Κίνα Roundup: Η εισαγωγή Alibaba στο Χονγκ Κονγκ και το νέο καύσιμο της Tencent

Κίνα Roundup: Η εισαγωγή Alibaba στο Χονγκ Κονγκ και το νέο καύσιμο της Tencent


Γεια σας και να καλωσορίσετε ξανά στο China Roundup της TechCrunch, ένα κομμάτι των πρόσφατων γεγονότων που διαμορφώνουν το κινεζικό τεχνολογικό τοπίο και τι σημαίνουν για τους ανθρώπους στον υπόλοιπο κόσμο. Η περίοδος των κερδών είναι εδώ. Αυτή την εβδομάδα, οι μακρόχρονες διαμαρτυρίες στο κινεζικό πεδίο μάχης διαδικτύου – Alibaba και Tencent – έκαναν μερικές μεγάλες αποκαλύψεις για το μέλλον τους. Πρώτα απ 'όλα, ας δούμε την πολυαναμενόμενη δευτερεύουσα λίστα του Alibaba και την ετήσια αγορά.

Ξεχάστε τον αριθμό

Είναι αυτή η εποχή του χρόνου. Στις 11 Νοεμβρίου, ο Alibaba ανακοίνωσε ότι έφερε αξία χονδρικής αξίας $ 38,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων κατά τη διάρκεια του ετήσιου φεστιβάλ ψώνια της ημέρας μίας ημέρας, γνωστό και ως Διπλασιασμός 11. Μου έσπασε το ρεκόρ και άρπαξε τοπικούς τίτλους. εκτός από μια μεγάλη νίκη της δημοσιότητας για την εταιρεία και προβάλλοντας την τέχνη της τύχης των πωλήσεων.

Η GMV χρησιμοποιείται συχνά εναλλακτικά με τις πωλήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Αυτό είναι προβληματικό επειδή ο αριθμός λαμβάνει υπόψη όλες τις συναλλαγές, συμπεριλαμβανομένων των επιστραφέντων στοιχείων, και δεν αντανακλά καθόλου τα πραγματικά έσοδα μιας εταιρείας. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να χυμοποιηθεί η φιγούρα, όπως εγώ έγραψε πέρυσι. Οι Presales άρχισαν ημέρες εκ των προτέρων, τα κίνητρα είχαν εξαντληθεί για να ωθήσουν τις τελευταίες παραγγελίες και οι επιστροφές δεν μπορούσαν να διεκπεραιωθούν μέχρι τις 12 Νοεμβρίου.

Ακόμη και ο Τζιανγκ Φαν, ο προϊστάμενος της επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου της Alibaba και ο νεότερος μεταξύ των 38 σημαντικών υπευθύνων για τη λήψη αποφάσεων, υποβάθμισε τον αριθμό : "Δεν ανησυχώ ποτέ για τους όγκους των συναλλαγών. Οι αριθμοί δεν έχουν σημασία. Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι να κάνεις τη διασκέδαση της ημέρας της Μονής και να την μετατρέψεις σε πραγματικό φεστιβάλ. "

Πράγματι, ο Alibaba έβαλε μαζί ένα άλλο χρόνο ισοδύναμο με το ημίχρονο του Super Bowl. Το Taylor Swift και άλλα διεθνή μεγάλα ονόματα κέρδιζαν τη σκηνή, καθώς το βραδινό γκαλά ζωντανόταν και παρακολουθούσε εκατομμύρια σε ολόκληρο τον πλανήτη

Επιστρέφοντας στο σπίτι

Η Alibaba προχωράει με τη δευτερεύουσα εισαγωγή της στο Χονγκ Κονγκ πώληση λόγω των συνεχιζόμενων πολιτικών αναταραχών στην πόλη-κράτος. Η εταιρεία είναι πλούσια σε μετρητά, αλλά ο κατάλογος πιο κοντά στους πελάτες της μπορεί να διευκολύνει ορισμένες από τις πιέσεις που απορρέουν από μια νέα εποχή ασταθών σχέσεων ΗΠΑ-Κίνας

Η Alibaba εκδίδει 500 εκατομμύρια νέες μετοχές πρόσθετη δυνατότητα υπερ-κατανομής 75 εκατομμυρίων μετοχών για διεθνείς ασφαλιστές, ανέφερε σε ένα blog της εταιρείας. Οι εκθέσεις έφεραν το μέγεθος της προσφοράς τους από 10 δισεκατομμύρια δολάρια έως 15 δισεκατομμύρια δολάρια, από το που προηγουμένως φημολογούσαν 20 δισεκατομμύρια δολάρια.

