VC Ben Horowitz για την WeWork, Uber και μια πολιτιστική αξία που οι υπάλληλοί του δεν μπορούν να σπάσουν

VC Ben Horowitz για την WeWork, Uber και μια πολιτιστική αξία που οι υπάλληλοί του δεν μπορούν να σπάσουν


Ο Ben Horowitz, ο συνιδρυτής της επιχείρησης Andreessen Horowitz, έχει ένα νέο βιβλίο που θα κυκλοφορήσει την προσεχή Δευτέρα με τίτλο " Τι κάνετε εσείς είναι εσείς πώς να δημιουργήσετε μια «κουλτούρα» σε μια εταιρεία.

Είναι μια λέξη που ρίχνεται γύρω από πολλά, αλλά πολύ σκληρή αντίληψη, πόσο μάλλον την υλοποίηση με βιώσιμο τρόπο. Ο Χόροβιτς έμαθε από πρώτο χέρι ως Διευθύνων Σύμβουλος πόσο φευγαλέα μπορεί να είναι όταν έκανε απογραφή της εταιρείας του, μόνο για να ανακαλύψει ότι αποτελούταν από «σκουλίτες που εκφοβίζουν τους ανθρώπους τους», άλλοι που «παραμελήθηκαν να δώσουν ανάδραση» και τουλάχιστον ένα ψυχαναγκαστικό (19659003) Ο Χόροβιτς λέει ότι η δημιουργία του πολιτισμού ήταν ένα κομμάτι που λείπει από την εκπαίδευσή του και σε αυτό το νέο βιβλίο – μια συνέχεια στην καλύτερη διάδοσή του " ] Το σκληρό πράγμα για τα σκληρά πράγματα "- κάνει το καλύτερο δυνατό για να γεμίσει αυτό το κενό για άλλους CEOs, χρησιμοποιώντας τη δική του εμπειρία, καθώς και μαθήματα που συλλέγονται από ιστορικές φιγούρες Toussaint Louverture και Khan, μαζί με τον Σάκα Σενγκόρ ένας σύγχρονος που υπηρετούσε χρόνο για δολοφονία και σήμερα είναι δικηγόρος μεταρρύθμισης ποινικής δικαιοσύνης

Είναι ένας διδακτικός και πρωτότυπος συνδυασμός και προτείνουμε να πάρουμε το βιβλίο, ειδικά αν αγαπάς την ιστορία . Εν τω μεταξύ, κάναμε πρόσφατα μαζί με τον Horowitz για να μιλήσουμε για το χρονοδιάγραμμα και αν θα μπορούσαν να αποφευχθούν μερικές από τις μεγαλύτερες πολιτιστικές εκρήξεις στον κλάδο εκκίνησης – το Uber και το WeWork. Αυτά τα αποσπάσματα έχουν επεξεργαστεί για το μήκος και τη σαφήνεια. Σημειώστε ότι θα έχουμε περισσότερα από τη συζήτηση – συμπεριλαμβανομένων των σκέψεων του Horowitz για τις μετοχές διπλής κατηγορίας – για αναγνώστες του Extra Crunch τη Δευτέρα

TC: Έχετε γράψει ένα βιβλίο για πολιτισμός που βγαίνει εξίσου όπως πολλά ερωτήματα που τίθενται σχετικά με τον πολιτισμό λόγω της WeWork. Τι συνέβη εκεί;

BH: [Cofounder Adam Neumann] είχε ένα συγκεκριμένο είδος κουλτούρας εκεί. Είχε μερικές τρύπες – μερικές μεγάλες δυνάμεις και μεγάλες τρύπες. Και μερικές φορές αυτό συμβαίνει. Όταν είστε πραγματικά καλοί σε αυτό, μπορείτε να παραπλανήσετε τον εαυτό σας να σκέφτεστε ότι έχετε όλα όσα χρειάζεστε, όταν έχετε κάποια τεράστια ατέλεια. Όπως και ο τρόπος που πήραν όλα τα χρήματα και όλα. Και το όραμα ήταν τόσο θεαματικό. Και όλοι εκεί το πίστευαν, και στρατολόγησαν κάποιο εκπληκτικό ταλέντο. Αλλά όταν είσαι αισιόδοξος, βοηθάει να έχεις κάτι στον πολιτισμό που λέει [allows] άνθρωποι να σου φέρουν τα κακά νέα, όπως, αν η λογιστική είναι παντού ή τι έχεις

TC: Όπως και με τον Travis Kalanick του Uber, του οποίου η κουλτούρα έπληξε επίσης, ο Neumann λειτούργησε με απλό βλέμμα. Δεν κρύβει ποιος ήταν ή τι ξόδεψε.

BH: Δεξιά, όλοι ήξεραν πώς ο Τράβις έτρεχε την εταιρεία. Ο καθένας στην Silicon Valley γνώριζε, πόσο μάλλον ο καθένας στον πίνακα. Η καλλιέργεια δημοσιεύθηκε . Μπορείτε να αναζητήσετε τις αξίες του Uber [from that period].

