Νέες Alfa Romeo Giulia και Stelvio με τεχνολογία αιχμής – AutoGreekNews

Νέες Alfa Romeo Giulia και Stelvio με τεχνολογία αιχμής - AutoGreekNews


Μετά την Κίνα ήρθε η σειρά της Ευρώπης να δει τις ανανεωμένες Alfa Romeo Giulia και Stelvio, στις οποίες έχει δοθεί έμφαση στη βελτίωση της ποιότητας του εσωτερικού και την αναβάθμιση της τεχνολογίας.

Το σύστημα πολυμέσων είναι νέο, προσφέροντας πλέον και λειτουργία WiFi. Η οθόνη αφής των 8,8 ιντσών παρουσιάζεται αναβαθμισμένη, με καλύτερα γραφικά και βελτιωμένη απόκριση στις εντολές αφής. Παράλληλα, εκτός από WiFi, πλέον υπάρχουν λειτουργίες κεντρικού κλειδώματος, ενεργοποίησης φώτων και κλιματισμού από το smartphone, ενώ σε περίπτωση κλοπής το αυτοκίνητο στέλνει ειδοποίηση στον ιδιοκτήτη -πάντα μέσω smartphone- και δίνει το ακριβές στίγμα του.

Δείτε ακόμα: Μαγευτική Alfa 156 GTA αναζητά καβαλιέρο

Επιπλέον, οι δυο «Μιλανέζες» ενσωματώνουν για πρώτη φορά δυνατότητα αυτόνομης κίνησης επιπέδου 2, στο οποίο όλα τα χειριστήρια (γκάζι, φρένο, τιμόνι) μπορούν να ελεγχθούν από το αυτοκίνητο, υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Η συμμετοχή του οδηγού, ωστόσο, κρίνεται επιβεβλημένη: στο τιμόνι θα πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον ένα χέρι, αλλιώς το σύστημα απενεργοποιείται. Φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα επικουρικά συστήματα ασφαλείας, όπως η ενεργή διατήρηση λωρίδας και το αντίστοιχο cruise control, αυτόματο φρενάρισμα, ανίχνευση τυφλών σημείων και επιτήρηση προσοχής οδηγού.

Για την αναβάθμιση του premium χαρακτήρα και της πρακτικότητας, η κεντρική κονσόλα είναι ανασχεδιασμένη και φιλοξενεί περισσότερες θήκες για μικροαντικείμενα. Τα υλικά είναι ακόμα πιο μαλακά και ποιοτικά, ενώ ξεχωρίζει ο νέος λεβιές του αυτόματου κιβωτίου με την ιταλική σημαία στη βάση του.

Εμφανισιακά οι μόνες αλλαγές αφορούν τα νέα χρώματα και τις νέες ζάντες αλουμινίου, ενώ οι εκδόσεις Super ξεχωρίζουν χάρις στις χρωμιωμένες λεπτομέρειες στον θυρεό και το περίγραμμα των παραθύρων, οι οποίες στις Sprint γίνονται gloss black.

Διαβάστε επίσης: Η Alfa Romeo 4C είναι ακόμα ζωντανή!

Από μηχανικής πλευράς, δεν παρατηρούνται αλλαγές. Τόσο η Giulia, όσο και η Stelvio εξακολουθούν να παίρνουν κίνηση από τον 2.2 ντίζελ των 190 ίππων και τον 2λιτρο τούρμπο βενζινοκινητήρα των 210 και 280 ίππων, ενώ οι επιλογές μεταξύ πίσω και κίνησης σε τέσσερις τροχούς παραμένουν. Η Giulia προσφέρεται και με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ η Stelvio διατίθεται αποκλειστικά με αυτόματο 8 σχέσεων.

 



Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.