Ο ιαπωνικός πάροχος άμεσων πιστώσεων Paidy συγκεντρώνει 143 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές, όπως το PayPal Ventures

Ο ιαπωνικός πάροχος άμεσων πιστώσεων Paidy συγκεντρώνει 143 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές, όπως το PayPal Ventures


Η ιαπωνική χρηματιστηριακή τεχνολογία Paidy που παρέχει άμεση πίστωση στους καταναλωτές στην Ιαπωνία, ανακοίνωσε σήμερα ότι έχει αυξήσει συνολικά τα 143 εκατομμύρια δολάρια σε νέα χρηματοδότηση. Αυτό περιλαμβάνει επέκταση της σειράς C ύψους 83 εκατομμυρίων δολαρίων από επενδυτές, συμπεριλαμβανομένου του PayPal Ventures, και χρηματοδότηση 60 εκατομμυρίων δολαρίων. Η χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί για την προώθηση των στόχων Paidy της υπογραφής μεγάλων εμπόρων, προσφέροντας νέες χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες και αυξάνοντας τη βάση χρηστών σε 11 εκατομμύρια λογαριασμούς μέχρι το τέλος του 2020.

Εκτός από τις PayPal Ventures, οι επενδυτές στην επέκταση της σειράς C περιλαμβάνουν επίσης τις εταιρείες Soros Capital Management, JS Capital Management και Tybourne Capital Management, καθώς και έναν άλλο επενδυτή που δεν έχει αποκαλυφθεί. Η χρηματοδότηση του χρέους είναι από τις εταιρείες Goldman Sachs Japan, Mizuho Bank, Sumitomo Mitsui Banking Corporation και Sumitomo Mitsui Trust Bank. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Paidy και η Goldman Sachs Japan δημιούργησαν μια αποθήκη αξίας 52 εκατομμυρίων δολαρίων. Η Paidy ίδρυσε επίσης πιστωτική διευκόλυνση ύψους $ 8 εκατομμυρίων με τις τρεις τράπεζες

. Αυτή είναι η μεγαλύτερη επένδυση μέχρι σήμερα στην ιαπωνική βιομηχανία τεχνολογίας της τεχνολογίας, σύμφωνα με τα στοιχεία της Paidy και φέρνει τη συνολική επένδυση της εταιρείας που αυξήθηκε μέχρι στιγμής στα 163 εκατομμύρια δολάρια. Ένας αντιπρόσωπος για την εκκίνηση λέει ότι αποφάσισε να επεκτείνει την σειρά C που ανακοινώθηκε πέρυσι ) αντί να προχωρήσει σε ένα γύρο D για να διατηρήσει το δείκτη μετοχών για τους υπάρχοντες επενδυτές και να εκδώσει τα ίδια προνομιούχα μερίδια .

Έναρξη το 2014, η Paidy δημιουργήθηκε επειδή πολλοί Ιάπωνες καταναλωτές δεν χρησιμοποιούν πιστωτικές κάρτες για αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου, παρόλο που το ποσοστό διείσδυσης των πιστωτικών καρτών είναι σχετικά υψηλό. Αντ 'αυτού, πολλοί προτιμούν να πληρώνουν μετρητά κατά την παράδοση ή σε καταστήματα ευκολίας και άλλες θέσεις pickup. Ενώ αυτό καθιστά ευκολότερη την ηλεκτρονική αγορά για τους καταναλωτές, παρουσιάζει αρκετές προκλήσεις για τους πωλητές, επειδή πρέπει να καλύψουν το κόστος των εμπορευμάτων που δεν έχουν πληρωθεί ακόμη ή να ασχολούνται με τις ατελείωτες παραδόσεις

Η λύση της Paidy είναι να καταστήσει δυνατή οι άνθρωποι να πληρώνουν για τα εμπορεύματα σε απευθείας σύνδεση χωρίς να χρειάζεται να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό πρώτα ή να χρησιμοποιήσουν τις πιστωτικές τους κάρτες. Εάν ένας πωλητής προσφέρει Paidy ως μέθοδο πληρωμής, οι πελάτες μπορούν να κάνουν check-out εισάγοντας τους αριθμούς κινητών τηλεφώνων και τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους, οι οποίοι κατόπιν πιστοποιούνται με κωδικό που αποστέλλεται μέσω SMS ή φωνής. Το Paidy καλύπτει το κόστος των πελατών και των λογαριασμών μηνιαίως. Η Paidy χρησιμοποιεί αποκλειστικά μοντέλα μηχανικής μάθησης για να αξιολογήσει τη φερεγγυότητα των χρηστών και λέει ότι η υπηρεσία της μπορεί να συμβάλει στη μείωση των ελλιπών συναλλαγών (ή αντικειμένων που τελικά δεν λαμβάνουν και πληρώνουν οι αγοραστές), αύξηση των ποσοστών μετατροπής, μέσες τιμές παραγγελίας και επαναλαμβανόμενες αγορές.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.