Οι κλήσεις spam αυξήθηκαν κατά 18% το 2019

Οι κλήσεις spam αυξήθηκαν κατά 18% το 2019


Αισθάνεστε ότι λάβατε περισσότερες κλήσεις spam αργά; Δεν είστε λάθος ή μόνος

Ο όγκος των κλήσεων ανεπιθύμητης αλληλογραφίας έχει αυξηθεί κατά 18% σε παγκόσμιο επίπεδο αυτό το έτος, σύμφωνα με την Truecaller. Στην ετήσια έκθεσή της που δημοσιεύθηκε την Τρίτη, η εταιρεία που εδρεύει στη Στοκχόλμη δήλωσε ότι οι χρήστες παγκοσμίως έλαβαν 26 δισεκατομμύρια spam κλήσεις από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους, από 17,7 δισεκατομμύρια την αντίστοιχη περυσινή περίοδο

παραμένει η όγδοη χώρα με τις περισσότερες ανεπιθύμητες ενέργειες, όπου ο όγκος των robocalls αυξήθηκε κατά 35% φέτος. Σε ξεχωριστή έκθεση νωρίτερα φέτος, ο Trucaller εκτιμά ότι 43 εκατομμύρια Αμερικανοί φοβήθηκαν πέρυσι και έχασαν περίπου 10,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Η ανάπτυξη είναι παρά οι προσπάθειες τοπικών μεταφορέων και αρχές έχουν κάνει στη χώρα

. Ο ένοχος πίσω από τις αυξανόμενες αυξανόμενες κλήσεις ανεπιθύμητης αλληλογραφίας στη χώρα είναι οι δικοί της τηλεπικοινωνιακοί φορείς και οι πάροχοι υπηρεσιών διαδικτύου. Η Truecaller ανέφερε ότι κατά τους τελευταίους 12 μήνες, οι κλήσεις από τους φορείς εκμετάλλευσης αυξήθηκαν από 32% σε 48%.

Οι κλήσεις αυτές συνήθως αποσκοπούν στην παροχή ειδικών προσφορών και την αναβάθμιση σχεδίων δεδομένων μεταξύ άλλων υπηρεσιών. Οι κλήσεις απάτης εξακολουθούν να αποτελούν μεγάλο πρόβλημα στη Βραζιλία. Πριν από δύο χρόνια, μόνο το 1% όλων των κορυφαίων spammers συνδέονταν με απάτη, πέρυσι αυξήθηκε σε 20% – και φέτος είναι μέχρι και 26%. "

η λήψη από την έκθεση είναι πόσο σύνθετη είναι η κατανόηση της φύσης αυτών των κλήσεων ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Δεν υπάρχει κοινό νήμα – ή ένοχος – πίσω από αυτές τις κλήσεις. Σε ορισμένες αγορές, όπως η Νότια Αφρική (που κατατάσσεται στην έκτη θέση στην έκθεση), οι spammers πραγματοποιούν ως επί το πλείστον δόλιες τηλεφωνικές κλήσεις υποστήριξης και πραγματοποιούν απάτες στην προσφορά εργασίας

. Σε ορισμένες άλλες αγορές, όπως η Χιλή (η έβδομη στην έκθεση) συλλέκτες που τοποθετούν το 72% όλων των κλήσεων ανεπιθύμητης αλληλογραφίας στο έθνος. Στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η 12η θέση στην έκθεση, όπως η Βραζιλία, οι τηλεπικοινωνιακοί φορείς ήταν εκείνοι που πραγματοποίησαν τις περισσότερες από αυτές τις ενοχλητικές κλήσεις.

Το Περού, στη δεύτερη θέση, και η Ινδονησία, στην τρίτη θέση, Στο Περού, οι χρήστες έλαβαν περισσότερες από 30 κλήσεις spam τον μήνα. Οι περισσότερες από αυτές τις προσκλήσεις έγιναν από χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες που προσπαθούν να αυξήσουν τις πιστωτικές κάρτες και τα δάνεια.

Στην Ινδονησία, ο όγκος κλήσεων spam έχει διπλασιαστεί σε ένα χρόνο. Καθώς το έθνος περνάει δύσκολες στιγμές, οι απατεώνες προσπάθησαν να το εκμεταλλευτούν, ανέφερε η έκθεση. "Μια από τις πιο συνηθισμένες απάτες είναι η απάτη ένα δαχτυλίδι απάτη ή Wangiri απάτη ». Μια άλλη απάτη που συμβαίνει πρόσφατα είναι η ψεύτικη κλήση νοσοκομείου / τραυματισμού όπου κάποιος θα σας καλέσει και θα σας πει ότι ένα μέλος της οικογένειας ή ένας φίλος σας νοσηλεύονται και χρειάζονται άμεση θεραπεία και πρέπει να τους στείλετε χρήματα για να αντιμετωπίσουν

Η θέση της Ινδίας, όπου ο αριθμός των συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας έχει διογκωθεί από 1 εκατομμύριο έως περισσότερο από ένα δισεκατομμύριο σε δύο δεκαετίες, είναι πέμπτος στο τραπέζι. Είναι καλύτερο από πριν, αλλά οι κλήσεις ανεπιθύμητης αλληλογραφίας εξακολουθούν να αυξάνονται στο έθνος.

Η έκθεση της Truecaller σημείωσε επίσης ότι οι χρήστες παγκοσμίως έλαβαν περισσότερα από 8,6 δισεκατομμύρια spam κείμενα φέτος. Παρακάτω υπάρχει ένα γράφημα που εξετάζει τις αγορές που πλήττονται περισσότερο με μηνύματα spam

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.