Μπορεί ένα συνδυασμένο Google / Fitbit να αναλάβει το Apple Watch;

Μπορεί ένα συνδυασμένο Google / Fitbit να αναλάβει το Apple Watch;


Τον Ιανουάριο του 2014, η Google ανακοίνωσε σχέδια για την εξαγορά της Nest για 3,2 δισεκατομμύρια δολάρια. η εξαγορά ολοκληρώθηκε την επομένη, αλλά από τότε η ολοκλήρωση της Nest ήταν ελεγχόμενη καύση. Αρχικά, η εταιρεία υπήρξε θυγατρική του νεοσυσταθέντος Alphabet Inc., αλλά στις αρχές του 2018, η Google σφίγγει τη λαβή της και την ενσωμάτωσε απευθείας στο τμήμα υλικού της.

Το επόμενο έτος και ο χρόνος, η Nest έγινε το πρόσωπο και το όνομα της έξυπνης οικιακής προσφοράς της Google, μιας διαίρεσης που αναπτύσσεται γρήγορα καθώς το Google Home / Google Nest έχει καταστεί ένας από τους δύο πρώτους παίκτες της έξυπνης οικιακής κατηγορίας των ΗΠΑ, μόνο από τις προσφορές του Alexa / Echo του Amazon.

Όλοι οι φορητοί υπολογιστές έχουν επίσης ξεκινήσει: η Google έχει ξεκάθαρα ενδιαφέρεται για την κατηγορία, ξεκινώντας το Android Wear το 2014. Η εταιρία συνεργάζεται με μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα του καταναλωτικού hardware, συμπεριλαμβανομένων των Motorola, Asus, Sony, Huawei και LG, αλλά με λίγα fanfare. Ένα χρόνο πριν από την κυκλοφορία του Android Wear (τώρα Wear OS), η Apple έφερε το δικό της smartwatch στην αγορά, αφήνοντας ουσιαστικά τον ανταγωνισμό στη σκόνη

Το Apple Watch θα έκλεινε σύντομα το υπόλοιπο της βιομηχανίας που φοριέται. οι αριθμοί από την Canalys τον Αύγουστο του 2019 δείχνουν την Apple στο 37,9 τοις εκατό της συνολικής Βορειοαμερικανικής αγοράς φορητής ζώνης . Η Fossil, ο μόνος εταίρος της Wear OS που ξεπέρασε τα 5, βρίσκεται σε μια μακρινή πέμπτη θέση, με 4,1%.

Η Samsung και η Garmin βρήκαν επιτυχία με τις δικές τους προσφορές. είναι πολύ πίσω από το Fitbit στη δεύτερη θέση. Ιδρύθηκε το 2007, ο Fitbit τελικά θα γίνει συνώνυμος με τους ιχνηλάτες φυσικής κατάστασης. Μια ταπεινή εκκίνηση όταν παρουσίασε το πρώτο της προϊόν (ένα επώνυμο 3D βηματόμετρο) στη σκηνή στο γεγονός TC50 το 2008, η άνοδος του Fitbit ήταν μια ανεπιτυχής επιτυχία.

Ο Fitbit προέβλεψε και τελικά ήρθε να καθορίσει το φορετό zeitgeist, βρίσκοντας τον εαυτό του στην πρώτη γραμμή του επόμενου μεγάλου κύματος στις ηλεκτρονικές συσκευές ευρείας κατανάλωσης μετά το smartphone. Δεδομένου ότι η κατηγορία κινητής τηλεφωνίας έχει οροπέδια τα φορεσιά συνεχίζουν να αυξάνονται με εντυπωσιακό ρυθμό . Ας πάρουμε μια στιγμή για να εκτιμήσουμε τι ήταν ένα εντυπωσιακό τρέξιμο.

Τα τελευταία χρόνια, όμως, ήταν πολύ πιο βαρύ, καθώς ο Fitbit σκόνταψε και ξεφλούδισε. Με την ίδια δήλωση του διευθύνοντος συμβούλου της James Park, η εταιρεία απέτυχε να αγκαλιάσει τα smartwatch αρκετά γρήγορα και αρκετά, και όπως έχει πολλές φορές στο παρελθόν, η Apple εισήλθε και κυριάρχησε στο χώρο, αφήνοντας το Fitbit με αβέβαιο μέλλον.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.