των διαφημιστικών τους λογαριασμών. Ακολουθούν δυστυχώς πρακτικές που οδηγούν με βεβαιότητα σε απώλεια χρημάτων, χρόνου & ευκαιριών. Αν είστε ιδιοκτήτης μιας τέτοιας επιχείρησης καλό θα ήταν να το ξανασκεφθείτε. 

Αναζητήστε αξιόπιστους συνεργάτες που έχουν την υποδομή και τις γνώσεις να αναλάβουν το digital marketing της επιχείρησής σας. Ζητήστε τους να συντάξουν μια μελέτη για την υφιστάμενη δράση της στο διαδίκτυο και να καταγράψουν σε αυτή αναλυτικά τις προτάσεις τους πριν την συνεργασίας σας μαζί τους.  Στην δική μου εταιρεία για παράδειγμα παρέχουμε τέτοιες μελέτες δωρεάν σε όλους τους υποψήφιους πελάτες μας, όπου καταγράφουμε αναλυτικά τα λάθη που εντοπίζουμε, τις ευκαιρίες, τις προτάσεις μας και φυσικά αναλυτικά το κόστος κάθε προτεινόμενης ενέργειας.

Συνδέστε την αμοιβή τους με την αποτελεσματικότητα τους και προσυμφωνήστε μαζί τους το όλο πλαίσιο της συνεργασίας σας.

Μην χάνετε το χρόνο σας επιχειρώντας να κάνετε τη δική μας δουλειά. Με τον κατάλληλο συνεργάτη θα εξοικονομήσετε πολλά χρήματα από τη μείωση της διαφημιστικής δαπάνης αλλά και πολύ χρόνο τον οποίο μπορείτε να αφιερώσετε στην επαγγελματική σας δραστηριότητα ή την προσωπική σας ζωή.

Στέλιος Σακαρέτσιος είναι Ιδρυτής της WEBTEC Internet Services & του WebStarter.gr E: sakaretsios@gmail.com Facebook: https://www.facebook.com/stelios.sakaretsios





Πηγή άρθρου

Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.