Κάθε εκκίνηση είναι μια τράπεζα – ή θέλει να είναι

Κάθε εκκίνηση είναι μια τράπεζα - ή θέλει να είναι


Γεια σας και καλωσορίσατε στο Equity το podcast του TechCrunch που επικεντρώνεται σε κεφάλαια επιχειρηματικού κινδύνου, όπου αποσυσκευάζουμε τους αριθμούς πίσω από τα πρωτοσέλιδα

Αυτή την εβδομάδα κάναμε κάτι λίγο νέο. Η Kate ήταν στο στούντιο στο SF HQ της TechCrunch. Ο Άλεξ βρισκόταν στο σπήλαιο του φράγματος στο Providence. Και είχαμε και έναν επισκέπτη στο στούντιο. Έχουμε κάνει παρόμοιες ρυθμίσεις πριν, αλλά ποτέ με το βίντεο γύρω. Έτσι, καλώς ήλθατε σε ένα ελαφρώς νέο κεφάλαιο στην ιστορία παραγωγής της Equity (όλοι οι έπαινοι στον Chris για το έργο του, το βίντεο θα κυκλοφορήσει σήμερα στη σελίδα του TechCrunch στο YouTube)

Η φιλοξενούμενη αυτή την εβδομάδα ήταν η εξαιρετική Sarah Smith από το Bain Capital Ventures . Προτού γυρίσει σε γραπτές επιταγές, ο Smith εργάστηκε τόσο για την Quora όσο και για το Facebook. Το διασκεδαστικό γεγονός της;

Πρώτα βρήκαμε το ένα από τα τελευταία του Kate, ένα κομμάτι κοιτάζοντας τον χώρο επηρεασμού, επενδύσεις κεφαλαίων σε αυτό, και τι θα ακολουθήσει για τη δύναμη του Επικεντρώνει τις εταιρίες όπως η Influence, Cameo, Karat και πολλά άλλα.

Στη συνέχεια, αξίζει κέρδισε 50 εκατομμύρια δολάρια από τη Goldman Sachs καθιστώντας το γύρο κάτι που άξιζε να αγγίξει. Αργότερα, ο Alex μίλησε με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας και πήρε περισσότερο το περιεχόμενο, αλλά αυτό που έχει σημασία για σήμερα είναι ότι το Deserve διπλασιάζει την εξυπηρέτησή του με την πιστωτική κάρτα, δεν κάνει τι κάνουν οι άλλες εταιρείες που χειρίζονται τα χρήματα , δηλαδή προσπαθώντας να γίνουμε ανεφοδιασμένοι με μεγάλη ταχύτητα.

Μιλώντας για ποιο λόγο, είναι η εκκίνηση όλων των fintech ή finservices να γίνει μια τράπεζα ; Εν μέρει γιατί μπορούν, εν μέρει επειδή μπορεί να είναι επικερδής και εν μέρει επειδή, βρήκαμε, είναι ένας τρόπος να χυμούμε τους πελάτες που έχουν ήδη πληρώσει για να αποκτήσουν. Θέλετε να κάνετε τα έξοδα CAC σας πιο αποτελεσματικά;

Και μετά περάσαμε ένα λεπτό στο τα αποτελέσματα του Uber τα οποία αποδείχθηκαν καλύτερα από ό, τι πληρώθηκαν, έτυχαν κακής αποδοχής

Χαίρομαι που ήρθες πίσω για ένα άλλο επεισόδιο. (19459005), Spotify και όλα τα στοιχεία που έχουν δημοσιευτεί από το