Mustang Mach-E: 5 Τεχνικές λεπτομέρειες και λεπτομέρειες σχεδίασης που ξεχώρισαν

Mustang Mach-E: 5 Τεχνικές λεπτομέρειες και λεπτομέρειες σχεδίασης που ξεχώρισαν


Η Ford έδειξε τελικά στον κόσμο τον πολυαναμενόμενο ηλεκτρικό crossover, τον Mustang Mach-E . Το όχημα, το οποίο παρουσιάστηκε την Κυριακή στο αεροδρόμιο Hawthorne και στην πίσω αυλή του Tesla, σηματοδοτεί μια σειρά πρωτοτύπων για τη Ford και το σήμα Mustang

Είναι το πρώτο όχημα που βγαίνει από την ομάδα Edison, οργάνωση. Δεν είναι μόνο το πρώτο ηλεκτρικό Mustang, αλλά και SUV.

Η TechCrunch είχε μια προσεκτική εμφάνιση και βόλτα στο Mach-E. Ενώ υπάρχουν πολλά για να τονίσω, εδώ είναι μερικά από τα στοιχεία που ξεχώρισαν.

Πόμολα λαβές

Η Ford πήγε μια εντελώς νέα κατεύθυνση με τις λαβές στις Mustang Mach-E. Δεν θα βρείτε εδώ Tesla λαβές για πόρτες. Οι πόρτες φαίνεται να στερούνται λαβές καθόλου. Μια πιο προσεκτική εμφάνιση όμως αποκαλύπτει τα φωτεινά κουμπιά στις στήλες Β και Γ. Οι μπροστινές πόρτες έχουν επίσης μια μικρή, προεξέχουσα λαβή που βρίσκεται ακριβώς κάτω από το κουμπί για να το πιάσει.

Πιέζοντας το κουμπί για το backdoor ανοίγει αμέσως μόλις ανοίξει. Στη συνέχεια ο επιβάτης φτάνει στην πόρτα που ανοίγει για να χτυπήσει το μάνδαλο. Αυτό μπορεί να ακούγεται επικίνδυνο και κατάλληλο για ένα θρυμματισμένο δάχτυλο. Εκτός από την άμεση ασφάλεια που δεν επιτρέπει την πόρτα να κλείσει. Οι ιδιοκτήτες θα μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν το smartphone τους για να ξεκλειδώσουν το Mustang Mach-E.

Αυτό το τηλέφωνο ως βασική τεχνολογία είναι καινούργιο για τη Ford

Tech tray

Είναι μια φαινομενικά μικρή λεπτομέρεια, αλλά τόσες πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αγνοούν ότι οι πελάτες τους έχουν smartphones και θέλουν να βάλουν αυτές τις συσκευές κάπου εκτός από κάτοχο κυπέλλου.

Οι κάτοχοι ποτηριών, που βρίσκονται ακριβώς κάτω από τον δίσκο τεχνολογίας, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη συγκράτηση των πραγματικών κυπέλλων

Το σύστημα Infotainment

Η οθόνη 15,5 ιντσών θα πάρει μεγάλη προσοχή, ίσως επειδή η θέση της και η κάθετη τοποθέτηση θυμίζει το μοντέλο Tesla S. Αλλά τότε υπάρχει ο φυσικός επιλογέας που βρίσκεται στο κάτω μέρος της οθόνης για τον έλεγχο της έντασης [19659002] » width=»2652″ height=»1578″ />

Παρόλο που δεν θα αγαπήσει ο καθένας αυτό το χαρακτηριστικό, είναι ενδιαφέρον το πώς ήλπιζε αυτός ο επιλογέας. Η ομάδα Edison συναρμολογήθηκε το 2017 για να κάνει περισσότερα από τη δημιουργία ενός νέου ηλεκτρικού οχήματος. Δημιουργήθηκε για να το κάνει με διαφορετικό τρόπο και πολύ γρηγορότερο από ένα τυπικό πρόγραμμα οχημάτων.

Πώς δημιουργήθηκε η εμφάνιση και η λειτουργικότητα του συστήματος infotainment είναι ένα παράδειγμα αυτής της νέας ευελιξίας. Μια ομάδα περισσότερων από δώδεκα ατόμων με ελάχιστη επίβλεψη ξεκίνησε με ένα ερευνητικό ταξίδι στην Κίνα. Περαιτέρω έρευνα των πελατών αποκάλυψε ότι οι άνθρωποι ήθελαν εγγενείς εφαρμογές στο σύστημα ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου τους και δεν ήθελαν να μάθουν τίποτα νέο, ο Philip Mason, ο οποίος βρίσκεται στην εμπειρία του χρήστη Edison, δήλωσε κατά τη διάρκεια ενός event backgrounder πριν από την αποκάλυψη

(19659002) Το σύστημα πληροφοριών ψυχαγωγίας είναι επίσης συνδεδεμένο με σύννεφο, επιτρέποντάς του να επιδεικνύει κυκλοφορία σε πραγματικό χρόνο στη λειτουργία πλοήγησης, να έχει φυσική γλώσσα, να ενεργοποιείται από ένα από τα τέσσερις "φωνητικές λέξεις" όπως το OK, η Ford και επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν προσωπικά προφίλ. Το σύστημα μαθαίνει τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις του χρήστη με την πάροδο του χρόνου

Και όλο το σύστημα θα ενημερωθεί και θα βελτιωθεί μέσω ενημερώσεων λογισμικού "over-the-air"

Vegan interior

από δέρμα για το εσωτερικό του. Tesla έχει πέσει δέρμα και η Porsche Taycan είναι επίσης vegan. Τώρα το εσωτερικό του Mustang Mach-E επίσης πληρεί τις προϋποθέσεις.

Το συνθετικό υλικό είναι μεταξύ των καλύτερων δερμάτινων υλικών TechCrunch έχει συναντήσει. Ακόμα και το τιμόνι, μια προκλητική περιοχή για τα συνθετικά, αισθάνεται καλή. » width=»1926″ height=»1086″ /> » width=»1926″ height=»1086″ />

Frunk

Ένα μπροστινό κορμό σε μια ηλεκτρική το όχημα δεν είναι κάτι καινούργιο. Το Mustang Mach-E δεν έχει το μεγαλύτερο πλεονέκτημα στην αγορά. δεν είναι το μικρότερο.

Αλλά υπάρχει κάτι ενδιαφέρον για αυτή την 4.8-κυβικά-ιντσών fracunk. Είναι αποστράγγιση και πλαστική επένδυση. Ο Josh Greiner, ανώτερος σχεδιαστής εσωτερικών χώρων στο Mach-E, γρήγορα επισήμανε κατά τη διάρκεια ενός backgrounder πριν από την αποκάλυψη ότι το frunk θα μπορούσε να είναι γεμάτο με πάγο και να χρησιμοποιηθεί ενώ το tailgating. ]

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.