Ο Travis σχεδίασε, νομίζω, μια πραγματικά συναρπαστική κουλτούρα και πίστευε σε αυτήν και την δημοσίευσε. Και οι συνέπειες αυτού που έλειπε ήταν επίσης πολύ γνωστές. Μόνο όταν τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου πιστεύουν ότι οι άνθρωποι έρχονται μετά από αυτούς [they take an interest in these things].

TC: Ποια είναι τα μεγαλύτερα μαθήματα σε αυτές τις δύο περιπτώσεις

BH: Προφανώς γνωρίζω περισσότερα για το Uber [as a Lyft investor who follows the space] ]. Στην περίπτωση του Uber, είναι ένα πολύ λεπτό πράγμα. Ο Τράβις είχε έναν πολύ καλό κώδικα. Αλλά είχε ένα σφάλμα σε αυτό.

Νομίζω ότι αναφέρθηκε ότι, όπως και ο Travis, ενθάρρυνε την κακή συμπεριφορά. Δεν νομίζω ότι έκανε καθόλου. Απλώς πιστεύω ότι δεν κατέστησε σαφές ότι η νομική και δεοντολογική [considerations] ήταν πιο σημαντική από την ανταγωνιστικότητα. Ως αποτέλεσμα, όταν αφέθηκαν στις δικές τους συσκευές, σε μια κατανεμημένη οργάνωση όπου υπήρχε πολλή κατανεμημένη δύναμη, αυτός ο συνδυασμός είχε ανθρώπους που έκαναν πράγματα που ήταν εκτός ορίων.

Και έκανε όλους τόσο πολύ χρήματα. Και η εταιρεία μεγάλωνε τόσο γρήγορα που, για τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, υποψιάζομαι ότι ήταν σαν: «Εφ 'όσον κερδίζετε χρήματα, δεν θα ανησυχώ για το τι συμβαίνει στη συνέχεια»

Για μένα, το άδικο μέρος είναι, όπως, δεν πρέπει να πάρει καμία πίστωση στο τέλος. Ό, τι κατηγορείτε τον Travis για το [you should blame them, too] επειδή δεν το είδαν. Νομίζω ότι αυτό είναι ένας φιλανθρωπικός τρόπος να το βάλεις

Ο λόγος που ήθελα να περάσω μέσα στο βιβλίο είναι ότι έτσι αν είσαι νέος CEO, μπορείς να δεις ότι το πράγμα μοιάζει με ένα μικρό πρόβλημα, αλλά πρόκειται να γίνει ένα μεγάλο πρόβλημα. Η ηθική είναι λίγο σαν θέματα ασφάλειας. Δεν είναι καθόλου πρόβλημα μέχρι να είναι ένα πρόβλημα. Τότε είναι υπαρξιακές.

TC: Γιατί ήταν αυτό το θέμα στο μυαλό σου;

BH: Μερικά πράγματα. Πρώτον, ήταν το πράγμα που είχα την πιο δύσκολη στιγμή με τον CEO. Οι άνθρωποι θα έλεγαν: «Μπεν, δώστε προσοχή στον πολιτισμό, είναι πραγματικά το κλειδί». Αλλά όταν ήμασταν όπως, «Εντάξει, ωραία, πώς μπορώ να κάνω αυτό;» ήταν σαν, «Um, ίσως πρέπει να έχετε μια συνάντηση για αυτό. »Κανείς δεν μπορούσε να μεταφέρει: τι ήταν, πώς το ασχολήσατε, πώς το σχεδιάσατε. Έτσι ένιωσα ότι μου έλειπε ένα κομμάτι της δικής μου εκπαίδευσης.

Επίσης, όταν κοιτάω το έργο που κάνω τώρα, είναι το πιο σημαντικό πράγμα. Αυτό που λέω στους ανθρώπους της επιχείρησης είναι ότι κανείς δεν έχει 10 ή 20 ή 30 χρόνια να θυμάται τι διαπραγματεύσεις έχουμε κερδίσει ή χάσει ή ποιες ήταν οι αποδόσεις σε αυτό ή κάτι τέτοιο. Θα θυμάστε πώς ήθελε να δουλέψετε εδώ και να συνεργαστείτε μαζί μας και τι είδους αποτύπωμα τοποθετήσαμε στον κόσμο. Και αυτός είναι ο πολιτισμός μας. Αυτή είναι η συμπεριφορά μας. Δεν μπορούμε να έχουμε καμία απόκλιση από αυτό. Πιστεύω ότι αυτό είναι αληθινό για κάθε εταιρεία.

Επιπλέον, οι εταιρείες στο Silicon Valley έχουν μεγαλώσει τόσο γρήγορα και γίνονται τόσο ισχυρές ώστε τώρα ασκούν πολλή κριτική σχετικά με τον πολιτισμό τους, το οποίο, μερικές από αυτές είναι δίκαιο. Αλλά οι προτεινόμενες λύσεις είναι τρελές. . . οπότε κάπως αισθάνθηκε ότι κάποιος έπρεπε να κάνει μια θετική συμβολή και όχι απλά μια κριτική για, όπως, εντάξει, εδώ τι πρέπει να κάνεις.

