Η Gradeup αυξάνει τα 7 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει την πλατφόρμα προετοιμασίας σε απευθείας σύνδεση εξετάσεις σε μικρότερες πόλεις της Ινδίας

Η Gradeup αυξάνει τα 7 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει την πλατφόρμα προετοιμασίας σε απευθείας σύνδεση εξετάσεις σε μικρότερες πόλεις της Ινδίας


Η Gradeup, μια εκκίνηση του edtech στην Ινδία που λειτουργεί πλατφόρμα προετοιμασίας για εξετάσεις για προπτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα, αύξησε τα 7 εκατομμύρια δολάρια από την Times Internet, καθώς επιθυμεί να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στη χώρα

Times Internet, Ινδία, επένδυσε 7 εκατομμύρια δολάρια στη σειρά Α και 3 εκατομμύρια δολάρια σε γύρους χρηματοδότησης της Seed της τετραετούς εκκίνησης με βάση Noida, ανέφερε. Η Gradeup ξεκίνησε ως μια κοινότητα για τους μαθητές να συζητήσουν τις επερχόμενες εξετάσεις τους και να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον με την επίλυση ερωτήσεων, δήλωσε ο Shobhit Bhatnagar, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος

Ενώ οι λειτουργίες αυτές εξακολουθούν να είναι διαθέσιμες στην πλατφόρμα, η Gradeup επεκτάθηκε για να προσφέρει online μαθήματα από καθηγητές για να βοηθήσει τους φοιτητές να προετοιμαστούν για εξετάσεις το τελευταίο έτος, είπε. Αυτά τα μαθήματα, ανάλογα με την πολυπλοκότητα και τη διάρκεια τους, κοστίζουν οπουδήποτε μεταξύ των Rs 5.000 ($ 70) και των Rs 35.000 ($ 500)

"Αυτές είναι ζωντανές διαλέξεις που έχουν σχεδιαστεί για να αναπαράγουν την εμπειρία offline" είπε. Η εκκίνηση προσφέρει δεκάδες μαθήματα και διεξάγει πολλαπλές συνεδρίες σε αγγλικές και χίντι γλώσσες. Όσοι από τους 200 μαθητές συντονίζονται ταυτόχρονα σε μια τάξη,

Οι μαθητές μπορούν να αλληλεπιδρούν με τον δάσκαλο μέσω μιας αίθουσας συνομιλίας. Κάθε τάξη έχει επίσης μια ομάδα μαθημάτων επιτυχίας φοιτητών που της έχει ανατεθεί και ακολουθεί με κάθε μαθητή να ελέγξει αν είχαν οποιαδήποτε δυσκολία να μάθουν οποιαδήποτε έννοια και να λάβουν τα σχόλιά τους. Αυτές οι πρόσθετες προσπάθειες βοήθησαν το Gradeup να διαπιστώσει ότι πάνω από το 50% των μαθητών του ολοκληρώνουν τα μαθήματά τους – ένα καλύτερο κλάδο, δήλωσε ο Bhatnagar

Κάθε χρόνο στην Ινδία, περισσότεροι από 30 εκατομμύρια φοιτητές εμφανίζονται για ανταγωνιστικές εξετάσεις. Ένας σημαντικός αριθμός αυτών των φοιτητών εγγράφεται στα δίδακτρα και σε άλλα κέντρα διοίκησης εκτός σύνδεσης.

"Η Ινδία έχει πάνω από 200 εκατομμύρια φοιτητές που ξοδεύουν πάνω από 90 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαφορετικές εκπαιδευτικές υπηρεσίες. Αυτά εξυπηρετήθηκαν κυρίως εκτός σύνδεσης, όπου η πρόκληση είναι η διατήρηση υψηλής ποιότητας, ενώ διευρύνεται η πρόσβαση ", δήλωσε ο Satyan Gajwani, Αντιπρόεδρος του Times Internet

Τα τελευταία χρόνια, ακροατήριο και να καταστήσει φθηνότερη την πρόσβαση στα μαθήματα. Το Byju's, το οποίο υποστηρίζεται από τους Naspers και το αξίας άνω των 5,5 δις δολαρίων προσφέρει μακρόπνοα μαθήματα αυτο-μάθησης. Το Vedantu, μια εκκίνηση με έδρα το Μπανγκαλόρ που αύξησε τα 42 εκατομμύρια δολάρια στα τέλη Αυγούστου προσφέρει ένα μείγμα καταγεγραμμένων και ζωντανών και αλληλεπιδραστικών μαθημάτων

Συνιδρυτές του Noida-

Αλλά ακόμα, μόνο ένα κλάσμα των μαθητών παίρνει online μαθήματα σήμερα. Ένα από τα οδοφράγματα στην ανάπτυξή τους ήταν η πρόσβαση σε κινητά δεδομένα, τα οποία μέχρι τα τελευταία χρόνια ήταν αρκετά ακριβό στη χώρα. Αλλά η άφιξη του Reliance Jio έχει λύσει αυτό το θέμα, είπε ο Bhatnagar. Το άλλο είναι η αποδοχή από τους σπουδαστές και το πιο σημαντικό, οι γονείς τους. Η παρακολούθηση ενός σε απευθείας σύνδεση μαθήματος σε ένα smartphone ή επιφάνεια εργασίας είναι ακόμα μια νέα ιδέα για πολλούς γονείς στη χώρα, είπε. Αλλά και αυτό αρχίζει να αλλάζει.

"Το πρώτο κύμα online λύσεων χτίστηκε γύρω από το περιεχόμενο βίντεο κατά παραγγελία, είτε δωρεάν είτε πληρωμένο. Σήμερα, το επόμενο κύμα είναι σε απευθείας σύνδεση μαθήματα όπως το Gradeup, με διαδραστικότητα μαθητών-μαθητών, εξατομίκευση και προσαρμοστικές στρατηγικές μάθησης, παρέχοντας λύσεις υψηλής ποιότητας που είναι ιδιαίτερα πολύτιμες σε ημιαστικές και αγροτικές αγορές ", δήλωσε ο Gajwani της Times Internet

"Αυτές οι αντιστοιχίες ή καλύτερα η ποιότητα της εμπειρίας της εκπαίδευσης εκτός σύνδεσης, ενώ είναι πιο οικονομικά αποδοτικό. Η τάση αυτή θα συνεχίσει να αυξάνεται στην Ινδία, όπου η διαδικτυακή εκπαίδευση θα αυξάνεται πολύ γρήγορα για την προετοιμασία των δοκιμών, την επανεκπαίδευση και την επαγγελματική εκμάθηση. "

Η Gradeup έχει συγκεντρώσει πάνω από 15 εκατομμύρια εγγεγραμμένους φοιτητές που έχουν εγγραφεί σε διαλέξεις. Η εκκίνηση σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει το νέο κεφάλαιο για να επεκτείνει την ακαδημαϊκή της ομάδα σε 100 μέλη ΔΕΠ (από σήμερα) και 200 ​​θέματα και να προσεγγίσει περισσότερους χρήστες σε μικρότερες πόλεις και πόλεις της Ινδίας.

Οι σπουδαστές ακόμη και στις μικρότερες πόλεις και κωμοπόλεις καταβάλλοντας ένα υψηλό ποσό αμοιβής και δεν είναι σε θέση να αποκτήσουν πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικούς ", δήλωσε ο Bhatnagar. "Αυτό είναι ακριβώς το κενό που μπορούμε να γεμίσουμε."

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.