Στο αγώνισμα κουζίνας φάντασμα, η Kitchen United υποστηρίζεται από την GV σκοπεύει να σκοτώσει με καλοσύνη. εδώ είναι το playbook του

Στο αγώνισμα κουζίνας φάντασμα, η Kitchen United υποστηρίζεται από την GV σκοπεύει να σκοτώσει με καλοσύνη. εδώ είναι το playbook του


Cloud κουζίνες, κουζίνες φάντασμα, σκοτεινές κουζίνες. Χωρίς αμφιβολία μέχρι τώρα ξέρετε λίγο για αυτές τις επιχειρήσεις που μετακινούνται σε υπολειτουργίες ή πιο προσιτές ιδιότητες που μπορούν να μετατραπούν σε κοινόχρηστους χώρους εργασίας για τους σκοπούς της μαγειρικής μέχρι τα γεύματα αποκλειστικά για παράδοση.

Πιθανότατα γνωρίζετε επίσης ότι ο πρώην CEO της Uber Travis Ο Kalanick βρισκόταν στην πρώτη γραμμή της τάσης για περισσότερο από ένα χρόνο, αυξάνοντας την επιχείρηση του CloudKitchens όσο πιο γρήγορα μπορούσε, τροφοδοτούμενο εν μέρει από 400 εκατομμύρια δολάρια που ήρεμα ανέβασε από τον κυρίαρχο πλούτου της Σαουδικής Αραβίας νωρίτερα φέτος. Μερικές φορές αυτές είναι στις Η.Π.Α., στις λεγόμενες ζώνες ευκαιρίας ή σε περιοχές με χαμηλότερο εισόδημα, οι οποίες, στο πλαίσιο της διοίκησης Trump, επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να δημιουργούν καταστήματα και να αποφεύγουν την ανταλλαγή ομοσπονδιακών φόρων. Ο Kalanick επίσης αναφέρθηκε στις μεγάλες κινήσεις σε και στην Ινδία και στην Κίνα .

Ωστόσο, ο CloudKitchens έχει ανταγωνισμό. Στην πραγματικότητα, μεταξύ ενός αυξανόμενου αριθμού αντιπάλων, ο πιο έντονος ανταγωνιστής της είναι η [19459105]η Pasadena, με έδρα το Ca., που αύξησε μέχρι σήμερα τα 56 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές όπως η GV, η Fidelty και η ακίνητη περιουσία (19659002) Ο ιδρυτής του, ένας βετεράνος τεχνολογίας που μετατράπηκε σε εστιατόριο Jim Collins, δεν καταλαβαίνει την ευκαιρία που του έχει δοθεί; Ήταν μια ερώτηση μεταξύ πολλών που απάντησε ο Collins την περασμένη εβδομάδα σε μια εκδήλωση StrictlyVC στο Σαν Φρανσίσκο όπου καθόρισε το πλήθος με το κωμικό χρονισμό του – και την τακτική του. Η συνέντευξη – που διεξήχθη από τον πρώην συντάκτη της TechCrunch και τώρα από τον δημοσιογράφο της CNBC Lora Kolodny – έδωσε επίσης μια από τις καλύτερες ανασκοπήσεις μέχρι σήμερα για το τι είναι αυτή η βιομηχανία γρήγορων μπαλονιών

Αν ενδιαφέρεστε για το μέλλον του τρόπου με τον οποίο τα τρόφιμα (19659002) Στο υπόβαθρο του Collins:

«Έκανα εταιρείες τεχνολογίας για μια δέσμη χρόνια και πώλησε το τελευταίο περίπου 10 χρόνια πριν, και είπα ότι ποτέ δεν θέλω να συνεργαστώ με ανθρώπους επιχειρηματικού κεφαλαίου και πάλι. [Laughs.] Αυτό είναι αληθινό, αλλά όχι εντελώς. Ειλικρινά, ήμουν καμένος, ήταν ένα άλεσμα.

