Η Trouva, μια ηλεκτρονική αγορά για ανεξάρτητες μπουτίκ, αυξάνει τα 22 εκατομμύρια δολάρια

Η Trouva, μια ηλεκτρονική αγορά για ανεξάρτητες μπουτίκ, αυξάνει τα 22 εκατομμύρια δολάρια


Η Amazon βοήθησε στην πρωτοπορία και τώρα κυριαρχεί στο επιχειρησιακό μοντέλο της online αγοράς, όπου μια ποικιλία εμπόρων δημοσιεύει στοιχεία για πώληση στην πλατφόρμα της για δισεκατομμύρια καταναλωτές για να τα ανακαλύψουν και να τα αγοράσουν. Σήμερα, μια εκκίνηση του Λονδίνου που πήρε αυτή την ιδέα, αλλά την εφαρμόζει σε ένα πολύ πιο επιμελημένο σύνολο εμπόρων λιανικής πώλησης και αγαθών έχει αυξήσει κάποια χρήματα για να τροφοδοτήσει τη διεθνή ανάπτυξή της

Trouva . – Μικρές ανεξάρτητες μπουτίκ που πωλούν "όμορφα" και δύσκολα να βρουν κομμάτια – σκέφτονται Farfetch, αλλά λιγότερο φανταχτερό και λιγότερο σχεδιασμένο από την κορυφή – έχει αυξήσει 17 εκατομμύρια δολάρια (21,8 εκατομμύρια δολάρια) σε χρηματοδότηση, χρήματα που θα χρησιμοποιήσει για να επεκταθεί εκτός (19659003) Η χρηματοδότηση διεξάγεται από την Octopus Ventures, την C4 Ventures (η οποία βρίσκεται στην κορυφή της Ευρώπης) η εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων που ξεκίνησε από την Apple vet Pascal Cagni) και την Downing Ventures. Η BGF και η LocalGlobe ήταν επίσης στο γύρο, το οποίο φέρνει το συνολικό raise σε περίπου 36 εκατομμύρια δολάρια. Ο Mandeep Singh, ο οποίος ίδρυσε την εταιρεία με τον Alex Loizou και τον Glen Walker, δήλωσε σε συνέντευξή του ότι η εκκίνηση δεν αποκαλύπτει αποτίμηση.

Το Amazon μπορεί να κυριαρχήσει στη συνείδησή μας (και για μερικούς από εμάς, τα πορτοφόλια μας, με τα κολλώδη Prime προνόμια) όταν πρόκειται για την αναζήτηση διαφόρων ειδών online, την αγορά τους και την παραλαβή τους σε εμάς

Αλλά ο τρόπος του Αμαζονίου αφήνει πολύ μακριά από την πρόταση: για τους λιανοπωλητές δεν τους δίνει πολλά περιθώρια για το πώς παρουσιάζουν αντικείμενα και πρέπει να ανταγωνίζονται πολλές χιλιάδες άλλες προσφορές (συμπεριλαμβανομένου του Amazon (19659003) Γενικότερα τόσο για τους πωλητές όσο και για τους αγοραστές, το ήθος της πλατφόρμας είναι αυτό του [everything] με ελάχιστα περιθώρια εστίασης ή επιμέλειας: μπορείτε να παρακολουθήσετε ταινίες ή να ακούσετε μουσική ή να αγοράσετε ένα καλώδιο HDMI ή να αγοράσετε τρόφιμα ή να αγοράσετε ένα βιβλίο ή να αγοράσετε ένα βάζο … και ούτω καθεξής. Αυτό με τον τρόπο αυτό καθιστά περισσότερο λειτουργική και όχι ευχάριστη εμπειρία.

Αυτό ανοίγει την πόρτα σε πλήθος διαφορετικών ανταγωνιστών και υπάρχει το σημείο όπου εισήλθε ο Trouva. Όπου η Amazon μας δίνει την υπόσχεση για όλα, η μικρότερη εκκίνηση έχει ενσωματώσει αποτελεσματικά τη σπανιότητα στο DNA του.