Ο γιγαντής δήλωσε εδώ και καιρό ότι σκοπεύει να έρθει στο σπίτι του. Το 2014, το behemoth του ηλεκτρονικού εμπορίου έχασε το Χονγκ Κονγκ επειδή η τοπική ανταλλαγή δεν επέτρεψε δομές διπλής κατηγορίας, ένα είδος οργανισμού κοινών σε εταιρείες τεχνολογίας που χορηγούν διαφορετικά δικαιώματα ψήφου για διαφορετικά αποθέματα. Ο γίγαντας αντίθετα πήγε δημόσια στη Νέα Υόρκη και αύξησε τη μεγαλύτερη αρχική δημόσια προσφορά στην ιστορία στο 25 δισεκατομμύρια δολάρια.

«Όταν ο όμιλος Alibaba δημοσιοποιήθηκε το 2014, χάσαμε το Χονγκ Κονγκ με λύπη. Το Χονγκ Κονγκ είναι ένα από τα σημαντικότερα οικονομικά κέντρα παγκοσμίως. Τα τελευταία χρόνια, έγιναν πολλές ενθαρρυντικές μεταρρυθμίσεις στην κεφαλαιαγορά του Χονγκ Κονγκ. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου συνεχών αλλαγών, συνεχίζουμε να πιστεύουμε ότι το μέλλον του Χονγκ Κονγκ παραμένει φωτεινό. Ελπίζουμε ότι μπορούμε να συμβάλουμε με τον μικρό μας τρόπο και να συμμετάσχουμε στο μέλλον του Χονγκ Κονγκ », δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Daniel Zhang σε μια δήλωση

Η απουσία του Alibaba ήταν επίσης πηγή της τύψεις για το Χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ. Ο Charles Li, διευθύνων σύμβουλος του HKEX, παραδέχθηκε ότι η απώλεια του Alibaba στη Νέα Υόρκη υποχώρησε το χρηματιστήριο να μεταρρυθμιστεί . και η τοπική πλατφόρμα υπηρεσιών Meituan Dianping

Νέο καύσιμο του Tencent

Περιεχόμενο και κοινωνικό περιεχόμενο τα δίκτυα αποτέλεσαν τους κύριους μοχλούς εσόδων για την Tencent από τα πρώτα της χρόνια, αλλά νέες πρωτοβουλίες αρχίζουν να κερδίζουν έδαφος. Το τρίτο τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, η μονάδα Tencent "fintech και επιχειρηματικές υπηρεσίες", η οποία περιλαμβάνει τις πληρωμές και τις υπηρεσίες cloud, έγινε η δεύτερη μεγαλύτερη εμπορική λεωφόρος της εταιρείας που βρίσκεται πίσω από τη μακροπρόθεσμη αγελάδα μετρητών της προστιθέμενης αξίας κυρίως, εικονικά αντικείμενα που πωλούνται σε παιχνίδια και κοινωνικά δίκτυα

Οι πληρωμές, ειδικότερα, αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος της τριμηνιαίας αύξησης, χάρη στην αύξηση των ημερήσιων ενεργών καταναλωτών και τον αριθμό των συναλλαγών ανά χρήστη. Αυτά είναι καλά νέα για την εταιρεία, η οποία είπε το 2016 ότι οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες θα είναι το νέο της (στα κινέζικα) παράλληλα με το περιεχόμενο και την κοινωνική. Η ανάγκη διαφοροποίησης έγινε πιο σημαντική την τελευταία στιγμή, καθώς ο Tencent αντιμετωπίζει αυστηρότερους κυβερνητικούς ελέγχους στον τομέα των τυχερών παιχνιδιών και έντονη αντιπαλότητα από την ByteDance, τη νέα αγάπη των διαφημιστών και τον ιδιοκτήτη του TikTok και του Douyin