[One day] υπήρχε ένα εστιατόριο μέχρι το δρόμο προς πώληση. Πήγα στο δρόμο και αγόρασα το εστιατόριο και στη συνέχεια ήρθα στο σπίτι και είπα στη γυναίκα μου, «αγόρασα το εστιατόριο» και έτσι είχαμε μια συζήτηση που [that decision] θα μπορούσε να συνεπάγεται μια αλλαγή του τρόπου ζωής όπου επρόκειτο να πάω κάθε βράδυ, και εγώ ήμουν στο εστιατόριο κάθε βράδυ για περίπου ενάμιση χρόνο, αλλά απολύθηκε από την αγάπη του εστιατορίου

για το πώς ήρθε να τρέξει

[] Το εστιατόριο μας βρίσκεται στο Montrose έξω από το Λος Άντζελες, σε μια κοιμισμένη κοινότητα ότι οι περισσότεροι άνθρωποι στο Λος Άντζελες δεν έχουν ακούσει ποτέ και πριν από περίπου ενάμιση χρόνο αρχίσαμε να μπαίνουμε στην πόρτα, λέγοντας: "Ναι, είμαι από το Postmates" ή "DoorDash" ή "UberEats" και "Είμαι εδώ για να κάνω μια παραγγελία." Επειδή δεν είχαμε εγγραφεί σε καμία υπηρεσία, ήμουν σαν: Τι είναι αυτό; Ήμουν τόσο μακριά από τον παρελθόν μου κόσμο που δεν ήξερα καν τι ήταν. Αλλά ξαφνικά, ήταν ένα πράγμα και [it was growing]και μια μέρα, ένα headhunter που ήξερα καλά με κάλεσε και είπε, "Hey, θέλω να ρίξετε μια ματιά στο πράγμα φαγητό." Έτσι, μου έστειλε μια περιγραφή εργασίας (που ήταν ειλικρινά τρομερή) για τον ρόλο του διευθύνοντα συμβούλου στην Kitchen United, έτσι πήγα και συναντήθηκα με τους ιδρυτές – τους δύο ανθρώπους που ήταν μαζί με την εταιρεία εκείνη την εποχή – και κάπως ερωτεύτηκα μαζί τους και ένιωσα σαν ήταν μια μεγάλη ιδέα που θα μπορούσαμε να ακολουθήσουμε.

Αυτό που τον έριξαν και γιατί δεν πίστευε ότι θα λειτουργούσε:

Το αρχικό επιχειρηματικό σχέδιο ήταν: "Ρομπότ και αυτόνομα αυτοκίνητα πρόκειται να αλλάξουμε την επιχείρηση τροφίμων, γι 'αυτό πρέπει να είμαστε έτοιμοι γι' αυτό, γι 'αυτό ας φτιάξουμε κουζίνες! »Και είπα,« νομίζω ότι είναι αλήθεια. . . σε 10 χρόνια. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η βιομηχανία εστιατορίων εξαιτίας της έκρηξης της μετατόπισης της ζήτησης και της κατανάλωσης των καταναλωτών δεν είναι πρόβλημα αυτοκινήτων με ρομπότ και αυτόνομο αυτοκίνητο. Είναι ένα πρόβλημα εγγύτητας και η εγγύτητα είναι ένα πρόβλημα που μπορούμε να λύσουμε αύριο ενώ περιμένουμε.

Αυτό που η Κουζίνα Ηνωμένη κατασκευάζει ακριβώς:

