Η έναρξη της μίσθωσης ηλεκτρικών ποδηλάτων της Ινδίας Yulu με τη στρατηγική συνεργασία με την Bajaj Auto, αυξάνει τα 8 εκατομμύρια δολάρια

Η έναρξη της μίσθωσης ηλεκτρικών ποδηλάτων της Ινδίας Yulu με τη στρατηγική συνεργασία με την Bajaj Auto, αυξάνει τα 8 εκατομμύρια δολάρια


Η Yulu, μια πλατφόρμα κοινής χρήσης ηλεκτρικών ποδηλάτων που βασίζεται στο Μπανγκαλόρ διατηρεί μια συνεργασία με την Uber δήλωσε σήμερα ότι έχει κερδίσει τη στήριξη ενός από τους μεγαλύτερους αυτοκινητοβιομηχανίες της χώρας

δήλωσε ότι έχει ξεκινήσει μια στρατηγική συνεργασία με τη Bajaj Auto, η οποία έχει επίσης χρηματοδοτήσει τον γύρο χρηματοδότησης της σειράς A ύψους 8 εκατομμυρίων δολαρίων του Yulu. Στο πλαίσιο της συνεργασίας, ο Bajaj θα σχεδιάσει και θα κατασκευάσει τη μελλοντική γενιά των δικύκλων Yulu, Ο Amit Gupta, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Yulu, δήλωσε σε συνέντευξή του στην TechCrunch Yulu η οποία δραστηριοποιείται στο Μπανγκαλόρ και εισήλθε πρόσφατα σε τμήματα του Νέου Δελχί και της Βομβάης, έχει αυξήσει μέχρι σήμερα τα 18,5 εκατομμύρια δολάρια από τα VCs, δήλωσε. Ο Yulu έχει επίσης συγκεντρώσει χρήματα σε χρέη, αλλά αρνήθηκε να αποκαλύψει τον αριθμό

Η εκκίνηση διατηρεί πάνω από 3.000 ηλεκτρικά ποδήλατα στην πλατφόρμα του. Ένας πελάτης, ο οποίος δεν χρειάζεται άδεια οδήγησης, μπορεί να νοικιάσει το ποδήλατο μέσω της εφαρμογής του Yulu για 14 σεντς, να πληρώσει 14 σεντς για κάθε ώρα χρήσης και να το πάρει στη πλησιέστερη ζώνη

Ο Gupta είπε ότι ο Yulu σχεδιάζει να έχει 100.000 δύο -τουριστικά στο στόλο του μέχρι το τέλος του επόμενου έτους. Και εδώ θα έρθει η πρακτική της εταιρικής σχέσης με τη Bajaj Auto. Η εκκίνηση αυτή τη στιγμή βασίζεται στους συνεργάτες της στον κινεζικό πρωτότυπο σχεδιασμό για να κατασκευάσει τα ποδήλατά της. Αλλά η Bajaj Auto, η οποία έχει δεκαετίες εμπειρίας κατασκευής δικύκλων στο έθνος, θα φροντίσει για την κατασκευή από εδώ, δήλωσε.

«Είναι σαφές ότι έχουν πολύ καλύτερη κατανόηση του ινδικού πλαισίου», είπε. Η Bajaj Auto ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα ότι αναζωογόνησε δεκαετίες παλιό μοντέλο Chetak για σκούτερ που έπληξε τη σκούπα, μόνο αυτή τη φορά θα έτρεχε σε ηλεκτρικό. "Γνωρίζουν τους χώρους μικρο-κινητικότητας και κινητικότητας. Η σύμπραξη συγκεντρώνει τη συνδυασμένη μάθηση για την οικοδόμηση του δικτύου Yulu και την επιχειρησιακή μάθηση του Chetak ", ανέφερε.

Σε δήλωση, ο Rajiv Bajaj, Διευθύνων Σύμβουλος της Bajaj, δήλωσε ότι" στο Yulu βρίσκουμε έναν έμπειρο και δεσμευμένο συνεργάτη ισχυρή επιτυχία μετρήσεων επιτυχίας σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Και γι 'αυτό αποφασίσαμε να συνεργαστούμε μαζί τους στο ταξίδι τους για την εξυπηρέτηση του Yulu σε κάθε γειτονιά της αστικής Ινδίας ».

Η Yulu επεκτείνει επίσης την παρουσία της γρήγορα στο έθνος. Στο Δελχί, έχει εξασφαλίσει την άδεια να προσφέρει ηλεκτρικά ποδήλατα σε 250 σταθμούς μετρό. "Έχουμε ήδη εξυπηρετήσει σε εννέα από αυτές", δήλωσε ο Gupta, ο οποίος επίσης συνιδρυτής της τεχνολογίας διαφημιστικών τεχνολογιών InMobi .

"Εργαζόμαστε μέσω συμπλεγμάτων. Έτσι αναπτύσσουμε περίπου 1000 οχήματα και δημιουργούμε 200 έως 300 σταθμούς στάθμευσης και 25 έως 30 σταθμούς φόρτισης. Είμαστε σε θέση να αναπαράγουμε αυτό το μοντέλο συμπλέγματος σε πολλά μέρη », είπε.

Αυτά τα ποδήλατα μπορούν να οδηγούν με ταχύτητα 25 km / h και να καλύπτουν 60 km (37,2 miles) σε έναν κύκλο φόρτισης. Η εκκίνηση λειτουργεί με μαμά και pop καταστήματα και άτομα για να επεκτείνει τους σταθμούς στάθμευσης και φόρτισης. "Είναι πολύ οικονομικό," είπε ο Gupta. Ο Yulu έχει επίσης έναν στρατό εργατών που ανταλλάσσουν τη χρησιμοποιημένη μπαταρία με μια πρόσφατα φορτισμένη

Η αγορά των δικύκλων έχει αυξηθεί στην Ινδία παρά τον πολλαπλασιασμό των υπηρεσιών ταξί στη χώρα τα τελευταία χρόνια. Με τις μεγάλες πόλεις της Ινδίας να αγωνίζονται με τις ολοένα και αυξανόμενες κυκλοφοριακές συμφόρησης, το μέλλον των δικύκλων φαίνεται πιο φωτεινό από ποτέ. Ο Gupta δήλωσε ότι η συνεργασία του Yulu με την Uber έχει φτάσει ομαλά και μπορεί να το επεκτείνει σύντομα

Ο γίγαντας Ride-Ola έχει επενδύσει 100 εκατομμύρια δολάρια σε ενοικίαση σκούτερ Vogo . Η Ola έχει επίσης επενδύσει σε μεγάλο βαθμό στην κατηγορία των δύο οχημάτων. Τον Σεπτέμβριο, δήλωσε ότι η επιχείρηση δύο οχημάτων της – Ola Bike – ήταν ήδη λειτουργική σε 150 πόλεις και πόλεις της Ινδίας και προέβλεπε ότι θα έπληττε 450 πόλεις μέχρι το επόμενο έτος. Τόσο ο Yulu όσο και ο Vogo συναγωνίζονται με το Bounce, το οποίο επίσης εδρεύει στο Bangalore. Η Ather Energy, μια άλλη εκκίνηση με έδρα το Μπανγκαλόρ που κατασκευάζει ηλεκτρικά σκούτερ έφερε 51 εκατομμύρια δολάρια το Μάιο .

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.