TC: Διανέμονται επίσης, όπως σημειώσατε με την Uber , αλλά δεν νομίζω ότι μιλάτε για απομακρυσμένο εργατικό δυναμικό σε αυτό το βιβλίο. Έχετε σκέψεις για τη δημιουργία ενός πολιτισμού όπου τα άτομα είναι διάσπαρτα εδώ και εκεί;

BH: Δεν μίλησα για απομακρυσμένες εργατικές δυνάμεις και ότι κάποιος είναι ενδιαφέρον γιατί εξελίσσεται επειδή τα σύνολα εργαλείων αλλάζουν. Ήταν σχεδόν αδύνατο να διανεμηθεί και να είναι αποτελεσματική μια μηχανολογική οργάνωση, επειδή η ροή πληροφοριών δεν ήταν αρκετά καλή και τα συστήματα κατασκευής δεν ήταν αρκετά καλά. Έτσι, για χρόνια, η Microsoft θα αγόραζε μόνο εταιρείες που θα μπορούσαν να μετακινηθούν στο Redmond.

Τον τελευταίο καιρό, χάρη σε πράγματα όπως το Slack και το Tandem, οι άνθρωποι παίρνουν καλύτερα αποτελέσματα με αυτό. Και νομίζω ότι πολλές πολιτιστικές τεχνικές τέμνονται με τα εργαλεία αρκετά. Αλλά τότε πρέπει να ρυθμίσετε την κουλτούρα μέσω ηλεκτρονικών μέσων περισσότερο από ό, τι θα περπατούσατε, να πιάνετε κάποιον να κάνει κάτι σε μια συνάντηση.

Κάναμε κάτι στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο την άλλη μέρα. Έχουμε αυτή την πολιτιστική αξία, η οποία είναι: δεν μας αρέσει να επικρίνουμε τους επιχειρηματίες. Δεν με νοιάζει αν πιστεύουμε ότι η ιδέα σας είναι ηλίθια ή οτιδήποτε άλλο. Προσπαθείτε να δημιουργήσετε κάτι από το τίποτα. Προσπαθείτε να κυνηγήσετε το όνειρό σας. Το υποστηρίζουμε αυτό, περίοδο. Έτσι εάν παίρνετε στο Twitter και κάνετε ό, τι κάνει ο Bill Gurley και πείτε: «Αυτή η εταιρεία είναι ένα ηλίθιο κομμάτι από σκατά. Ποτέ δεν θα έκανε $ 1 και μπλα μπλα μπλα », σαν να απολύσατε γι 'αυτό. [Similarly] στο podcast μας, έχουμε ένα τμήμα ειδήσεων και δεν ήθελα να κάνουμε μια ιστορία σχετικά με την «WeWork, την προειδοποιητική ιστορία». Δεν είμαστε εμείς. Και είναι μια πολιτιστική δήλωση. Υπάρχουν εκατομμύρια άνθρωποι που πρόκειται να γράψουν αυτή την ιστορία. (19659003) Επομένως, δεν χρειάζεται να είστε αυτοπροσώπως για να ορίσετε τον τόνο, αλλά πρέπει να είστε προσεκτικοί σχετικά με τον τρόπο που το κάνετε και ποιος το ακούει όλοι

. ] TC: Γιατί να πλέκεις τις πολιτιστικές μορφές που έχεις; Υπάρχουν τόσα πολλά άτομα που θα μπορούσατε να συμπεριλάβετε και εστιάσατε σε αυτά τα τρία άτομα.

BH: Είναι μια περίεργη ιστορία καταγωγής, αλλά ο Πρινς χρόνια πριν έβαλε ένα λεύκωμα που ονομάζεται 3121 και άνοιξε αυτή τη λέσχη στο Βέγκας κάλεσε το 3121, και θα έπαιρνε εκεί, όπως, κάθε Σαββατοκύριακο. Και η επίδειξη θα ξεκινούσε στις 10 και θα εμφανιζόταν στα μεσάνυχτα ή 1 μ.μ., αλλά εκείνη την εποχή θα έδειχνε αυτές τις παλιές ταινίες με αυτούς τους πραγματικά ενδιαφέροντες χορευτές σε αυτά τα περίτεχνα ρούχα. Και απλά παρακολουθούσατε αυτούς τους παλιούς τύπους και τότε ο Πρίγκιπας θα άρχιζε να μαζεύει στο "19459030]" Κάτω από το Cherry Moon "και" Purple Rain ", και θα πήγαινες, κι έτσι είναι οι χορευτικές κινήσεις από αυτά τα παιδιά [in the older films] και αυτό είναι ένα απόσπασμα από αυτά τα παιδιά Και συνειδητοποιείτε: που ήταν αυτό που προσπαθούσε να εκφράσει. Και σκέφτηκα, ξέρεις, τελικά τον καταλαβαίνω πραγματικά. Και σκέφτηκα, ξέρετε, [these three] έχουν επηρεάσει πραγματικά τις απόψεις μου για τον πολιτισμό [for a variety of reasons] και θα ήταν ένας καλός τρόπος να πω αυτή την ιστορία

Περισσότερα τη Δευτέρα. .

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.