Πώς αντιδράτε όταν αποτυγχάνουν τα συστήματά σας μπορεί να καθορίσει την επιχείρησή σας

Πώς αντιδράτε όταν αποτυγχάνουν τα συστήματά σας μπορεί να καθορίσει την επιχείρησή σας


Μόλις στις 9:45 π.μ. ώρα Ειρηνικού στις 28 Φεβρουαρίου 2017, ιστοσελίδες όπως Slack, Business Insider, Quora και άλλοι γνωστοί προορισμοί έγιναν απρόσιτοι. Το 1968, η Amazon Web Services είχε μια μαζική διακοπή που αφορούσε την αποθήκευση S3 στο κέντρο δεδομένων της Βόρειας Βιρτζίνιας, ένα πρόβλημα που δημιούργησε μια διαδοχική επίθεση και κορυφώθηκε σε μια διακοπή που διήρκεσε τέσσερις αγωνιώδεις ώρες.

Η Amazon τελικά το κατάλαβε, αλλά μπορείτε να φανταστείτε πόσο αγχωτικό θα ήταν για τις τεχνικές ομάδες που πέρασαν ώρες να εντοπίζουν την αιτία της διακοπής έτσι ώστε να μπορέσουν να αποκαταστήσουν την εξυπηρέτηση. Λίγες μέρες αργότερα, η εταιρία εξέδωσε δημόσιο μεταθανάτιο εξηγώντας τι συνέβη και ποια βήματα που έλαβαν για να βεβαιωθούμε ότι αυτό το πρόβλημα δεν συνέβη ξανά. Οι περισσότερες εταιρείες προσπαθούν να προβλέψουν τέτοιου είδους καταστάσεις και να λάβουν μέτρα για να τα κρατήσουν από ποτέ. Στην πραγματικότητα, ο Netflix ήρθε με το η έννοια της τεχνολογίας χάους όπου τα συστήματα δοκιμάζονται για αδυναμίες πριν μετατραπούν σε διακοπές

Δυστυχώς, κανένα εργαλείο δεν μπορεί να προβλέψει κάθε αποτέλεσμα

η εταιρεία σας θα αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα με τεράστιες διαστάσεις όπως αυτό που αντιμετωπίζει το Amazon το 2017. Αυτό είναι που κάθε ανησυχητικό ιδρυτικό και CEO της Fortune 500 ανησυχεί – ή τουλάχιστον θα έπρεπε. Τι θα ορίσετε ως οργανισμό και πώς θα αντιληφθούν οι πελάτες σας ότι προχωράτε θα είναι ο τρόπος με τον οποίο χειρίζεστε και τι μαθαίνετε

Μιλήσαμε σε μια ομάδα ειδικών καταστροφών με μεγάλη κατάρτιση για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την πρόληψη αυτών των τύπων (19659007) Η αξιοπιστία και το uptime είναι τόσο απαραίτητα για τις ψηφιακές επιχειρήσεις σήμερα, που οι επιχειρήσεις επιχειρήσεων ανέπτυξαν ένα νέο ρόλο, τον Μηχανικό Αξιοπιστίας Site (SRE), για να σας βοηθήσουν.

Ο Tammy Butow, κύριος SRE στο Gremlin, μια εκκίνηση που κάνει εργαλεία μηχανικής χάους, αναφέρει ότι ο πρωταρχικός ρόλος του SRE είναι να διατηρεί τους πελάτες ευτυχείς. Εάν ο ιστότοπος είναι σε λειτουργία, αυτό είναι γενικά το κλειδί για την ευτυχία. "Η SRE γενικά επικεντρώνεται περισσότερο στον αντίκτυπο του πελάτη, ιδιαίτερα όσον αφορά τη διαθεσιμότητα, το χρόνο λειτουργίας και την απώλεια δεδομένων", λέει.

Οι εταιρείες υπολογίζουν το χρόνο λειτουργίας σύμφωνα με τα λεγόμενα "πέντε εννέα" ή 99,999% η μηχανική Nora Jones, η οποία οδήγησε πρόσφατα το Χάος Μηχανικών και Ανθρώπινοι Παράγοντες στο Slack, λέει ότι συχνά υπάρχει υπερβολική έμφαση σε αυτόν τον αριθμό. Σύμφωνα με τον Jones, η εστίαση πρέπει να επικεντρώνεται στον πελάτη και τον αντίκτυπο που έχει η διαθεσιμότητα στην αντίληψή του για εσάς ως εταιρεία και την κατώτατη γραμμή της επιχείρησής σας

Κάποιος πρέπει να είναι ήρεμος και να συνεχίσει να θέτει τις σωστές ερωτήσεις. "Είναι τα χρήματα στο τέλος της ημέρας, αλλά και με την πάροδο του χρόνου, το συναίσθημα των χρηστών μπορεί να αλλάξει [if your site is having issues]", λέει. "Πώς σκέφτονται για εσάς, τον τρόπο που μιλούν για το προϊόν σας όταν μιλάνε με τους φίλους τους, όταν μιλάνε με τα μέλη της οικογένειάς τους. Το 1968, Robert Ross, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της FireHydrant, μιας πλατφόρμας SRE ως Service, λέει ότι ίσως είναι καιρός να ξανασκεφτούμε την ιδέα των εννιά. "Ίσως πρέπει να αλλάξουμε αυτόν τον όρο. Ίσως μπορούμε να γνωρίσουμε κάτι σαν «στόχους επιπέδου ευτυχίας» ή «συμφωνίες επιπέδου ευτυχίας». Έτσι, το επίκεντρο είναι τα προϊόντα μας. "

Όταν τα πράγματα πάνε στραβά

Οι εταιρείες προχωρούν σε μεγάλες αποστάσεις για να αποτρέψουν τις καταστροφές να αποφύγουν την απογοήτευση τους πελάτες τους και συνήθως έχουν απρόβλεπτες πιθανότητες, αλλά μερικές φορές, ανεξάρτητα από το πόσο καλά σχεδιάζουν, οι κρίσεις μπορούν να ξεφύγουν από τον έλεγχο. Όταν συμβαίνει αυτό, τα SREs πρέπει να εκτελέσουν, το οποίο επίσης προγραμματίζει. γνωρίζοντας τι να κάνει όταν η μετάβαση γίνεται σκληρή

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.