Tencent επίσης ξέσπασε [19659027] για τις υπηρεσίες cloud για πρώτη φορά. Η μονάδα αυξήθηκε κατά 80% σε ετήσια βάση, φθάνοντας στα 4,7 δισ. Γιουάν (670 εκατ. Δολάρια) και έλαβε μεγάλη ώθηση καθώς η εταιρεία περιστρέφεται εξυπηρετεί περισσότερους βιομηχανικούς παίκτες και επιχειρήσεις . Η επιχείρηση σύννεφο του Alibaba εξακολουθεί να οδηγεί την κινεζική αγορά με τεράστιο περιθώριο, με απόδοση 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια κατά το τρίμηνο του Σεπτεμβρίου. Η κινεζική εκκίνηση που ξεκίνησε ως αμφισβητία Starbucks, αρχίζει να μοιάζει περισσότερο με μια βολική αλυσίδα καταστημάτων με δυνατότητες παράδοσης καθώς συνεχίζει να αυξάνει την πυκνότητα των καταστημάτων (ένας συνδυασμός καθιστικών καφετεριών, κερκίδων και κουζίνες) και διευρύνει τις προσφορές προϊόντων περιλαμβάνουν μια αυξανόμενη επιλογή σνακ. Παρά το γεγονός ότι η απώλεια της γραμμής παραγωγής συνεχίστηκε το τρίμηνο τα λειτουργικά κέρδη σε επίπεδο καταστημάτων αυξήθηκαν στα 26,1 εκατ. Δολάρια από ζημία στο προηγούμενο τρίμηνο. 30 εκατομμύρια πελάτες αγόρασαν από την Luckin, σημειώνοντας αύξηση 413,4% από 6 εκατομμύρια πριν από ένα χρόνο.

Η Minecraft βρίσκεται στο χείλος 300 εκατομμυρίων εγγεγραμμένων χρηστών στην Κίνα . ο τοπικός εκδότης Netease ανακοίνωσε σε εκδήλωση αυτή την εβδομάδα. Αυτό είναι πολλοί παίκτες, αλλά δεν είναι εντελώς παράλογο, δεδομένου ότι το παιχνίδι είναι ελεύθερο να παίξει στη χώρα με αγορές εντός του παιχνιδιού, ώστε οι χρήστες να μπορούν εύκολα να κατέχουν πολλούς λογαριασμούς. Έξω από την Κίνα, το παιχνίδι έχει που έχει πουλήσει πάνω από 180 εκατομμύρια αντίγραφα σύμφωνα με τον αναλυτή τυχερού παιχνιδιού Ντάνιελ Αχμέτ από τον Νίκο Εσπέρντ.

Xiaomi υποστηρίζοντας έναν μακροχρόνιο φίλο. Η Xpeng Motors, η κινεζική εκκίνηση ηλεκτρικών οχημάτων που χρηματοδοτήθηκε από την Alibaba και τη Foxconn, έλαβε κεφάλαια ύψους 400 εκατομμυρίων δολαρίων από μια ομάδα υποστηρικτών που δεν είχαν ταυτοποιηθεί εκτός από την Xiaomi, η οποία έγινε στρατηγικός επενδυτής της. Ο γάμος θα επιτρέψει στα αυτοκίνητα Xpeng να εκμεταλλευτούν το αναπτυσσόμενο οικοσύστημα των έξυπνων συσκευών του Xiaomi, αλλά η σχέση χρονολογείται ακόμα πιο πίσω. Ο Lei ήταν ένας πρώτος επενδυτής στο UCWeb, μια εταιρία προγράμματος περιήγησης που ίδρυσε ο He και το που απέκτησε το Alibaba το 2014. Μια μέρα που η Xiaomi άρχισε να διαπραγματεύεται στο Χονγκ Κονγκ στα μέσα του 2018, έγραψε στη ζωοτροφή του WeChat ότι αγόρασε μετοχές της Xiaomi (στα κινέζικα) για την υποστήριξη του παλιού φίλου του

]

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.