Η TikTok δοκιμάζει το κοινωνικό εμπόριο

Η TikTok δοκιμάζει το κοινωνικό εμπόριο


Το TikTok αρχίζει να ασχολείται με το κοινωνικό εμπόριο. Η εφαρμογή βίντεο σύντομης μορφής δήλωσε ότι έχει αρχίσει να επιτρέπει σε ορισμένους χρήστες να προσθέτουν συνδέσμους σε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου (ή σε οποιονδήποτε άλλο προορισμό) στο βιογραφικό τους προφίλ καθώς και να προσφέρουν στους δημιουργούς τη δυνατότητα να στέλνουν εύκολα τους θεατές τους σε ιστοτόπους αγορών. [19659003] Η εταιρεία δήλωσε ότι η ανάπτυξη αυτών των δύο χαρακτηριστικών αποτελεί μέρος του συνηθισμένου "πειραματισμού" της για τη βελτίωση της εμπειρίας εφαρμογών για τους χρήστες. Ο εκπρόσωπος του ByteDance, ένας από τους πιο πολύτιμους νεωτεριστές του κόσμου που κατέχει επίσης το TikTok, δήλωσε: "Πειράζουμε πάντα με καινούρια τρόπους βελτίωσης της εμπειρίας εφαρμογών για τους χρήστες μας. Τελικά, εστιάζουμε στους τρόπους να εμπνεύσουμε τη δημιουργικότητα, να φέρνουμε χαρά και να προσδώσουμε αξία στην κοινότητά μας. "

Αυτά τα χαρακτηριστικά εντοπίστηκαν για πρώτη φορά και μοιράζονται ο Fabian Bern, ιδρυτής της κινεζικής ενάρξεως Uplab. Σε ένα βίντεο που έστειλε tweeted την Πέμπτη, η Βέρνη έδειξε πώς ήταν δυνατόν για πρώτη φορά οι δημιουργοί να δίνουν στους θεατές τους τη δυνατότητα να επισκέπτονται έναν δικτυακό τόπο τρίτου μέρους

Στο βίντεο, βλέπουμε επίσης ότι το TikTok επιτρέπει στους χρήστες να προσθέσουν μια διεύθυνση URL στο βιογραφικό τους προφίλ. Το Instagram επέτρεψε εδώ και καιρό αυτή τη λειτουργία, η οποία χρησιμοποιείται από μεγάλο αριθμό λογαριασμών για διάφορους λόγους. Αν και οι επιρροές συνήθως κατευθύνουν τους οπαδούς τους στα καταστήματα εμπορευμάτων, κάποιοι εκδότες ειδήσεων το χρησιμοποιούν για να οδηγήσουν τους ανθρώπους στα ειδησεογραφικά άρθρα, για παράδειγμα. Ωστόσο, η ισχύουσα δέσμη περιορισμών για το Instagram αφήνει πολλά να είναι επιθυμητό .

Εάν η TikTok, η οποία έχει συγκεντρώσει πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες, διατηρεί αυτά τα χαρακτηριστικά, θα μπορούσε να διαταράξει αυτό που πολλά βιομηχανικά στοιχεία αποκαλούν " "

Σε πολλές αγορές, όπως η Κίνα, η Νοτιοανατολική Ασία και η Ινδία, η οποία αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες αγορές της TikTok, η κοινωνική οικονομία, η κοινωνία των πληροφοριών και οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων τα τελευταία χρόνια έχουν προσελκύσει πελάτες μέσω των βασικών υπηρεσιών τους. το εμπόριο γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλές και αρχίζει να αποτελεί πρόκληση για τους «παραδοσιακούς» παίκτες του ηλεκτρονικού εμπορίου όπως το Amazon

Και οι μεγάλοι γίγαντες αρχίζουν να δουν μια ευκαιρία σε αυτό το διάστημα. Το Facebook, το οποίο προσφέρει μια αγορά, φέτος υποστηρίζει το Meesho ένα ξεκίνημα της κοινωνικής εμπορικής προώθησης στην Ινδία.

Το Meesho συνδέει τους αγοραστές και τους πωλητές στο WhatsApp και πωλούν τα αγαθά τους και συνεργάζονται με μια σειρά εταιρειών logistics για την εξυπηρέτηση των παραγγελιών τους

"Αυτό είναι μεγάλο!", δήλωσε ο Nameet Potnis, επικεφαλής της ανάπτυξης και μάρκετινγκ της Ινδίας Naspers

"Ενθουσιασμένοι για να δούμε πώς πρόκειται να αναδιαμορφωθεί το εμπόριο στην κατηγορία 2/3 της Ινδίας όπου η TikTok κυβερνάει το Instagram. Καθώς οι Ινδοί αισθάνονται άνετα με την αγορά και την πληρωμή σε απευθείας σύνδεση, οι τοπικοί επηρεαστές θα αλλάξουν το παιχνίδι. "

Ο πειραματισμός του TikTok έρχεται σε μια εποχή που ο αντίπαλος Instagram αρχίζει να επεκτείνει μια δοκιμή στην οποία κρύβει" .

Η TikTok, η οποία έχει συγκεντρώσει πάνω από 180 εκατομμύρια χρήστες στην Ινδία και χιλιάδες επηρεαστές στη χώρα, τον περασμένο μήνα επεκτάθηκε στην κατηγορία της εκπαίδευσης στην Ινδία .

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.