Αυτή η Εβδομάδα σε Εφαρμογές: Παραπόνων για το iOS 13, Τάσεις του 3ου έτους, Σφάλμα αξιολόγησης App Store

Αυτή η Εβδομάδα στις Εφαρμογές: λογοκρισία, ανοιχτό και αντιμονοπωλιακό


Καλώς ορίσατε στο Αυτή η εβδομάδα στις εφαρμογές – ο ευκολότερος τρόπος να συμβαδίσει με όλα όσα συνέβησαν στον κόσμο των εφαρμογών την περασμένη εβδομάδα – από τις τελευταίες ειδήσεις μέχρι τις τάσεις και όλες τις άλλες πληροφορίες παρατηρητής της βιομηχανίας πρέπει να γνωρίζει.

Η βιομηχανία εφαρμογών είναι τόσο ζεστή όσο ποτέ, με 194 δισ. Downloads το 2018 και περισσότερα από 100 δισ. Δολάρια στις καταναλωτικές δαπάνες. Οι άνθρωποι ξοδεύουν το 90% του χρόνου τους στο κινητό σε εφαρμογές και περισσότερο χρόνο χρησιμοποιώντας τις κινητές συσκευές τους από ό, τι βλέπουν τηλεόραση. Με άλλα λόγια, οι εφαρμογές δεν είναι απλώς ένας τρόπος να χάσετε τις ώρες αδράνειας – είναι μεγάλες επιχειρήσεις και πολλές φορές φαίνεται να αλλάζουν εν μία νυκτί

Σε αυτή τη σειρά Extra Crunch, σας βοηθάμε να παρακολουθείτε τις τελευταίες ειδήσεις από τον κόσμο των εφαρμογών

Αυτή την εβδομάδα, εξετάζουμε το ένα bug του iOS 13 που όλοι διαμαρτύρονται, τις τάσεις του App Store Q3, καθώς και τους τελευταίους αριθμούς εσόδων που ανακοίνωσε το Apple και το Google κατά τη διάρκεια τριμηνιαίων κέρδη. Βρήκαμε επίσης ένα νέο προϊόν για να υπολογίσουμε τι μπορεί να έχει προκαλέσει αιχμές ή αλλαγές στο ιστορικό μιας εφαρμογής και παρακολουθούμε νέες πληροφορίες σχετικά με την κονσόλα Xbox της Microsoft στην υπηρεσία συνεχούς ροής κινητής τηλεφωνίας καθώς και Motion Sense της Google

Για περισσότερες πληροφορίες, εγγραφείτε στο Extra Crunch

Headlines

Ο καθένας διαμαρτύρεται για το iOS 13 σκοτώνοντας εφαρμογές φόντου

Apple iOS 13.2 με Deep Fusion αυτήν την εβδομάδα . Η απελευθέρωση περιελάμβανε επίσης νέα emoji, opt-out καταγραφής Siri, διορθώσεις σφαλμάτων και βελτιώσεις ασφαλείας. Αλλά δεν επιλύθηκε το σφάλμα εφαρμογής στο παρασκήνιο.

Ως αποτέλεσμα, οι προγραμματιστές είναι θυμωμένοι και οι χρήστες είναι απογοητευμένοι. Ορισμένοι χρήστες του iOS 13 διαμαρτύρονται για την επιθετικότητα του iOS 13 στη δολοφονία εφαρμογών και εργασιών που αποδίδονται στην κακή διαχείριση RAM . Αυτό επηρεάζει ιδιαίτερα τις εφαρμογές όπως το Safari, το YouTube, τη συννεφιά και άλλους. Οι χρήστες έχουν χάσει τις καρτέλες Safari τα μηνύματα που συνθέτουν ή το βίντεο που παρακολουθούσαν αμέσως μετά την απομάκρυνση για ένα λεπτό

Reddit και τα δικά της φόρουμ της Apple . Ένας αριθμός MacRumors μετά από αυτό έχει πάνω από 400 σχόλια.