Κατασκευάζουμε κέντρα κουζίνας. Βασικά πηγαίνετε σε ένα χώρο που είναι $ 25 ανά τετραγωνικό πόδι που κανείς δεν έχει νοικιάσει σε 20 χρόνια, οπότε θα πάρουμε αυτό το χώρο και θα βάλουμε ένα κουτάλι κουζινών σε αυτό. Εγκαθιστούμε επίσης πολλές τεχνολογίες – IoT, ζώνες μεταφορικών ταινιών, όλα τα είδη των πληροφοριών απεικόνισης, χρησιμοποιούμε την εκμάθηση μηχανών για να κατανοήσουμε τους χρόνους της φωτιάς – μια ολόκληρη σειρά από πράγματα που πηγαίνουν στην ανάπτυξη ενός κέντρου κουζίνας. Στη συνέχεια, κατασκευάζουμε ένα κέντρο pick-up στο μπροστινό μέρος του χώρου, το οποίο είναι το είδος της λιανικής διεπαφής όπου οι οδηγοί από Ubers, Postmates, DoorDash, Cavier, GrubHub (και επτά άλλες υπηρεσίες μπορούν να πάρουν το φαγητό) και [consumers can also grab pick-up]. ] Υπάρχει ένα πράγμα που ονομάζεται κοινόχρηστη κουζίνα, πράγμα που σημαίνει ότι πρόκειται να πάω και να μαγειρέψω σε ένα χώρο σήμερα το πρωί, και όταν τελειώσω, κάποιος άλλος πρόκειται να περπατήσει αυτό το απόγευμα και μαγειρέψτε στον ίδιο χώρο. Δεν είναι δουλειά μας. Το δικό μας δημιουργεί αποτελεσματικά χώρους τεσσάρων τειχών για γνωστά εστιατόρια για να λειτουργούν μέσα στις εγκαταστάσεις μας με σκοπό να επεκτείνουν την εμβέλειά τους για να ανταποκριθούν στις νέες αγορές για την παράδοση και την παραλαβή των καταναλωτών

Σχετικά με το αν η Kitchen United κερδίζει περισσότερα χρήματα σύντομα:

Δεν το νομίζω. Κλείσαμε τη Σειρά Β πριν από περίπου έξι εβδομάδες.

Είναι περίεργο να είσαι επιχειρηματίας σε αυτόν τον κόσμο. Υπάρχουν δύο διαφορετικές μέθοδοι λειτουργίας που ενθαρρύνεστε να ακολουθήσετε εάν πηγαίνετε μετά από ένα ζεστό χώρο. Είστε είτε ενθουσιασμένοι για να είστε ο μεγαλύτερος και ταχύτερος και να πάρετε όσο περισσότερα χρήματα μπορείτε, ώστε να μπορείτε να είστε ο μεγαλύτερος ταχύτερος, σωστά; Ή είσαι ενθουσιασμένος να δουλεύεις σκληρά και να οικοδομήσεις μια σπουδαία δουλειά και έπειτα όταν θα έχεις χτίσει μια σπουδαία δουλειά, θα βγεις και θα πάρετε πολλά χρήματα για να το χτίσεις

Ειλικρινά, ένιωσα ότι η επιχείρηση ήταν τόσο περίπλοκη , ότι έπρεπε να μάθουμε για στοιχειώδη πράγματα, όπως, πού χτίζουμε αυτά; Πού είναι το σωστό μέρος για να τους βάλεις; Όταν ξεκινήσαμε, είχαμε συναντήσεις με μεγάλες επιχειρήσεις επενδύσεων που έλεγαν: "Θα βάλουμε 250 εκατομμύρια δολάρια έναντι αποτίμησης 750 εκατομμυρίων δολαρίων αυτήν τη στιγμή." Αυτή ήταν η πρώτη συζήτηση, όταν ήταν πραγματικά σαν, θα βάλουμε 8 δολάρια ενάντια σε ό, τι [laughs]. Αλλά όταν είχαμε αυτή τη συνομιλία, πετάω σπίτι, σκέφτηκα, 250 εκατομμύρια δολάρια; Πώς θα το αναπτύξω; Και λένε: «Λοιπόν, απλά βγείτε έξω και αγοράστε ένα σωρό αποθήκες στις ζώνες ευκαιρίας και βάλτε τις κουζίνες σε αυτές και θα είναι μια σπουδαία επιχείρηση! Θα είναι φοβερό και θα είστε κύριος της αγοράς! "

