Amazon άξονες $ 14.99 Amazon φρέσκο ​​τέλος, καθιστώντας την παράδοση παντοπωλείων δωρεάν για τα μέλη Prime για την ενίσχυση της χρήσης


Η Amazon στρέφει τη θερμότητα για άλλη μια φορά στον κόσμο των ειδών παντοπωλείου και συγκεκριμένα στην παράδοση παντοπωλείων, για να κάνει τις υπηρεσίες της πιο δελεαστικές ενόψει του ανταγωνισμού της Walmart, καθώς και πλήθος εταιρειών παράδοσης όπως οι Postmates. Σήμερα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα κάνει το Amazon Fresh – την υπηρεσία παράδοσης φρέσκων τροφίμων που προσφέρει σήμερα σε περίπου 2.000 πόλεις στις Η.Π.Α. και αλλού – δωρεάν για χρήση από τα Prime μέλη, αφαιρώντας το τέλος 14.99 € / μήνα

Παράλληλα με την δωρεάν παράδοση, η Amazon προσφέρει στους χρήστες μία και δύο ώρες επιλογές παράδοσης για ταχύτερη ανάκαμψη και καθιστά το τοπικό απόθεμα Whole Foods των χρηστών διαθέσιμο σε απευθείας σύνδεση και μέσω της εφαρμογής Amazon [19659004] Τα πρωταρχικά μέλη που χρησιμοποιούσαν ήδη τις υπηρεσίες παράδοσης παντοπωλείων του Amazon – είτε για την υπηρεσία του ίδιου του Amazon είτε για να παραλάβουν τα ψώνια του Whole Foods που είναι ιδιοκτησία του Amazon, θα συνεχίσουν να τα αποκτούν, τώρα δωρεάν. Τα πρωταρχικά μέλη που μπορεί να ενδιαφέρονται να το δοκιμάσουν για πρώτη φορά θα πρέπει να εγγραφούν εδώ και να περιμένουν μια πρόσκληση. («Λαμβάνοντας υπόψη την ταχεία αύξηση της παράδοσης παντοπωλείων αναμένουμε ότι αυτό θα είναι ένα δημοφιλές όφελος», εξήγησε ο Amazon για την λίστα αναμονής.)

Τα πρωταρχικά μέλη αγαπούν την άνεση της δωρεάν παράδοσης παντοπωλείων στο Amazon, γι 'αυτό έχουμε κάνει Amazon Φρέσκο ​​ένα δωρεάν πλεονέκτημα της Prime, εξοικονομώντας πελάτες 14,99 δολάρια το μήνα ", δήλωσε ο Stephenie Landry, Αντιπρόεδρος του Foodstore, σε δήλωση. "Η παράδοση των τροφίμων είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις στο Amazon και πιστεύουμε ότι αυτό θα είναι ένα από τα πιο αγαπημένα πρωταρχικά οφέλη."

Κάνοντας την Amazon Fresh free είναι η πιο πρόσφατη τιμολόγηση (και μείωση) που έκανε το Amazon οδηγούν σε περισσότερη χρήση της υπηρεσίας παντοπωλείου, ενώ ταυτόχρονα επεκτείνουν τα γλυκαντικά που δίνει στους καταναλωτές να εγγραφούν στην Prime. Η αμοιβή των 14,99 δολαρίων / μήνα εισήχθη στο 2016 η οποία ήταν μια μείωση σε $ 299 / έτος τέλος που Amazon προηγουμένως χρεώνει Amazon Fresh πελάτες. Πριν από αυτό, η Amazon χρεούσε συνδρομή $ 99 / έτος συν ξεχωριστές αμοιβές αποστολής για να χρησιμοποιήσει την υπηρεσία