Αυτό ήταν ένα πρόβλημα από το betas, αλλά οι άνθρωποι ήλπιζαν να αντιμετωπιστούν από τις δημόσιες κυκλοφορίες. Η Apple δεν έχει διευκρινίσει τι είναι το σφάλμα εδώ, αλλά υπάρχουν εικασίες σχετικά με την επίδραση του συστήματος κάμερας με ένταση μνήμης.

Όπως το έθεσε ο Matthew Panzarino, ο επεξεργαστής της TechCrunch "αισθάνεται σαν να επιστρέφω στην iOS 3" [19659013] Στο επεισόδιο αυτής της εβδομάδας του @atpfm το συνέκρινα με ένα μικρό παιδί κάτω από μια κουβέρτα. "Δεν μπορείτε να με δείτε! Είμαι αόρατος! "Αλλά στο iOS 13.2, είναι πραγματικά αλήθεια. Μόλις δεν κοιτάξετε μια εφαρμογή, εξαφανίζεται από τη μνήμη RAM.

– John Siracusa (@siracusa) 31 Οκτωβρίου 2019

Προγραμματιστής Nick Heer του Pixel Envy λένε το σφάλμα δεν είναι καταστροφικό, αλλά "πρέπει να είναι απόλυτα προτεραιότητα για να το διορθώσουμε. Είναι ενοχλητικό το γεγονός ότι όλη η σκληρή δουλειά που ασχολείται με την παραγωγή κινούμενων σχεδίων και την εκτόξευση εφαρμογών αισθάνεται ομαλή έχει σπαταληθεί από κακοδιαχείριση multitasking ", λέει.

Καταχωρήθηκε το ραντάρ

Οι καταναλωτές δαπάνησαν πάνω από 500 εκατομμύρια δολάρια σε εφαρμογές φωτογραφιών / βίντεο στο Q3 [19659011] Εκτός από τα παιχνίδια για κινητά, οι εφαρμογές ψυχαγωγίας και συνεχούς ροής τραβούν επίσης τα μεγάλα χρήματα. Υπάρχει όμως και μια άλλη κατηγορία που επωφελείται από τη μετάβαση στο μοντέλο εγγραφής: εφαρμογές φωτογραφιών και βίντεο. Σε αυτήν την κατηγορία, θα βρείτε εφαρμογές που υπόσχονται να αγγίξουν φωτογραφίες, να προσθέσουν φίλτρα που μπορούν να κάνουν ή να σπάσουν τις σταδιοδρομίες του Instagram, καθώς και τους γίγαντες βίντεο όπως το YouTube και το TikTok

Στο τρίτο τρίμηνο, η κατηγορία κέρδισε πάνω από 500 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας ένα επιβλητικό 75% σε ετήσια βάση, λέει το Sensor Tower . Επίσης, παρατηρείται ετήσιος ρυθμός αύξησης 101% από το 2016. Πολλά από αυτά οφείλονται στο YouTube, το μόνο που ήταν υπεύθυνο για το 30% των εσόδων της κατηγορίας στο τρίτο τρίμηνο. (Απλώς περιμένετε έως ότου η TikTok παίρνει σοβαρά τη δημιουργία εσόδων από εφαρμογές).

 top apps έσοδα από τα καταστήματα εφαρμογών φωτογραφιών και βίντεο q3 2019

Αλλά τώρα δεν είναι μόνο οι κορυφαίες εφαρμογές που αναπτύσσονται. Στο τρίτο τρίμηνο, 22 εφαρμογές ξεπέρασαν τα 3 εκατομμύρια δολάρια σε ακαθάριστες δαπάνες χρηστών, σε σύγκριση με μόλις 2 το τρίτο τρίμηνο του 2016. Και 7 εφαρμογές είχαν έσοδα άνω των 10 εκατομμυρίων δολαρίων, συμπεριλαμβανομένων των TikTok, VSCO, Facetune 2, FaceApp και PicsArt

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link