Εκτός από τις αποθήκες στις ζώνες ευκαιρίας, είναι πολύ μακριά από τους καταναλωτές για να φτάσουν εκεί αρκετά γρήγορα ώστε οι καταναλωτές να θέλουν να παραγγείλουν από αυτά τα εστιατόρια. Έτσι, θα είχα αναπτύξει κεφάλαια επιχειρηματικού κινδύνου ύψους 150 εκατομμυρίων δολαρίων σε τοίχους από τούβλα και ξηρό τοίχο, σόμπες και αεραγωγοί και υδραυλικά – σαν άσχημο υλικό. Και όταν αυτά τα πράγματα είναι αναπτυγμένα, δεν είναι σαν να είναι τόσο εύκολο να το πάρει και να το μετακινήσεις κάπου αλλού

Πώς η United United αγωνίζεται, αν όχι σε μια αρπαγή γης:

Most συντηρητικές προβολές για αυτόν τον χώρο κατά τη διάρκεια των επόμενων τεσσάρων ετών είναι ότι πρόκειται να πάμε από περίπου 30 δισεκατομμύρια δολάρια σήμερα σε περίπου 230 δισεκατομμύρια δολάρια, έτσι οι άνθρωποι έρχονται μαζί και οι άνθρωποι λένε, «Αυτός ο τύπος είναι σε αυτήν την επιχείρηση και έχει όλα αυτά τα χρήματα »ή« Αυτή η εταιρεία έχει αυξήσει αυτό το πολύ για να θέσει σε λειτουργία? αυτό που σας κάνει νευρικό; »Και η απάντηση είναι, αν βγούμε έξω και χτίσουμε 3.000 από αυτά τα πράγματα, χτίζουμε σαν την τέταρτη μεγαλύτερη αλυσίδα εστιατορίων στις Η.Π.Α., αναφέρουμε μόνο το 40% της συνολικής αγοράς. Έτσι, όταν το βλέπω από μια καθαρή αντισηπτική, πρακτική προοπτική, το γεγονός είναι ότι χρειαζόμαστε άλλους ανθρώπους στο χώρο, βοηθώντας μας να λύσουμε το πρόβλημα. Και ειλικρινά, στο βαθμό που οι άλλοι άνθρωποι μαθαίνουν από εμάς και γίνονται καλύτεροι, μαθαίνουμε από τους άλλους και βελτιωνόμαστε, νομίζω ότι ο ανταγωνισμός δεν είναι κακό, νομίζω ότι είναι καλό. (Εδώ, ο Kolodny τον διώκλεισε για την «πολύ διπλωματική του απάντηση»)

Σε ό, τι κάνει την Kitchen United να διακρίνεται από τον μακρύ και αυξανόμενο κατάλογο των αντιπάλων της:

Πρώτον, αποφασίσαμε ότι οι ΗΠΑ είναι γι 'αυτό αποφασίσαμε να επικεντρωθούμε εδώ στις ΗΠΑ, παρά τις αιτήσεις μάλλον μία φορά την εβδομάδα από κάποιον που έλεγε «Ελάτε στη Σαουδική Αραβία» επειδή αποδεικνύεται ότι είναι δύσκολο να χτίσετε κουζίνες οπουδήποτε στον κόσμο και είμαστε αρκετά καλοί

Το άλλο πράγμα που κάναμε. . [is decide to play nice with Kitchen United’s two biggest customers  — major food chains and delivery services]. Δεν θέλω να βράσω τον ωκεανό. Δεν θέλω να είμαι εστιατόριο. Δεν θέλω να μαγειρεύω φαγητό για τους καταναλωτές. Υπάρχουν 800.000 εστιατόρια στις ΗΠΑ, οπότε ας τα αφήσουμε να μαγειρεύουν φαγητά και ας έρθουμε μαζί τους και να τα βοηθήσουμε να επεκτείνουν αυτό που κάνουν σε νέες περιοχές. . . . Ολόκληρη η δουλειά μας είναι να επεκτείνουμε την απογραφή για την αγορά [delivery]να επεκτείνουμε την απευθυνόμενη αγορά για το εστιατόριο και να επεκτείνουμε τις επιλογές για τους καταναλωτές, ώστε να έχουμε μεγάλη δουλειά για όλες τις αγορές που εξυπηρετούμε