Δεν είναι ξεκάθαρο πόσοι πελάτες χρησιμοποιούν ήδη το Amazon Fresh ή αν η υπηρεσία είναι κερδοφόρα όχι για την εταιρεία σε αυτό το σημείο. Συγκεκριμένα, παρά την ώθηση που είχε η Amazon στην κατοχή της αλυσίδας σουπερμάρκετ Whole Foods, οι αναλυτές νωρίτερα φέτος εκτιμούν ότι ενώ η Amazon εξακολουθούσε να βλέπει την υπηρεσία παντοπωλείου της, η επιβράδυνση του ρυθμού ανάπτυξης επιβραδύνθηκε . (Για να το προσθέσουμε, έχουμε δει ορισμένες ενοποιήσεις που δείχνουν ότι η Amazon αναζητά τρόπους απλοποίησης – και μείωσης του κόστους – της προσφοράς ψώνια τους.)

Παρ 'όλα αυτά, στις ΗΠΑ , περίπου πριν από ένα χρόνο εκτιμήθηκε [19459155] σε μια ξεχωριστή έκθεση που η Amazon αντιπροσώπευε περίπου το ένα τρίτο της συνολικής παράδοσης παντοπωλείων στις ΗΠΑ.

Η παράδοση των τροφίμων είναι μια δύσκολη επιχείρηση, πολύ πιο αλλοιώσιμη από την παράδοση ένα βιβλίο ή ένα κομμάτι ρουχισμού ή ένα κομμάτι ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης, αλλά αντιπροσωπεύει, αν γίνει σωστά, μια συχνά επαναλαμβανόμενη γραμμή εσόδων. Πέραν αυτού, η Amazon έκανε ταχεία και δωρεάν παράδοση έναν από τους σημαντικότερους ακρογωνιαίους λίθους για τον τρόπο με τον οποίο αναπτύσσει τις δραστηριότητές της και προσελκύει τους πελάτες μακριά από τη χρήση άλλων επιλογών ηλεκτρονικών αγορών ή από την επίσκεψη σε πραγματικό κατάστημα τούβλων και κονιαμάτων

. , ανεξάρτητα από το αν είναι κερδοφόρα ή όχι, έχει νόημα ότι η Amazon θα επενδύσει σε τρόπους να προσπαθήσει να ενισχύσει την υπηρεσία παράδοσης παντοπωλείων, καθιστώντας την ελεύθερη ίσως τη μεγαλύτερη ώθηση ακόμα (επόμενη στάση: μετρητά όταν την χρησιμοποιείτε;). Συνάδει με την προσέγγιση της γενικότερης οικονομίας της κλίμακας: να φέρει περισσότερους χρήστες στην αγορά περισσότερων ειδών παντοπωλείου και να συνθέτουν τα περιθώρια των τελευταίων για να αντισταθμίσουν τις απώλειες από την πρώην

. Αλλά η κίνηση για να κάνουν τις παραδόσεις "ελεύθερες" – δωρεάν , δηλαδή για εκείνους που πληρώνουν ήδη $ 12,99 / μήνα ή $ 119 / έτος για την Amazon Prime – είναι μια κλασική κίνηση του Amazon όχι μόνο για να ενισχύσει τους δικούς της αριθμούς χρήσης της υπηρεσίας

Η εταιρεία αντιμετωπίζει επίμονο ανταγωνισμό από έναν αριθμό των άλλων εταιρειών που παρέχουν επίσης διαδικτυακές αγορές ψώνια και παράδοση. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, σχεδόν κάθε μεγάλη αλυσίδα τροφίμων προσφέρει αυτή την υπηρεσία απευθείας (ή μέσω άλλου εταίρου εκτός του Amazon). Και στις ΗΠΑ, η Walmart ανακοίνωσε μόλις τον περασμένο μήνα ότι θα ήταν η επέκταση της υπηρεσίας παράδοσης $ 98 / έτος, η οποία μέχρι σήμερα θα ήταν φθηνότερη από την Amazon. Και οι δύο Οι Postmates και Doordash είναι μεταξύ των ελπίδων των παραδόσεων, οι οποίοι έχουν επίσης φιλοδοξίες να κάνουν ένα χαστούκι στον τομέα αυτό

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.