"Είμαστε πολύ επιλεκτικοί", δήλωσε ο Singh. "Πρέπει να μειώσουμε την πλειοψηφία των εφαρμογών από καταστήματα που θέλουν να πουλήσουν στον ιστότοπό μας. Ψάχνουμε για τους καλύτερους επιμελητές. Το να έχεις κάθε βάζο στον κόσμο είναι λιγότερο σημαντικό από το να έχεις το καλύτερο, επιμελημένο από έναν εμπειρογνώμονα. "

Ενώ συνεχίζουμε να βλέπουμε την αύξηση των αγορών μέσω του διαδικτύου και των εφαρμογών – μια τάση που θα παίξει έξω κατά τη διάρκεια των διακοπών τα ψώνια στις επόμενες εβδομάδες – οι αναλυτές εκτιμούν ότι περίπου το 85% λιανικής εξακολουθεί να συμβαίνει εκτός σύνδεσης.

Μέσα σε αυτή την ομάδα υπάρχει ένας ενδιαφέροντος πυρήνας ανεξάρτητων καταστημάτων από τούβλα και κονίαμα: οι αλυσίδες και οι αρετές του Αμαζονίου μετατοπίζουν την άμμο για το πώς οι άνθρωποι πωλούν τα πράγματα – και σίγουρα πώς ψωνίζουν οι άνθρωποι – παραμένει μια μεγάλη ομάδα ανεξάρτητων λιανοπωλητών – «επιμελητές», όπως τους περιγράφει ο Σινγκ. Αυτά τα καταστήματα απευθύνονται στους καταναλωτές με διαθέσιμο εισόδημα, άτομα που αναζητούν περισσότερα μοναδικά πράγματα για να αγοράσουν με τα χρήματά τους.

Η πρόκληση του High Street

Τα ανεξάρτητα καταστήματα συχνά απειλούνται σε πόλεις όπως το Λονδίνο. Πρώτον, αναδύονται σε περιοχές όπου τα ενοίκια δεν είναι τόσο υψηλά, με ομοϊδεάτες ανθρώπους που συναθροίζονται για να ζήσουν στις ίδιες γειτονιές για τον ίδιο λόγο. Εκεί, πωλούν μια μικρή ποικιλία από μη φτηνά ρούχα, ενδιαφέροντα οικιακά αγαθά, ποικίλες tchotchkes, ή παράξενα δώρα και αναπτύσσουν μια τοπική ακολουθία.

Αλλά η εμφάνισή τους μπορεί επίσης συχνά να σηματοδοτήσει ευρύτερες παλίρροιες της εξευγενισμού. Τελικά, αυτή η μετατόπιση είναι αυτό που κινεί αυτά τα καταστήματα, καθώς τα ενοίκια αυξάνονται στη συνέχεια, και οι μεγαλύτερες αλυσίδες και φανταχτερά μπουτίκ κινούνται μέσα. (SoHo στη Νέα Υόρκη είναι ένα άλλο κλασικό θύμα αυτής της τάσης.)

ότι εξακολουθούν να υπάρχουν περισσότερα από 20.000 ανεξάρτητα καταστήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο. "Και δουλεύουμε με 500 από τα καλύτερα", πρόσθεσε.

Ο μεγαλύτερος ανταγωνισμός της εταιρείας, κατά τη γνώμη μου, είναι άλλοι παίκτες που προσπαθούν επίσης να στοχεύσουν τα ίδια είδη αγοραστών online, για παράδειγμα, , Δεν ή Etsy η οποία επικεντρώνεται λιγότερο στους εμπόρους λιανικής πώλησης και περισσότερο στους κατασκευαστές. Ομοίως, υπάρχει η προοπτική των καταστημάτων να χτίζουν τις δικές τους τοποθεσίες, αν και έρχεται με το δικό του σύνολο πονοκεφάλων που οι ανεξάρτητοι καταστηματάρχες ίσως είναι λιγότερο διατεθειμένοι να αντιμετωπίσουν