Στα κριτήρια για να γίνουμε μέλη της Kitchen United:

Δεν δουλεύουμε με εστιατόρια εκκίνησης. Δεν συνεργάζουμε με άτομα που έχουν μόνο μία τοποθεσία. Όταν ξεκινήσαμε, δεν γνωρίζαμε τι θα λειτουργούσε, ώστε να φέραμε όλα τα είδη των εστιατορίων και κατέληξε να χτυπάμε τα περισσότερα από αυτά γιατί είτε δεν ήξεραν πώς να είναι εστιατόριο είτε δεν ήξεραν πώς να να είναι ένα εστιατόριο πολλαπλών τοποθεσιών. Αυτό ισχύει για την κοινότητα κουζίνας φαντασμάτων στο σύνολό της: αν είστε εστιατόριο και δεν έχετε ήδη μια σύνδεση με τον καταναλωτή και ένα ακροατήριο και ακολουθήστε και προσπαθείτε να ανοίξετε σε ένα χώρο χωρίς διεπαφή καταναλωτή, χωρίς κατάστημα, πρέπει να ανεβείτε σε ένα γιγάντιο βουνό.

Υπάρχουν μερικά εικονικά εστιατόρια . Έχουμε ένα στην τοποθεσία μας στο Σικάγο. Ήταν άνθρωποι που λειτουργούσαν εστιατόρια πολλαπλών τοποθεσιών και είχαν ένα τεράστιο όγκο μάρκετινγκ στο διαδίκτυο και ικανότητες, γι 'αυτό αποφασίσαμε να τους αφήσουμε να λειτουργούν και πραγματικά κάνουν αρκετά καλά, γι' αυτό είναι μια ενδιαφέρουσα νέα ρυτίδα

Σχετικά με το αν κάτι αποθαρρύνει μια επιχείρηση από τη χρήση της κουζίνας United ως πλατφόρμα:

Ναι, πολλές μεγάλες αλυσίδες που θα πουν ότι θέλουμε να είμαστε στην κουζίνα United. Ήμασταν σε ένα μεγάλο συνέδριο για την ανάπτυξη ακινήτων στο Λας Βέγκας και πιθανότατα είχαμε 20 αλυσίδες που μας μίλησαν για την ύπαρξη στην KU και ίσως 18 από αυτούς δεν θα μπορούσαν να πληρούν τις προϋποθέσεις

. Θα θέλατε να σκεφτείτε [that’s on a nutritional basis]. Ένα πράγμα που έχουμε μάθει δεν είναι να φιλτράρει αυτό που θέλει ο Αμερικανός καταναλωτής. η δουλειά μας είναι απλώς να προσφέρουμε ένα μονοπάτι για να φτάσουν ό, τι θέλουν

Η πραγματική πρόκληση είναι οι γιγαντιαίες αλυσίδες που έχουν πολύ λίγη δυνατότητα να δημιουργήσουν μια ηλεκτρονική σύνδεση με τον καταναλωτή τους. Εάν δεν διαθέτουν εξελιγμένες διεπαφές διαδικτυακής παραγγελίας, εάν δεν έχουν αναπτύξει τις σωστές τεχνολογίες στο ERP και την υποδομή παραγγελιών τους και όλα τα πράγματα που πηγαίνουν στο πίσω μέρος, τότε δεν πρόκειται να είναι κατάλληλα για KU λόγω των επιχειρησιακών προβλημάτων που πρέπει να ξεπεράσουν είναι υπερβολικά μεγάλος.

Σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η Kitchen United χρησιμοποιεί τα δεδομένα που εκτελούνται μέσω των λειτουργιών του:

Είναι ένα καυτό θέμα. Είμαστε αρκετά προσεκτικοί. Η KU είναι συνεργάτης των εστιατορίων μας και έτσι μαθαίνουμε πληροφορίες μέσω του δικού μας καναλιού παραγγελιών. Δεν λαμβάνουμε πολλές πληροφορίες μέσω των καναλιών της αγοράς. Υπάρχει κάποιο είδος εσφαλμένης ονομασίας όταν οι αγορές παραδίδουν παραγγελίες. . . το μόνο που γνωρίζουμε είναι το όνομα του καταναλωτή, δεν γνωρίζουμε κάποια διεύθυνση ή κάποια άλλη πληροφορία. Έτσι, δεν παίρνετε πολλά τέτοια στοιχεία.

Οι πληροφορίες που λαμβάνουμε είναι όπως το πόσες σάντουιτς κοτόπουλου ένα Chick-fil-A πωλεί ή οτιδήποτε άλλο. Και ίσως να σκεφτείτε: "Ω δροσερό, έτσι θα κάνετε ένα σάντουιτς κοτόπουλου [of your own] όταν το Chick-fil-A κλείνει και θα το πουλήσετε στο κοινό." Ο κόσμος του εστιατορίου είναι πολύ νευρικός γι 'αυτό. είναι ένα μεγάλο θέμα σε αυτό το διάστημα. Αν πάτε σε συνέδρια εστιατορίων, υπάρχουν πολλά [accusations of]«Κλέβουν τα δεδομένα μου». Είμαι ο τύπος στη σκηνή λέγοντας, «Είναι τα στοιχεία τους [the delivery marketplaces]. Έπαιξαν τον καταναλωτή, πήραν την εντολή από εσάς. Είναι τα δεδομένα τους. Δεν κλέβουν τα δεδομένα σας, είναι τα δεδομένα τους. επιλέξατε να τους επιτρέψετε να πουλήσουν το προϊόν σας στο δίκτυό τους. "

Αλλά το [also] δεν είναι τόσο εύκολο. Δεν μπορείτε να μαστίσετε μόνο ένα τηγανισμένο σάντουιτς κοτόπουλου και να κάνετε τους καταναλωτές σαν αυτό. Ο κόσμος είναι γεμάτος με ακόμη πιο αποτυχημένα εστιατόρια από ό, τι οι αποτυχημένες νεοσύστατες επιχειρήσεις.

Τι συμβαίνει με τις γειτονιές – και τοπικά εστιατόρια – εάν η Kitchen United πετύχει:

Η βιομηχανία εστιατορίων είναι τεράστια – 800 δισεκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ , 675 δισεκατομμύρια δολάρια εάν εκπτώσετε νοσοκομεία και τέτοια πράγματα. [This take-out market] είναι περίπου 33 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος. Γι 'αυτό και βρισκόμαστε σε ποσοστά, αλλά αν κοιτάξετε τα έσοδα της τραπεζαρίας ανά έτος για τα τελευταία 20 χρόνια στη βιομηχανία εστιατορίων του U.S, αυξάνεται το 1% ετησίως, γεγονός που είναι αρκετά συμβατό με την αύξηση του πληθυσμού. Και το ίδιο αναμένεται να συμβεί φέτος.

Έτσι τα εστιατόρια δεν πεθαίνουν εξαιτίας της παράδοσης στην αγορά. Η παράδοση στην αγορά είναι στην πραγματικότητα τραβώντας τις επιχειρήσεις έξω από τα καταστήματα παντοπωλείων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο βλέπετε τις Kroger και Amazon και άλλες αλυσίδες καταστημάτων τροφίμων που ανοίγουν σειρές [goods] και εγκαθιστώντας θερμούς μετρητές με ζεστό φαγητό και βλέπετε αλυσίδες παντοπωλείων να επικεντρώνονται στην παράδοση

Είναι η άγρια ​​δύση. Είναι μια τρελή αγορά και το αγαπώ απόλυτα, θετικά. Δεν είναι θέμα του τι με παίρνει το πρωί. Ποτέ δεν πάω για ύπνο

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.