Πόσο γρήγορη είναι η Shelby GT500 στο 0-100 χλμ./ώρα; - AutoGreekNews


Ένα τετράμηνο μετά την παρουσίαση του ισχυρότερου Ford παραγωγής όλων των εποχών, οι Αμερικανοί ακόμα ανακοινώνουν τεχνικά χαρακτηριστικά. Σειρά είχε ο χρόνος για την επιτάχυνση στα 100 χλμ./ώρα από στάση.

Η Shelby GT500 κινείται από έναν θηριώδη και μηχανικά υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 5.2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 760 ίππους και 847 Nm ροπής. Σε αντίθεση με το μοντέλο που αντικαθιστά, η νέα GT500 δεν δίνει έμφαση στην τελική ταχύτητα -εξ ου και τα ηλεκτρονικά περιοριζόμενα 290 χλμ./ώρα– αλλά στις επιταχύνσεις, τα φρένα και την μεταφορά της ορμής εντός των στροφών. Στους πρώτους δυο τομείς (γκάζι και φρένο, δηλαδή), η κορυφαία Shelby κατέθεσε τα διαπιστευτήριά της απέναντι σε ένα από τα ταχύτερα τετράτροχα της Ιστορίας: τη McLaren F1. Βέβαια, στη συγκεκριμένη μέτρηση την περισσότερη δουλειά έκαναν τα φρένα. Απόλυτος «δικαστής» του δεξιού πεντάλ, ήταν, είναι και θα εξακολουθήσει να είναι ένας: το 0-100 χλμ./ώρα.

Δείτε ακόμα: Η ανατομία του «κτήνους» των 760 ίππων της Shelby GT500 (+video)

Κατά την παρουσίαση του αυτοκινήτου, ιθύνοντες του «Μπλε Οβάλ» έκαναν λόγο για επίδοση κάτω από το φράγμα των 3 δλ., γύρω στα 2,7 με 2,8 δλ. Η πραγματικότητα, ωστόσο, τους διέψευσε. Κατόπιν δικών τους λεγομένων, μάλιστα. Η Ford, λοιπόν, ανακοίνωσε επίσημα τον χρόνο που θέλει η GT500 για να στείλει την βελόνα του κοντέρ στα 100 από το 0. Και αυτός είναι 3,3 δλ.! Εξυπακούεται ότι δεν είναι αργός, αλλά δεν είναι και εκεί που τον υπολόγιζαν αρχικά. Εμφανίζεται κοντά στο μισό δευτερόλεπτο πάνω από τις αρχικές εκτιμήσεις και μόλις 2 δέκατα καλύτερος συγκριτικά με την προηγούμενη GT500, η οποία διαθέτει 100 ίππους λιγότερους.

Διαβάστε επίσης: Το ισχυρότερο Ford της Ιστορίας «εξαφανίζει» τα ελαστικά του (+video)

Οι άνθρωποι της Ford αποδίδουν αυτή την διαφορά στην υπέρμετρη αισιοδοξία τους, υποστηρίζοντας παράλληλα πως πιο αντιπροσωπευτική για την δυναμική του αυτοκινήτου είναι η επίδοση στο 400άρι. Εκεί, παρουσιάζεται πάνω από 1 δλ. ταχύτερη (χρόνος δεν ανακοινώνεται ακόμα, μόνο η διαφορά με την απερχόμενη «500άρα») ενώ στην πίστα της Laguna Seca, η διαφορά αγγίζει τα 4 δλ.



Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.