Η πλατφόρμα έρευνας αγοράς Milieu Insight αυξάνει τα 2,4 εκατομμύρια δολάρια για να ξεκινήσει σε περισσότερες χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας

Η πλατφόρμα έρευνας αγοράς Milieu Insight αυξάνει τα 2,4 εκατομμύρια δολάρια για να ξεκινήσει σε περισσότερες χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας


Η Milieu Insight μια πλατφόρμα έρευνας και πλατφόρμας δεδομένων που εδρεύει στη Σιγκαπούρη, ανακοίνωσε σήμερα ότι έχει συγκεντρώσει 2.4 εκατομμύρια δολάρια σε προ-Α χρηματοδότηση. Ο γύρος, με επικεφαλής τον MassMutual Ventures Νοτιοανατολική Ασία, θα χρησιμοποιηθεί στην ανάπτυξη προϊόντων και θα ξεκινήσει σε τέσσερις νέες χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας, τη Μαλαισία, την Ινδονησία, τις Φιλιππίνες και το Βιετνάμ. Η πλατφόρμα εκκίνησης, που ονομάζεται Milieu Surveys, είναι ήδη διαθέσιμη στη Σιγκαπούρη και την Ταϊλάνδη και έχει υπογράψει περισσότερους από 45 πελάτες.

Αυτό φέρνει συνολική χρηματοδότηση του Milieu Insight μέχρι τώρα στα 3.15 εκατομμύρια δολάρια, Νοέμβριος 2018. Η Milieu Insight ιδρύθηκε το Δεκέμβριο του 2016 από τον CEO Gerald Ang, ο οποίος εργάστηκε στο παρελθόν σε παγκόσμιες ερευνητικές εταιρείες, μεταξύ των οποίων οι GfK και YouGov. Η Milieu Insight επιδιώκει την έρευνα αγοράς και την ανάλυση δεδομένων να είναι προσβάσιμες σε μικρότερες επιχειρήσεις και οργανισμούς. Το Milieu Portraits, το εργαλείο κατακερματισμού των καταναλωτών του, επιστρέφει πληροφορίες σχετικά με τα συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων, των μέσων ενημέρωσης και των εμπορικών σημάτων που προτιμούν, ενώ η Milieu Studies επιτρέπει στις εταιρείες να δημιουργήσουν τις δικές τους μελέτες

COO Stephen Tracy. ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι οι τέσσερις νέες αγορές των νεοσύστατων επιχειρήσεων επιλέχτηκαν επειδή «έχουν μεγάλη ζήτηση από τους υπάρχοντες αγοραστές που θέλουν να μελετήσουν τις τάσεις των καταναλωτών, ιδίως επειδή η δυναμική της αγοράς στις χώρες αυτές εξελίσσεται γρήγορα». Ο Milieu επικεντρώνεται αποκλειστικά στα κινητά δεδομένα από το smartphone η διείσδυση εξακολουθεί να αυξάνεται γρήγορα σε πολλές αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας.

Προσθέτει ότι "μια άλλη δυναμική που μας κάνει ιδιαίτερα ενθουσιασμένους για την επέκταση σε ολόκληρη τη Νοτιοανατολική Ασία είναι ότι μέσω της επένδυσής μας στην τεχνολογία και τον αυτοματισμό, είμαστε σε θέση να πωλήσουμε λύσεις έρευνας αγοράς σε σημαντικά πιο προσιτά σημεία τιμών (π.χ. ερευνητικές μελέτες χαμηλού ύψους 350 δολαρίων ΗΠΑ). "

Οι ανταγωνιστές της Milieu Insight περιλαμβάνουν παραδοσιακές ερευνητικές εταιρείες όπως η Kantar και η YouGov για την Milieu Μελέτες και Δείκτης παγκόσμιου ιστού για τα πορτραίτα Milieu. Ο Tracy λέει ότι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εκκίνησης είναι η λύση από άκρο σε άκρο. "Δηλαδή, δεν υπάρχει άλλη εταιρεία που να προσφέρει μια ενιαία πλατφόρμα που να συνδέει ένα ακροατήριο (δηλαδή το διαχειριζόμενο πάνελ των καταναλωτών μας) με μια υπηρεσία SaaS που σας επιτρέπει να έχετε πρόσβαση σε δεδομένα προφίλ καταναλωτών κατ 'απαίτηση καθώς και να ξεκινήσετε μελέτες καταναλωτών κατόπιν παραγγελίας "

Σε μια δήλωση Τύπου, ο γενικός διευθυντής της MassMutual Ventures, Anvesh Ramineni, δήλωσε ότι" η εντυπωσιακή ομάδα του Milieu δημιούργησε ένα προϊόν παγκόσμιας κλάσης, καθιστώντας τις υπηρεσίες έρευνας αγοράς προσιτές, προσιτές και περισσότερο που σχετίζονται με το σημερινό κινητό πρώτο τοπίο. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να οδηγήσουμε τον τρέχοντα γύρο του Milieu και ανυπομονούμε να υποστηρίξουμε την εταιρεία, καθώς κλιμακώνεται στην περιοχή. "

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.