"Ναι, είναι πολύ εύκολο για ένα ανεξάρτητο τούβλο και κονίαμα μπουτίκ για τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Αυτό είναι το εύκολο κομμάτι », είπε ο Σινγκ. "Αλλά αυτό που βρίσκετε με τους ανεξάρτητους είναι ότι η οικοδόμηση ενός δικτυακού τόπου δεν βοηθά τους πελάτες να οδηγούν. Υπάρχει μια σειρά τεχνολογίας backend που φροντίζουμε, συμπεριλαμβανομένου του λογισμικού διαχείρισης αποθεμάτων και χειρισμού της εφοδιαστικής της ναυτιλίας. Όλα αυτά μπορεί να είναι δύσκολο για μια μπουτίκ [physical] να το κάνει μόνη της. Είναι εύκολο να πουλήσεις στο διαδίκτυο, αλλά χρειάζεσαι ακόμα κάποιον που έχει τις οικονομίες κλίμακας για να πάρει και να παραδώσει. "

Από την άλλη πλευρά, σημειώνει ότι" ο Αμαζόνιος σίγουρα δεν μας ανησυχεί. "

εμείς οι ίδιοι ως το απόλυτο αντίθετο. Αυτοί οι γίγαντες είναι πολύ επικεντρωμένοι σε κατηγορίες που λειτουργούν καλά ", πρόσθεσε. Συγκεκριμένα, πιστεύει ότι οι μεγαλύτερες απειλές είναι οι ίδιες που απειλούν τα ανεξάρτητα καταστήματα που χρησιμοποιούν το Trouva για να πουλήσουν στο διαδίκτυο: "Αλυσίδες εκτός σύνδεσης, αυτοί που πωλούν homewares και ρούχα. "

Η Trouva δεν σχεδιάζει να προχωρήσει στην πώληση των δικών της προϊόντων ή να συνεργαστεί με άλλους διαδικτυακούς εμπόρους λιανικής πώλησης, παρόλο που θα μπορούσε να εξετάσει τη γραμμή πώς θα μπορούσε να αξιοποιήσει τον αποθηκευτικό χώρο για να βοηθήσει τους λιανοπωλητές στη διαχείριση των αποθεμάτων δεδομένου ότι πολλά από αυτά τα καταστήματα είναι πολύ μικρά πράγματι). "Το εκατό τοις εκατό της προσφοράς μας προέρχεται από τους συνεργάτες μας στο κατάστημα τούβλων και κονιαμάτων", είπε. Ούτε έχει επί του παρόντος κάτι σαν ένα πρόγραμμα αφοσίωσης σε πρωταρχικό στυλ. Συνεργάζεται με τους λιανοπωλητές και τους ναυτιλιακούς εταίρους για να παρέχει υπηρεσία μεταφοράς από το κατάστημα στον αγοραστή, με επιλογές παράδοσης την επόμενη ημέρα εάν είναι απαραίτητο

Σημειώνει ότι υπάρχει "αποκλειστικότητα" για τα καταστήματα που τελικά έρχονται για να Trouva, αν και αυτό είναι σχεδόν από προεπιλογή, δεδομένου ότι είναι τα είδη των μικρών επιχειρήσεων που είναι απίθανο να είναι στην επιχείρηση προσπαθεί να επεκτείνει την παρουσία τους στο διαδίκτυο

Amazon εργάστηκε σκληρά για να βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο διασυνδέεται και curates αντικείμενα στον ιστότοπό της για την παροχή προϊόντων και μια αγορά που πωλεί υπηρεσίες, στην ίδια δημογραφία των καταναλωτών και των λιανοπωλητών που στοχεύουν η Trouva (και άλλοι). Αυτό είναι απίθανο να εξαφανιστεί με την πάροδο του χρόνου, ειδικά από τότε που η Amazon παίζει το μακρύ παιχνίδι, όπου θα μεταμορφώνεται σταδιακά με μια ιδέα, ενώ ταυτόχρονα θα αλλάζει ήσυχα τις συνήθειες των αγορών μας για να ταιριάζει με αυτό που παράγει

"Online πωλητές όπως το Amazon και το eBay έχουν προσπαθήσει να κάνουν μια καλύτερη εμπειρία, αλλά είναι πολύ δύσκολο για μια επιχείρηση να αλλάξει το DNA της ", δήλωσε ο Singh

(Σημείωση: οι επενδυτές δεν ήταν διαθέσιμοι για αυτή την ιστορία, αν και προσπαθούμε να πάρουμε μια δήλωση από τουλάχιστον ένα τώρα.)

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.