Το σιντριβάνι, μια πλατφόρμα για την πρόσληψη συναυλιών και ωριαίων εργαζομένων, αυξάνει τα 23 εκατομμύρια δολάρια

Το σιντριβάνι, μια πλατφόρμα για την πρόσληψη συναυλιών και ωριαίων εργαζομένων, αυξάνει τα 23 εκατομμύρια δολάρια


Οι συμβάσεις, αυτοαπασχολούμενοι και προσωρινές θέσεις εργασίας αυξάνονται στις ανεπτυγμένες αγορές, με περίπου το 85% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού, 2.7 δισεκατομμύρια άνθρωποι, αντί για επίπεδο μισθό

Σήμερα, μια εκκίνηση που βοηθά τις εταιρείες να προμηθεύουν αυτά τα είδη υποψηφίων ανακοινώνει ένα γύρο χρηματοδότησης για να βοηθήσει στην ικανοποίηση αυτής της ζήτησης. Η συντριβή η οποία έχει δημιουργήσει μια πλατφόρμα για να βρει και να διαβάσει τους υποψηφίους για τους ρόλους στον τομέα – όχι εργασίες γραφείου γραφείου γνώσεων, αλλά ωριαία δουλειά που πιθανότατα έχει στα πόδια σας – έχει αυξήσει 23 εκατομμύρια δολάρια, χρήματα που θα χρησιμοποιήσει (19659002) Η Fountain έχει ήδη κάποια κλίμακα: η εταιρεία εξάγει και επεξεργάζεται σήμερα πάνω από 1 εκατομμύριο εισερχόμενες υποψήφιες για κάθε μία από αυτές (19659002) Εκτός από την κατασκευή κινητήρων για την πηγή των υποψηφίων μέσω διαφόρων καναλιών, όπως οι παραδοσιακές πλατφόρμες εργασίας, τα κανάλια κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, ο ιστότοπος μιας επιχείρησης , και πολλά άλλα, το Fountain στη συνέχεια βοηθά με τον έλεγχο, τον προγραμματισμό των συνεντεύξεων, τους ελέγχους ιστορικού (χρησιμοποιώντας παρόχους τρίτων για αυτό το μέρος), την επικοινωνία με τον υποψήφιο, τον χειρισμό της γραφειοκρατίας και τέλος

Με την καθοδήγηση του DCM, αυτός ο τελευταίος γύρος περιελάμβανε επίσης έναν πιθανώς στρατηγικό υποστηρικτή, τον κινεζικό ιστότοπο προσλήψεων 51job, καθώς και τα Origin Ventures, Uncork Capital και άλλα που δεν κατονομάζονται. Αυτό φέρνει το σύνολο που έθεσε η Fountain, η οποία στο παρελθόν ονομάστηκε OnboardIQ και είχε επωαστεί στην Y Combinator, στα 34 εκατομμύρια δολάρια

Οι επιχειρηματικές δραστηριότητες της Fountain στοχεύουν σε δύο βασικούς τύπους εργοδοτών. Κατ 'αρχήν, οι επιχειρήσεις που μοιράζονται το αυτοκίνητο, όπως το Uber, οι νεοσύστατες εταιρίες παράδοσης όπως οι Postmates και οι πάροχοι υπηρεσιών στο σπίτι, όπως το Thumbtack, λειτουργούν με βάση τους συλλογικούς εργαζόμενους, αυτοαπασχολούμενους που επιλέγουν τις δικές τους ώρες εργασίας και βυθίζονται στις πλατφόρμες για αποστολές

Αλλά η πρόκληση της εξεύρεσης καλών ανθρώπων για θέσεις εργασίας στο χώρο δεν είναι οι νεοσύστατες επιχειρήσεις που υποστηρίζονται από επιχειρηματικά κεφάλαια. Η δεύτερη μεγάλη κατηγορία που συνειδητοποιεί η επιχείρηση είναι η ευρύτερη δεξαμενή επιχειρήσεων λιανικής και βιομηχανίας τροφίμων που βασίζονται σε μεγάλο βαθμό σε ωριαίες εργαζόμενες και δύσκολο να βρουν εξειδικευμένους και αξιόπιστους ανθρώπους.

Μεταξύ των δύο αυτών, η Ryu είπε ότι οι πελάτες καλύπτουν μεγάλες Επιχειρήσεις "οικονομίας gig" όπως το Uber Eats, το Caviar και το Cabify. μεγάλα franchises γρήγορου φαγητού, συμπεριλαμβανομένων των αλυσίδων Taco Bell, Burger King και KFC. και ορισμένοι άλλοι πελάτες που χρησιμοποιούν τα API της Fountain για υπηρεσίες λευκών ετικετών και προτιμούν να μην ονομάζονται. (Πιστεύω ότι είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι το Uber Eats βρίσκεται στον κατάλογο πελατών της Fountain, αλλά ο Uber δεν είναι.)

Το Fountain ιδρύθηκε το 2015, αναμφισβήτητα στην αιχμή της ζήτησης για προσλήψεις εργαζομένων στην οικονομία. Κατά τα επόμενα χρόνια, και ειδικά τα τελευταία χρόνια, οι απαιτήσεις έχουν απομακρυνθεί για τις εταιρείες αυτές από την επιθετική επέκταση (για παράδειγμα, από την εμφάνιση πολλών νέων οδηγών) και σε πιο κερδοφόρες επιχειρήσεις. Ο Ryu είπε ότι το χτύπημα για το Fountain δεν ήταν μια μείωση, αλλά μια αλλαγή, από την άποψη των απαιτούμενων υπηρεσιών, με ορισμένες εταιρείες που επιλέγουν να αναθέσουν σε εξωτερικούς συνεργάτες όπου στο παρελθόν θα μπορούσαν να χειριστούν την πρόσληψη στο σπίτι.

"T εδώ υπήρξε κάποια προσοχή στη μείωση του λειτουργικού κόστους ανά οδηγό, συμπεριλαμβανομένης της απόκτησης του οδηγού", ανέφερε. "Αυτό είναι το σημείο όπου έχουμε εμπλακεί, χρησιμοποιώντας το μέγεθός μας [and reach] για να μειώσουμε το κόστος για τον εργοδότη."

Αυτό είχε επίσης ως αποτέλεσμα να δει η Κρήνη να αλλάξει τη δική της στρατηγική για να καταβάλει περισσότερη προσπάθεια (19659002) "Ως η απαράμιλλης ηγέτης στην πρόσληψη και πρόσληψη συναυλιών, η Fountain ανασυνθέτει ήδη τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν δισεκατομμύρια άτομα που αναζητούν εργασία με τους εργοδότες , "Λέει ο David Chao, συνιδρυτής και συνεργάτης της DCM, σε δήλωση. "Η σιντριβάνια είναι εξαιρετικά αποδοτική από πλευράς κεφαλαίου και έχει την καλύτερη διατήρηση των πελατών της," προσθέτει ο Kyle Lui, συνεργάτης στο DCM.

Η Fountain δεν αποκαλύπτει την αποτίμησή της με αυτόν τον γύρο. Ο τελευταίος γύρος, το 2017, είχε μια πολύ μέτρια τιμή 40 εκατομμύρια δολάρια αν και δεδομένης της αύξησής του από τότε (είχε προμηθεύσει 5 εκατομμύρια υποψηφίους σε δύο χρόνια το 2017, τώρα πηγάζει 1 εκατομμύριο κάθε μήνα) αυτό είναι πιθανό να είναι σημαντικά υψηλότερο.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.