Cyber ​​Δευτέρα σε τροχιά για να παραδώσει 9,4 δολάρια ΗΠΑ σε απευθείας σύνδεση πωλήσεις των Η.Π.Α.

Cyber ​​Δευτέρα σε τροχιά για να παραδώσει 9,4 δολάρια ΗΠΑ σε απευθείας σύνδεση πωλήσεις των Η.Π.Α.


Οι online πωλήσεις της Cyber ​​Monday είναι σε καλό δρόμο για να φτάσουν τα 9,4 δισεκατομμύρια δολάρια σήμερα, ποσοστό που είναι πάνω από 18,9% σε ετήσια βάση και ακόμη μεγαλύτερο από

Οι προβλέψεις και οι εκθέσεις της Adobe βασίζονται σε πάνω από 1 τρισεκατομμύρια επισκέψεις σε αμερικανικές ιστοσελίδες λιανικής πώλησης και 55 σε απευθείας σύνδεση καταστήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο. εκατ. SKU. Η υπηρεσία Adobe Analytics έχει τη δυνατότητα να μετρά τις συναλλαγές από 80 από τους 100 κορυφαίους λιανοπωλητές των Η.Π.Α.

Οι έμποροι λιανικής πώλησης αντιμετώπισαν έξυπνα το συντομότερο χρονοδιάγραμμα μετά την ευχαριστιών, ξεκινώντας τις προσφορές τους μια εβδομάδα νωρίτερα. Το σχέδιο αυτό λειτούργησε, καθώς οι Αμερικανοί καταναλωτές δαπάνησαν ρεκόρ πωλήσεων αξίας 72,1 δισ. Δολαρίων από την 1η Νοεμβρίου, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 16,3% σε ετήσια βάση.

Μέσα από αυτό το Σαββατοκύριακο, οι καταναλωτές δαπάνησαν 7,4 δισ. Δολάρια, συμπεριλαμβανομένων των "μικρών επιχειρήσεων το Σάββατο" , "Οι οποίοι είναι νεότεροι όροι για τις μεγάλες μέρες των αγορών μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών και την Μαύρη Παρασκευή .

Οι κορυφαίοι πωλητές μέχρι στιγμής έχουν συμπεριλάβει τα παιχνίδια Frozen 2. L.O.L Surprise Dolls και Paw Patrol παιχνίδια, video games όπως το Madden 20 και το FIFA 20 και το Nintendo Switch. Ηλεκτρονικά όπως οι τηλεοράσεις Samsung, οι φορητοί υπολογιστές της Apple και οι συσκευές Amazon Echo πωλούνται επίσης καλά. Η Apple μπορεί να έχει πουλήσει μέχρι και 3 εκατομμύρια ζεύγη AirPods από τη μαύρη Παρασκευή μέχρι σήμερα

Η Adobe αναφέρει ότι οι καταναλωτές της Cyber ​​Monday μπορούν να αναμένουν τις μεγαλύτερες εκπτώσεις στις τηλεοράσεις (εξοικονόμηση 19% κατά μέσο όρο), τα παιχνίδια (εξοικονόμηση 20%) και οι υπολογιστές (εξοικονόμηση 18%). Εντούτοις, τα έπιπλα και τα κλινοσκεπάσματα μπορεί να είναι φθηνότερα, δεδομένου ότι προσφέρουν την Τρίτη (αύριο), με το 10% έκπτωση.

Εκτός από τους συνήθεις παράγοντες που επηρεάζουν τις πωλήσεις της Κυριακής, οι διακοπές για αγορές μπορούν να ενισχυθούν από τον κακό καιρό. Όταν φτάσουν ακραίες καιρικές συνθήκες, οι αγοραστές τείνουν να μένουν στο σπίτι και να ψωνίζουν στο σπίτι. Στη μαύρη Παρασκευή, για παράδειγμα, οι δηλώσεις που καταγράφηκαν περισσότερο από 2 ίντσες του χιονιού σημείωσαν πτώση κατά 7% στις πωλήσεις στο διαδίκτυο.

"Οι ηλεκτρονικές αγορές έλαβαν μερικές απροσδόκητες αυξήσεις αυτής της περιόδου διακοπών. Οι φόβοι των λιανοπωλητών για μια συντομότερη περίοδο σήμαινε ότι οι συμφωνίες ήρθαν πολύ νωρίτερα από το συνηθισμένο και οι καταναλωτές έλαβαν γνώση. Σε ορισμένες περιοχές της χώρας, οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες με τη μορφή του χιονιού και της έντονης βροχής σήμαιναν ότι πολλοί επέλεξαν να μείνουν στο σπίτι και να πάρουν τις καλύτερες προσφορές online. Απλά κοιτάξτε τη μαύρη Παρασκευή, η οποία έφερε 7,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε απευθείας σύνδεση και είναι λίγο πιο κάτω από την περυσινή Κυβερνητική Δευτέρα στα 7,9 δισεκατομμύρια δολάρια », δήλωσε ο Taylor Schreiner, κύριος αναλυτής και επικεφαλής της Adobe Digital Insights.

« Οι καταναλωτές επαναδιατυπώνουν τι σημαίνει να ψωνίζουν κατά τη διάρκεια των διακοπών, με τα smartphones να έχουν επίσης μια εποχή ξεμπλοκάρισμα. Αναμένουμε ότι οι καταναλωτές θα ξοδέψουν περισσότερα από 14 δισεκατομμύρια δολάρια για τις διακοπές τους μέσω των τηλεφώνων τους ", πρόσθεσε ο Schreiner.

Η Adobe σημειώνει επίσης ότι οι τέσσερις χρυσές ώρες της Cyber ​​Δευτέρας – 10 μ.μ. έως 2 AM ET – τα σημερινά έσοδα καθώς οι αγοραστές εμφανίζονται για να αρπάξουν τις συμφωνίες πριν τελειώσουν. Κατά τη διάρκεια της ώρας αιχμής των 11 μ.μ. ET έως τα μεσάνυχτα, οι αγοραστές θα δαπανήσουν 11 εκατομμύρια δολάρια το λεπτό.

Οι προβλέψεις της Adobe για 9,4 δισεκατομμύρια δολάρια στις πωλήσεις της Cyber ​​Monday θα είναι τουλάχιστον κατά προσέγγιση ακριβείς, αλλά η εταιρεία δεν θα έχει το ακριβές σύνολο οι ημέρες τελειώνουν – και θα μπορούσε να καταλήξει να είναι λίγο λιγότερο. Οι πραγματικοί αριθμοί πωλήσεων της μαύρης Παρασκευής ήρθαν λίγο κάτω από την πρόβλεψη της Adobe για την ημέρα των $ 7.5 δισεκατομμυρίων, για παράδειγμα.

Μια σχετική πρόβλεψη από την Salesforce εκτιμά τις ελαφρώς μικρότερες πωλήσεις της Cyber ​​Monday, συγκριτικά. Αντίθετα, προβλέπει ότι η Black Friday θα παραδώσει 8 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις στις Η.Π.Α. και 30 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 15% και 12% σε ετήσια βάση αντίστοιχα

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.